Nota: 9,62 / 10 de la 6.689 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Moisa din Timis pentru produsul Sirop contra tusei fara zahar 250 ml vândut de pfarma.ro
Răspuns magazin pe 23-07-2024 16:06
Buna ziua, Ne bucuram pentru recenzia produsului. Ati intampinat cumva o problema? Am primit nota 1 din 10. Multumim. O zi frumoasa!
Răspuns client pe 23-07-2024 20:33:
L-am folosit si este foarte bun.Eu am oferit nota 10 dar din greseala sa facut nota 1, imi cer scuze.
Filtrează
Opinia clientului Mariana din Constanta pentru pfarma.ro
Nu recomand! Comanda a ajuns după cca.săptămână cu toate ,dar absolut toate cutiile rupte în ultimul hal.Am sunat de mai multe ori să aflu stadiul comenzii dar,nu răspundea nimeni la telefon.Nu voi mai plasa comenzi pe acest site niciodată!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Răspuns magazin pe 26-11-2024 10:33
Buna ziua! Ne pare rău pentru problemele întâmpinate la livrarea comenzii! Comanda a fost pregatita in aceeasi zi in care a fost plasata, fiind o perioada mai aglomerata la firmele de curierat au intarziat livrarile. Pentru a putea soluționa această problemă,va rugăm să ne trimiteti câteva poze cu produsele deteriorate și cu ambalajul în care au ajuns. Acestea ne vor ajuta să înțelegem mai bine situația și să colaborăm cu firma de curierat pentru a preveni astfel de incidente în viitor.
Opinia clientului Roșu din Bucuresti pentru pfarma.ro
Produsul pe care l-am comandat nu a ajuns nici azi 2.11.2024😠
Răspuns magazin pe 04-11-2024 08:13
Buna dimineata! Comanda dumneavoastra a fost ridicata de curier in data de 28.10.2024 , Am facut solicitare la curier pentru livrarea urgenta a coletului.
Opinia clientului Aiacoboaei din Iasi pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:10
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Ambalanul produsului a fost schimbat, am actualizat imaginile pe site. Multumim pentru feedback!. O zi frumoasa!
Opinia clientului Ungureanu din Dolj pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:09
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Stocul produsului a fost unul limitat. O zi frumoasa!
Opinia clientului Tache din Ilfov pentru pfarma.ro
😠 comandă confirmată după 3 zile primesc telefon că nu se poate onora comanda.Dezamagire totala .Acum vreți feedback in urma comenzii . care comânda??
Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:06
Buna ziua, Produsul a fost in stoc limitat. Comenzile au fost onorate in ordinea plasarii. Ne pare rau pentru neplacerea creata! O zi frumoasa!
Opinia clientului Anonim din Arges pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:39
Buna ziua, Vă mulțumim că ați ales să faceți cumpărături de la noi. Ne dorim ca fiecare client să fie complet satisfăcut de produsele și serviciile noastre, așa că vă asigurăm că tratăm cu maximă seriozitate feedback-ul dvs. Pentru a putea rezolva această situație cât mai repede, am dori să înțelegem mai bine ce anume nu a corespuns așteptărilor dvs.
Răspuns client pe 29-08-2024 16:41:
Am gasit un preparat pecare l-am cumparat din farmacie de la Sinaia, mi-a mai trebuit si am incercat online.Dar produsele din online au fost cu termen de valabilitate 40 de zile pe cand cea din farmacie avea 6,7 luni.
Opinia clientului Aruștei din Harghita pentru pfarma.ro
Am comandat un produs pe care l-am achitat online iar după câteva zile primesc telefon unde mi se spune că acel produs numai este pe stoc și că mi se vor returna banii...bani pe care i-am primit in cont după aproximativ 10 zile
Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:50
Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru neplăcerea cauzată de indisponibilitatea produsului comandat și pentru experiența nesatisfăcătoare pe care ați avut-o cu serviciile noastre. Din păcate, din cauza unei erori în actualizarea stocurilor, produsul pe care l-ați comandat nu mai este disponibil în acest moment. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne pare rău încă o dată pentru acest incident.
