Opinii de la clienții magazinului online sabiocosmetics.ro

Notă magazin

9,71 / 10

Calitatea livrării

9,7 / 10

Ne recomandă

99,12%

de la data înscrierii magazinului în program (30-03-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții sabiocosmetics.ro

am primit o crema de zi OPAL care mai avea 2 luni pana la expirare , miroase urat , nu o pot folosi . altadata am primit produse f bune .

RATING:

Raspuns magazin pe 28-05-2020 11:41

Buna ziua Doamna Lucia Simion, Daca nu sunteti multumita de produsul primit, va putem retrimite o alta crema OPAL , de aceasta data cu valabilitate mai mare. Insa, va rugam sa stiti ca toate produsele noastre, aflate in perioada de valabilitate, pot fi folosite cu incredere, nu au calitati alterate. Aceasta crema OPAL, avand la baza uleiuri care au mirosuri specifice, are in sine un miros caracteristic, pe care nu l-am categorisi totusi ca fiind urat. Noi suntem insa gata sa va trimitem un alt produs , pentru ca Dvs sa fiti multumita. Daca doriti acest lucru, va rugam sa ne dati acordul Dvs pe email comenzi@sabiocosmetics.ro. Multumim! Echipa Sabio

Total alt produs decat ce am comandat.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-05-2020 11:37

Buna ziua Domnule Ovidiu Voicu, Daca din eroare, ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne dati voie sa indreptam eroarea si sa va transmitem produsul corect. Ne puteti spune ce produs ati primit in mod eronat si ce produs nu ati primit ? Multumim! Echipa Sabio

Am cumparat 8 uleiuri esentiale diferite si dezamagirea mea a fost ca toate miros la fel..tind sa cred ca nu sunt naturale ci contrafacute.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2019 21:13

Buna ziua,



Comanda Dvs nu contine niciun ulei esential Sabio.



Produsele achizitionate de Dvs de la Sabio Cosmetics in baza comenzii 24363 din 24.06.2019, sunt urmatoarele :



Săpun natural cu ovăz pentru bebeluși - 70g × 1, Săpun natural detoxifiant cu Cărbune activ, Kaolin & Spirulină × 1, Unt de corp cu gălbenele pentru bebeluși × 1, Pastă de dinţi remineralizantă - Fresh Herbal × 1, Șampon lichid pentru păr uscat - 475 ml × 1, Tonic Facial purifiant - Lavandă & Hammamelis × 1, Balsam cu Mango, Macadamia și Monoi × 1



In aceste conditii, credem ca nu va referiti la uleiurile esentiale Sabio, care sunt 100% naturale si originale.



Va rugam sa confirmati cele de mai sus,



Cu multumiri,



Echipa Sabio

As concepe un program de pentru clientii fideli, in rest numai de bine despre voi si produse

RATING:

Raspuns magazin pe 01-04-2019 10:41

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra!



Ne-ar bucura sa deveniti clientul nostru fidel, caz in care va veti putea bucura de politica noastra de discounturi, pe care o puteti studia aici:



Numai bine,



Echipa Sabio

Produse calitative, livrare promptă.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-02-2019 21:43

Stimata Doamna Melitta Richard,



Din reviewul feedback pe care ni l-ati transmis, ar rezulta ca ati fost multumita de calitatea produselor Sabio si de serviciile de livrare a comenzii dumneavoastra si ca ne-ati recomanda cu incredere si altor persoane.



Cu toate acestea, ne-ati acordat nota 1, atat pentru magazinul sabiocosmetics.ro, cat si pentru serviciile de livrare. Daca ne-ati acordat aceasta nota din eroare ( intrucat 1 este cea mai mica nota posibila), ne-ati ajuta foarte mult prin revizuirea sa si acordarea unei note care sa reflecte parerea dvs reala despre produsele noastre, intrucat potentialii clienti se bazeaza pe acest feedback atunci cand doresc sa achizitioneze produsele noastre.



Cu consideratie,



Echipa Sabio

Comanda a fost plasata pe data de 11 iunie. Pe data de 12 iunie a ajuns in Iasi. Suntem in data de 17 iunie si comanda nu a ajuns... Mi s-a spus ca am fost contactata ca sa primesc comanda, insa nu am fost. De asemenea mi s-a zis ca se pregateste sa se faca returul inapoi in Bucuresti. Acum, voi ma intrebati ce parere am. Pe bune?!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2018 11:48

Ne pare rau pentru situatia creata in procesul de livrare a comenzii dumneavoastra.

Asa cum v-am spus telefonic in data de 15 iunie a.c., coletul a fost expediat de catre Sabio in data de 12 iunie a.c., insa curierul a avut o eroare la sortarea acestuia, astfel incat coletul a ajuns in depozitul din Cluj in data de 13 iunie a.c.

Abia in data de 14 iunie a.c. coletul dumneavoastra a ajuns in Iasi, data in care s-a incercat de catre curier livrarea la adresa pe care ati indicat-o, in 2 randuri, prima data de 18:18 si apoi la 19:11, dar din pacate, nu ati putut fi gasita .

Din evidentele curierului, coletul este acum in drum spre dumneavoastra si il veti primi astazi, mai mult ca sigur.

Speram ca totul sa fie bine !

Datele de facturare sau livrare predefinite nu se incarca in formularul de comanda, iar formularul de la finalizarea comenzii nu arata toate datele introduse. Niste bug-uri sau alte erori pe care sper sa le remediati. Produse bune, platforma de vanzare poate fi mult imbunatatita.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-05-2018 08:52

Bună ziua. Părerea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi!

Vă mulțumim pentru feedback-ul pe care ni l-ați transmis, întrucât ne ajută să îmbunătățim platforma de vânzare și, implicit, experiența utilizatorilor pe site-ul nostru. Am transmis deja departamentului tehnic solicitarea de a remedia problemele pe care ni le-ați semnalat. Numai bine! Echipa Sabio Cosmetics

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.223. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020