Opinii de la clienții magazinului online MindBlower.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

MindBlower.ro

Nota: 9,68 / 10 de la 3.916 de clienți verificați

Notă magazin

9,68 / 10

Ne recomandă

97,34%

de la data înscrierii magazinului în program (03-10-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții MindBlower.ro

Nimic, deocamdata

RATING:

Nu au raspuns la nenumaratele mele apeluri telefonice. In acest timp stateam in fata cladirii de la sediul declarat care nu are nici un insemn sau indicatie de acces. Extrem de frustrant!

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2018 11:37

Buna, Bogdan, Ne pare rau pentru situatia creata si mai ales ca nu am putut sa luam legatura telefonic cu tine sa iti explicam ca nu a fost nimic intentionat ci a fost doar o perioada agloemarata in care nu am putut prelua toate apelurile telefonice.



Tocmai de aceea noi am luat toate masurile necesare ca sediul nostru sa se gaseasca usor.



- Am facut un video - cum ajungi la noi :

- Pe cladirea noastra este un banner mare cu Mindblower :

- In site avem sectiunea contact, care are link catre google



Ne pare tare rau ca aceasta situatie a creat un inconvenient.



Sarbatori Fericite!





Am comandat un produs si a ajuns altul

RATING:

Am achizitionat un produs pentru care am platit extra CUTIA de cadou. Produsul a venit la 3 zile distanta. Era pus intr-un PLIC cu un sticker deasupra. Arata super-lame, aproape mind-blowing :)

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2018 13:39

Buna, Gabriel,

In primul rand iti multumim ca esti client MINDBLOWER.RO!

Imi pare tare rau ca ambalajul nu a fost pe asteptarile tale, si ca nu s-a inteles ca ambalajul cadou inseamna o hartie de culoare natur cu stickere haioase. Ne vom gandi cum am putea sa detaliem descrierea ambalajului, pentru a nu mai exista confuzii.

Cat despre transport, comanda a fost plasata la orele 22:17, iar ea a fost procesata si trimisa a doua zi, fara nici un fel de intarziere.

Sper sa ne mai dai o sansa, si sigur nu vei regreta!

Cu prietenie,

Elena din partea Echipei MINDBLOWER.RO

Nu am primit produsul asa cum arata pe site. In poza produsul era intr-o cutie, iar Mind Blower mi l-a trimis neambalat.

In plus, a fost si mult mai scump decat pe alte site-uri, care aveau acelasi produs, iar in poze se vedea ca nu era ambalat.

Deci, ambalajul a fost o minciuna. Pentru ca produsul era pentru un cadou, am preferat sa-l cumpar mai scump, cu cutie, dar m-am inselat.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2018 11:34

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj. Asa cum am discutat si telefonic cu 2 zile inainte sa primim acest review, va vom restitui banii pe Hartia igienica, anume 25 lei.



Va reamintim ca comanda NU a fost plasata pe site-ul nostru (unde produsul este conform cu realitatea) ci pe alt site, care nu isi updateaza informatiile si unde ati vazut poza cu ambalajul.



Consideram ca am facut tot posibilul sa avem o relatie corecta si sa rezolvam situatia care a avut culpa comuna si tocmai din acest motiv ne pare foarte rau ca inca considerati ca meritam nota unu pentru serviciile noastre.



Noi speram sa va schimbati parerea si nota pentru ca am facut toate posibilitatile sa ramaneti un client multumit.



Neseriozitate

RATING:

Răspuns magazin pe 30-07-2018 10:40

Buna, Georgiana,

Dupa convorbirea telefonica de azi, am invatat ca am gresit si am efectuat urmatoarele modificari in procedura noastra de lucru :

- In e-mailul de confirmare, am scris ca toate produsele sunt pe stoc si nu este nevoie de o zi suplimentara, produsul se poate ridica si la o distanta de 5 minute de ora la care s-a plasat comanda;

- Colega noastra a sunat marti, in ziua comenzii, insa a format o cifra gresita si din pacate nu a ajuns sa vorbeasca cu tine (azi o sa iti arat pe telefonul mobil).

