Opinii de la clienții magazinului online sabiocosmetics.ro

sabiocosmetics.ro

Nota: 9,72 / 10 de la 1.642 de clienți verificați

Notă magazin

9,72 / 10

Ne recomandă

98,9%

de la data înscrierii magazinului în program (30-03-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții sabiocosmetics.ro

Pe produsele pe care le-am cumparat scrie ca sunt valabile 9 luni din momentul in care ele au fost fabricate, insa, data de fabricare nu este mentionata!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2024 10:54

Buna ziua Produsele achizitionate sunt valabile 9 luni de la data deschiderii, conform pictogramei, nu de la data fabricatiei. Multumim

Am trimis email sa imi anulati comanda si nu raspunde nimeni... Foarte dezamagit

RATING:

Răspuns magazin pe 08-06-2023 15:11

Buna ziua, Am facut verificarile necesare si am observat ca ati plasat in data de 06.06.2023 comanda numarul 38509, pentru care ati solicitat anularea, iar noi v-am confirmat in data de 07.06.2023 ca am anulat-o. Nu ati transmis nicio cerere de anulare a comenzii 38449 din data de 25.05.20223. Review-ul Dvs negativ se refera la o comanda pe care nu ati anulat-o, prin urmare va rugam sa reveniti asupra evaluarii produsului si serviciilor noastre . Va multumim, Echipa Sabio

Răspuns client pe 08-06-2023 16:47:

Nu mi a ajuns comanda nici acum... dezamăgitor

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2023 18:20

Buna ziua, Doamna Andreea Cornei, Ne pare rau pentru incidentul in urma caruia inca nu ati primit coletul cu comanda plasata pe site-ul nostru, insa , dupa cum veti putea vedea in situatia transmisa noua de curierul rapid ( Bookurier) prin care am expediat coletul Dvs, rezulta ca acesta v-a avizat de 2 ori pentru predare, insa nu ati preluat coletul. Noi am expediat catre Dvs coletul chiar a doua zi dupa ce ati plasat comanda, astfel incat in 28.03.3023 coletul era in masina curierului pentru livrare : Situatia AWB-ului: 1B0K24164248563001 Data Status Observatii 28.03.2023 13:40 Anunta pentru ridicare 28.03.2023 14:25 S-a solicitat ridicarea coletului 28.03.2023 18:14 Coletul a fost repartizat curierului 28.03.2023 13:36 AWB Emis de expeditor 28.03.2023 23:40 Iesire din hub 29.03.2023 08:16 In livrare la curier 29.03.2023 11:39 Avizat 30.03.2023 09:23 In livrare la curier 30.03.2023 10:55 Avizat 06.04.2023 13:29 Depozit Bookurier 40 07.04.2023 07:01 Coletul a fost returnat expeditorului Daca doriti, va putem retransmite coletul maine, cu speranta ca il veti primi cat se poate de repede. Va multumim pentru intelegere! Echipa Sabio Cosmetics SRL

dezamagit total ma simt inselat preturile ffff mari in comparatie cu cele practicate de farmacia tei

RATING:

Răspuns magazin pe 28-10-2022 07:52

Buna ziua, Domnule Mihai Cana, Pe piata, produsele Sabio sunt vandute prin distribuitori, dar si prin magazinul on-line www.sabiocosmetics.ro. Fiecare distribuitor are propria politica de preturi, la libera sa alegere: poate aplica discounturi, poate sustine campanii de reduceri, poate acorda gratuitati, s.a.m.d. Faptul ca distribuitorul nostru, la care ati facut referire, practica preturi mai mici decat magazinul on-line www.sabiocosmetics.ro, este tocmai urmarea celor explicate mai sus. Pe de alta parte, magazinul on-line www.sabiocosmetics.ro acorda permanent cadouri surpriza la fiecare comanda si transport gratuit pentru comenzile mai mari de 150 de lei, toate produsele fiind livrate direct din laboratorul nostru, in cel mult 24 de ore. Cu speranta ca sunteti multumit de calitatea produselor si serviciilor oferite de magazinul nostru, va asiguram de deplina noastra consideratie .

Răspuns client pe 29-10-2022 08:23:

imi sustin parerea ca sunteti niste hoti si inselati clientii fideli cu preturile practicate pe site. Raspunsul primit este o mare Minciuna,magazinul practica ce adaos vrea el in functie de pretul de achizitie dat de voi asa ca daca ei vand cu 36 lei si au profit imi dau seama cu ce pret achizitioneaza produsul de la dvs. mi ati spus ca aveti cheltuieli cu transportul si ca primesc cadou la livrarea de la dvs. Da ,la minim 150 lei comanda adica imi platesc si transportul si cadoul.si farmacia Tei are chirue,angazati etc si tot isi permite sa vanda cu 36 lei. Nu voi mai cumpara produsele SABIO nici de la dvs nici din farmacia Tei. la revedere

am primit o crema de zi OPAL care mai avea 2 luni pana la expirare , miroase urat , nu o pot folosi . altadata am primit produse f bune .

