Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ioan din Bucuresti pentru mykey.shop
Cand veti accepta din nou plata cu debit card o sa primiti din nou nota 10 asa cum v--am acordat-o in ultimii ani. Ioan Radu
Răspuns magazin pe 29-06-2020 13:20
Buna ziua, va informam ca modalitatile de plata la mykey.shop nu au fast modificate. Plate se plate face prin transfer bancar sau cu carte de credit. Daca doriti alte informatii va rugam sa ne contactati. O zi buna! echipa mykey
Răspuns client pe 30-06-2020 11:39:
Opinia clientului Florea_Vlasceanu din România pentru mykey.shop
Nu pot sa fac o plata doar pentru ca am solicitat ceva si mi s-au indicat doua conturi. La comanda mea trebuia sa fie emisa, cel putin proforma, eu sa platesc si dupa ce banca facea confirmarea platii sa primesc factura cu produsul solicitat.
Răspuns magazin pe 25-03-2019 11:04
Buna ziua! Va multumim pentru comanda. Regretam ca nu ati reusit completarea acesteia precum si faptul ca sunteti nemultumit de serviciile noastre. Fiind un shop online, facturile sunt emise in mod automat de catre sistem la finalizarea platii. Daca se solicita proforma, va fi emisa fara nici o problema. Din pacate din partea dvs nu am avut nici o solicitare. Daca doriti completarea platii pentru comanda dvs, sau factura proforma, nu ezitati sa ne contactati : info@mykey.shop sau +40 312295468. Toate cele bune!
Opinia clientului Anonim23378879 din România pentru mykey.shop
Răspuns magazin pe 03-01-2019 11:43
Buna ziua! Nu stim care este motivul nemultumirii dvs. Comanda pe care ati facut-o in 23.12.18 a descurs fara probleme si fara nici o reclamatie din partea dvs. NU stim care este nemultumirea dvs si nu intelegem jignirile aduse staff-ului nostru si magazinului myKey. Va reamintim ca puteti sa ne contactati de Luni pana Vineri orele 11-16, iar echipa myKey, ca intotdeauna, va face tot posibilul sa rezolve problemele legate de comanda dvs. Va dorim o zi buna!
Opinia clientului Catalin din România pentru mykey.shop
Este nevoie de livrarea cd-ului de instalare în marea majoritate a cazurilor, cel puțin a mea, și aș dori să-mi trimiteți contra cost cd-ul. Vă mulțumesc frumos anticipat pentru trimiterea lui.
Răspuns magazin pe 30-11-2018 16:02
Buna ziua. Va multumim ca ati ales mykey.shop. Dupa cum este precizat pe site-ul nostru, livrarea se face prin e-mail ,iar produsele nu au kit de instalare (cd, usb sticketc.)
Transmiterea codului de activare (product key) si activarea produsului:
Imediat după efectuarea plății veți primi certificatul de autenticitate (COA) împreună cu codul produsului (product key) prin e-mail. Puteți face o instalare nouă sau puteți activa o versiune existentă a Windows 7 Professional. Veți primi, de asemenea, linkul pentru a descărca fișierele de instalare pentru 32 și 64 de biți cu instrucțiunile de instalare. Software-ul poate fi activat online sau prin telefon.
Daca aveti nevoie de asistenta tehnica sau de manualul de intructiuni pentru instalare, va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la 11:00-16:00.
Va dorim o zi buna!
Echipa myKey
Opinia clientului Mihai din România pentru mykey.shop
Sunt Sys Admin de 15 ani, nu cred ca am intalnit servicii mai proaste ca la aceasta companie. NU recomand.
Răspuns magazin pe 30-11-2018 17:16
Ne pare foarte rău că sunteți nemulțumiți de comanda dvs. și ca nu am reușit să vă convingem de serviciile noastre.
Am analizat încă o dată procesul de comanda: vineri, 23.11. ați achiziționat o licență Windows 10 Home de la noi. În backend-ul nostru, cheia de licență a fost trimisă la adresa specificată la doar câteva minute de la comanda dvs. Nu a existat nici o greșeală: în orice caz ați primit emailul. Chiar dacă emailul cu comanda l-ati primit in Spam , puteți gasi cheia in contul dvs. myKey.shop. În consecință, ați primit cu siguranță produsul dvs. achiziționat de la noi.
Luni, ne-ati sunat și ne-ati informat, ca doriti sa anulati comanda pentru ca nu ați primit cheia. Colega noastra a verificat imediat în backend-ul nostru si a încercat să va comunice ca cheia a fost transmisa si ca probabil a ajuns în dosarul spam, si ca o retrimitem cu placere din nou . De asemenea, va informeaza ca puteti sa gasiti cheia si in contul dvs myKey. Dar, din păcate, nu ne-ati dat nici o șansă să vă ajutam sau sa gasim un acord. Ne-ati comunicat, ca intre timp, ati achizitionat un alt produs , un Windows 10 Pro, de la o altă societate si ca doriti refund (!). Dupa aceea, a urmat cităm, „Când vorbesc eu, tăceți din gura!“ iar apoi când superiorii colegei noastre au incercat in cel mai dragut mod sa vorbeasca cu dvs., dupa câteva minute ati inchis telefonul. Regretăm că V-am pierdut ca si client, dar, din nefericire, nu ne-ati dat șansa să va ajutam.