- Mereu am fost deschisi sa asteptam 5-10 minute peste program clientii care isi vor ridica comanda, cumva nu s- a inteles ca o sa ajungi sigur in ziua respectiva si colegii au plecat la timp.



Imi rau de situatia creata, am realizat unde am gresit si am luat actiuni sa nu se mai repete.



O zi frumoasa!

Refuz sa raspund

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2018 17:20

Buna, Aylin,

Am tot incercat sa te contactam telefonic sa discutam despre ce s- a intamplat cu comanda ta, si de ce te- a nemultumit la ea. Dar din pacate, ne- a raspuns mama ta, care nu stia despre ce e vorba.

Te rugam sa ne ajuti cu un raspuns, pentru a putea solutiona impreuna problema.

Multumesc,

Elena

Cum e posibil sa primesc formular pentru feedback, in conditiile in care nici nu au fost livrate produsele? Erau cadou...nu mai am nevoie de ele acum. Va rog sa ma anuntati cand restituiti suma. Va multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2018 14:48

Buna, Corina,



Comanda ta a fost plasata miercuri si tot miercuri a fost predata catre curier. Dupa ce am vazut mesajul de la tine am realizat ca acel colet nu a fost livrat joi.

Asa cum am discutat si la telefon o sa deschidem o sesizare catre curier si o sa te tinem la curent.

Iti cerem scuze, noi ca si magazin online, pentru calitatea serviciilor curierului.





Produse foarte interesante

RATING:

Răspuns magazin pe 22-02-2018 12:13

Buna, Ionela! Dupa cum am discutat telefonic, iti multumim ca ai vrut sa ne votezi pentru locul 1! Daca vrei sa ne ajuti cu un feedback pozitiv, poti reveni sa ne acorzi nota 10, pentru a ne putea clasa pe primul loc ;) Cu drag, echipa MINDBLOWER.ro

Da, să verifice lumea de zece ori preţurile în alte părţi. Fix a doua zi după ce am cumpărat, am găsit aceleaşi produse într-o librărie din apropiere la mai puţin de jumătate de preţ. M-am ofticat îngrozitor, că erau cadouri pentru copii şi aş fi putut din diferenţa de bani să le mai cumpăr câte ceva. Le-aş fi returnat dar n-am mai găsit bonul fiscal, aşa că am rămas cu ele.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2018 09:35

Buna, Laura, Trebuia sa ne suni atunci cand le-ai gasit si sa vii sa le returnezi. La un magazin Online este mai usor sa faci retur pentru ca ai dat deja comanda si nu avem nevoie de bonul fiscal.

Poti returna produsele in orice moment doresti, fara sa aduci bonul fiscal.

Te rugam sa ne spui cand ajungi la noi unde ai gasit lampile asa de ieftine, cred ca o sa ne schimbam furnizorul si poate noi suntem cei care cumpara scump de la furnizori.



Te asteptam cu drag la sediu, unde ai venit sa ridici comanda.



O zi minunata!



Produsul din filmuletul de prezentare este din pacate, mult mai atractiv decat produsul real. My bad!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-01-2018 16:21

Buna, Lucian, Filmetul de prezentare al produsului prezinta intr-un mod foarte artistic functionalitatea produsului. - Creator de Holograme in cazul de fata. Poti returna produsul fara nicio problema. Nu are rost sa crezi ca tu ai avut ceva de pierdut in relatia cu noi.

In 12 zile de la plasarea comenzi nu a reusit sa ajunga la destinatie..

RATING:

Răspuns magazin pe 29-12-2017 15:08

Buna, Sorin, Din cauza perioadei aglomerate pot aparea intarzieri mari dar si erori umane. In cazul comenzii tale au fost amandoua. Noi am trimis comanda mai tarziu cu cateva zile si cei de la Fan Curier sunt blocati in zona Timisoara si au intarzieri de peste o saptamana.

