Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9,7 / 10

Calitatea livrării

9,44 / 10

Ne recomandă

98,96%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Am primit una din reviste cu 4 timbre în loc de 5.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 08:36

Buna ziua, fiecare revista are cate 3 pliculete a cate 10 timbre fiecare, dumneavoastra spuneti ca ati primit 4 din 5 timbre. Va rog sa le raspundeti colegilor mei care va vor contacta telefonic, incepand de luni 15.06.2020, sa elucidam problema si sa o si rezolvam. Din cele comunicate de dumneavoastra se pare ca este o problema a produsului sigilat de la editura. Noi doar livram produsele ambalate de la editura sub forma de abonamente sau ca si produse independente, insa procesul de fabricatie (tiparire reviste, pregatirea timbrelor in pliculete atasarea lor langa revistele aferente, ambalarea revistelor, etc.) este cel de care raspunde editura Hachette (unde vom trimite si noi o sesizare in legatura cu acest lucru ca sa se stie pt viitor) Ce putem face noi acum este sa va inlocui produsul care nu corespunde conform descrierilor din magazin. Va multumim si ne pare rau ca sa intamplat acest lucru. Toate cele bune.

Piesa comandata a ajuns rupta. Îmbunătățirea modalității de ambalare, poate folie cu bule.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-05-2020 10:07

Ati fost contactat de un coleg de-al nostru si am inteles ca s-ar fi rezolvat problema cu schimbul piesei, am analizat si noi si se pare ca este o problema cu transportul, astfel vom incerca pe viitor sa reformulam partea de ambalare suplimentara in cazul acestui tip de produs. Va multumim!

Ați dublat prețul. Nu mi se pare corect

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:00

Buna ziua, Produsul Abonament Automobile de neuitat a avut pret promotional (adica cu reducere de 50%) la primul pachet livrat catre clienti. Conform descrierii produsului pe toate canalele de comunicare: blog, descriere categorie, descriere produs, grupul de Facebook al magazinului, grupul de Facebook al colectiei este prezentat acest lucru pe larg. Ne pare rau ca s-a creeat aceasta confuzie. Pretul colectiei este normal incepand cu al doilea pachet. La fel este si cu produsele individuale: primul numar este promotional la nr.1 al colectiei cel cu Dacia 1300, iar ARO 240 adica nr.2 este la pret normal. Va multumim pt corecta intelegere!

AM COMANDAT NR 1 DIN ABONAMENT(era Aro si Lada),SI STOC EPUIZAT.Din acest pct de vedere am renuntat .

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:03

Buna ziua, Ca la orice promotie, stocul este unul limitat cum este si prezentat la descriere produs. Promotia a fost prelungita de 3 ori in cantitati semnificative chiar, insa se pare ca livrarile au depasit orice asteptari la ordinul de mii de bucati livrate in cadrul acestui produs, stocul totusi nu a mai fost marit din cauza lipsei produselor. Ne pare rau ca ati renuntat si noi oricum va asteptam in magazinul nostru. Va multumim.

nu este up to date

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:19

Comanda dvs a fost cu produsul Abonament Automobile de neuitat nr.2 si 3, care se poate comanda cu aproximativ 30 de zile inainte de livrare conform descriere produs (vezi termenul de livrare) si se livreaza la sfarsitul lunii la data prezentata in produs si se pare ca ati primit comanda conforma istoric FAN Courier: Destinatie 25 feb. 2020 12:04 Confirmare de receptie: Paul Cluj-Napoca 25 feb. 2020 12:04 Ultimul status al expeditiei: livrat in data 25.02.2020 10:04. Acest lucru il puteti gasi in contul dvs din magazinul nostru dupa logare. Va multumim pt intelegere.

Am propus si alta data un fel de 'abonament', lunar, prin care colectionarii din provincie sa nu mai fie la cheremul distribuitorilor locali. Trimiteti, eventual, cite 4-5 numere lunar prin oficiile postale cu plata ramburs.

