Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,59 / 10 de la 8.001 de clienți verificați

Notă magazin

9,59 / 10

Notă produse

9,71 / 10

Ne recomandă

96,4%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Imagini atașate de clienții care au cumpărat acest produs


Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Cutiile erau rupte, ceea ce la un medicament nu trebuie sa existe asa ceva! 😠

RATING:

Îl cunosc

RATING:

Balsamul de arnica nu mai este emolient ca si in trecut.Mie nu-mi este eficient cum era cel pe care scria ''CU TOTUL MA REPARA PICATURI GALBENE DE SANATATE".😞

RATING:

Periuta estw foarte aspra.Ma asteptam sa fie cu par mai moale.Ma intreb cum se prezinta ces cu perii tari...Orocum, nu se simte la folosire ca si cum ar fi par natural.Perii par si se simt artificiali.😞

RATING:

Am cumparat din farmacie din Sinaia cu data de expirare aprilie sau mai 2025.Cele de la pfarma.ro, expira in octombrie 2024.

RATING:

Cutia era desfacuta

RATING:

Deocamdată, pentru o utilizare :)

RATING:

Calitate slaba

RATING:

Era lipsa crema din recipient.Vina este a producatorului, pentru ca produsul era sigilat.

RATING:

😞😠😐

RATING:

Au preparate bune concepute in laborator propriu. In schimb relatia cu clientii din segmentul online lasa de dorit si m-a determinat sa cord aceasta nota.Comanda plasata pe 11 ale lunii, pana pe 16 cand i-am contactat eu,am primit doar mailul de confirmare, atunci la telefon am fost instiintata ca unul din produsele cerute are flaconul desigilat si inceput si nu il pot trimite.(am renuntat la el) In aceeasi zi primesc factura pentru comanda modificata pe care observ ca unul din produsele comandate are data de expirare anterior datei de plasare a comenzii.Dupa un mail,s-a rezolvat dar a fost necesar sa sun eu din nou ca sa aflu acest detaliu.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-09-2025 07:50

Vă mulțumim pentru că ne-ați semnalat aceste aspecte și pentru deschiderea cu care ați împărtășit experiența avută. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și pentru faptul că procesul de comandă și comunicarea noastră nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor dumneavoastră. Ne asumăm responsabilitatea pentru lipsa promptitudinii în informarea despre indisponibilitatea produsului, precum și pentru eroarea privind data de expirare. Aceste situații nu reflectă standardele pe care ne dorim să le oferim clienților noștri. Ne dorim să păstrați încrederea în produsele noastre și să beneficiați de experiența completă pe care ne-am propus să o oferim.

Preturile destul de bunicele, insa livrarea greoaie

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2025 11:01

Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și pentru aprecierea legată de prețurile noastre. În ceea ce privește livrarea, interval care se încadrează în termenul nostru standard de 1–3 zile lucrătoare. Ne pare totuși rău dacă ați resimțit acest termen ca fiind greoi și vă asigurăm că lucrăm constant pentru a optimiza timpii de livrare. O zi frumoasa!

Da comanda ok se procesează greu comenzile iar curierul este dezastru durează mult timp până se livrează!!😞

RATING:

Răspuns magazin pe 14-08-2025 15:44

Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru disconfortul creat de întârzierea comenzii și de experiența cu firma de curierat. Înțelegem cât de important este ca produsele să ajungă la timp, mai ales când este vorba de sănătate. Lucrăm constant la îmbunătățirea timpilor de procesare.Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare!

Am sunat la ei si nu mi-a răspuns nimeni,am comandat si toate cele patru produse au venit desigilat fin cauza ambalării necorespunzătoare si datorita caldurii

RATING:

Sunt dezamăgită de ambalare și nici nu au fost toate produsele, nu cred ca voi mai comanda de la aceasta farmacie! 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 11:55

Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vă mulțumim că ne-ați semnalat situația. Din păcate, produsele au fost deteriorate în timpul transportului de către firma de curierat. Vă prezentăm scuzele noastre pentru acest incident și înțelegem perfect nemulțumirea dumneavoastră. Am demarat deja o verificare internă și colaborăm cu firma de curierat pentru a preveni astfel de situații în viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare!

diteaza foarte mult expediera produselor comandate

RATING:

Mi-ati trimis un alt produs.

RATING:

Timp prea mare pentru livrare. O saptamana este mult

RATING:

Nu am primit comanda încă dar pe site la statusul comenzii zicea clar când ar fi trebuit să fie livrată și au trecut câteva zile de atunci și se reconfigurează statusul și zice că vine mâine și tot așa , sunt nemulțumită pentru faptul că durează atât de mult.

RATING:

Din patru produse comandate, unul trimis gresit. Astept sa vad daca se va face schimbul promis.

RATING:

Am primit un produs greșit

RATING:

Are unele produse atractive.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:39

Buna ziua, Vă mulțumim că ați ales să faceți cumpărături de la noi. Ne dorim ca fiecare client să fie complet satisfăcut de produsele și serviciile noastre, așa că vă asigurăm că tratăm cu maximă seriozitate feedback-ul dvs. Pentru a putea rezolva această situație cât mai repede, am dori să înțelegem mai bine ce anume nu a corespuns așteptărilor dvs.

Răspuns client pe 29-08-2024 16:41:

Am gasit un preparat pecare l-am cumparat din farmacie de la Sinaia, mi-a mai trebuit si am incercat online.Dar produsele din online au fost cu termen de valabilitate 40 de zile pe cand cea din farmacie avea 6,7 luni.

La trei zile dupa ce am plasat comanda am fost sunată ca produsul nu mai este pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 12-08-2024 08:40

Buna dimineata! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, produsul a fost in stoc limitat . O zi frumoasa!

Bună ziua Nu am primit samponul ca a fost comandat.,comandarea pe cel cu tubul maro și am primit pe cel cu tubul roz😐😐

RATING:

Saitul nu este actualizat la timp...apoi creste prețul!!😀

RATING:

Produsul primit nu a fost același cu cel de pe site. Pentru produsul eronat primit am plătit un pret mult prea mare. Ambalajul lasă mult de dorit!

RATING:

Am dat așa notă ptr că trei zile a durat comanda pana a plecat din farmacie.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-06-2024 15:57

Buna ziua, Fiind un produs in stoc limitat a fost nevoie de o comanda la furnizori. Timpul mediu de procesare al comenzilor este de 2-3 zile lucratoare.

Nu a fost trimisă mostra de parfum Verset, cum am primit de la alți vânzători.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-05-2024 11:28

Buna ziua, Momentan nu avem mostre disponibile. O zi frumoasa!

Sa nu mai lucrati cu DPD Curier. Au jucat FOTBAL cu coletul meu.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025