Nota: 9,65 / 10 de la 5.688 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru marcoser.ro
Ar fi bine daca livrarea ar fi ceva mai rapida iar facturile trimise nu ar fi unele automatizate care nu au nicio legatura cu produsul achizitionat. Am facut o comanda pt o suma infima, lucrurile ar trebuit sa se miste mult mai rapid. In rest, produsul a ajuns in regula, ambalat corespunzator. Am apreciat si faptul ca la mail se raspunde in timp util desi livrarea s-a facut cu 2 zile mai tarziu decat mi s-a comunicat.
Răspuns magazin pe 09-04-2024 11:04
Va cerem scuze pentru intarzierile survenite la livrarea coletului de catre firma de curierat. Vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. In mail-ul primit, factura este realizata conform produselor achizitionate. Multumim de intelegere. Zi placuta!
Opinia clientului TOTH din Bihor pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 21-03-2024 14:29
Va multumim frumos pentru apreciere.
Opinia clientului HOGAȘ din Călăraşi pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 19-03-2024 13:45
Va asteptam cu o parere si dupa testarea produselor achizitionate de la noi. Zi frumoasa!
Opinia clientului VRÎNCIANU din Galaţi pentru marcoser.ro
Pana acu la ultima comanda totul a fost f bine . La ultima comanda am primit coletul incomplet iar de atunci tot astept sa primesc si restul dar vad ca degeaba😞
Răspuns magazin pe 19-03-2024 12:08
Buna ziua. In urma verificarilor, agentul responsabil de expeditie v-a livrat comanda incompleta, dar am luat legatura cu agentia din zona dvs. si astazi trebuie sa va ajunga completarea. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!
Opinia clientului MOLDOVAN din Bistriţa-Năsăud pentru marcoser.ro
In principiu mulțumit. Nu este prima dată când comand de la dumneavoastră și nu am fost dezamăgit niciodată.De această dată însă, am primit plantatorul comandat îndoit la gura de intrare a răsadurilor. Probabil a fost un caz izolat. Sper sa nu se mai repete.
Răspuns magazin pe 12-03-2024 16:06
Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create si vom lua toate masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Astazi veti fi contactat telefonic pentru a se putea face schimbul cu un alt produs, daca doriti. Multumim de intelegere. Zi placuta!
Opinia clientului DUMITRU din Argeş pentru marcoser.ro
Certificatul de garantie l-am primit în alb și nu scrie produsul pe care l-am cumpărat
Răspuns magazin pe 01-03-2024 11:48
Buna ziua. In urma verificarii a fost o eroare de sistem si nu ati primit documentele complete. Va cerem scuze pentru neplacerea creata. V-am trimis din nou documentul pe adresa de email, va rugam sa verificati. Zi placuta!
Opinia clientului PLAI din Iaşi pentru marcoser.ro
comanda nu a venit pe adresa de livrare ci pe cea de facturare
Răspuns magazin pe 28-02-2024 16:28
Va cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda a fost plasata pe site cu o singura adresa. Cel mai probabil s-a produs o greseala si la confirmarea comenzii nu s-a mai precizat adresa de livrare. Zi placuta!
Opinia clientului BUGA din Buzău pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 28-02-2024 11:12
Va cerem scuze pentru intarzierea survenita, din motive ce nu au depins in mod direct de catre noi. Pentru expedieri mai rapide puteti opta pentru alta modalitate de livrare. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!
Opinia clientului WEINSCHROTT din Timiş pentru marcoser.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru marcoser.ro
Opinia clientului HERTANU din Botoşani pentru marcoser.ro
Opinia clientului STOICA din Olt pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 15-02-2024 11:51
Va multumim pentru apreciere si recomandare. Zi placuta!
Opinia clientului CENUSA din Tulcea pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:33
Va multumim pentru recomandare si apreciere. Zi frumoasa!
Opinia clientului STANCULEASA din Dolj pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:27
Buna ziua. In primul rand va cerem scuze inca o data pentru neplacerile create. Speram ca solutia oferita telefonic este suficient de satisfacatoare. O sa luam masurile necesare ca astfel de cazuri sa nu se mai intample. Multumim de intelegere. Zi placuta!
Răspuns client pe 12-02-2024 17:00:
Opinia clientului FUNDENEANU din Călăraşi pentru marcoser.ro
Opinia clientului MOLDOVEANU din Prahova pentru marcoser.ro
Opinia clientului TIMOFTE din Iaşi pentru marcoser.ro
Opinia clientului CIOLTE din Maramureş pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 08-01-2024 08:27
Va multumim frumos pentru apreciere si incredere. Mult spor in tot ce faceti!
Opinia clientului TURTUREANU din Suceava pentru marcoser.ro
S-au mișcat f repede cu cmd. Am dat 8 pt că la jumătate de oră după confirmarea comenzii nu am mai putut adauga încă ceva.
Răspuns magazin pe 04-01-2024 08:50
Ne bucuram ca ne-ati impartasit din experienta dvs. Legat de adaugari la comanda plasata, acest lucru nu se mai poate realiza deoarece comanda intra direct in pregatire si nu se mai pot face modificari ulterioare. Va multumim pentru intelegere. Zi frumoasa!
Opinia clientului TUDORACHE din Olt pentru marcoser.ro
Răspuns magazin pe 04-01-2024 08:30
Va multumim pentru apreciere.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024