Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,65 / 10 de la 6.075 de clienți verificați

Notă magazin

9,65 / 10

Ne recomandă

98,26%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

Despre Plasa de umbrire aveam nevoie de mai multe informatii ca sa aleg corect ce se potriveste, dimensiunea necesara, felul in care se va monta pe solar. Dvs ati trimis ce am solicitat, dar nu se va monta usor, trebuia latime mai mare. Nu am ales eu bine.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 18-06-2024 09:13

Buna ziua. Pentru informatii suplimentare trebuia sa plasati comanda cu confirmare telefonica si vi se explica montarea sau dimensiunea potrivita. Daca nu ati montat inca plasa de umbrire va rugam sa ne contactati telefonic. Zi placuta!

Produsele comandate au fost livrate la timp si au corespuns cu descrierea. Am dat doar nota 8 pentru ca intrebarea mea pusa pe chat-ul magazinului si legata de folosirea produselor a ramas fara raspuns. Marcoser are reputatia unui specialist in horticultura, nu doar a unui revanzator de produse.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-06-2024 09:42

Ne bucuram ca sunteti multumit de calitatea produselor achizitionate. Legat de chat, daca nu primiti un raspuns in timp util va rugam sa ne contactati telefonic. Zi placuta!

Mi-ati spus ca ajunge vineri, dar livrarea s-a facut luni. Inteleg intarzierile, dar m-a deranjat faptul ca ati precizat ca ajunge vineri daca aleg firma de curierat respectiva, iar eu vineri aveam nevoie de produsele comandate.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-06-2024 14:45

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Comenzile plasate pe site dupa ora 13:00 la DPD sunt expediate a doua zi, din acest motiv comanda s-a livrat luni. Vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Ce pot sa spun? Revizuiti colaborarea cu firma de curierat. Nu am comandat degeaba produsele la un locker local. Am fost redirectionat la sediul firmei pentru ridicarea coletului pe motiv ca nu incape in locker, produse care anul trcut au incaput fara probleme. Bineinteles ca nu am putut ajunge la ei, dar nici nu am fost contactat sa gasim vreo solutie. O sa primiti produsele nelivrate iar eu voi fi nevoit sa le cumpar de la alt furnizor. Am sesizat aceasta situatie si pe mesageria rapida care apare pe site dar se pare ca nici acolo nu intereseaza pe cineva.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-06-2024 12:47

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Comanda dvs. trebuie sa se livreze in locker-ul local pe care l-ati selectat, probabil era ocupat de nu a putut sa va lase coletul, pentru ca el ca si dimensiune nu este mare. Pentru ca ati sesizat problema si ne-ati scris pe site am luat masurile necesare si am facut o sesizare pentru urgentarea livrarii. Daca mai intampinati probleme va rugam sa ne sunati ca sa rezolvam mai repede. Multumim de intelegere, zi placuta!

Răspuns client pe 06-06-2024 08:11:

Am marit nota la 7 pentru implicarea in rezolvarea situatiei. Din pacate firma de curierat prefera sa trimita inapoi un colet in loc sa faca ce ar trebui. Iar eu am pierdut deja mult timp cu acest colet.😐

😍

RATING:

Ca au produse diverse si de calitate. Nu imi place ca livrarea dureaza mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-05-2024 08:43

Ne bucuram ca sunteti multumit de calitatea produselor comercializate. Comanda dvs. s-a intarziat pentru ca au fost zile libere la curier, dar s-a livrat a doua zi dupa ce a fost preluata de la noi. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Atenție mai mare la preluarea comenzii

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:35

Va cerem scuze pentru neplacerile create si va multumim pentru sfatul acordat. Zi placuta!

Ar fi bine daca livrarea ar fi ceva mai rapida iar facturile trimise nu ar fi unele automatizate care nu au nicio legatura cu produsul achizitionat. Am facut o comanda pt o suma infima, lucrurile ar trebuit sa se miste mult mai rapid. In rest, produsul a ajuns in regula, ambalat corespunzator. Am apreciat si faptul ca la mail se raspunde in timp util desi livrarea s-a facut cu 2 zile mai tarziu decat mi s-a comunicat.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2024 11:04

Va cerem scuze pentru intarzierile survenite la livrarea coletului de catre firma de curierat. Vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. In mail-ul primit, factura este realizata conform produselor achizitionate. Multumim de intelegere. Zi placuta!

promtitudine

RATING:

Răspuns magazin pe 21-03-2024 14:29

Va multumim frumos pentru apreciere.

Momentan, nu mi-am făcut o impresie despre produsele dvs.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 13:45

Va asteptam cu o parere si dupa testarea produselor achizitionate de la noi. Zi frumoasa!

Pana acu la ultima comanda totul a fost f bine . La ultima comanda am primit coletul incomplet iar de atunci tot astept sa primesc si restul dar vad ca degeaba😞

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 12:08

Buna ziua. In urma verificarilor, agentul responsabil de expeditie v-a livrat comanda incompleta, dar am luat legatura cu agentia din zona dvs. si astazi trebuie sa va ajunga completarea. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

In principiu mulțumit. Nu este prima dată când comand de la dumneavoastră și nu am fost dezamăgit niciodată.De această dată însă, am primit plantatorul comandat îndoit la gura de intrare a răsadurilor. Probabil a fost un caz izolat. Sper sa nu se mai repete.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2024 16:06

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create si vom lua toate masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Astazi veti fi contactat telefonic pentru a se putea face schimbul cu un alt produs, daca doriti. Multumim de intelegere. Zi placuta!

Certificatul de garantie l-am primit în alb și nu scrie produsul pe care l-am cumpărat

RATING:

Răspuns magazin pe 01-03-2024 11:48

Buna ziua. In urma verificarii a fost o eroare de sistem si nu ati primit documentele complete. Va cerem scuze pentru neplacerea creata. V-am trimis din nou documentul pe adresa de email, va rugam sa verificati. Zi placuta!

comanda nu a venit pe adresa de livrare ci pe cea de facturare

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2024 16:28

Va cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda a fost plasata pe site cu o singura adresa. Cel mai probabil s-a produs o greseala si la confirmarea comenzii nu s-a mai precizat adresa de livrare. Zi placuta!

Comanda,a ajuns tarziu prin DPD

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2024 11:12

Va cerem scuze pentru intarzierea survenita, din motive ce nu au depins in mod direct de catre noi. Pentru expedieri mai rapide puteti opta pentru alta modalitate de livrare. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.441. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024