Opinii de la clienții magazinului online Netvolt.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Netvolt.ro

Nota: 8,66 / 10 de la 381 de clienți verificați

Notă magazin

8,66 / 10

Ne recomandă

87,93%

de la data înscrierii magazinului în program (03-04-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Netvolt.ro

De fiecare data cand vreau sa cumpar de la Netvolt sunt sunat sa mi se zica ca produsele pe care le doresc nu sunt pe stoc, si ca pot astepta pana soseste comanda(de obicei 3-4 saptamani) sau sa-mi aleg alte prodese.



Pana una alta o sa-mi aleg alt magazin, pt ca la Netvolt cu siguranta nu o sa-mi mai fac cumparaturile.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2018 14:16

Buna ziua,

Intr-adevar, exista produse care se aduc pe comanda din depozitele din afara tarii, dar gasiti o gama variata de produse ce sunt in stoc propriu, acest lucru este stipulat pe site in dreptul fiecarui produs. Daca nu este in depozitul din Bucuresti, il avem in depozitele din tara.

Multumim pentru intelegere.

Echipa netvolt.

Am facut retur la produse si inca astept banii

RATING:

Răspuns magazin pe 30-05-2018 14:23

Buna ziua,

Dupa o verificare si o confirmare din partea colegilor, am constatat ca dupa ce am primit detaliile privind contul dumneavoastra, acestea au fost preluate de catre departamentul contabilitate si urmeaza ca in cursul acestei zile sa vi se faca transferul. In consecinta, maine trebuie sa aveti banii in cont. Puteti oricand sa reveniti pentru o noua comanda cu produsele dorite. Va multumim si va dorim o zi buna.

Pe site exista posibilitatea de a ridica produsul si din reteaua de magazine prezentate. Se pare ca nu se poate acest lucru si trebuie sa platesti transportul prin curierat sau sa ridici produsele personal din magazinul de pe centura Bucurestiului

RATING:

Răspuns magazin pe 17-11-2017 11:51

Buna ziua,



Va multumim pentru comanda si speram ca produsele va sunt de ajutor. Pe site exista posibilitatea sa se ridice de la sediu, dar vorbim de sediul central nu din magazin. Am modificat metoda de livrare in Ridicare de la depozitul central, sa nu existe confuzii. Daca se doreste ca ridicarea sa se faca de la magazinele noastre din tara si in momentul respectiv produsele nu se afla pe stoc, atunci exista un timp de aprovizionare a magazinelor. Pentru a expedia comanda mai repede, se poate livra direct din depozitul central prin curier, asa cu vi s-a comunicat. Va rugam sa ne spuneti daca s-a rezolvat si a fost expediata comanda dumneavoastra.

Va multumim.

Echipa Netvolt.

sunteti 0 !

am comandat 3 produse care apar pe site ; mi sa confirmat comanda ,dupa 2 zile suna cineva si spune :

nu putem

aduce unul din ele !

bun . pai si de ce apar pe site ?

vindeti poze ?

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2017 16:36

Buna ziua,



Noi avem o procedura legata de confirmarea comenzilor si livrarea acestora. Inainte de a fi sunat, un coleg verifica fizic disponibilitatea produselor, atat in stocul nostru aflat in depozitele din tara cat si cele de la producator.

Produsul lipsa de care spuneti dumneavoastra, posibil sa fi fost in stoc de la un defect sau nu era faptic in depozite, dar vi s-a comunicat ca poate fi adus pe comanda de import de la producator, doar ca dureaza aproximativ 4 saptamani de la confirmarea comenzii. Nu este un produs tocmai uzual si din aceasta cauza nu il tinem in stoc. Daca erau 2-3 produse pe stoc cu siguranta se gaseau si depozitele noastre si pe pagina produsului din site aparea scris : In stoc.

Comanda respectiva putea sa fie onorata, dar dumneavoastra ati ales sa o anulati din cauza termenului de livrare a acelui produs.

Daca doriti sa lansam comanda de import va rugam sa ne contactati si poate reusim sa avem produsul mai repede daca incepem procedurile din timp.



Va multumim si va asteptam cu un raspuns.

