Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9.7 / 10

Calitatea livrării

8.9 / 10

Ne recomandă

98.92%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Evoluție notă magazin

Din pacate magazinul nu transmite dorintele cumparatorul spre creatorii de colectii. Poate se va putea remedia aceasta lipsa de cominicare

RATING:

Nu am primit nici dupa o saptamana de la lansarea comenzii o confirmare ca produsul poate fi ridicat.

RATING:

Am primit una dn machete desfăcută din ambalajul original -care era rupt și lipit cu scotch- și cu părţi dezlipite.. Așa ceva nu se face când vrei să fii un magazin online serios..

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 01:09

Buna ziua, daca ati primit un produs deteriorat, va rog sa luati legatura cu colegii nostri (021-324.76.35), il vom inlocui fara probleme. Macheta la care faceti referire, face parte din reaprovizionari repetate de la furnizor (este foarte probabil sa fie din loturi de retur de la chioscuri). Ne pare rau pentru disconfortul creat, insa putem remedia situatia, iar pe viitor o sa luam masuri pentru a evita astfel de situatii neplacute.

Problema rezolvata

La Colectia Disney u se poate comanda decat ultimul pachet de 4 volume, restul fiind "stoc epuizat

RATING:

Comanda plasata fara termen de livrare clar.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 14:06

Va multumim pt info, insa in descrierea produsului este specificata perioada estimativa de livrare iulie august 2018 (Locomotivele comandate de dvs. sunt din import si termenul de livrare a fost comunicat de fabricant)

Am dat comanda in data de 28.03.2018 si nici pana astazi nu am foat contactata sau informata despre livrarea comenzii. Prin urmare consider ca este inadecvat sa primesc acest formular de feedback din moment ce nu mi-ati expediat comanda. Nu pot evalua o comanda in lipsa ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 17:20

Buna seara, dupa cum scrie si in descrierea produsului, pachetul pe care dvs. l-ati comandat se va livra incepand cu data 24.04.2018. Confirmarile comenzilor acestui pachet se vor face in jurul datei de 17.04.2018 datorita tipului de produs (pachet cu mai multe numere de aparitie) si a volumului mare de comenzi pt acest produs Intr-adevar specificul produsului comandat de dvs. este diferit de orice alt produs din magazin, iar acest formular se trimite automat de platforma trusted.ro. Ne cerem, scuze pt situatia neplacuta.

Mai multă atenție când trimiteți coletele, ați făcut o combinație proastă între adresa de facturare și cea de livrare și a ieșit bineînțeles o adresă inexistentă.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 17:22

Va multumim pt observatie. Am verificat si aveti dreptate. Ne cerem scuze pt situatia neplacuta.

Am comandat și plătit online iar produsele au fost procesate după 10 zile dintr-o greșeală a administratorului...

RATING:

Nu.

RATING:

Ar trebuie sa incheie un contract cu o firma de curier altfel livrarea sa fie GRATUITA in tara !!

RATING:

NU AM PRIMIT COMANDA DUPA 5 ZILE

RATING:

Xxxx

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:10

Buna ziua/ seara Am dori sa stim ce anume v-a nemultumit, avand in vedere nota acordata de dvs. 5. Aceste aspecte ne sunt de folos pt a intege si perfectiona modalitatile de lucru. Din cate am vazut totul a decurs normal. Avem comanda primita sambata pe 28.10, confirmata si livrata luni 30.10 si comunicat de la FAN COURIER ca doriti sa o ridicati din sediu FAN COURIER VASLUI pe 31.10. Ce anume nu a functionat cum trebuie?

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing