Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,68 / 10 de la 3.916 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim75407932 din Bucuresti pentru MindBlower.ro
produsele sunt interesante, compania de livrare lasa foarte mult de dorit.
Răspuns magazin pe 21-02-2019 15:59
Buna, Andreea,
Ne pare tare rau de incidentul cu cei de la firma de curierat! Noi asteptam si punctul lor de vedere. Pana atunci noi ti-am returnat banii pentru transport, direct din aplicatia de plata.
Noi speram sa ne mai dai o sansa!
Cu prietenie,
Elena din partea Echipei MINDBLOWER.RO
Opinia clientului Oana din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Am comandat 2 produse, nici unul dintre ele nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor.
Raportat la pretul cerut, calitatea produselor lasa de dorit.
Răspuns magazin pe 19-12-2018 11:51
Buna, Oana,
Ne pare rau ca produsele nu au fost la nivelul asteptarilor si nu am vrea sa fie o situatie care sa ramana asa.
Am vrea sa iti returnam banii pe comanda imediat dupa ce primim produsele.
Va rugam sa demarati procesul de retur asa cum este mentionat aici :
Opinia clientului Robert din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Nu am primit nici acum coletul ... si voi vreti feedback ....dupa 7 zile ! o saptamana livrarea in Bucuresti ?
Răspuns magazin pe 17-12-2018 17:03
Am sunat imediat la curier sa vad exat ce s-a intamplat. Din pacate numarul mare de comenzi de livrat au provocat intarzieri, insa nu atat de mari precum a ta.
Iar dupa ce am discutat cu tine telefonic, am inteles ca deja au livrat-o.
Ne pare rau de situatie. Noi am pregatit comanda ta la cateva ore dupa ce ai plasat-o.
Speram ca acest lucru sa te incurajeze sa iti schimbi feed-back-ul negativ la adresa noastra.
Multumim!
Opinia clientului Anonim33656155 din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Am comandat pe site un produs. Am primit mesajul de confirmare a comenzii. Am primit si un mesaj in care mi se spunea ca expedierea produsului a fost facuta. La o ora dupa primirea acestui ultim mesaj m-au sunat cei de la MindBlower sa imi spuna ca de fapt produsul comandat de mine nu mai este in stoc.
Opinia clientului Andreea din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 07-08-2018 11:21
Buna, Andreea,
In primul rand multumim pentru feedback!
Ne pare sincer rau ca ambalajul nostru \'\'la misto\'\' nu a fost asa cum te-ai asteptat. Ambalajul la misto este facut pentru a surprinde sarbatoritul cu un cadou ambalat chiar ciudat.
Credem ca de aici diferenta de asteptari. In cosul de cumparaturi avem poze cu cadourile ambalate si acolo poti avea un reper.
Am incercat sa te contactam insa nu am avut succes. Te asteptam cu drag cu un telefon pentru a iti returna valoarea ambalajului.
O zi frumoasa!
Elena
Opinia clientului Anonim76322428 din Caras-Severin pentru MindBlower.ro
Am comandat 2 bucati dintr-un produs, am platit 2 bucati si am primit doar una. Sper sa fie reparata problema.
Răspuns magazin pe 16-07-2018 12:21
Buna, Cristian,
In primul rand, iti multumim pentru feedback-ul tau, vom incerca sa fim mult mai atenti la comenzi pe viitor. Saptamana trecuta a fost o saptamana plina si din pacate s-a produs o eroare la comanda ta. Vom face tot posibilul ca sa primesti cat mai repede cea de-a doua perna Ostrich.
Ne dorim sa ca acest mic incident sa nu te faca sa renunti sa fii prietenul nostru si sa revii cu drag la noi.
O zi frumoasa!
Elena
Opinia clientului Nastase din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 16-07-2018 12:32
Draga Violeta,
Iti multumim pentru ca ti-ai facut timp sa ne lasi un feedback! Ne-am fi bucurat sa reusesti sa ne dai nota 10, dar dupa cum ne-ai spus ai vazut nota maxima 5. ;)
Te mai asteptam pe la noi!
Elena
Opinia clientului Anonim94387160 din Voluntari pentru MindBlower.ro
Mai multa atentie la produsele pe care le comanda clientul si cele care sunt puse in colet..
