Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Magazinulcolectionarului.ro

Nota: 9,7 / 10 de la 7.150 de clienți verificați

Notă magazin

9,7 / 10

Ne recomandă

98,83%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Oamenii sunt prompti si raspund la telefon/ email, doar ca livrarea dureaza enorm de mult. Am o comanda din din 26 mai 2022, care inca nu e livrata :(.

RATING:

Întârziere mare la anumite Mache

RATING:

Ati reusit performanta sa trimiteti 3 modele, toate trei avand blisterele turtite. Dupa ce v-am atras atentia in mod repetat

RATING:

Nimic. Daca va incapatanati sa trimiteti modelele in blistere turtite, dupa atatea sesizari, nu mai am nimic sa va spun Incheiem colectia dar si colaborarea

RATING:

ma intrebati cu obsesie despre parerea pe care o am, va raspund sistematic ca nu sunt multumit de starea produselor expediate si reveniti obsesiv. Ce nu va este clar ?

RATING:

Cateva poze cu ultima dvs livrare, ar trebui sa va lamureasca

RATING:

Răspuns magazin pe 24-10-2021 21:29

Buna ziua/seara d-le Adrian, Va rog sa luati legatura cu colegii mei la adresa de email contact@magazinulcolectionarului.ro, pentru remedierea problemei. In principiu avem nevoie de un email de la dvs in care mentionati numarul comenzii, problema si cateva poze/ imagini concludente si va vor raspunde colegi cum se remediaza acest lucru. Va multumim. O seara / zi buna.

Buna ziua, Coletul trebuia sa fie la destinatie pe data de 22 iulie si-a sosit pe data de 26

RATING:

Răspuns magazin pe 29-07-2021 21:08

Buna ziua, am verificat cele intamplate cu coletul dumnevoastra si se pare ca este o exceptie foarte rar intalnita in sistemul nostru de lucru cu FAN Courier. Din nefericire se poate intampla ca la depozitul curierului sa intervina situatii neprevazute si se pot intampla astfel de cazuri. Coletele plecate de la noi ajung in general in 24-48 de ore la clienti. Ne cerem scuze pentru acest lucru. Va multumim!

Usor usor si-au pierdut increderea mea fata de ei prin simplul fapt ca au produse dubioase. Am primit de-a lungul anilor o serie de machete, fiindca eu asa le consider si tratez, cu fel si fel de defecte. Le-am pastrat asa si nu le-am dat retur fiindca asta sunt eu... accept 'infrangerea' si nu vreau sa ma complic. Ambalarile au fost bune, in regula. Cred ca e timpul sa renunt la serviciile lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2021 13:19

Buna ziua D-le Daniel, Rugamintea mea la dvs. este sa ne trimiteti un email la contact@magazinulcolectionarului.ro si sa prezentati aceasta problema, a defectelor, pe care le mentionati mai sus, astfel colegii mei se vor ocupa de acest lucru. Nu este in regula daca ati primit machetele de la noi cu defect(e), mai ales ca ati mentionat ca au fost bine ambalate si sa nu ne spuneti nimic despre acest lucru. Va rog sa luati legatura cu colegii nostri care se ocupa exact de acest lucru pentru remedierea problemei in cauza. Va multumesc. Dorin Paraschiv

Am primit o carte comandata (Zaharia Stancu - Constandina.Uruma.Ce mult te-am iubit) FARA SUPRACOPERTA, SI NU CUM ERA PREZENTATA PE SITE.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2021 00:41

Buna ziua/seara, Va rog sa scrieti un email cu aceasta problema la abonamente@magazinulcolectionarului.ro, astfel incat acest email ajunge exact la colegii care se vor ocupa de remedierea acestei probleme. Va multumim!

Am primit unul dintre avioane stricat .

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2021 00:07

Va rugam sa ne scrieti un email la contact@magazinulcolectionarului.ro cu aceasta problema pentru schimbarea produsului. Cu siguranta este de la transport, de la noi produsele pleaca examinate pentru a preintampina astfel de probleme. Va multumim

Am primit una din reviste cu 4 timbre în loc de 5.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2020 20:36

Buna ziua, fiecare revista are cate 3 pliculete a cate 10 timbre fiecare, dumneavoastra spuneti ca ati primit 4 din 5 timbre. Va rog sa le raspundeti colegilor mei care va vor contacta telefonic, incepand de luni 15.06.2020, sa elucidam problema si sa o si rezolvam. Din cele comunicate de dumneavoastra se pare ca este o problema a produsului sigilat de la editura. Noi doar livram produsele ambalate de la editura sub forma de abonamente sau ca si produse independente, insa procesul de fabricatie (tiparire reviste, pregatirea timbrelor in pliculete atasarea lor langa revistele aferente, ambalarea revistelor, etc.) este cel de care raspunde editura Hachette (unde vom trimite si noi o sesizare in legatura cu acest lucru ca sa se stie pt viitor) Ce putem face noi acum este sa va inlocui produsul care nu corespunde conform descrierilor din magazin. Va multumim si ne pare rau ca sa intamplat acest lucru. Toate cele bune.

