Nota: 9,46 / 10 de la 2.145 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Florin din BR pentru produsul Acumulator Staționar 12v 5A Rombat HGL12-5 vândut de Rovision
Încă nu am montat acumulatorul,dar sper sa fie bun, cu toate că am comandat Rombat.
Opinia clientului Florin din BV pentru produsul Panou Solar Fotovoltaic, monocristaline 170W Mono Frame, SOLARFAM SZ-170-36M-SC vândut de Rovision
Răspuns magazin pe 18-09-2024 09:48
Vă mulțumim mult pentru feedback-ul pozitiv! Vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi!
Opinia clientului Geana din TR pentru produsul Cablu coaxial cu alimentare RG59 2x0.5 mm rola 50 m 201801013088 vândut de Rovision
😍😍😍😍😍 produsul este foarte bun a ajuns foarte bine și repede și va recomand produsul sunt foarte mulțumit
Răspuns magazin pe 18-09-2024 09:47
Vă mulțumim mult pentru feedback-ul pozitiv! Vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi!
Filtrează
Opinia clientului Pavel din BZ pentru Rovision
Opinia clientului Nicolae din DJ pentru Rovision
Comanda plasata pe 20.11.24 suntem in 26 si nu a ajuns pana acum😠
Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:46
Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării. Înțelegem frustrarea cauzată de această situație. Comanda dvs. a fost preluată și a plecat de la noi pe 21 noiembrie, însă din cauza volumului mare de marfă în această perioadă, curierii au întâmpinat dificultăți în sortarea și livrarea coletelor. Te asigurăm că am intervenit imediat și am ridicat un ticket la curieri pentru a rezolva problema cât mai rapid. Vom urmări îndeaproape procesul de livrare și vom face tot posibilul ca pachetul să ajungă la dvs. cât mai curând. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și apreciem răbdarea și înțelegerea dvs. Dacă aveți orice întrebări suplimentare sau nelămuriri, vă rog să nu eziți să ne contactați.
Opinia clientului Florin din BR pentru Rovision
Am făcut comanda de o baterie Rombat 12 V 5ah și am primit Fb Internațional.nu este ce aveau prezentat în fotografie pe site.😞
Opinia clientului Mihai din B pentru Rovision
Răspuns magazin pe 16-10-2024 09:57
Îți mulțumim pentru feedback! Apreciem că ne-ai împărtășit experiența ta și te așteptăm cu drag la următoarea comandă!
Opinia clientului Vlad din B pentru Rovision
Opinia clientului Laurențiu din BZ pentru Rovision
Nu am fost mulțumit de comanda. Am comandat ceva și am primit altceva.😠Am comandat prima poza NU BLOCATI ACCESUL și am primit poza doi, deoarece nu aveau produsul comandat imprimat.
Răspuns magazin pe 16-09-2024 13:02
Buna ziua, Este o eroare având in vedere ca nu comercializam un astfel de produs. Cel mai probabil ați confundat site-ul de pe care ați achiziționat. Va rugam sa revizuiți recenzia. Multumim!
Răspuns client pe 16-09-2024 13:10:
Buna ziu. Îmi xer mii de scuze pentru postarea opiniei care nu era adresată magazinului dumneavoastră. Relația cu ROVISION a fost una profesională, având în vedere sfaturile tehnice pe line de achiziționare a unei camere de 5 mp de la ROVISIO. Din neatenția mea, am postat o recenzie negativă pe pagina ROVISIO care nu era adresată magazinului ROVISIO. Încă o dată îmi cer mii de scuze, vă rog să iertați neatenția și greșeala mea. 😍
Opinia clientului George din DB pentru Rovision
Experiența avută până acum cu acest magazin mi-a lăsat un gust amar. Am dat două comenzi, iar nici una dintre ele n-a fost onorată la timp, în condițiile în care, pe site, figurează pe stoc produsele comandate. Dai comanda și ești contactat la un interval scurt de timp ca să ți se comunice că nu au pe stoc toate produsele, dar că le vor fi furnizate în 2-3 zile lucrătoare... Ce să vezi? Au trecut 7 zile de la plasarea comenzii și nici acum nu le-au ajuns în stoc. Poate peste vreo încă 2-3 zile... Nu mi se pare normal! 😠
Răspuns magazin pe 21-08-2024 10:22
Vă mulțumim pentru feedback și ne pare sincer rău pentru neplăcerile întâmpinate. Înțelegem perfect frustrarea dumneavoastră și regretăm că experiența de cumpărare nu a fost conform așteptărilor. Din păcate, deși pe site produsele comandate figurau ca fiind pe stoc, ne-am confruntat cu o situație neprevăzută de lipsă de stoc pentru anumite produse. Acest lucru a întârziat procesarea comenzii, iar furnizorii noștri nu au reușit să ne livreze produsele în termenul estimat inițial. Vă asigurăm că facem tot posibilul să îmbunătățim acest aspect și să evităm astfel de situații pe viitor. Înțelegem cât de important este pentru dumneavoastră să primiți produsele la timp și suntem în contact permanent cu furnizorii noștri pentru a urgenta livrarea. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales să ne împărtășiți această experiență. Vă vom ține la curent cu stadiul comenzii.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024