Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,62 / 10 de la 2.636 de clienți verificați

Notă magazin

9,62 / 10

Ne recomandă

96,81%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții pfarma.ro

Timpul de livrare este foarte, foarte mare! Pe 30. 08 am comandat si nici astazi 06.09 nu am vesti ca si cum ar ajunge comanda! ☹️

RATING:

Răspuns magazin pe 06-09-2022 13:12

Buna ziua! Comanda a fost preluata de curier in data de 01.09 - Vom lua legatura cu cei de la curierat sa livrea urgent coletul dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.

Livrarea foarte intarziata. La 3 zile de la lansarea comenzii pachetul abia era livrat catre distributor.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-08-2022 09:13

Buna ziua! Vom incerca sa imbunatatim timpul de procesare si si livrare al comenzilor. Ne pare rau ca livrarea coletului a durat atat de mult.

Răspuns client pe 30-08-2022 18:17:

Nu isi verifica e-mailurile.

colet comandat joi seara am primit vineri confirmarea transportului prin GLS si a ajuns miercurea urmatoare.... Foarte greu se misca treburile...firma de curierat spune ca nu a fost predat coletul pana marti seara....

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2022 15:13

Buna ziua! Vineri a fost pregatit coletul dumneavoastra dar cei de la curier deja trecuse sa ridice coletele din acea zi. Luni curierii nu au lucrat,de aceea coletul a fost predat curierului marti. Ne pare rau pentru neplacerea creata vom incerca sa imbunatatim timpul de livrare al coletelor.

First Farmaline called to tell us one of the 4 bottles of ALIVE supplement we ordered will expire soon. The next day they called to say all the bottles were close to expiration. So we reduced our order to 3 bottles. They told us we would have to pay the oiriginal amount, that they would incude a refund in the box. Then they revised our bill to a higher amount. So I canceled our order. Then they revised the bill to its original amount (for 4 bottles). The next day the courier came. Since he would not let us look inside the box (to determine that our refund was there), we refused the order. A GREAT waste of our effort and time!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-08-2022 08:40

Hello! After the telephone conversation, you were informed of the expiration date of the ordered product, you confirming the delivery of the 4 ordered boxes.

Am primit un mesaj, ca am facut comanda, dar eefectiv inca n-am platit online. Verificati va rog situl. Livrarea dureaza destul de mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-08-2022 13:20

Buna ziua! Comanda este platita. Ati primit un mesaj si mail cand plata a fost efectuata,va rugam sa va verificati mail-ul inclusiv in spam. Comanda va fi livrata azi sau maine.

După 5 zile încă nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 02-08-2022 14:23

Ne cerem scuze pt situatia neplacuta, a fost o problema la noi, de aceea a intarziat comanda. Multumim pt intelegere!

Am comandat un produs si mi s a trimis altul facturandu mi se ce am comandat si fara sa fiu anuntata asa, de bun simt ca nu l au pe stoc.Nota e cu ingaduinta trebuia pt felul in care s a procedat sa fie 1.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2022 08:26

Ne cerem scuze pt neplacerea creata! Din pacate diferenta nu a fost remarcata, produsele fiind listate la noi pe aceeasi pozitie. Nu a fost ceva intentionat si asa cum v-am spus, puteti face retur, costurile fiind suportate in totalitate de noi. Multumim pt intelegere!

Am făcut comanda online pe 16,azi e 22 și nu am medicamentele,din simplul motiv că nu am vrut să dau o mulțime de bani la transport și am optat ptr Pacheta.Nu mai comand niciodată nimic de la această firmă!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-07-2022 11:02

Pachetul a ajuns astazi in punctul de ridicare. Ne cerem scuze ca a trebuit sa asteptati mai mult. Intr-adevar livrarea in punctele fixe ia mai mult timp dar intarzierea a fost si pt ca nu am avut toata cantitatea in stoc si a trebuit sa comandam la depozit. Incercam sa remediem aceste probleme. Diferenta de pret intre livrarea in punctele Packeta si curierat national este 5 lei. Iar la comenzi mai mari de 200 de lei transportul este gratuit. Multumim pt intelegere!

Răspuns client pe 22-07-2022 16:50:

Daca toata cantitatea de medicamente comandata nu era in stoc, puteam fi anuntata din timp iar livrarea prin curier este 17 lei, deci diferenta nu este 5 lei cum ati precizat dvs in raspuns, ci 7 lei.

Consider ca livrarea s-a facut cu intirziere . Doua medicamente mi-ar fi fost utile cit de repede posibil ! Comenzi facute la alte firme au fost livrate a doua zi.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-05-2022 08:37

Ne pare rau ca nu am putut livra mai repede insa termenul de livrare apare pe site in dreptul produselor comandate astfel incat sa stiti cat dureaza procesarea si livrarea. In curand vom avea disponibila o metoda de livrare mai rapida cu un cost mai scazut. Multumim pt comanda!

Trebuie sa comunuce pas cu pas in ce stare se afla comanda cum fac si in alte tari

RATING:

Răspuns magazin pe 28-03-2022 09:23

Informari se primesc pe email si prin SMS. E-mailuri se trimit cand comanda a fost inregistrata, cand este confirmata de un operator si cand este pregatita de ridicare. SMS primiti de la firma de curierat cand intra in posesia coletului. Va rugam sa verificati si folderul de spam din email poate au intrat acolo e-mailurile de la noi.