Piesa comandata a ajuns rupta. Îmbunătățirea modalității de ambalare, poate folie cu bule.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-05-2020 10:07

Ati fost contactat de un coleg de-al nostru si am inteles ca s-ar fi rezolvat problema cu schimbul piesei, am analizat si noi si se pare ca este o problema cu transportul, astfel vom incerca pe viitor sa reformulam partea de ambalare suplimentara in cazul acestui tip de produs. Va multumim!

Macheta comandată Gaz 69 Fire Brigade.Roata stânga față și dreapta spate nelipită/ruptă.Bravo Taiwan! La împachetare-corectă- nu s-au observat defectele.?Nu cred că un nevăzător a executat operația.nemulțumit. dacă tot am plătit-o...o voi repara eu.e mai distractiv...nu?

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2020 02:49

Buna ziua, Ne pare rau ca s-a intamplat acest lucru. Va pot mentiona ca machetele au fost verificate foarte bine, inainte de livrare, se pare insa ca daca la transport, socurile suferite asupra coletului distrug totusi produsele in ambalajul lor original (asa cum ati mentionat si dvs - impachetare corecta). Noi acordam o atentie deosebita a materialelor de protectie a produselor si avem o gama variata de materiale de protectie, dar din pacate nu putem controla ce se intampla cu coletul dupa ce pleaca de la noi. Va rugam sa luati legatura cu colegii de la magazin pt schimbarea produsului sau restituirea produsului catre noi si a contravalorii acestuia catre dvs. Va multumim pt intelegere.

Am propus si alta data un fel de 'abonament', lunar, prin care colectionarii din provincie sa nu mai fie la cheremul distribuitorilor locali. Trimiteti, eventual, cite 4-5 numere lunar prin oficiile postale cu plata ramburs.

Gh. Zarna

RATING:

Răspuns magazin pe 11-08-2019 23:50

Buna ziua,

Am vazut ca aceasta comanda este in asteptarea numarului 205 si totodata observ ca nemultumirea dvs, se leaga nu de serviciile noastre ci de faptul ca aveti o problema cu distribuitorii locali (care este de fapt o problema a distribuitorului national Casa de difuzare SRL(Burda), in orice caz o sa transmitem si noi problema mai departe).

In alta ordine de idei, in curand o sa avem in magazinul nostru (magazinulcolectionarului.ro) un sitem nou de abonamente automat si se vor putea livra pachete de cate 4 sau 5 numere de aparitie care se vor livra lunar, insa prin curier rapid (FAN COURIER sau GLS) si nu prin Posta Romana (cu care am intampinat ceva dificultati in colaborarea cu ei). Va multumim.

Echipa Magazinulcolectionarului.ro

Din pacate magazinul nu transmite dorintele cumparatorul spre creatorii de colectii. Poate se va putea remedia aceasta lipsa de cominicare

RATING:

Nu am primit nici dupa o saptamana de la lansarea comenzii o confirmare ca produsul poate fi ridicat.

RATING:

Am primit una dn machete desfăcută din ambalajul original -care era rupt și lipit cu scotch- și cu părţi dezlipite..

Așa ceva nu se face când vrei să fii un magazin online serios..

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2018 03:09

Buna ziua, daca ati primit un produs deteriorat, va rog sa luati legatura cu colegii nostri (021-324.76.35), il vom inlocui fara probleme. Macheta la care faceti referire, face parte din reaprovizionari repetate de la furnizor (este foarte probabil sa fie din loturi de retur de la chioscuri). Ne pare rau pentru disconfortul creat, insa putem remedia situatia, iar pe viitor o sa luam masuri pentru a evita astfel de situatii neplacute.

La Colectia Disney u se poate comanda decat ultimul pachet de 4 volume, restul fiind 'stoc epuizat

RATING:

Comanda plasata fara termen de livrare clar.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-07-2018 17:06

Va multumim pt info, insa in descrierea produsului este specificata perioada estimativa de livrare iulie august 2018 (Locomotivele comandate de dvs. sunt din import si termenul de livrare a fost comunicat de fabricant)

Am dat comanda in data de 28.03.2018 si nici pana astazi nu am foat contactata sau informata despre livrarea comenzii. Prin urmare consider ca este inadecvat sa primesc acest formular de feedback din moment ce nu mi-ati expediat comanda. Nu pot evalua o comanda in lipsa ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-04-2018 20:20

Buna seara, dupa cum scrie si in descrierea produsului, pachetul pe care dvs. l-ati comandat se va livra incepand cu data 24.04.2018. Confirmarile comenzilor acestui pachet se vor face in jurul datei de 17.04.2018 datorita tipului de produs (pachet cu mai multe numere de aparitie) si a volumului mare de comenzi pt acest produs Intr-adevar specificul produsului comandat de dvs. este diferit de orice alt produs din magazin, iar acest formular se trimite automat de platforma trusted.ro. Ne cerem, scuze pt situatia neplacuta.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024