Opinii de la clienții magazinului online MagazinulDeSah.ro

MagazinulDeSah.ro

Nota: 9,78 / 10 de la 1.831 de clienți verificați

Notă magazin

9,78 / 10

Ne recomandă

98,8%

de la data înscrierii magazinului în program (10-06-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții MagazinulDeSah.ro

Sunt nemultumita de faptulca la o comanda de 420 lei, am platit curierul 20 lei La o comanda MARE nu mi se pare inregula acest cost.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2023 18:04

Transportul gratuit se acorda incepand cu acest an la comenzi in valoare de minim 450 lei, lucru afisat pe site in mod corespunzator, la fel ca valoarea transportului. Pot sa va spun ca am calculat costul expedierii pentru comanda dv.: ambalaje + transport: 40,59 lei (TVA inclus), fara a lua in calcul si alte costuri. Sper ca ati apreciat totusi modul de ambalare al produsului si calitatea acestuia. Ne pare rau ca ati avut un disconfort din punctul de vedere al acestui cost, dar am avut aceleasi costuri la transport 12 ani si din pacate, efectiv nu mai puteam continua la vechile preturi. Va multumim pentru intelegere, pentru ca sunteti clientul nostru si speram sa va putem multumi pe deplin in viitor

Produs de calitate. Expediere si livrare cu intarziere, desi taxa de transport este pentru curierat rapid (am plasat comanda pe 15.11 si am primit-o pe 18.11)

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2021 16:52

Buna ziua, De la noi comanda a plecat repede (ca regula generala, comenzile plasate pana la ora 14,00 pleaca in aceeasi zi, celelalte in ziua urmatoare) insa din pacate toate firmele de curierat au inregistrat intarzieri in saptamana de dupa Black-Friday. Stiu ca am avut si noi si dv. sesizari deschise la firma de curierat. Ne cerem scuze pentru situatia intervenita si speram sa nu mai avem astfel de cazuri (independente totusi de noi). Recent am adoptat un sistem care aloca expedierile curierilor in functie de performanta livrarii insa in perioada de dupa Black Friday, asa cum va spuneam, toti curierii au avut probleme

Santeti neserios.am dat comanda si nu ati onorat comanda.la revedere.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-11-2021 18:38

Stimate domn, ati facut comanda la noi pe site in 2 noiembrie la ora 6.58. Ati fost sunat de colegi pentru confirmarea comenzii in aceeasi zi de 3 ori (ora 8.48, 10.31 si 10.58) . Am hotarat totusi sa ii dam drumul la colet tocmai pentru a-l avea cat mai repede. A plecat in aceeasi zi de la noi cu DPD, AWB nr. 80394265197. Nu ati fost gasit de curier si nici nu ati raspuns la telefon (statusul se poate vedea aici https://tracking.dpd.ro/?shipmentNumber=80394265197&language=ro_RO ) astfel ca curierul ne-a returnat coletul. Verificati va rog daca ati trecut un numar de telefon corect in comanda (nici acum nu puteti fi contactat pe numarul furnizat!)

Produs fără instrucțiuni în limba romana,chiar dacă legea interzice acest lucru.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-06-2021 11:00

Asa e, a fost o scapare a noastra la acest produs. Revenim in cel mai scurt timp cu traducerea instructiunilor. Multumim pentru intelegere

Produsul pe care l-am comandat avea multiple defectiuni vizibile. Pe langa acest lucru, calitatea overall era foarte joasa.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2021 18:37

Buna ziua, Produsul cumparat de dv. era vandut ca si produs "imperfect" si avea pretul in consecinta. Ne pare rau ca nu am fost la inaltimea asteptarilor Dv, speram totusi ca interactiunea avuta cu magazinul sa fi fost pozitiva referitor la serviciul suport clienti, usurinta returului (si gratuitatea acestuia) si rapiditatea rambursarii banilor. Nemultumirea dv. era legata de produs, insa cum nota este acordata magazinului, am fi apreciat cateva cuvinte si vis-a-vis de interactiunea cu noi Va multumim Echipa magazinuldesah.ro

Răspuns client pe 29-04-2021 18:44:

Interactiunea cu personalul a fost super, foarte amabil si am reusit sa clarificam situatia.