Răspuns magazin pe 30-03-2018 17:35
Buna, Andreea,
Iti multumim pentru feedback-ul tau, orice parere a clientilor este importanta pentru noi! Ne pare rau pentru eroarea aparuta la procesarea comenzii tale, vom incerca pe viitor sa acordam si mai multa atentie comenzilor. Speram ca acest incident sa nu te faca sa renunti in a mai comanda cadourile noastre traznite ;)
O zi frumoasa!
Elena
Opinia clientului Anonim62845776 din Iasi pentru MindBlower.ro
Opinia clientului Suto din Cluj-Napoca pentru MindBlower.ro
Pretul e mult mai mare s marimea e mult mai mica decat celelalte pagini.
Opinia clientului Anonim81204288 din Cluj-Napoca pentru MindBlower.ro
Una din liminitele ce le-am comandat au facut scurtcircuit la prima functiuonare. Se poate returna si inlocui acel produs?
Răspuns magazin pe 20-12-2017 10:52
Buna, Vei primi din partea noastra acele luminite, nu trebuie sa faci retur.
Opinia clientului ama din Otopeni pentru MindBlower.ro
Scump, nejustificat de scump, fata de calitatea produselor, din pacate ...
Răspuns magazin pe 13-12-2017 11:18
Ne pare rau ca produsele noastre te-au dezamagit. Nu am vrea sa ramai cu un produs pe care nu il doresti sau de care nu esti multumita. Te rugam sa faci retur de produse. Asteptam vesti de la tine!
Opinia clientului VIOLETA din Baia Mare pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 03-12-2017 13:24
Buna ziua Domna Violeta Baias.
Am vazut ca dumneavoastra ati anulat comanda dupa ce ati plasat-o.
Ne pare rau ca dupa aceasta intamplare considerati ca Magazinul nostru merita nota 5.
Exact cum ati scris si la Alte pareri : 'Nici acum nu am dorit comanda'
Opinia clientului Ioana din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Am fost dezamagita. Am mai facut o comanda la Mindblower,inainte de Craciun, si a sosit excelent. Perfect ambalata, insotita de o felicitare, un mesaj prietenos, un cod de discount pentru livrare. De data aceasta ambalajul produsului era dezlipit si continutul fusese aruncat de colo-colo prin cutia prea mare pentru el. Urmeaza sa fie un cadou, deci va trebui sa incerc sa il lipesc eu cu Superglue si sa sper ca nu arata urat. Nu voi mai cumpara de la Mindblower. Dezamagitor
Opinia clientului Anonim39882768 din Buzau pentru MindBlower.ro
Opinia clientului Maria din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Opinia clientului Corina din Bucharest pentru MindBlower.ro
Am comandat un anumit produs si am primit altceva si pt ca era ambalat in hartie de cadou nu am descoperit asta decat dupa ce l-am dat sarbatoritului. Nu mi se pare normal sa se intample asta 😡
Opinia clientului Velea din București pentru MindBlower.ro
Opinia clientului Daniela din Radauti , suceava , 725400 pentru MindBlower.ro
Am comandat un suport de vin, intr-adevar , e ok ca si parte tehnica , insa d.p.d.v. al calitatii.....lasa de dorit.
In descriere pe site scria ca e invelit si cusut in piele.
Pielea.....nu era piele si s e dezlipea pe la colturi , noroc ca am vazut ca era cadou...
Răspuns magazin pe 22-11-2016 13:39
Buna,
Ne pare rau pentru intamplarea cu suportul de vin, tinem mult la calitatea produselor noastre si la fericirea clientilor nostri.
Ne bucuram ca ne-ai scris, totusi, a fost important pentru noi sa modificam acel mic amanunt in descriere si sa ii scriem furnizorului de acest produs.
Am efectuat un Cupon de reducere In valoare de 59 lei (valoarea suportului de vin) pentru tine, Cuponul este valabil pana la data de 31 decembrie, asa ca poti face cumparaturile de Craciun de pe acum :)
Asa cum am discutat si telefonic, pentru orice problema, suntem aici!
Cu drag, echipa Mindblower.ro
Opinia clientului Anonim18988313 din București pentru MindBlower.ro
Chiloțeii cumpărați sunt dinte-un material fff prost/ieftin
Șapca pentru bere la fel dintr-un plastic moale/ ieftin
In schimb am fost ffff mulțumită de materialul tacâmurilor de dieta fff ok si da astea chiar le recomand prietenilor
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024