AM cerut prin zopim (zendesk) consultanta in alegerea unor corpuri de iluminat cu neon LED. Am luat 6 bucati, le-am instalat si surpriza, Functioneaza 5 minute dupa care corpurile scot un miros de ars si nu mai functioneaza, in consecinta corpurile cu neoanele LED nu sunt compatibile...

RATING:

Răspuns magazin pe 10-10-2017 11:12

Buna ziua,

Ne pare rau pentru situatia in care va aflati, dar sa stiti ca suportul pe care l-ati primit a fost unul foarte bun.

Pe neoanele cu LED aveti o eticheta unde scrie : Intrerupeti tensiunea electrica inainte de montarea tubului. Montajul va fi executat de catre un electrician autorizat. A nu se folosi in medii cu temperaturi si conditii de praf ridicate. Instalarea: Se indeparteaza balastul si starterul. Se conecteaza pe direct cablurile de alimentare electrica.

Corpurile pentru neoane au balast electronic, astfel pentru a functiona cu neoane LED trebuie inlaturate balasturile. Daca acum functioneaza cu neoane normale, inseamna ca aveti balastul inca conectat. Va garantam ca vor functiona daca urmati instructiunile atasate produselor, recomandarea noastra este sa apelati la un electrician. Daca mai aveti corpuri pe care nu le-ati instalat puteti sa urmati instructiunile si sa vedeti daca functioneaza. In magazinul nostru din Bistrita, neoanele LED apar ca fiind in stoc, acum depinde de cate mai aveti nevoie. Adresa Magazin: Str. Independentei nr 67.



Va multumim si speram ca se va rezolva in felul acesta.

O zi buna

Echipa Netvolt

Chiar daca au incercat sa dreaga busuiocul facandu-mi alta oferta, aceasta nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor. In consecinta , am comandat in alta parte. Pacat, deoarece oamenii sunt OK!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2017 09:38

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Intr-adevar, au fost anumite erori in sistemul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. Daca pe viitor aveti nevoie de materiale electrice, nu ezitati sa apelati si echipa noastra.

O zi buna va dorim.

Neseriosi !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 06-09-2017 13:14

Buna ziua,



In urma sondajului completat, de catre dumneavoastra, am constatat, ca nota pe care ati dat-o magazinului este 4 si ca nu sunteti multumit de serviciile pe care compania noastra le-a prestat. Va rugam sa ne comunicati problemele aparute pana la livrarea comenzii si daca putem sa mai facem ceva in privinta asta. Pretuim foarte mult opinia dumneavoastra si de asta ne dorim sa avem doar clienti multumiti.

Echipa Netvolt.

Nu aveti marfa pe stoc de fiecara data cand comand dureaza.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-08-2017 14:55

Buna ziua,



Din gama noastra de produse, afisate pe magazinul online, majoritatea sunt pe stoc. Intr-adevar, pot exista intarzieri, daca acestea nu se regasesc la noi in depozitul principal sau la cele din tara. Incercam sa pastram un stoc suficient la cele mai cerute produse, dar depinde si daca in momentul respectiv se afla in stocul furnizorului.

Va multumim ca totusi sunteti alaturi de noi si ca reveniti de fiecare data cand aveti nevoie de materiale electrice.

Echipa Netvolt.

Sunt dezamagit de faptul ca de 3 saptamani astept o comanda de la NetVolt, o comanda zic eu destul de generoasa 426.53

de lei, de care nici acum nu stiu pe unde este sau daca ar mai fi venit vreodata, dar asta este, bine ca nu am platit in avans.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-07-2017 16:53

Buna ziua,

Din pacate este adevarat ca am fost coplesiti de comenzile efectuate in perioada concediilor si am incercat sa va oferim tot suportul nostru pentru a va livra produsele comandate. Ne cerem scuze pentru ce s-a intamplat, comanda dumneavoastra este pregatita in cazul in care mai doriti produsele dorite. Va rugam sa ne contactati daca pe viitor doriti orice produs electric din oferta noastra si va vom oferi o compensare sau produse complementare cu un extra discount in functie de produsele pe care le comandati. Am incercat sa va contactam si la telefon dar nu aveti semnal. In speranta ca inca mai putem rezolva acest incident, aveti tot suportul necesar. Va dorim o zi buna in continuare.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024