Nota: 9,45 / 10 de la 2.484 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Gelu din IF pentru produsul Sistem supraveghere Hikvision 4 camere 5MP Dual Light WL 20m IR 25m DVR 4MP AcuSense cu accesorii incluse HDD 500GB vândut de Rovision
Sunt foarte mulțumit de acest produs și vă mulțumesc pentru el😀
Opinia clientului Victor din SV pentru produsul Kit supraveghere complet Hikvision 4 camere 5MP IR 30M Audio, DVR 4 canale 8MP AcuSense, accesorii, HDD 1TB + CADOU Autocolant Rovision vândut de Rovision
Opinia clientului Gabriel din DB pentru produsul Pachet 20m cablu solar 6mm rosu si negru vândut de Rovision
Cablul solar este de buna calitate, livrarea in timp scurt, ambalare excelenta.
Opinia clientului Cristina din VN pentru produsul Camera supraveghere Dual Light IP WiFi Pan Tilt 4MP IR 30m WL 30m card microfon difuzor Tenda - TND-RH7-WCA vândut de Rovision
Opinia clientului Tiberiu din MS pentru produsul Kit de supraveghere Dahua cu 8 camere de 5 Megapixeli, Infrarosu 80m, DVR cu 8 canale, Hard Disk 2 TB, Accesorii vândut de Rovision
Răspuns magazin pe 13-01-2025 12:43
Vă mulțumim pentru feedbackul oferit și ne cerem scuze pentru confuzia creată. Într-adevăr, a fost o eroare din partea noastră, dar ne bucurăm că am reușit să o rezolvăm. Apreciem mult răbdarea și înțelegerea!
Opinia clientului Florin din BR pentru produsul Acumulator Staționar 12v 5A Rombat HGL12-5 vândut de Rovision
Încă nu am montat acumulatorul,dar sper sa fie bun, cu toate că am comandat Rombat.
Răspuns magazin pe 11-12-2024 11:10
Stimate client, Dorim să vă asigurăm că produsul pe care l-ați primit este exact același pe care l-ați comandat, este același în ceea ce privește performanțele și caracteristicile tehnice, doar că designul acestuia a fost modificat recent de către furnizor. Deși imaginea de pe site-ul nostru poate să nu corespundă în totalitate cu produsul fizic, vă asigurăm că acesta este tot un acumulator Rombat, așa cum este menționat și pe produs Înțelegem că schimbările de design pot crea confuzie, însă vă asigurăm că nu ați primit un produs diferit față de cel comandat.
Opinia clientului Florin din BV pentru produsul Panou Solar Fotovoltaic, monocristaline 170W Mono Frame, SOLARFAM SZ-170-36M-SC vândut de Rovision
Răspuns magazin pe 18-09-2024 09:48
Vă mulțumim mult pentru feedback-ul pozitiv! Vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi!
Opinia clientului Geana din TR pentru produsul Cablu coaxial cu alimentare RG59 2x0.5 mm rola 50 m 201801013088 vândut de Rovision
😍😍😍😍😍 produsul este foarte bun a ajuns foarte bine și repede și va recomand produsul sunt foarte mulțumit
Răspuns magazin pe 18-09-2024 09:47
Vă mulțumim mult pentru feedback-ul pozitiv! Vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi!
Filtrează
Opinia clientului Mihail din DB pentru Rovision
Produse calitative , preturi bine , ambalare foarte ok si transport rapid !
Opinia clientului Gelu din IF pentru Rovision
Bună ziua la acest magazin online mi a plăcut promptitudinea și seriozitatea respectul față de client și calitatea produselor😀
Răspuns magazin pe 24-02-2025 09:11
Mulțumim pentru apreciere! Ne bucurăm că ați avut o experiență plăcută și că ați fost mulțumit de produsele noastre. Vă mai așteptăm cu drag! 😊
Opinia clientului Cristina din VN pentru Rovision
Răspuns magazin pe 07-02-2025 15:42
Bună ziua, Mulțumim mult pentru apreciere! Ne bucurăm că sunteți mulțumită de promptitudinea noastră. Vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi! O zi frumoasă!
Opinia clientului Dumitru din CT pentru Rovision
Opinia clientului Tiberiu din MS pentru Rovision
Sa recomand cuiva?
Comanzi un lucru primesti alta.
Macar ati fi sunat daca totul in ordine😠
Răspuns magazin pe 13-01-2025 12:43
Vă mulțumim pentru feedbackul oferit și ne cerem scuze pentru confuzia creată. Într-adevăr, a fost o eroare din partea noastră, dar ne bucurăm că am reușit să o rezolvăm. Apreciem mult răbdarea și înțelegerea!
Opinia clientului Nicoleta din TL pentru Rovision
Imi trebuiesc 3 cabluri de 20 m pentru camere de supraveghere jortan. Dar au altfel de mufe decat mi-ati tr dumneavoastra. Raman si alea dar am mai comandat 4 camere si asi vrea si cabluri la ele. Va atasez o poza cu mufa camerei.
