Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,6 / 10 de la 7.505 de clienți verificați

Notă magazin

9,6 / 10

Notă produse

9,72 / 10

Ne recomandă

96,46%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Imagini atașate de clienții care au cumpărat acest produs


Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Foarte efocient😍
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 16:06

Buna ziua, Ne bucuram pentru recenzia produsului. Ati intampinat cumva o problema? Am primit nota 1 din 10. Multumim. O zi frumoasa!

Răspuns client pe 23-07-2024 20:33:

L-am folosit si este foarte bun.Eu am oferit nota 10 dar din greseala sa facut nota 1, imi cer scuze.
Imagine recenzie

I did my order on 07 of May’25, so presently 14 of May ‘25 and my order still not received.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 11:41

Hello, We apologize for the delay. Your parcel was delivered to the Easybox on May 14, 2025, at 11:56 AM. Please check your SMS or email for the pickup code and further instructions. Thank you for your patience!

Răspuns client pe 15-05-2025 20:29:

On 15 sms be received and parcel be collected. Requested items be received like after 7 days of request.😐

Am facut o comanda pe 31 aprilie, pana pe 12 mai inca nu o primisem. O fi fost vina curierilor, ori poate nici macar nu au trimis-o, nu stiu. Nu recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:15

Buna ziua, Ne cerem sincer scuze pentru întârzierea comenzii și pentru disconfortul creat. În urma verificărilor, am constatat că adresa din sistemul curierului a fost introdusă incorect, iar din această cauză coletul nu a ajuns la dumneavoastră la timp. Din păcate, coletul s-a întors la noi înapoi, din cauza erorii de adresă. Dorim să vă asigurăm că am luat măsuri pentru corectarea acestei probleme. Dacă doriți în continuare livrarea coletului, vă rugăm să ne confirmați și vom redirecționa comanda către adresa corectă cât mai rapid posibil. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

Sunt dezamăgită de ambalare și nici nu au fost toate produsele, nu cred ca voi mai comanda de la aceasta farmacie! 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 11:55

Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vă mulțumim că ne-ați semnalat situația. Din păcate, produsele au fost deteriorate în timpul transportului de către firma de curierat. Vă prezentăm scuzele noastre pentru acest incident și înțelegem perfect nemulțumirea dumneavoastră. Am demarat deja o verificare internă și colaborăm cu firma de curierat pentru a preveni astfel de situații în viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare!

M-am bazat ca voi primi produsul aratat in poza, insa am primit noua formula a aceluiasi produs care din pacate nu are efectul pe care il urmaream In plus livrarea s-a facut fara notificarile obisnuite. Au sunat ca sunt la usa.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:01

Buna ziua, Vă mulțumim pentru mesaj și ne pare sincer rău pentru nemulțumirea creată. Ne cerem scuze pentru faptul că produsul primit nu a corespuns cu imaginea afișată pe site. Din păcate, există situații în care producătorii modifică ambalajul, denumirea sau formula produsului, iar actualizarea acestor schimbări pe site poate avea un ușor decalaj. Facem constant eforturi pentru ca informațiile prezentate să fie cât mai corecte și actualizate, însă pot apărea excepții, iar pentru acest lucru ne cerem scuze. Vă asigurăm că feedback-ul dumneavoastră este extrem de important pentru noi și îl vom folosi pentru a îmbunătăți comunicarea și prezentarea produselor. Dacă doriți, vă putem oferi opțiunea de retur sau o soluție alternativă. Vă rugăm să ne transmiteți cum ați dori să procedăm mai departe. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Răspuns client pe 15-05-2025 12:17:

Apreciez ca feedback-ul a fost ascultat si s-a raspuns in consecinta. Intr-adevar stiu ca problema nu a tinut de dvs ca punct de desfacere, insa eu tocmai de accea am comandat de la dvs in speranta ca ati fi avut pe stoc varianta initiala a produsului comandat😉 Dar am inteles

Nu livrați la timp nu comunicați curierul nu recomand😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:09

