Nota: 9,63 / 10 de la 5.937 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ioana din Bihor pentru produsul Nutrikings Calm solutie orala 250 ml vândut de pfarma.ro
Opinia clientului Policiuc din Botosani pentru produsul Plantur 39 Color Brown Phyto-Caffeine Sampon 250 ml vândut de pfarma.ro
Opinia clientului Sava din Tulcea pentru produsul Stresclean Complex 60 capsule vândut de pfarma.ro
Opinia clientului Anonim din Gorj pentru produsul Vichy Xmax 2022 Pachet Neovadiol Peri-Menopause Crema zi pentru ten uscat 50 ml + Crema noapte pentru toate tipurile de ten 15 ml vândut de pfarma.ro
Era lipsa crema din recipient.Vina este a producatorului, pentru ca produsul era sigilat.
Filtrează
Opinia clientului VEN din Brasov pentru pfarma.ro
Sa nu mai lucrati cu DPD Curier. Au jucat FOTBAL cu coletul meu.
Opinia clientului Marius din Arges pentru pfarma.ro
Totul a fost bine la sfârșit, atât că au incurcat un produs din comandă. S-a rezolvat pana la urmă. 😐
Răspuns magazin pe 22-03-2024 08:00
Buna dimineata, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.O sa fim mai atenti pe viitor. O zi frumoasa!
Opinia clientului Ioana din Bihor pentru pfarma.ro
Transport, preturi ok,dar ambalajele erau desfacute si mototolite
Opinia clientului Amalia din Timis pentru pfarma.ro
Nebulizatorul a venit desigilat. Folia de protecție era rupta și pusa lângă acesta, în ambalaj. Am găsit și o cutie de comprese sterile goala și mototolita lângă nebulizator. Complet dezamăgită de felul în care acesta a fost expediat.
Opinia clientului POP din Bucuresti pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 22-01-2024 08:37
Buna dimineata!Ne pare rau pentru neplacerea creata.Fiind cantitatea mai mare a durat din pacate pana le-am strans din farmacii.
Opinia clientului Dumitru din Prahova pentru pfarma.ro
Am comandat, m -a sunat cineva din partea farmaciei sa mi spuna ca a uitat sa trimita coletul si coletul nu a mai ajuns deloc.
Opinia clientului Roșioară din Teleorman pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 01-11-2023 15:59
Buna ziua! Ati intampinat cumva o problema ? Am primit nota 4 din 10. Multumesc.O zi frumoasa!
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru pfarma.ro
Firma de curierat cu care lucrați promite de 2 zile sa livreze, sun și nu răspunde nimieni. Nu am primit comanda.
Răspuns magazin pe 03-10-2023 09:14
Buna ziua! Incercam sa ne imbunatatim serviciile speram pe viitor sa nu mai existe astfel de probleme.Multumim. O zi frumoasa!
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru pfarma.ro
Comanda nu a fost livrata, iar eu am pierdut o zi întreaga așteptând un presupus curier care trebuia sa o livreze.
Răspuns magazin pe 13-06-2023 15:41
Buna ziua, Coletul a plecat in data de 07.06.2023 de la noi , am facut o sesizare la curier sa vedem ce se intampla cu coletul si vom reveni cu un raspuns la dumneavoastra.
Opinia clientului SMINTICIUCELENA din Bucuresti pentru pfarma.ro
lipsesc medicamente necesare si nu le-am putut comanda nefiind pe stoc.
Răspuns magazin pe 23-05-2023 10:21
Buna ziua! Lipsa anumitor medicamente din farmacie se datoreaza faptului ca acestea nu se gasesc la furnizori si nu avem de unde sa le aducem in stoc.
Răspuns client pe 23-05-2023 10:30:
Dar le-am gasit in farmacii dupa ce am dat comanda, in aceeasi zi, si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu le gasesc in farmaciile fizice. As prefera cand dau comanda sa nu mai fiu nevoita sa merg la farmacie si sa iau ce nu am gasit prin comanda.
Opinia clientului TauEugen din Brasov pentru pfarma.ro
Mai multa atenție la completarea datelor ptr expediere colet. O eroare de redactare a întârziat comanda nepermis de mult.
Răspuns magazin pe 03-05-2023 11:55
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata,vom remedia situatia.
Opinia clientului CiobotaruFlorin din Galati pentru pfarma.ro
Nu mi se pare normal sa trimite- ti produse care expira peste 3 luni
Răspuns magazin pe 16-03-2023 08:33
Buna ziua! Produsul pe care l-ati comandat dumneavoastra nu se mai produce si de aceea nu exista la furnizor un alt termen de valabilitate. A fost inlocuit cu un alt produs.
