Nota: 9,6 / 10 de la 1.246 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului PETRU din Maramures pentru Smartdrinks.ro
Au trecut aproape 10 zile de cand am dat comanda si nu am primit niciun semn de la ei; nu m-a sunat sau contactat nimeni. In cazul meu am selectat plata cu ramburs pt ca de la inceput mi s-a parut suspect site-ul si oricum a fost o comanda foarte mica (80 de lei), dar recomand sa nu alegeti plata cu cardul daca comandati de la ei ca sa nu patiti ca mine. Nu am nici staruit pt ca intre timp am gasit altundeva dar daca ai o comanda urgenta e nasol. Nu recomand!
Răspuns magazin pe 25-07-2024 14:55
Buna ziua, Asa cum v-am transmis si telefonic, va multumim mult pentru feedback si ne pare rau ca produsul comandat nu a ajuns la dumneavoastra in timp util. Vom face mai multe investigatii la compania de curierat cu care colaboram (Cargus Curier) pentru a afla unde a fost problema. Coletul a plecat din depozitul nostru in data de 15.07, chiar in ziua plasarii comenzii, si ar fi trebui sa ajunga la dumneavoastra pe 16, cel tarziu 17 iulie. Din statusul expedierii prezent in aplicatia Cargus, apare ca pachetul a ramas blocat in depozitul din localitatea dvs. si ca ati fost contactat pentru ridicare - lucru care se intampla de obicei atunci cand nu sunteti de gasit la adresa. Ne cerem scuze pentru acest eveniment neplacut si speram sa avem ocazia sa ne revansam in viitorul apropiat. Va multumim, Echipa SmartDrinks.ro
Răspuns client pe 26-07-2024 18:38:
Opinia clientului IONUT din Bacau pentru Smartdrinks.ro
Răspuns magazin pe 07-05-2024 13:29
Buna ziua, Ne cerem scuze din nou pentru faptul ca produsele din comanda dumneavoastra au ajuns deteriorate. Asa cum v-am mentionat si la telefon, va vom retrimite sticlele deteriorate si vom face si o sesizare catre compania de curierat in legatura cu modul in care au gestionat livrarea comenzii dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere si pentru feedback. Numai bine, Echipa SmartDrinks.ro
Răspuns client pe 08-05-2024 13:11:
Am rămas plăcut surprins de promptitudinea personalului pentru a remedia inconvenientul. Și doamna care ma contactat telefonic ,de nota 10. Chiar dacă nu a fost vina lor, au remediat problema exemplar. Ați mai câștigat un client fidel.😍
Opinia clientului MARIANA din Prahova pentru Smartdrinks.ro
Răspuns magazin pe 27-12-2023 11:26
Buna ziua, Asa cum v-am comunicat si prin e-mail, comanda a fost ridicata de curier pe 22 decembrie si a fost scoasa la livrare astazi, in prima zi de activitate dupa sarbatori. Am observat ca intre timp a si ajuns la dumneavoastra. Va multumim pentru comanda si va dorim un final de an cu bucurii!
Opinia clientului ANDREEA din Valcea pentru Smartdrinks.ro
Nu am primit comanda! Nu dau nota 1, in ideea ca poate problema a fost la firma de curierat Cargus.
Răspuns magazin pe 27-12-2023 13:23
Buna ziua, Din pacate, asa cum v-am transmis si telefonic, coletul a fost ratacit de catre compania de curierat. Ne cerem scuze pentru acest incident si ne pare rau ca nu am reusit sa onoram comanda in timp util. Asa cum am agreat, comanda dvs. a fost anulata. Va multumim pentru intelegere si speram sa avem ocazia sa ne revansam pe viitor. Un sfarsit de an cu bucurii! Echipa SmartDrinks.ro
Răspuns client pe 27-12-2023 18:40:
Opinia clientului Bindar din Ilfov pentru Smartdrinks.ro
Ambalajul era desfăcut,toată România știa ce am cumpărat niște nesimțiți. Va pup.