Toate cele bune și sperăm că sunteți mulțumit de versiunea Windows 10 Pro a celuilalt furnizor.
Echipa myKey
Opinia clientului Gheorgiu_Romeo din România pentru mykey.shop
Nemernicilor nu am primit nici un cod pentru telefonul codat îmi vreau bani înapoi
Răspuns magazin pe 31-10-2018 15:22
Cu regret va informam, ca nu intelegem motivul nemultumirii dvs. Nu am avut nici o solicitare din partea dvs. Comanda dvs. a fost finalizata si nu am fost informati ca ar fi vreo problema. V-am trimis un e-mail referitor la feedback-ul care l-ati scris, dar nu am avut un raspuns. Va rugam sa ne contactati, sa incercam sa rezolvam problema, daca este una. Nu intelegem la ce va referiti cand afirmati ca nu ati primit 'cod pentru telefonul codat'. Va reamintim ca de la myKey ati achizitionat un sistem de operare. Speram ca vom reusi sa rezolvam aceasta dilema. Va dorim o zi buna
Opinia clientului Remus_Radoiu din România pentru mykey.shop
Serviciul de asistenta este necorespunzator. Solutiile oferite nu sunt adecvate si nu rezolva problema tehnica intampinata.
Răspuns magazin pe 15-10-2018 11:37
Buna ziua. Regretam ca sunteti nemultumit de serviciile noastre. Din pacate, nu am primit de la dvs, informatiile necesare pentru rezolvarea acestei probleme. In ultimele doua e-mailuri pe care vi le-am trimis, v-am solicitat urmatoarele informatii: ce OS aveti in acest moment pe computer (versiunea completa); este o instalare noua sau o activare a unui sistem existent? V-am trimis si instructiunile pentru o eventuala activare telefonica, pe care din pacate nu ati reusit sa o gasiti. Va rugam sa ne contactati la nr.+40 312295468 de luni pana vineri de la 11-16 si vom incerca sa rezolvam problema cat mai repede posibil. O zi buna!
Opinia clientului Marius_Palade din România pentru mykey.shop
Este foarte greu de citit cheia din imaginea care mi-a fost trimisa.
Răspuns magazin pe 03-07-2018 11:21
Buna ziua,
Va multumim pentru comanda dvs. Intr-adevar imaginea ce ati primit-o este foarte greu de citit si ne cerem scuze pentru acest invonvenient
Incercam mereu sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite, si sa simplificam relatia noastra cu clientii.
Pentru rezolvarea unei probleme, nu ezitati sa ne contactati de Luni pana Vineri de la orele 10 la 16. O zi buna!
Opinia clientului COSTEL_RADOI din România pentru mykey.shop
Am întrebat cum plătesc, doar nerofesionistii pun un cont si cere banii
Răspuns magazin pe 19-06-2018 12:24
Ne pare rau ca sunteti nemultumit si vom face tot posibilul sa rezolvam problema dvs. Ati primit un e-mail cu datele noastre bancare ca urmare a alegerii facute de a plati prin transfer bancar comanda de la myKey. Daca doriti informatii despre alte modalitati de plata, sau doriti sa modificati comanda dvs., va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la orele 10 la 16, sau la info@mykey.shop. Speram sa clarificam cat mai repede aceasta neintelegere. O zi buna!
Opinia clientului Ana_Petrica din România pentru mykey.shop
As fi preferat sa stiu totul despre licenta inainte de a o cumpara. Lipsesc cateva informatii importante.
Răspuns magazin pe 11-06-2018 11:40
Ne pare rau ca nu sunteti multumita de prosudul achizitionat de la myKey. Informatiile despre produsul achizitionat le puteti gasi pe site-ul nostru
https://www.mykey.shop/ro/windows/windows-10/windows-10-pro-32-biti/64-biti-key
la 'Descriere' sau ”Informatii importante despre produs”. Pentru orice alta informatie sau solicitare, va rugam sa ne contactati, de Luni pana Vineri de la ora 11:00 la 16:00 sau scrieti-ne la info@mykey.shop. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a rezolva aceasta problema.
Va dorim o zi buna!
Opinia clientului Aron_Tokes din România pentru mykey.shop
Răspuns magazin pe 05-06-2018 13:45
Ne pare rau ca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de la myKey si speram sa rezolvam acest inconvenient cat mai curand posibil. In urma convorbirii telefonice avute cu dvs. am crezut ca am clarificat problema, intrucat pe site-ul nostru la 'informatii importante despre produs 'este specificat tipul de licenta a fiecarui produs.
https://www.mykey.shop/ro/windows/windows-10/windows-10-pro-32-biti/64-biti-key
De asemenea v-am rugat sa ne trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs. pt returnarea banilor, dar ne-ati solicitat doar o confirmare ca licentele sunt originale. Pentru a rezolva problema, va rugam sa ne contactati de luni pana Vineri de la orele 11-16
Opinia clientului Cristian-Paul_Rogoz din România pentru mykey.shop
Pacat ca nu raspunde nimeni la telefon. Unele clarificari sunt uneori necesare.
Răspuns magazin pe 20-02-2018 16:06
Buna ziua,
Ne pare nespus de rau ca nu ati putut sa ne contactati. Daca doriti, puteti să ne contactati de Luni pana Vineri între orele 11.00 la 16.00, am fi bucurosi sa va ajutam.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024