Gh. Zarna

RATING:

Raspuns magazin pe 11-08-2019 11:50

Buna ziua,

Am vazut ca aceasta comanda este in asteptarea numarului 205 si totodata observ ca nemultumirea dvs, se leaga nu de serviciile noastre ci de faptul ca aveti o problema cu distribuitorii locali (care este de fapt o problema a distribuitorului national Casa de difuzare SRL(Burda), in orice caz o sa transmitem si noi problema mai departe).

In alta ordine de idei, in curand o sa avem in magazinul nostru (magazinulcolectionarului.ro) un sitem nou de abonamente automat si se vor putea livra pachete de cate 4 sau 5 numere de aparitie care se vor livra lunar, insa prin curier rapid (FAN COURIER sau GLS) si nu prin Posta Romana (cu care am intampinat ceva dificultati in colaborarea cu ei). Va multumim.

Echipa Magazinulcolectionarului.ro

Din pacate magazinul nu transmite dorintele cumparatorul spre creatorii de colectii. Poate se va putea remedia aceasta lipsa de cominicare

RATING:

Nu am primit nici dupa o saptamana de la lansarea comenzii o confirmare ca produsul poate fi ridicat.

RATING:

Am primit una dn machete desfăcută din ambalajul original -care era rupt și lipit cu scotch- și cu părţi dezlipite..

Așa ceva nu se face când vrei să fii un magazin online serios..

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 03:09

Buna ziua, daca ati primit un produs deteriorat, va rog sa luati legatura cu colegii nostri (021-324.76.35), il vom inlocui fara probleme. Macheta la care faceti referire, face parte din reaprovizionari repetate de la furnizor (este foarte probabil sa fie din loturi de retur de la chioscuri). Ne pare rau pentru disconfortul creat, insa putem remedia situatia, iar pe viitor o sa luam masuri pentru a evita astfel de situatii neplacute.

La Colectia Disney u se poate comanda decat ultimul pachet de 4 volume, restul fiind 'stoc epuizat

RATING:

Comanda plasata fara termen de livrare clar.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 05:06

Va multumim pt info, insa in descrierea produsului este specificata perioada estimativa de livrare iulie august 2018 (Locomotivele comandate de dvs. sunt din import si termenul de livrare a fost comunicat de fabricant)

Am dat comanda in data de 28.03.2018 si nici pana astazi nu am foat contactata sau informata despre livrarea comenzii. Prin urmare consider ca este inadecvat sa primesc acest formular de feedback din moment ce nu mi-ati expediat comanda. Nu pot evalua o comanda in lipsa ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 08:20

Buna seara, dupa cum scrie si in descrierea produsului, pachetul pe care dvs. l-ati comandat se va livra incepand cu data 24.04.2018. Confirmarile comenzilor acestui pachet se vor face in jurul datei de 17.04.2018 datorita tipului de produs (pachet cu mai multe numere de aparitie) si a volumului mare de comenzi pt acest produs Intr-adevar specificul produsului comandat de dvs. este diferit de orice alt produs din magazin, iar acest formular se trimite automat de platforma trusted.ro. Ne cerem, scuze pt situatia neplacuta.

Mai multă atenție când trimiteți coletele, ați făcut o combinație proastă între adresa de facturare și cea de livrare și a ieșit bineînțeles o adresă inexistentă.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 08:22

Va multumim pt observatie. Am verificat si aveti dreptate. Ne cerem scuze pt situatia neplacuta.

Am comandat și plătit online iar produsele au fost procesate după 10 zile dintr-o greșeală a administratorului...

RATING:

Nu.

RATING:

Ar trebuie sa incheie un contract cu o firma de curier altfel livrarea sa fie GRATUITA in tara !!

RATING:

NU AM PRIMIT COMANDA DUPA 5 ZILE

RATING:

Xxxx

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 06:10

Buna ziua/ seara

Am dori sa stim ce anume v-a nemultumit, avand in vedere nota acordata de dvs. 5. Aceste aspecte ne sunt de folos pt a intege si perfectiona modalitatile de lucru. Din cate am vazut totul a decurs normal. Avem comanda primita sambata pe 28.10, confirmata si livrata luni 30.10 si comunicat de la FAN COURIER ca doriti sa o ridicati din sediu FAN COURIER VASLUI pe 31.10. Ce anume nu a functionat cum trebuie?

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020