Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,66 / 10 de la 6.827 de clienți verificați

Notă magazin

9,66 / 10

Ne recomandă

98,27%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

😍

RATING:

Rapizi in livrare, corespunzător ambalate, ajunse cu bine la destinație.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2025 14:54

Ne bucuram ca produsele au ajuns in stare perfecta si intr-un timp scurt. Acordam o atentie deosebita ambalarii si livrarii pentru ca fiecare comanda sa fie tratata cu seriozitate. Va mai asteptam cu drag si pe viitor. Mult spor in tot ce faceti!

Comanda livrata la timp și produsul comandat dar a curs din flacon și s-a pierdut o parte din lichid și s-a murdărit hârtia și punga în care a fost ambalat.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-05-2025 16:31

Va multumim pentru mesaj si ne pare rau pentru situatia intampinata. Va rugam sa ne contactati telefonic pentru a putea identifica comanda si a stabili impreuna cum va putem ajuta cel mai bine. In functie de cat produs s-a pierdut, va putem oferi fie un alt flacon inlocuitor (daca pierderea este semnificativa), fie o reducere echivalenta cu cantitatea lipsa, in cazul in care a curs doar o cantitate mica. Ne dorim sa gasim cea mai potrivita solutie. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

rapiditate😀

RATING:

Răspuns magazin pe 14-05-2025 15:31

Ne bucuram ca sunteti multumit de serviciile oferite si de timpul de livrare al comenzilor. Va mai asteptam cu drag si pe viitor. Zi frumoasa!

😀

RATING:

Am comandat un tip de perlit și am primit altceva.. la telefon mi-au spus ca am primit ce trebuia.. deși mai comandasem de pe alte site-uri acel tip de perlit și știam ce trebuie să primesc..😐 Scuzele lor nu m-au încălzit cu nimic..

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2025 14:23

Va multumim pentru ca ne-ati transmis aceasta situatie si ne pare rau pentru neplacerile create. Intr-adevar pe site era afisata o poza mai veche, iar ulterior am actualizat imaginea pentru a reflecta mai corect ambalajul actual al produsului. Va asiguram ca perlitul primit este acelasi ca si continut, avand aceleasi caracteristici de granulatie si proprietati, chiar daca ambalajul sau aspectul vizual pot diferi fata de alte loturi sau alte surse de achizitie. Ne cerem scuze pentru disconfort si va multumim pentru intelegere. Va mai asteptam cu drag si pe viitor. Zi frumoasa!

Comanda a ajuns ok(urmează să văd calitatea produsului),a fost o problema cu livrarea,o găletușă de 5kg nu a încăput la locker(ambalaj prea mare)și cei de la Fan curier mă invitau la sediu sa ridic coletul ,dar sa rezolvat după o mică reclamație , vă recomand să nu mai cooperați cu această firmă de curierat! 😐

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2025 16:00

Ne bucuram ca ati primit comanda si va multumim ca ne-ati impartasit situatia. Intr-adevar, cei de la Fan Courier au disponibile si lockere mari, insa este posibil ca, in acel moment, lockerul potrivit sa fi fost ocupat de o alta comanda neridicata, ceea ce a dus la redirectionarea coletului. Va multumim pentru intelegere si ne pare rau pentru neplacerile create. Va mai asteptam cu drag si pe viitor. Zi frumoasa!

Legat de semințele de hibrizi părerea este ca trebuiau mai multe varietăți de hibrizi de la toate firmeoe

RATING:

Răspuns magazin pe 25-03-2025 15:09

Va multumim pentru mesaj si pentru interesul acordat portofoliului nostru de seminte. Tinem cont de parerea dvs. si intelegem dorinta de a avea o varietate mai mare de seminte din partea mai multor firme. Hibrizii pe care ii avem in oferta sunt atent selectionati, fiind testati in prealabil in diverse ferme (spatiu protejat si camp), iar includerea lor in portofoliu se bazeaza pe randamentele excelente si rezistentele dovedite in conditii reale de cultura. Ne dorim sa oferim in permanenta produse performante si adaptate nevoilor fermierilor nostri. Multumim pentru intelegere, zi placuta!

😀

RATING:

+ produse diverse cu explicatii si indicatii de utilizare in general suficiente. - lipsesc anumite produse in forma cantitatilor mici, pentru gradinari amatori, fiind pe stoc doar cantitati mari, pentru profesionisti.😀

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2024 13:18

Ne bucuram ca sunteti multumit de gama produselor din portofoliul nostru, cat si de prezentarea acestora. Stocurile le putem actualiza in functie de disponibilitatea pe care o au furnizorii nostri. Zi frumoasa!

Promtitudinea,mai putin curieratul(am ridicat personal marfa?)

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2024 15:08

Buna ziua, ati fost informat in momentul confirmarii comenzii despre necesitatea ridicarii produselor de la sediul firmei de curierat din cauza baghetelor si a sarmelor din comanda, care nu pot fi livrare la domiciliu. Ne pare rau pentru eventualul disconfort creat si va multumim pentru intelegere. O zi placuta!

Produs ambalat foarte bine. Luvrare greoaie, am comandat acest produs miercuri si ziceau ca ajunge pana vinere. SIRPRIZA a ajuns tocmai Luni asa ca livrarea a lasat de dorit. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-07-2024 15:23

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va multumim pentru intelegere, zi placuta!

Totul excelent pana la duduia care ma sunat pentru confirmarea comenzii. Era foarte arogantă.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2024 14:32

Va cerem scuze pentru impresia oferita, ne dorim in continuare o buna colaborare. Zi placuta!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025