La o comanda pentru un produs nu chiar ieftin, am solicitat o mana de ajutor la livrare,respectiv livrare in ambalaj care sa nu prezinte indicii privind continutul pachetului, tocmai pentru ca produsul urma a fi oferit cadou si se dorea a fi o surpriza. Desi am discutat acest aspect la telefon, produsul a venit acoperit pe toata suprafata de banda adeziva imprimata cu sigla "magazinul de sah", iar surpriza a fost imediat deconspirata. Nu doar calitatea produselor da valoarea unui magazin, ci mai ales grija acordata cerintelor clientului. Eu personal nu mai doresc sa achizitionez in viitor de la acest magazin, pentru ca acest dezinteres (sau lipsa de concentrare la cerinte simple) nu i-a facut cinste si mi-a stricat entuziasmul de a face o surpriza cuiva.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-03-2021 18:35

Nu au fost indicii privind continutul pachetului! Colegii au facut demersuri in acest sens inclusiv prin inlaturarea de pe AWB a oricaror referinte privind continutul pachetului. Observ insa ca dv. vroiati acum sa ascundem EXPEDITORUL (ceea ce nu ati explicat la momentul respectiv), ceea ce este imposibil; chiar si in lipsa benzii scotch personalizate, se vedea foarte usor pe AWB la numele expeditorului (care e tot cu sah). Credeam ca surpriza e tipul de produs, nu faptul ca produsul in sine este despre sah. Din mentiunea ca doriti sa nu fie indicii despre produs am inteles ca nu trebuie sa se stie ce produs exact se afla in pachet. Ne pare rau despre aceasta neintelegere si dorim sa va asiguram ca incercam sa fim receptivi la toate cerintele clientilor nostri Pacat ca nu ne spuneti in cateva cuvinte daca sunteti multumita de produs, modul de ambalare, rapiditatea livrarii

Foarte scump

RATING:

Răspuns magazin pe 14-01-2021 14:35

Va respectam opinia. Nu vindem insa sahuri ieftine de calitate indoielnica, pe care, daca doriti, le puteti gasi la orice hypermarket

Am comandat un set de sah și am primit altceva. A doua oară am primit un set piese defect. Nu recomand magazinul. Deși au o gama variată de produse sunt neserios.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-01-2021 16:11

Ne cerem scuze pentru situatia creata. A fost o incurcatura de la producator care sub acelasi nume a livrat un produs asemanator, mai scump, dar totusi usor diferit. Din pacate, mai sunt si situatii cand exista defecte de fabricatie. Am remediat problema cu rapiditate zic eu, dar sigur ca ramane discomfortul pentru cumparator pentru care ne cerem scuze inca odata

Customer support foarte slab. Am plasat comanda la punct de ridicare, dar eu trebuia sa fiu la adresa de ridicare pentru a imi inmana mie produsul. Am sunat sa rezolv problema si mi-a spus ca este vina mea.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-12-2020 16:11

Ne cerem scuze pentru situatia ivita. Vom imbunatati la check-out implementarea optiunii de ridicare din pachetomate sa fie mai user-friendly, acum poate crea confuzii. Multumim pentru intelegere

Calitate îndoielnică. Am comandat un set de Remmy. Piesele sunt foarte prost facute. Voi face retur.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2020 15:30

Ne pare rau ca produsul nu corespunde exigentelor Dv.. Va asiguram ca produsul vine sigilat de catre producator si nu avem posibilitatea de a verifica calitatea acestuia inainte de trimitere. E un produs cu care in general nu am avut probleme deosebite. Cu toate acestea, vom desigila unul si va vom trimite o filmare pentru a vedea calitatea produsului. In cazul in care corespunde, vi-l vom trimite cu colet la schimb, iar in caz contrar, vom trimite curierul pentru a prelua produsul ce urmeaza a fi returnat (returul e gratuit)

Piese cu defecte , o geantă de tip tub la fel, tabla a venit putin zgariată, iar comanda a venit un pic cam tarziu .

RATING:

Răspuns magazin pe 06-07-2020 21:01

Buna ziua, In mod normal produsele se verifica cand pleca de la noi din depozit. Imi pare rau sa aud ca au fost probleme de acest gen. Va inlocuim produsele de care nu sunteti multumiti pe cheltuiala noastra sau daca doriti le puteti returna gratuit si veti fi rambursat integral. De asemenea va rog sa ne contactati pentru a va oferi alternative. Am incercat sa va contactam telefonic dar nu am reusit. Transportul in mediul rural dureaza ceva mai mult intr-adevar dar am sesizat si curierul cu privire la timpul de livrare (dupa cum ati putut sesiza si dv. din urmarirea statusului comenzii de la noi coletul a plecat in aceeasi zi in care ati facut comanda) Manager MagazinulDeSah.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024