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru pfarma.ro
Am plasat o comandă în 20.08, până azi nu am nici o actualizare din partea site-ul. Foarte dezorganizat și livrare foarte târzie, mi s-a trimis un nr de awb și a trebuit eu să caut la fiecare firmă de curierat care ar putea fi. Unde scrie doar ca încă nu s-a ridicat coletul !!!!
Răspuns magazin pe 27-08-2024 09:49
Buna ziua, Va multumim ca ne-ati contactat si ne cerem scuze pentru intarzierea comenzii! Intelegem cat de importanta este aceasta comanda pentru dumneavostra si ne vom asigura ca veti primi comanda cat mai curand! O zi frumoasa!
Opinia clientului Chiribucă din Botosani pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 16-08-2024 16:24
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata!Ambalajul produsului a fost schimbat am actualizat intre timp si poza pe site.O zi frumoasa!
Opinia clientului Chifan din Suceava pentru pfarma.ro
La trei zile dupa ce am plasat comanda am fost sunată ca produsul nu mai este pe stoc
Răspuns magazin pe 12-08-2024 08:40
Buna dimineata! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, produsul a fost in stoc limitat . O zi frumoasa!
Opinia clientului Salagean din Sibiu pentru pfarma.ro
Aveți o bază excelentă. Am anulat unica comandă și îmi cereți feedback. Mai puțin de 1 nu merge.😠
Răspuns magazin pe 29-07-2024 12:21
Buna ziua, Mesajele pentru solicitare parere se trimit automat. Multumim pentru feedback, lucram constatnt la imbunatatirea experientei in site si vom lua in considerarare parerea dumneavoastra.O zi frumoasa!
Răspuns client pe 29-07-2024 12:52:
Sunteți OK 😍
Opinia clientului Nastase din Olt pentru pfarma.ro
Am cumpărat un pulsoximetru și l.am primit stricat iar când le.am trimis e-mail nu a mai răspuns nimeni pentru a lamuri situatia😞
Răspuns magazin pe 18-07-2024 09:22
Buna ziua, In urma conversatiei telefonice produsul comandat de dumneavoastra v-a fi inlocuit. Multumim. O zi frumoasa!
Opinia clientului Anonim din Giurgiu pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 25-06-2024 08:28
Buna dimineata! Comanda dumneavoastra a fost refuzata la livrare in data de 20.06.2024. O zi frumoasa!
Opinia clientului Parascbiv din Galati pentru pfarma.ro
Am dat așa notă ptr că trei zile a durat comanda pana a plecat din farmacie.
Răspuns magazin pe 03-06-2024 15:57
Buna ziua, Fiind un produs in stoc limitat a fost nevoie de o comanda la furnizori. Timpul mediu de procesare al comenzilor este de 2-3 zile lucratoare.
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru pfarma.ro
Nu a fost trimisă mostra de parfum Verset, cum am primit de la alți vânzători.
Răspuns magazin pe 08-05-2024 11:28
Buna ziua, Momentan nu avem mostre disponibile. O zi frumoasa!
Opinia clientului Marius din Arges pentru pfarma.ro
Totul a fost bine la sfârșit, atât că au incurcat un produs din comandă. S-a rezolvat pana la urmă. 😐
Răspuns magazin pe 22-03-2024 08:00
Buna dimineata, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.O sa fim mai atenti pe viitor. O zi frumoasa!
Opinia clientului Bunduc din Brasov pentru pfarma.ro
Dezastru în comenzi , nu există organizare , m-au sunat de mai multe ori ca ba aveau ba nu aveau produsul cerut de mine …
Răspuns magazin pe 13-03-2024 11:11
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, a fost o incurcatura in stoc.
Opinia clientului Dima din Galati pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 06-03-2024 08:30
Buna dimineata! Comanda este plasata pe 27.02.2024 pe 28.02.2024 a fost refuzata la livrare. Multumim.
Opinia clientului Bartha din Harghita pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 05-03-2024 09:30
Buna ziua, Ne pare rau pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.
Opinia clientului Anonim din Timis pentru pfarma.ro
Răspuns magazin pe 21-02-2024 09:44
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024