Buna ziua, Ne cerem sincer scuze pentru întârzierea livrării și pentru disconfortul creat. În urma verificărilor, am constatat că adresa din sistemul curierului a fost introdusă incorect, ceea ce a dus la această întârziere. Dorim să vă asigurăm că au fost trimise notificări către curier pentru actualizarea adresei și urgentarea livrării. Ne pare rău pentru lipsa de comunicare și vă mulțumim pentru răbdare. Vom monitoriza procesul de livrare și vom face tot posibilul pentru ca situația să fie rezolvată cât mai rapid. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Mincinoși , falși , de trimis la protecția consumatorului am și făcut sesizare😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:05

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și înțelegem perfect supărarea dumneavoastră. Vă asigurăm că nu a existat nicio intenție de a induce în eroare sau de a vă crea un disconfort. Produsul respectiv a fost disponibil într-o cantitate limitată, iar din cauza cererii foarte mari, stocul s-a epuizat rapid. În astfel de cazuri, este posibil ca sistemul să proceseze comenzi simultan, fără a actualiza imediat disponibilitatea în timp real. Vă mulțumim pentru feedback și vă asigurăm că tratăm cu toată seriozitatea astfel de situații, pentru a îmbunătăți serviciile oferite.

Ați încurcat comanda, am vorbit acum w zile cu un operator si a spus ca verifica si -,mi trimite răspunsul pe mail Încă aștept sa facem schimb de mărfuri sa-,mi trimiteți ce am comandat si sa va trimit înapoi ce mi-ati trimis 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:06

Vă mulțumim pentru mesaj și ne cerem scuze pentru situația creată. După cum s-a discutat și telefonic cu unul dintre colegii noștri, problema a fost între timp rezolvată, iar pașii necesari pentru schimbul de produse au fost stabiliți. Dacă mai există neclarități sau aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne scrieți și vom reveni cu promptitudine. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

Am comandat mai multe produse si am platit. Am fost sunat dupa un timp si informat ca un produs nu este in stoc. Am fost intrebat daca sunt de acord sa imi trimita comanda fara produsul respectiv. Am acceptat , dar fiind grabit nu am pus intrebari, cum ar fi - primesc produsul cand revine in stoc sau primesc banii inapoi. Nu am mai primit nici produsul, nici banii,iar la telefon si email nu raspunde nimeni.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2025 16:04

Ne cerem scuze pentru neplăcerile întâmpinate Vă mulțumim că ne-ați contactat și ne pare sincer rău pentru situația creată cu comanda dumneavoastră. Într-adevăr, unul dintre produsele comandate nu a putut fi livrat din cauza unei erori de stoc, iar suma aferentă v-a fost returnată. Înțelegem perfect nemulțumirea creată de această experiență și vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni astfel de situații pe viitor. O zi frumoasa!

Am făcut comanda pe 15.04 si comanda a fost trimisă in alta localitate, cat mai am de așteptat???😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2025 16:07

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile cauzate de livrarea greșită a comenzii dumneavoastră. Din păcate, a fost o eroare din partea curierului, iar coletul a ajuns la o adresă incorectă. Vă asigurăm că am luat măsurile necesare pentru a corecta situația cât mai rapid posibil, iar problema a fost acum rezolvată. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim că ne-ați semnalat incidentul. Dacă mai există orice alte întrebări sau nelămuriri, vă stăm la dispoziție cu drag.

Răspuns client pe 29-04-2025 16:26:

😐😐

mi ati trimis comanda gresita😠😐

RATING:

Răspuns magazin pe 24-02-2025 15:57

Buna ziua, Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de eroarea de ambalare a produsului comandat. În urma discuției telefonice, am discutat în detaliu despre soluționarea situației și dorim să vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare pentru a corecta greșeala. Zi frumoasa!

Neprofesionalism, aștept comanda de 2 săptămâni și nici acum nu a ajuns, angajați care nu știu sa dea informații concrete. Nubo sa mai comand vreodată de pe acest site, o sa-mi anulez probabil și comanda aceasta care nu a venit încă...😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-02-2025 10:32

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Comanda a fost pregatita si predata la curier in data de 13.02.2025. Vom face o solicitare pentru urgentarea livrarii. Multumim!