Opinia clientului Pavel din BZ pentru Rovision
Opinia clientului Nicolae din DJ pentru Rovision
Comanda plasata pe 20.11.24 suntem in 26 si nu a ajuns pana acum😠
Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:46
Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării. Înțelegem frustrarea cauzată de această situație. Comanda dvs. a fost preluată și a plecat de la noi pe 21 noiembrie, însă din cauza volumului mare de marfă în această perioadă, curierii au întâmpinat dificultăți în sortarea și livrarea coletelor. Te asigurăm că am intervenit imediat și am ridicat un ticket la curieri pentru a rezolva problema cât mai rapid. Vom urmări îndeaproape procesul de livrare și vom face tot posibilul ca pachetul să ajungă la dvs. cât mai curând. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și apreciem răbdarea și înțelegerea dvs. Dacă aveți orice întrebări suplimentare sau nelămuriri, vă rog să nu eziți să ne contactați.
Opinia clientului Florin din BR pentru Rovision
Am făcut comanda de o baterie Rombat 12 V 5ah și am primit Fb Internațional.nu este ce aveau prezentat în fotografie pe site.😞
Răspuns magazin pe 11-12-2024 12:26
Stimate client, Vă mulțumim pentru recenzia dumneavoastră și pentru feedbackul oferit. Ne cerem scuze pentru confuzia creată în legătură cu produsul livrat. Înțelegem că acest lucru poate crea confuzie, însă vă asigurăm că produsul este același din punct de vedere al caracteristicilor și performanței. Dorim să vă asigurăm că bateria pe care ați primit-o este o baterie Rombat, exact așa cum ați comandat, este specificat si pe produs. Problema apărută se datorează unei modificări recente a designului produsului de către furnizor, fapt care a condus la diferențele de aspect față de imaginea prezentată pe site. Vă asigurăm că produsul este același din punct de vedere al caracteristicilor și performanței.
Opinia clientului Mihai din B pentru Rovision
Răspuns magazin pe 16-10-2024 09:57
Îți mulțumim pentru feedback! Apreciem că ne-ai împărtășit experiența ta și te așteptăm cu drag la următoarea comandă!
Opinia clientului Vlad din B pentru Rovision
Opinia clientului Laurențiu din BZ pentru Rovision
Nu am fost mulțumit de comanda. Am comandat ceva și am primit altceva.😠Am comandat prima poza NU BLOCATI ACCESUL și am primit poza doi, deoarece nu aveau produsul comandat imprimat.
Răspuns magazin pe 16-09-2024 13:02
Buna ziua, Este o eroare având in vedere ca nu comercializam un astfel de produs. Cel mai probabil ați confundat site-ul de pe care ați achiziționat. Va rugam sa revizuiți recenzia. Multumim!
Răspuns client pe 16-09-2024 13:10:
Buna ziu. Îmi xer mii de scuze pentru postarea opiniei care nu era adresată magazinului dumneavoastră. Relația cu ROVISION a fost una profesională, având în vedere sfaturile tehnice pe line de achiziționare a unei camere de 5 mp de la ROVISIO. Din neatenția mea, am postat o recenzie negativă pe pagina ROVISIO care nu era adresată magazinului ROVISIO. Încă o dată îmi cer mii de scuze, vă rog să iertați neatenția și greșeala mea. 😍
Opinia clientului George din DB pentru Rovision
Experiența avută până acum cu acest magazin mi-a lăsat un gust amar. Am dat două comenzi, iar nici una dintre ele n-a fost onorată la timp, în condițiile în care, pe site, figurează pe stoc produsele comandate. Dai comanda și ești contactat la un interval scurt de timp ca să ți se comunice că nu au pe stoc toate produsele, dar că le vor fi furnizate în 2-3 zile lucrătoare... Ce să vezi? Au trecut 7 zile de la plasarea comenzii și nici acum nu le-au ajuns în stoc. Poate peste vreo încă 2-3 zile... Nu mi se pare normal! 😠
Răspuns magazin pe 21-08-2024 10:22
Vă mulțumim pentru feedback și ne pare sincer rău pentru neplăcerile întâmpinate. Înțelegem perfect frustrarea dumneavoastră și regretăm că experiența de cumpărare nu a fost conform așteptărilor. Din păcate, deși pe site produsele comandate figurau ca fiind pe stoc, ne-am confruntat cu o situație neprevăzută de lipsă de stoc pentru anumite produse. Acest lucru a întârziat procesarea comenzii, iar furnizorii noștri nu au reușit să ne livreze produsele în termenul estimat inițial. Vă asigurăm că facem tot posibilul să îmbunătățim acest aspect și să evităm astfel de situații pe viitor. Înțelegem cât de important este pentru dumneavoastră să primiți produsele la timp și suntem în contact permanent cu furnizorii noștri pentru a urgenta livrarea. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales să ne împărtășiți această experiență. Vă vom ține la curent cu stadiul comenzii.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025