Răspuns magazin pe 01-08-2023 11:24
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care acest incident vi le-a cauzat. Intr-adevar, intrucat de multe ori clientii din Bucuresti/Ilfov doresc sa deschida coletul la livrare, avand in vedere ca livrarea in aceste zone o facem chiar noi cu soferii proprii, uneori acestia pleaca de la depozit cu coletele desfacute. O sa ne asiguram ca de acum inainte coletele vor pleca sigilate si vor fi desfacute la livrare doar la solicitare expresa a clientilor. Va multumim ca ne-ati semnalat aceasta problema si va mai asteptam la noi pe site. Numai bine, Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Dupa 3 zile de la comanda, dupa ce i-am contactat telefonic mi s-a spus ca nu lucreaza…
Răspuns magazin pe 17-08-2022 21:48
Buna seara, Stiu ca deja ati discutat cu colega noastra care preia comenzile, dar o sa reiau si aici situatia. Ne pare rau ca nu am putut sa va trimitem comanda in timp util. Din pacate, ati plasat comanda vineri seara dupa ora de incheiere a programului de lucru, atat al nostru, cat si al companiei de curierat cu care colaboram. Luni a fost zi libera (15 august) si nu am lucrat nici noi, nici compania de curierat - informatie care era disponibila pe site-ul nostru. In mod normal, 99% din comenzi sunt livrate in 24-48h din momentul plasarii lor. Speram sa avem ocazia sa colaboram in viitor. Numai bine, echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
am comandat un set de Bacardi cu pahar, mi-a ajuns o sticla de Bacardi fara pahar, din fericire am sunat si problema a fost rezolvata, eventual am primit ce am comandat, dar a trebuit sa platesc returul sticlei din banii proprii, desi greseala a fost a firmei
Răspuns magazin pe 10-08-2022 10:24
Buna ziua, va multumim mult pentru feedback si vrem sa va cerem scuze pentru neplacerile pe care le-ati experimentat. Nu ar fi trebuit sa achitati dumneavoastra costul de transport pentru returul sticlei, astfel ca va vom returna suma achitata. Veti fi contactat de noi in cursul zilei de azi. O zi frumoasa va dorim, echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Sa traduceți interfața pentru utiñizator in română. Pare neglijență și indiferență față de client. Aveți vinuri interesante și prețuri bune. E păcat!
Răspuns magazin pe 01-04-2021 12:45
Buna ziua, site-ul nostru este creat in limba romana si tradus si in limba engleza. Puteti alege limba pe care o preferati atunci cand accesati site-ul, dand click pe steagul Romaniei sau pe steagul Marii Britanii. Va multumim si va mai asteptam la noi pe site.
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
60ron pe o cutie de apa harghita, mult prea scump. Prima data era 40 ron si 20 transportul. Acum dau 20 ron in plus pe fiecare cutie.
Răspuns magazin pe 10-12-2020 11:36
Buna ziua, Prima comanda ati plasat-o in saptamana in care am avut reducere de 20% la toate produsele de pe site. Pretul apei nu s-a schimbat in ultimul an. Va putem oferi alternativa imbuteliata la 0.75L, care este mai avantajoasa ca raport cantitate/pret. Daca va putem ajuta cu alte informatii, va rog sa ne contactati. Numai bine, Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Rajac din BUCURESTI pentru Smartdrinks.ro
Am comandat o sticla de sampanie in calitate de nasi care trebuia livrata finilor in data nuntii lor (acum anulata datorita situatiei) pentru a ii bucura. Desi site-ul spune livrare in 2 ore in Bucuresti, a fost livrata in 4 zile (comanda facuta sambata a ajuns Marti)
Răspuns magazin pe 07-05-2020 16:34
Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Livrarea in 2 ore este valabila in timpul programului de lucru : luni-vineri 9:00-17:00. Magazinul nostru online nu are program cu publicul sambata si duminica, de aceea comenzile plasate pe parcursul weekend-ului sunt livrate in urmatoarea zi lucratoare, ceea ce s-a intamplat si cu comanda dumneavoastra, care a fost plasata sambata si livrata in cursul zilei de luni. De asemenea, in aceasta perioada exceptionala pe care o traversam, pentru a limita contactul intre angajati, nu putem asigura livrarea in 2 ore a coletelor. In acest sens, exista un banner pe homepage-ul site-ului prin care anuntam noul program de livrari. Ne pare rau ca nu am putut onora comanda in conditiile pe care vi le-ati dorit. Numai bine, Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Anonim70321522 pentru Smartdrinks.ro
La profilul pe care il aveti trebuie sa aveti un program de livrari mai flexibil. Daca am facut comanda cu o ora si ceva inainte de 17:00 nu se poate livra. Fratilor livrati alcool, trebuie sa livrati macar pana la miezul noptii, nu sa rupeti usa la terminarea programului la 17:00. Asta este o mentalitate nepotrivita.
Răspuns magazin pe 06-05-2019 09:06
Buna ziua,
Asa cum v-am transmis si telefonic in momentul plasarii comenzii, ne pare rau ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Incercam sa fim flexibili pentru clientii nostri, dar in acelasi timp sa respectam si un orar de lucru legal pentru angajatii nostri. Mai ales in perioadele de sarbatori, cum a fost si cazul acesta particular, exista o incarcare mult mai mare decat de obicei. La momentul respectiv toata forta de livrari era deja in traseu avand numeroase comenzi de livrat, si era imposibil sa intrerupem ciclul de livrari pentru a intoarce un sofer la depozit.
Speram ca pe viitor sa putem colabora cu succes.
Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Blanaru din Iasi pentru Smartdrinks.ro
Am fost sunat initial sa mi se spuna ca pachetul va fi pus la curier dar apoi a trecut o saptamana fara niciun semn.