Opinia clientului ȘimoncaGheorghe din Arad pentru pfarma.ro
Am plasat o comanda în data de27 feb.și încă nu am primit-o. Ultimul mail,îmi comunica ca a fost predată comanda curierului(01-03) și de atunci nimic.
Răspuns magazin pe 06-03-2023 11:42
Buna ziua! Vom lua legatura cu cei de la curierat si vom revenii cu un raspuns la dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Opinia clientului ciocanpetru din Caras-Severin pentru pfarma.ro
Am comandat pe 13.01.23 si pe 18.01.23 nu știu dacă a plecat comandat.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 08:13
Buna ziua! Asa cum am discutat si la telefon comanda este pregatita de ridicare,urmeaza sa ajunga la dumneavoastra.
Opinia clientului CristeaMarian din Dambovita pentru pfarma.ro
Comanda făcută în data de 12.01 2023 și nici pana la aceasta data nu a ajuns!!!!!???
Răspuns magazin pe 19-01-2023 08:16
Buna ziua! Comanda dumneavoastra este pregatita si urmeaza sa ajunga la dumneavoastra. Din cauza cresterii comezilor din aceasta perioada livrarea si procesarea comenzilor au intarziat. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Răspuns client pe 19-01-2023 10:23:
Astazi 19.01.2023 comanda din data de 12.01.2023 inca nu a ajuns !!! Atetentie comanda a fost achitata și bănuiesc ca acesta este motivul adevărat de nu a fost procesată!!!
Opinia clientului Loredana din Suceava pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 17-01-2023 08:17
Buna ziua! Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada,timpul de procesare si pregatire al coletelor a crescut. Comanda dumneavoastra se afla la curier,urmeaza sa fie livrata.
Opinia clientului LIVIAANITEI din Bucuresti pentru pfarma.ro
Am comanda, primesc confirmarea comenzii apoi, la o zi distanta, sunt sunata sa mi se spuna ca au doar doua din cele 4 produse comandate, desi eu comendasem 8 produse. Cand am atras atentia asupra erorii au verificat si abia atunci au observat. Jenant! Inca mai astept livrarea comenzii.
Răspuns magazin pe 16-01-2023 08:28
Buna ziua! Din cauza numarul mare de comenzii in aceasta perioada nu mai avem i stoc intreaga cantitate de produs pe care dumneavoastra ati comandat-o,am facut o comanda la furnzior si urmeaza sa trimitem comanda spre dumneavoastra.
Răspuns client pe 18-01-2023 13:16:
Am primit comanda, integrala, chiar si un mic cadou. Va multumesc!
Opinia clientului MihaiGabriel din Prahova pentru pfarma.ro
Am comandat produsul Acne Out Loțiune Activa și mi s - a dat altceva, respectiv Acne Out Loțiune Tonic Matifiant.
Răspuns magazin pe 03-01-2023 09:13
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru incurcatura creata. Puteti merge in farmacie sa discutati cu,colegele mele de unde ati ridicat produsul.
Răspuns client pe 03-01-2023 09:21:
Rog mai multa atenție și seriozitate în relația cu clienții!
Opinia clientului VintilescuMihaela din Prahova pentru pfarma.ro
Am accesat site-ul, am ales produsele si am facut plata online in data de 11.11.2022, dar comanda inca nu mi-a sosit si deja suntem in 17.11.2022. Am folosit si alte platforme de farmacii si comenzile mi-au sosit mult mai repede. Procesarea comenzilor este prea lenta.
Răspuns magazin pe 17-11-2022 08:18
Buna ziua! Comanda dumneavoastra a fost pregatita de ridicare din data de 14.11 - coletul se afla la curier,urmeaza sa fie livrat. Din pacate in aceasta perioada din cauza reducerilor de Black Friday,coletele pot avea intarziere la livrare. Vom lua legatura cu,curierul sa livreze cat mai repede comanda dumneavoastra.
Opinia clientului Anonim din Timis pentru pfarma.ro
Prețuri avantajoase dar timpul de livrare/onorare comenzi foarte lent ( comanda plătită joi și trimisa abia marti)
Răspuns magazin pe 16-11-2022 08:33
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Livrarea intarziata a coletelor se datoreaza numarului mare de comenzi din perioada Black Friday. V-om lua legatura cu,curierul sa livreze cat mai urgent coletul. O zi frumoasa!
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024