Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

RepublicaBIO.ro

Nota: 9,85 / 10 de la 16.231 de clienți verificați

Notă magazin

9,85 / 10

Ne recomandă

99,44%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

As dori sa se refaca stocul de Kombucha. Unele produse, nu mai sunt pe stoc de ceva timp.

RATING:

Să faceți ceva în sensul ca am ales produsul și acum aștept de câteva zile bune și nu se mișcă nimic! Trebuie să îmbunătățiți sistemul de urmărire a comenzii!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2024 14:48

Buna ziua, Incepand cu data de 20 decembrie, am fost in vacanta de Sarbatori anuntata pe site prin mesajul urmator : "Dragi cetățeni ai Republicii Bio, Începând de Joi, 21 decembrie, până pe 03 ianuarie (inclusiv), vom fi în vacanța sărbătorilor de iarnă. Pentru a vă putea programa în timp util cumpărăturile necesare, vă anunțăm că toate comenzile plasate după data de miercuri, 20 decembrie, ora 14.00, vor fi pregătite și expediate începând de joi, 04 ianuarie 2024. Suntem recunoscători pentru înțelegere și așteptare, așa că v-am pregătit 10% EXTRA REDUCERE la toate produsele din magazin în această perioadă. Folosește codul SARBATORI pentru a beneficia de reducere. • Extra reducerea se aplică tuturor produselor din coș, inclusiv celor care sunt deja în promoție; • Codul este valabil până pe 03 ianuarie 2024, ora 23:59; • Orice comandă poate beneficia de un sigur cod de reducere Vă mulțumim și vă dorim sărbători liniștite în familie!" Acesta a fost afisat atat pe pagina principala, pe pagina fiecarui produs in parte cat si in cosul de cumparaturi si in mesajul de finalizare a comenzii, tocmai pentru a nu dezamagi pe nimeni. Va intelegem insa nemultumirea si, asa cum v-a transmis colega mea, vom tine cont de toate mesajele transmise si vom expedia coletul in consecinta. Multumim frumos pentru rabdare si intelegere si va dorim un Nou An cu sanatate si impliniri!

Coletul nu a fost destul de bine lipit cu scotch, astfel ca am avut banuieli destul de puternice ca a fost desfacut pe drum. In partea de sus a cutiei scotchul abia se mai tinea pe o parte, iar intr-una din laterale era rupt exact ca si cum cineva ar fi desfacut cutia. Probabil ca in acel loc scotchul a fost intepat accidental cu un obiect ascutit in timpul transportului. Cred ca ar trebui lipite cu mai multa grija cutiile si, de ce nu, folosit un scotch din hartie, nu din plastic. Am verificat produsele si nu a lipsit nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2024 17:35

​ Anca Coman, Republica BIO ​ Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va multumim frumos pentru mesajul transmis. Va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru a preveni astfel de situatii pe viitor. Va confirm ca acest mesaj a fost transmis si discutat inclusiv la depozit si sunt increzatoare ca oricare ar fi modalitatea de transport sau modul de manipulare a coletelor de catre curieri, acest lucru va fi evitat. Apreciem timpul dumneavoastra si vom reveni pe mail cu un voucher pentru a compensa astfel disconfortul creat. Va multumim pentru intelegere si va dorim un Nou An cu sanatate si realizari!

Ambalaj excesiv, nu este nevoie de atatea hartii si alte ambalaje, deloc prietenoase cu mediul. Am aprecia daca ati reduce aceasta risipa. Multumesc

RATING:

Excelente prdusele, pretul, livrarea, totul de nota 10. Trebuie imbunatatit user journey pe site. In momentul de fata (pe mobil, cel putin) e foarte greoi.

RATING:

As recomanda ca pe viitor comanda livrata clientului sa fie intactă., fara lipsuri și întreaga.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024