Am trimis un mail un mic cadou pentru tine in speranta in care sa ne consideri un site care merita mai mult de 2 stelute :)

Chiar daca prima comanda a pornit cu stangul, am vrea ca a doua comanda sa arate exact cum suntem si cum ne tratam clientii.



In rest, numai bine si La multi ani!



Mi-au anulat comanda fara sa imi explice motivul.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2017 11:40

Buna, Ciprian,

Imi pare rau ca nu iti mai aduci aminte discutia noastra.

Tu ai fost cel care a anulat comanda pentru ca nu mai ajungea pana de Craciun, discutia a avut loc abia pe data de 22.12 pentru ca pana atunci nu am putut lua legatura cu tine.

Am incercat sa te contactam de mai multe ori si pe data de 21.12 am lasat si un sms.

Pentru a sustine cele de mai sus, iata un print screen cu istoricul apelurilor : http://prntscr.com/hst3ir

Consideram ca am facut toate eforturile necesare pentru a livra la timp aceasta comanda si nota 1 pe care ati acordat-o nu este justificata.

De verificat cu atentie daca produsul cumparat coincide cu produsul livrat.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2017 13:38

Buna, Simona, Da, stim de comanda care a fost incurcata (din fericire a fost singura). Ne cerem scuze pentru acest lucru. Este o greseala omeneasca, numarul foarte mare de comenzi si faptul ca colegii mei au avut un volum enorm de munca, a condus la incurcarea instalatiilor Flamingo cu un Flamingo LED.

Asa cum am discutat si telefonic, vom suporta noi transportul returului, urmand ca banii sa se transfere integral catre tine.

Multumesc,



Angela

Am comandat un cadou de pe mindblower si livrarea s-a facut in a 6 ea zi de la livrarea comenzii.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2017 12:25

Buna ziua. Va multumim pentru feedback.

Comanda a fost plasata pe data 29 Noiembrie, iar zilele de 30, 01, 02, 03 au fost libere. Curierii nu au lucrat in aceste zile, deci de acolo intarierea de 4 zile.



Comanda a fost livrata in ziua urmatoare lucratoare, anume pe 4 decembrie.



Ne pare rau ca ati considerat ca intarzierea a fost din cauza noastra.

Pe pagina de produs noi deja anuntam clientul cand se livreaza, probabil nu ai vazut in momentul respectiv. Uite aici exemplu : http://prntscr.com/hiu96b

Dar iata inca ceva ce am invatat din feedback-ul tau :)

Dezastru

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2017 14:47

Buna ziua, Tiberiu.



Ne pare rau pentru faptul ca feedback-ul pentru noi este unul negativ.

Am intrat pe istoricul comenzii tale si am vazut urmatoarele :

- Comanda este plasata pe data de 19.11

- Colegii au incercat de 3 ori sa te contacteze telefonic. Niciodata cu Succes, telefonul suna dar nu raspundeati la telefon.

- Comanda nu a fost livrata catre dumneavoastra pentru ca nu am reusit sa luam legatura cu dumneavoastra.



O sa intrebati de ce nu am trimis coletul? Pentru ca Zerind, ARAD nu este in aria de acoperire al curierului - Costul suplimentar era de 55 lei.

Trebuia sa discutam impreuna sa gasim o solutie impreuna.



Ne pare tare rau ca ati considerat ca Mindblower merita un feedback negativ.

Noi am facut totul pentru a livra comanda.







Am comandat o casca pentru bere. Este foarte incomoda iar materialul din care este confectionata lasa foarte mult de dorit. Nu recomand. Exact acelasi model/material l-am vazut la tarabe pe litoral, culmea, la pretul de 20-25 lei. Iar de pe site l-am luat cu 65..

RATING:

Nu.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-02-2017 15:33

Buna! Iti multumim pentru ca ne-ai semnalat defectul produsului pe care l-ai cumparat. Stim ca nu am reusit sa remediem situatia, avand in vedere ca produsul era un cadou si nu ai avut cum sa il returnezi...pentru ca noi sa iti inlocuim produsul sau sa iti returnam banutii insa speram ca ai apreciat incercarea noastra de a rezolva situatia.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024