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2020 11:41

Buna ziua Doamna Lucia Simion, Daca nu sunteti multumita de produsul primit, va putem retrimite o alta crema OPAL , de aceasta data cu valabilitate mai mare. Insa, va rugam sa stiti ca toate produsele noastre, aflate in perioada de valabilitate, pot fi folosite cu incredere, nu au calitati alterate. Aceasta crema OPAL, avand la baza uleiuri care au mirosuri specifice, are in sine un miros caracteristic, pe care nu l-am categorisi totusi ca fiind urat. Noi suntem insa gata sa va trimitem un alt produs , pentru ca Dvs sa fiti multumita. Daca doriti acest lucru, va rugam sa ne dati acordul Dvs pe email comenzi@sabiocosmetics.ro. Multumim! Echipa Sabio

Total alt produs decat ce am comandat.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2020 11:37

Buna ziua Domnule Ovidiu Voicu, Daca din eroare, ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne dati voie sa indreptam eroarea si sa va transmitem produsul corect. Ne puteti spune ce produs ati primit in mod eronat si ce produs nu ati primit ? Multumim! Echipa Sabio

Am cumparat 8 uleiuri esentiale diferite si dezamagirea mea a fost ca toate miros la fel..tind sa cred ca nu sunt naturale ci contrafacute.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-07-2019 21:13

Buna ziua,



Comanda Dvs nu contine niciun ulei esential Sabio.



Produsele achizitionate de Dvs de la Sabio Cosmetics in baza comenzii 24363 din 24.06.2019, sunt urmatoarele :



Săpun natural cu ovăz pentru bebeluși - 70g × 1, Săpun natural detoxifiant cu Cărbune activ, Kaolin & Spirulină × 1, Unt de corp cu gălbenele pentru bebeluși × 1, Pastă de dinţi remineralizantă - Fresh Herbal × 1, Șampon lichid pentru păr uscat - 475 ml × 1, Tonic Facial purifiant - Lavandă & Hammamelis × 1, Balsam cu Mango, Macadamia și Monoi × 1



In aceste conditii, credem ca nu va referiti la uleiurile esentiale Sabio, care sunt 100% naturale si originale.



Va rugam sa confirmati cele de mai sus,



Cu multumiri,



Echipa Sabio

As concepe un program de pentru clientii fideli, in rest numai de bine despre voi si produse

RATING:

Răspuns magazin pe 01-04-2019 10:41

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra!



Ne-ar bucura sa deveniti clientul nostru fidel, caz in care va veti putea bucura de politica noastra de discounturi, pe care o puteti studia aici:



Numai bine,



Echipa Sabio

Produse calitative, livrare promptă.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-02-2019 21:43

Stimata Doamna Melitta Richard,



Din reviewul feedback pe care ni l-ati transmis, ar rezulta ca ati fost multumita de calitatea produselor Sabio si de serviciile de livrare a comenzii dumneavoastra si ca ne-ati recomanda cu incredere si altor persoane.



Cu toate acestea, ne-ati acordat nota 1, atat pentru magazinul sabiocosmetics.ro, cat si pentru serviciile de livrare. Daca ne-ati acordat aceasta nota din eroare ( intrucat 1 este cea mai mica nota posibila), ne-ati ajuta foarte mult prin revizuirea sa si acordarea unei note care sa reflecte parerea dvs reala despre produsele noastre, intrucat potentialii clienti se bazeaza pe acest feedback atunci cand doresc sa achizitioneze produsele noastre.



Cu consideratie,



Echipa Sabio

Comanda a fost plasata pe data de 11 iunie. Pe data de 12 iunie a ajuns in Iasi. Suntem in data de 17 iunie si comanda nu a ajuns... Mi s-a spus ca am fost contactata ca sa primesc comanda, insa nu am fost. De asemenea mi s-a zis ca se pregateste sa se faca returul inapoi in Bucuresti. Acum, voi ma intrebati ce parere am. Pe bune?!

RATING:

Răspuns magazin pe 18-06-2018 11:48

Ne pare rau pentru situatia creata in procesul de livrare a comenzii dumneavoastra.

Asa cum v-am spus telefonic in data de 15 iunie a.c., coletul a fost expediat de catre Sabio in data de 12 iunie a.c., insa curierul a avut o eroare la sortarea acestuia, astfel incat coletul a ajuns in depozitul din Cluj in data de 13 iunie a.c.

Abia in data de 14 iunie a.c. coletul dumneavoastra a ajuns in Iasi, data in care s-a incercat de catre curier livrarea la adresa pe care ati indicat-o, in 2 randuri, prima data de 18:18 si apoi la 19:11, dar din pacate, nu ati putut fi gasita .

Din evidentele curierului, coletul este acum in drum spre dumneavoastra si il veti primi astazi, mai mult ca sigur.

Speram ca totul sa fie bine !

Datele de facturare sau livrare predefinite nu se incarca in formularul de comanda, iar formularul de la finalizarea comenzii nu arata toate datele introduse. Niste bug-uri sau alte erori pe care sper sa le remediati. Produse bune, platforma de vanzare poate fi mult imbunatatita.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-05-2018 08:52

Bună ziua. Părerea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi!

Vă mulțumim pentru feedback-ul pe care ni l-ați transmis, întrucât ne ajută să îmbunătățim platforma de vânzare și, implicit, experiența utilizatorilor pe site-ul nostru. Am transmis deja departamentului tehnic solicitarea de a remedia problemele pe care ni le-ați semnalat. Numai bine! Echipa Sabio Cosmetics

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024