Nota: 9,42 / 10 de la 1.649 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Andra din B pentru Rovision
Nu a mers cardul, nu respecta cerintele desi erau scrise nu era ok
Răspuns magazin pe 15-04-2024 13:28
Bună ziua, Orice card de acces funcționează pe o anumită frecventă. Cardul pe care dumneavostră l-ați cumpărat, are frecvența 125KHz. Trebuie să vă asigurați ca acces point-ul pe care îl aveți este corelat la frecvența cardului. Dacă aveți nevoie de alte informații, vă rugăm să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358. Mulțumim!
Opinia clientului Marian din B pentru Rovision
orice comanda dai si vrei sa o platesti ramburs la curier ,cu cardul nu se poate. deoarece rovision lucreaza doar cu firme de curierat ff slabe
Răspuns magazin pe 19-02-2024 16:40
Bună ziua Nu este vina noastră că firma de curierat/curierul nu avea POS-ul la el. Vă mulțumim!
Răspuns client pe 20-02-2024 04:02:
firma de curieriat nu are deloc POS NU CA NU AVEA LA EL curierul. am aflat direct de la sefi depozitului curierului de pe centura bucurestiului dupa ce m-am plimbat degeaba pana acolo , zicand curierul ca direct la depozit se accepta plata cu cardul, si m-am convins ca nu au deloc POS
Opinia clientului Cosereanu din B pentru Rovision
Am trimis mail sa va anunt , produsul achizitionan a mers decat 3 ore , nu am primit nici-un mail , unde il pot trimte retur ??
Răspuns magazin pe 19-02-2024 11:49
Bună ziua, Aveți aici formularul de garanție https://rovision.ro/formular-de-garantie/ După ce ați completat acest formular, o să vina curierul la dumneavoastră pentru a prelua produsul, pentru a-l verifica la noi în sediua! Vă rugăm să va urmăriți mail-ul, deoarece acolo trebuie să primiți o confirmare de la noi si un număr de caz! Mulțumim!
Opinia clientului Anonim din OT pentru Rovision
Este foarte proasta camera este praf filmeaza de zici ca este vga am comutat in toate cele 4 moduri tot prost se vede . Nu recomand
Răspuns magazin pe 14-02-2024 10:36
Bună ziua Vă putem asigura că acestă cameră este bună! Ce DVR aveți? Este compatibil cu acestă cameră? Ce Cablu si ce mufe aveți? Din ce observ, dumneavostră ați dat comanda singur pe site, deci nu este responsabilitatea noastră din moment ce dumneavostră ați cumpărat fără să vă consultați un unul dintre colegii noștri! Totuși, pentru a soluționa problema, vă rog să ne sunați si să vă îndrumăm cu echipamentul exact pentru nevoile dumneavostră! Mulțumim!
Opinia clientului Daniel din PH pentru Rovision
Kitul era cu 100 m cablu rg59 și când am desfăcut fix 39 de metri,spre norocul meu că mi-a ajuns dar nu mi se pare corect,pacat că procedați asa,chiar asi dori sa fiu contact de cineva din partea dumneavoastră
Răspuns magazin pe 06-02-2024 17:26
Buna ziua Kit-ul pe care l-ati comandat dumneavoastra are în componentă 40 metri cablu. Deci ceea ce am trimis noi este corect. Aveti acest lucru trecut si în factura emisă! Vă mulțumim!
Răspuns client pe 06-02-2024 23:11:
Opinia clientului Cristian din PH pentru Rovision
schimbativa firma de curierat au trecut 5 zile si nam primit comanda...
Răspuns magazin pe 19-01-2024 10:23
Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.Dacă o comandă nu a ajuns la timp sau a întârziat, vă rog să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358, pentru rezolva problema! Mulțumim! O zi bună!
Opinia clientului Marinel din CT pentru Rovision
a venit comanda dupa o saptamina si am refuzat pentru ca imi trebuia in maxim 2 zile produsul si am fost nevoit sa cumpar din alta parte. se misca foarte greu
Răspuns magazin pe 21-11-2023 09:49
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, la noi livrarea se face in 1-3 zile lucratoare! Avand in vedere ca a fost black friday, a fost un volum foarte mare de comenzi, si de aceea s-a trimis comanda mai tarziu! Multumim!
Răspuns client pe 21-11-2023 09:56:
Opinia clientului Remus din BN pentru Rovision
Răspuns magazin pe 17-11-2023 16:18
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Datorita volumui mare de solicitari, de BLACK FRIDAY, este posibil să nu reusim sa raspundem la toti clientii pe moment! Insă, colegii mi-au comunicat ca s-a discutat cu dumneavoastră in detaliu in legătura cu problema pe care ati avut-o! Vă mulțumim!
Răspuns client pe 17-11-2023 16:22:
Menționez că am fost asistat ulterior primului review și mi s a oferit soluția de care am avut nevoie. În concluzie, editez review ul în consecință cu scuze pentru faptul că mi a sărit muștarul.
Opinia clientului Samuel din BC pentru Rovision
Nu pot spune decat ca am facut o comanda, din care o camera nu o aveau pe stock, cand pe site aparea disponibila, si o alta camera care nu au trimiso. Nu mesaj, nu comanda nu informatie nimic. Am dat comanda si cu atat am ramas. Super serviciul oferit.