Durează prea mult livrarea comenzilor îmi cereți sa dau o nota dar nici nu am primit comanda . Specific ca am făcut comanda in data de 12.03 și suntem in data de 17.03 și nici comanda nu am primit-o nici detalii precum ca este in curs de livrare nu am primit

RATING:

Răspuns magazin pe 18-03-2022 11:09

Ne cerem scuze pt situatia aparuta! Da, aveti dreptate, a durat mult timp procesarea pt ca am avut niste produse incurcate in stoc. Ne pare rau pt neplacerea creata si va multumim pt intelegere!

printre produsele comandate, am primit si o cutie goala, medicamentele se evaporasera pe drum

RATING:

Răspuns magazin pe 16-02-2022 08:32

Ne cerem scuze pt neplacerea creata! Nu a fost cu intentie insa este greseala noastra ca nu am verificat cu atentie toate cutiile. Va vom trimite o cutie noua in locul celei goale. Multumim pt intelegere!

Am primit o cârja folosită și fără eticheta și una noua …nu le am returnat pt ca am nevoie urgent de ele..😔

RATING:

Răspuns magazin pe 11-02-2022 08:28

Carjele vin ambalate cate doua, cu o singura eticheta. Fiind voluminoase sunt mai greu de transportat si se poate sa se deterioreze pe parcursul transportului. Cu siguranta nu ati primit o carja folosita pt ca nu acceptam retur pe astfel de produse. Si daca este un produs returnat din motive ce tin de noi, nu se repune la vanzare. Ne pare rau pt situatia aparuta si vom fi mai atenti pe viitor la ambalare. Multa sanatate!

La ora la care am primit acest e-mail nu am primit produsele. Nu știu a cui este vina pentru livrarea întârziată. Sper sa fie doar singular evenimentul. Vă mulțumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-01-2022 10:56

Comanda dvs apare refuzata la livrare in data de 29 dec. Am incercat sa vă sunam dar nu ați răspuns, v-am trimis și un email. Se poate ca nr de telefon dat sa nu fie corect. Dar cu siguranță rezolvam. Sunati-ne luni și găsim o soluție Mulțumim!

In colet trebuiau să fie și un pachet de șervețele, inclusiv conform facturii, care nu există. Pentru livrare, folosesc Sameday, un curier care a întârziat 3 zile, și-a închis o zi întreagă telefonul, apoi a adus un colet enorm 3 străzi mai încolo. Comanda incompleta, curierat ce lasă de dorit, per total nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2021 09:08

Ne pare rau pt neplacerea creata! Aveti dreptate, comanda a intarziat mult, vom monitoriza activitatea acestei firme de curierat si vom lua masuri in cazul in care problemele persista. Legat de servetele, va asiguram ca nu a fost intentionat, a fost o greseala la pregatirea coletului, produse cadou punem in toate coletele indiferent daca le punem pe factura sau nu.

Ajunge foarte greu comanda la adresa,iar când vrei sa cumperi scrie ca in 3 zile se livrează iar eu am deja 6 zile de când am facut comanda și nu a ajuns

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2021 14:09

Ne cerem scuze pt neplacerea creata! Coletul a plecat de la noi in ziua in care ati plasat comanda. Asteptam raspunsul firmei de curierat pt a intelege ce s-a intamplat de au intaziat cu livrarea.

nu am primit inca comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 01-11-2021 09:11

Comanda dvs a plecat de la noi a doua zi dupa ce a fost plasata. Conform urmaririi AWB-ului, curierul nu a reusit sa va gaseasca, nu ati raspuns la telefon. Verificam si noi ce s-a intamplat si revenim cu raspuns. Se poate sa fi trecut nr de telefon gresit cand ati plasat comanda.

Am facut cda si dupa cca 3 zile mi se spune ca nu este produsul in depozit

RATING:

Răspuns magazin pe 01-11-2021 09:30

Produsele preparate in laborator, neavand conservanti, au o valabilitate mai scurta, de aceea nu avem intotdeauna cantitati mari pe stoc. Acest lucru a dus la o durata mai mare de procesare a comezii si ca sa nu asteptati mai mult, v-am oferit un produs similar. Ne cerem scuze pt neplacerea creata!

Răspuns client pe 01-11-2021 10:00:

nu exista o comunicare cu clientul,daca nu asi fi sunat nu stiam ca exista si o alta varianta dar vazand cat de greoaie este livrarea am renuntat la cda,astfel s-a "rezolvat"

Ar fi bine sa si livreze comenzile, am comandat dar nu am primit inca nimic de la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-10-2021 16:51

Ne cerem scuze pt intarzierea aparuta! A durat mai mult procesarea pt ca nu am avut un produs in stoc. Vom expedia comanda in cel mai scurt timp. Multumim pt intelegere!

Durata foarte mare de procesare și livrare.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-10-2021 08:59

trecem printr-o perioada foarte aglomerata si acest lucru a dus intr-adevar la cresterea duratei de procesare a comenzilor. facem toate eforturile pt a rezolva acest inconvenient. Ne cerem scuze pt intarziere si va multumim pt intelegere!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022