Îți trimite coletul cu produse lipsă, îl plătești și apoi cuvântul tău nu valorează nimic, rămâi pagubas. Ei nu recunosc, fac "anchetă".E furt ordinar.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-02-2025 11:35

Buna ziua.In urma conversatiei telefonice vi s-a solicitat un numar de cont pentru restituirea sumei produselor lipsa din comanda.Asteptam datele solicitate pentru restituirea sumei.Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.O zi frumoasa!

Îmi cereți părerea despre o comanda care nu a ajuns la mine, după 1 săptămâna. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 19-12-2024 16:19

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, in urma convorbiri telefonice coletul este in drum spre dumneavoastra.Multumim pentru intelegere.

Răspuns client pe 19-12-2024 16:24:

Este ok.

Nu recomand! Comanda a ajuns după cca.săptămână cu toate ,dar absolut toate cutiile rupte în ultimul hal.Am sunat de mai multe ori să aflu stadiul comenzii dar,nu răspundea nimeni la telefon.Nu voi mai plasa comenzi pe acest site niciodată!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2024 10:33

Buna ziua! Ne pare rău pentru problemele întâmpinate la livrarea comenzii! Comanda a fost pregatita in aceeasi zi in care a fost plasata, fiind o perioada mai aglomerata la firmele de curierat au intarziat livrarile. Pentru a putea soluționa această problemă,va rugăm să ne trimiteti câteva poze cu produsele deteriorate și cu ambalajul în care au ajuns. Acestea ne vor ajuta să înțelegem mai bine situația și să colaborăm cu firma de curierat pentru a preveni astfel de incidente în viitor.

Produsul pe care l-am comandat nu a ajuns nici azi 2.11.2024😠

RATING:

Răspuns magazin pe 04-11-2024 08:13

Buna dimineata! Comanda dumneavoastra a fost ridicata de curier in data de 28.10.2024 , Am facut solicitare la curier pentru livrarea urgenta a coletului.

Produse nu coincide cu poza de pe site

RATING:

Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:10

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Ambalanul produsului a fost schimbat, am actualizat imaginile pe site. Multumim pentru feedback!. O zi frumoasa!

Nu onorează comenzile!😞😞

RATING:

Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:09

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Stocul produsului a fost unul limitat. O zi frumoasa!

😠 comandă confirmată după 3 zile primesc telefon că nu se poate onora comanda.Dezamagire totala .Acum vreți feedback in urma comenzii . care comânda??

RATING:

Răspuns magazin pe 30-09-2024 13:06

Buna ziua, Produsul a fost in stoc limitat. Comenzile au fost onorate in ordinea plasarii. Ne pare rau pentru neplacerea creata! O zi frumoasa!

Are unele produse atractive.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:39

Buna ziua, Vă mulțumim că ați ales să faceți cumpărături de la noi. Ne dorim ca fiecare client să fie complet satisfăcut de produsele și serviciile noastre, așa că vă asigurăm că tratăm cu maximă seriozitate feedback-ul dvs. Pentru a putea rezolva această situație cât mai repede, am dori să înțelegem mai bine ce anume nu a corespuns așteptărilor dvs.

Răspuns client pe 29-08-2024 16:41:

Am gasit un preparat pecare l-am cumparat din farmacie de la Sinaia, mi-a mai trebuit si am incercat online.Dar produsele din online au fost cu termen de valabilitate 40 de zile pe cand cea din farmacie avea 6,7 luni.

Am comandat un produs pe care l-am achitat online iar după câteva zile primesc telefon unde mi se spune că acel produs numai este pe stoc și că mi se vor returna banii...bani pe care i-am primit in cont după aproximativ 10 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:50

Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru neplăcerea cauzată de indisponibilitatea produsului comandat și pentru experiența nesatisfăcătoare pe care ați avut-o cu serviciile noastre. Din păcate, din cauza unei erori în actualizarea stocurilor, produsul pe care l-ați comandat nu mai este disponibil în acest moment. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne pare rău încă o dată pentru acest incident.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025