Nota: 9,75 / 10 de la 1.604 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru KRBaby
poza de pe net cu bunul cumparat nu respecta dimensiunile scrise pe net la comanda adica INSELACIUNE
Răspuns magazin pe 07-03-2024 07:53
Buna ziua! Va multumim pentru feedback! Produsul este masurat cu tot cu ursuletul pe care il vedeti asezat pe pusculita, iar masuratorile sunt facute nu doar de noi, ci si de catre producatorul din UK. Daca nu sunteti multumit de dimensiunea lui, il puteti da retur fara nicio problema. Sau il puteti schimba. Cum e mai bine pentru dumneavoastra. Inselaciunea nu e scopul nostru, dupa cum puteti observa si din alte feedback-uri. O zi minunata!
Opinia clientului Ionela din Ilfov pentru KRBaby
Am cumparat tabloul cu amprenta, o dezamagire totala, dupa ce se usuca mulajul abia se mai cunoaste amprenta bebelusului. Nu recomand, bani aruncati degeaba, si te alegi doar cu rama tabloului!
Răspuns magazin pe 11-04-2023 14:56
Buna ziua, ne pare rau ca ati avut probleme cu mulajul, mai ales la un produs bine vandut si apreciat de catre clienti. Revenim cu un telefon catre dumneavoastra pentru solutionarea situatiei. O zi minunata!
Opinia clientului Teodora din Iasi pentru KRBaby
Mecanismul globului a ajuns dezlipit. Era cadou si bine ca l-am desfacut inainte :(
Răspuns magazin pe 19-12-2022 23:36
Buna seara, ne pare rau pentru situatia intampinata. Este, foarte probabil, un defect de productie. Va vom contacta maine, telefonic, pentru solutionarea situatiei. O seara buna!
Opinia clientului Andreea din Ilfov pentru KRBaby
Nota 4 pentru ca pozele nu au nicio legătură cu realitatea, culorile difera enorm. Este grav deoarece azi e vineri, iar mie îmi trebuie produsele pentru botezul la care duminica voi fi nașa.
Răspuns magazin pe 18-07-2022 17:07
Buna seara, ne pare rau ca nu v-au placut produsele. Culorile difera in functie de fiecare ecran/device. Va rugam sa ne auzim pe numarul de telefon de pe site pentru solutionarea situatiei. Puteti returna oricand produsele care vi se par neconforme cu ceea ce doreati dumneavoastra. O zi minunata!
Opinia clientului Ramona din Bucuresti pentru KRBaby
Nemultumita deoarece eu am comandat 3 produse si mi-au fost livrate in 2 colete(deci de 2 trebuia sa platesc transportul), plus ca nu inteleg de ce am platit mai mult fata de cat erau pe site prezentate (nu am primit factura in colet). Deci, nu o sa mai comand
Răspuns magazin pe 18-04-2022 14:44
Buna ziua, trebuia sa primiti 2 colete: unul care continea girafa Sophie (si care a venit la noi retur, cu status de refuzat) si un al doilea pentru restul produselor (cel livrat). Taxa de transport o platiti o singura data, nu de 2 ori, iar factura trebuie sa fie pe adresa de e-mail pe care ati folosit-o la plasarea comenzii. Va vom contacta si telefonic pentru solutionarea situatiei. Cu stima, echipa K&R Baby
Opinia clientului Carmen din Bihor pentru KRBaby
Unul dintre produse a venit cu sticlă spartă.Nu era de la transport pt că folia era sigilată
Răspuns magazin pe 23-03-2022 18:43
Buna seara, din pacate, chiar daca folia sau ambalajul in care primiti produsele apar sigilate, produsele se pot sparge in timpul transportului. Va vom contacta telefonic pentru solutionarea situatiei. Va dati seama ca nu ne permitem sa trimitem un produs deja defect. O seara minunata!
Opinia clientului Camelia din Brasov pentru KRBaby
Nu mi-au livrat toate produsele plătite si nici nu au revenit cu vreun mail sau INFO ca ar fi in curs de livrare sau alte motive. Urat, clar nu voi mai reveni! Camelia
Răspuns magazin pe 01-02-2022 12:22
Buna ziua, va rugam sa ne acceptati scuzele pentru eroare. Produsul a fost omis in momentul ambalarii coletului. Vom trimite urgent produsul catre dumneavoastra. O zi minunata!
Opinia clientului Carla din Timis pentru KRBaby
Răspuns magazin pe 27-09-2021 10:37
Buna ziua! Ne pare rau ca produsul a ajuns la dumneavoastra spart. Va vom contacta urgent pentru soutionarea problemei. O zi frumoasa!
Opinia clientului Andreea din Ilfov pentru KRBaby
Răspuns magazin pe 22-08-2021 13:24
Buna ziua, avem de la dumneavoastra o singura comanda pentru o pernuta anticolici, colet care apare livrat. Daca doriti, ne putem auzi telefonic pentru toate detaliile aferente comenzii si livrarii. O zi frumoasa!
Opinia clientului Merticaru din Iasi pentru KRBaby
Produse de slaba calitate, as fi preferat sa stiu, inainte de a da comanda, din ce materiale sunt confectionate produsele, cutiutele pe care le-am comandat credeam ca vor fi metalice si de buna calitate, am primit un plastic vopsit si pe ici pe colo, sarita vopseau
Răspuns magazin pe 02-08-2021 19:47
Ne pare rau sa aflam ca ati fost dezamagita de produs. Produsul este confectionat din plastic dur. Este un produs foarte apreciat de catre clienti. Vopseaua sarita este insa o problema de productie pe care nu trebuia sa o aiba. Va asiguram de toata disponibilitatea noastra in ceea ce priveste solutionarea problemei. Revenim catre dumneavoastra pe numarul de telefon din comanda, in cursul zilei de maine.
Opinia clientului Lavinia din Gorj pentru KRBaby
Am comandat un set de tacamuri, in imaginea de pe site erau intr-o cutie extraordinar de elegantă însă eu când am primit coletul erau aruncate intr-o alta cutie total diferită și de prost gust!
Răspuns magazin pe 02-08-2021 18:52
Buna ziua, in primul rand, dorim sa va multumim pentru comanda plasata la noi, dar in comanda dumneavoastra se afla doar o cutiuta din lemn pentru suvita sau dintisor Goki. Nu ati primit tacamurile de la noi. Aveti dumneavoastra pe e-mail si factura de la noi, pentru produsul comandat. Daca doriti, ne putem auzi si telefonic la 0726940478. O seara frumoasa!
Opinia clientului Raluca din Alba pentru KRBaby
Rama a ajuns la mine și pe colt era ruptă și vopseaua sărită.Poate o împachetare mai buna ar fi ajutat sa nu ajungă la mine deteriorată. Trebuia să o dau cadou dar nu pot sa o dau daca e .defectă
Răspuns magazin pe 02-03-2021 11:11
Ne pare rau pentru modul in care a fost primit produsul. Acesta s-a deteriorat pe parcursul transportului. Vom schimba produsul de urgenta!
Opinia clientului Georgiana din Bucuresti pentru KRBaby
Doua dintre produse au venit desigilate,iar unul a fost diferit de ceea ce comandasem
Răspuns magazin pe 22-02-2021 19:45
Buna seara, regretam cele semnalate. Feedback-ul fiecarui client in parte este foarte important pentru noi, astfel ca in cursul zilei de maine, vom reveni cu un telefon si vom solutiona situatia. Cu stima, echipa K&R Baby
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024