Răspuns magazin pe 16-10-2023 16:05
Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o și vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat. Dorim să vă oferim o explicație mai clară privind situația cu comanda dvs. Din păcate, unul dintre produsele pe care l-ați comandat era în lichidare de stoc și s-a epuizat rapid din cauza prețului redus. Ne pare rău că nu am putut să onorăm comanda dvs. în acest caz, iar această informație ar fi trebuit să fie comunicată mai transparent pe site-ul nostru. Vom lua măsuri pentru a evita situații similare în viitor și pentru a ne asigura că stocurile sunt actualizate în timp real. De asemenea, suntem recunoscători că ați discutat telefonic cu noi de două ori și ne pare rău dacă această comunicare nu a fost suficient de eficientă. Vă apreciem deschiderea de a găsi soluții alternative. Înțelegem că, în cele din urmă, ați ales să anulați comanda și vă respectăm decizia. Dacă aveți alte întrebări sau preocupări, suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a găsi soluții adecvate. Ne străduim să îmbunătățim serviciile noastre și să vă oferim o experiență de cumpărare mai bună în viitor.
Răspuns client pe 18-10-2023 08:18:
A trebuit sa anulez comanda dupa o perioada lunga de asteptare. Am fost sunat dupa ace-a perioada lunga, de un responsabil al magazinului, si am fost informat ca asteptau sa-i sun eu pentru a le comunica cu ce camera sa imi inlocuiasca comanda care pe site apara pe stok, dar nu aveau in realitate. Eu facusem comanda de la alt magazin si le si montasem deja.
Opinia clientului Mihai din TM pentru Rovision
Răspuns magazin pe 09-10-2023 14:38
Bună ziua, Ne cerem scuze dacă v-am creat neplăceri, însă, din istoricul convorbirilor, s-a stabilit ca acel produs pe care dumneavoastră îl voiați, se putea da comandă, dar ați preferat să dați comandă din altă parte! Vă mulțumim! Echipa ROVISION
Opinia clientului Anonim din VN pentru Rovision
Nu sunt seriosi cu trimiterea comenzii.spun ca nu am comandat
Răspuns magazin pe 18-09-2023 17:08
Bună ziua. Din cercetările făcute, dvs. ați dat comandă pe data de 13.09, iar astăzi 18.09 ați refuzat coletul. Noi ne-am făcut datoria către dumneavoastră!
Opinia clientului vasile din HD pentru Rovision
am comandat si dupa 3 zile am fost anuntat ca nu sunt produsele
Răspuns magazin pe 18-08-2023 13:47
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerile create, a fost o eroare de stoc la comanda dumneavoastra. Speram sa fiti clientul nostru in continuare si pe viitor! Ne pare rau! O zi buna!
Opinia clientului Mihai din B pentru Rovision
Am facut comanda pe firma si am dat retur si nu vor sa inapoieze banii,trebuie sa aleg alte camere. Cea mai mare greseala ca am comandat de la ei si nu de la emag,era si mai ieftin si lor nu le sta in gat sa inapoieze banii la retur. Atata poate sa faca aceasta firma,atata face.
Răspuns magazin pe 24-07-2023 12:09
Buna ziua, În urma discuțiilor cu dumneavoastră, problema este rezolvată! Ne cerem scuze dacă v-am creat neplăceri!
Opinia clientului SORIN din DJ pentru Rovision
Nu am putut sa intru in legatura cu personalul, aveam o nelamurire
Răspuns magazin pe 15-06-2023 10:14
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, insa, ne puteti suna la numarul 0334.405.358, sau sa ne scrieti pe Chat-ul nostru, chiar si pe email la vanzari@rovision.ro. Luati in considerare, va rog, faptul ca primim foarte multe solicitari scrise si telefonice. Va multumim!
Opinia clientului Ioana din BV pentru Rovision
Răspuns magazin pe 14-06-2023 10:05
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, va rog sa ne trimiteti cateva poze pe email sau chiar si in chat cu starea coletului pe care l-ati primit. Multumim!
Opinia clientului Vasile din OT pentru Rovision
Răspuns magazin pe 26-05-2023 17:21
Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplacerile create. V-am trimis pe email garantia aferenta produsului! Totusi, pentru o mica neintelegere, ne puteati contacta telefonic fara sa fie necesar o recenzie negativa doar din acest motiv. Va rog sa va verificati adresa de email! Va multumim!
Opinia clientului Anonim din BC pentru Rovision
Răspuns magazin pe 11-05-2023 09:41
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, insa noi, Rovision, distribuim doar produse de calitate. Daca ne dati mai multe detalii, poate va putem ajuta cu informatii despre produsele comandate de dumneavoastra.
Opinia clientului Kopacz din HR pentru Rovision
Camerele nu au microfon incorporat, desi scrie asta in spetificatii.
Răspuns magazin pe 03-05-2023 13:18
Buna ziua, ati verificat sa aveti audio pornit? Camera de interior are audio integrat exact asa cum scrie si in documentatie. In cazul in care tot nu va merge, va rog sa ne sunati la numarul 0334.305.358 intre orele 00:09 - 17:00 si unul dintre colegi o sa va ajute problema dumneavoastra.
Opinia clientului George din IF pentru Rovision
Nu se conecteaza Hdd ul cu DVR ul, am incercat doua zile conectarea/asocierea lor si degeaba
Răspuns magazin pe 18-04-2023 09:53
Buna ziua, Pentru a putea sa va ajutam avem nevoie de mai multe detalii, insa o sa va las aici un video ajutator prin care explicam cum se instaleaza un HDD in DVR. Daca nici dupa acest filmulet nu reusiti, va rog sa sunati la numarul de tehnic +40 771 704 228. https://www.youtube.com/watch?v=VEsZrKkjukw
Opinia clientului Denisa din MS pentru Rovision
Răspuns magazin pe 18-04-2023 09:50
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, am transmis mai departe catre un coleg problema dumeavoastra!
Filtrează
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024