Răspuns magazin pe 10-12-2018 10:38
Buna ziua,
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, din pacate in perioada aceasta post Black Friday si de dinainte de sarbatori companiile de curierat sunt extrem de ocupate. Coletul dvs. a fost pregatit marti si vineri a ajuns in depozitul din localitatea dvs. Vom face o solicitare scrisa la curier pentru a fi scos astazi la livrare.
Multumim pentru intelegere,
Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Daniel din Botosani pentru Smartdrinks.ro
Am facut comanda pe 21 martie si nici astazi, 26 martie nu am primit coletul si nici macar nu am fost contactat de nimeni.
Răspuns magazin pe 29-03-2018 09:53
Buna ziua,
Asa cum v-am explicat in urma primirii acestui feedback, intrucat nu am reusit sa luam legatura telefonic cu dvs. si deoarece am considerat ca valoarea transportului pana in localitatea dvs. era foarte ridicata comparativ cu valoarea comenzii, coletul nu a fost livrat automat, fara a avea o confirmare in prealabil din partea dvs.
Va multumim pentru intelegere.
Opinia clientului Anonim87828727 din Timis pentru Smartdrinks.ro
dupa 5 ore de la comanda nu m-a sunat nimeni pentru confirmarea comenzii si am sunat eu.
livraarea nu a mai avut loc pentru ca nu a venit curierul in ziua respectiva sa ridice coletul si nici Smartdrinks nu m-a sunat nici macar a doua zi sa imi spuna ca nu a venit curierul. iarasi am sunat eu la 17:00 si mi s-a comunicat acest lucru(ca nu a ridicat curierul nici in ziua comenzii si nici chiar in ziua a doua..)
Răspuns magazin pe 27-03-2018 10:40
Buna ziua,
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate de nelivrarea coletului dvs. Intr-adevar, asa cum v-am spus si la telefon, curierul nu a ridicat coletele in ziua in care ati plasat comanda, insa toate comenzile au plecat a doua zi. Inainte sa discutam telefonic, am luat legatura cu compania de curierat pentru a ne asigura ca toate coletele vor fi ridicate in acea seara, asadar nu am fi putut sa va anuntam mai devreme daca coletul va pleca sau nu in ziua respectiva. Deoarece dvs. aveati nevoie de colet in 24h de la comanda, coletul nu a mai plecat si comanda a fost anulata, asa cum ati dorit. Ne pare rau ca nu am reusit sa onoram comanda in 24h, din pacate, din motive pe care nu le putem prevedea sau preintampina, comenzile livrate in tara prin intermediul curierului e posibil sa nu ajunga a doua zi. Va multumim si speram sa dovedim ca putem colabora mai bine in viitor.
Opinia clientului Moldovanu din Bistrita-Nasaud pentru Smartdrinks.ro
Am plasat comanda o data, nu s-a inregistrat si dupa doua zile am plasat-o din nou, telefonic, cu livrare sambata deoarece aveam nevoie urgent. Domnisoara de pe smartdrinks mi-a spus ca este posibil fara sa consulte in prealabil, iar sambata dimineata cand am mers la curierat era inchis. Coletul meu a ajuns luni, dupa ce evenimentul din weekend trecuse. L-am refuzat
Răspuns magazin pe 15-02-2018 09:12
Buna ziua,
Ne pare rau sa aflam ca nu ati putut intra in posesia comenzii in timp util. Intr-adevar, noi am expediat produsele imediat dupa receptionarea comenzii telefonice, spre centrul Cargus Bistrita, care este unul dintre centrele in care se pot face livrari sambata. Adresa exacta a centrului am obtinut-o telefonic de la call center-ul companiei de curierat, nefiind in acel moment anuntati ca din acel centru nu se pot face ridicari sambata, ci doar livrari. Prin urmare, ne cerem scuze pentru orice neplacere creata si incercam ca pe viitor sa preintampinam astfel de situatii.
Va multumim,
Echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului Neagoe din BUCURESTI pentru Smartdrinks.ro
Contrar experientei de anul trecut cand serviciul si livrarea au fost ireprosabile, la aceasta comanda nu am primit confirmarea pe mail si nu am reusit sa dau de nimeni la numerele de telefon afisate 2 zile (lucratoare) la rand. Partea buna a fost ca nu a trebuit sa platesc nimic, pentru ca nici produsul nu a fost livrat pana la urma.
Răspuns magazin pe 08-01-2018 08:41
Buna ziua,
Conform istoricului apelurilor noastre, ati fost sunat de catre un reprezentant in data de 27 decembrie, la ora 15:57, adica la 6 minute de la plasarea comenzii pe site-ul nostru. Colega noastra v-a comunicat ca, din pacate, produsul dorit nu se mai afla momentan pe stoc si s-a oferit sa va contacteze telefonic in momentul in care revine produsul in stoc, lucru cu care ati fost de acord, prin urmare numarul dvs. de telefon a fost trecut pe o lista in acest sens. In continuare va putem anunta cand este disponibil produsul si putem face livrarea comenzii dvs., daca va doriti.
Multumim,
Echipa SmartDrinks.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024