Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,82 / 10 de la 148 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Rusu din Iasi pentru Papeto.ro
Opinia clientului Motea din Timis pentru Papeto.ro
stocurile de pe site nu sunt cele reale. Am platit cu cardul in avans, bazandu-ma pe informatiile oferite in marketplace. Banii au fost luati, comanda plasata.... mail cu "Ne pare rau,stocul produsului solicitat : Ghiozdan Roller NIKIDOM XL – Blackout este epuizat." Dupa 5 zile, inca nu am primit banii inapoi.
Opinia clientului Anastasiei din Ilfov pentru Papeto.ro
Livrarea a durat mult si nu am primit ce am comandat, ci alt model de o calitate mai slaba!
Opinia clientului Anonim74416523 din Arges pentru Papeto.ro
Răspuns magazin pe 20-05-2019 19:33
dfsdfsadf
Opinia clientului Valeanu din Buzau pentru Papeto.ro
Produsul apare pt livrare pe site , am primit confirmarea expediției ,ulterior sunt anunțată că nu mai au în stoc
Opinia clientului Niculae din Constanta pentru Papeto.ro
Actualizati-va stocurile pe website ca sa nu se ajunga la comenzi platite care sunt onorate in saptamani..
Opinia clientului Istvan din Harghita pentru Papeto.ro
Opinia clientului Sturek din Hunedoara pentru Papeto.ro
avand in vedere ca am facut comanda in data de 15.03.2017 si nici macar pana la aceasta data, 20.03.2017 (desi v-am trimis mail si v-am intrebat ce se aude cu comanda mea, dar m-ati ignorat total) nu am nici cea mai mica idee daca am vreo sansa sa primesc produsele comandate...... imaginati-va ca nici din greseala nu v-as recomnada, nici macar dusmanilor, cu atat mai putin unor prieteni....
Răspuns magazin pe 26-03-2017 00:09
Buna ziua,
Comanda dvs. a fost confirmata de catre operatorul nostru pe data de 17-Martie ora 10:13:35, platforma trimitand notificare automata catre mail-ul introdus in formularul de comanda. Sunt situatii in care mail-ul cu notificarea ajunge in spam si de aceea va rugam sa aveti in vedere si verificarea fodlerului Spam din casuta dvs. de pe yahoo.com.
Multumim pentru intelgere!
Opinia clientului Emil din Harghita pentru Papeto.ro
nu, total nemultumit, am facut o comanda de o saptamana si inca nimic nici macar nam fost contactat
Opinia clientului Iordan din Bucuresti pentru Papeto.ro
pe viitor putina atentie, si colaborari cu companii pe care va puteti baza
Răspuns magazin pe 03-05-2016 15:31
Multumim pentru feedback, in aceasta maniera aflam si noi detalii despre firmele cu care colaboram si deficientele in procesele noastre. Ne cerem scuze pentru incovenientele create. Am luat cu legatura cu firma Cargus si am facut sesizare pentru anagajatul respectiv. De asemenea, vom face demersurile necesare pentru imbunatatirea colaborarii pe sectiunea curier-client pe baza celor semnalate de catre dvs si angajatul nostru. Speram ca pe viitor acest caz izolat sa nu afecteze relatia cu dumneavoastra ca si client
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024