Opinii de la clienții magazinului online springfarma.ro

Notă magazin

9,77 / 10

Calitatea livrării

9,65 / 10

Ne recomandă

99,39%

de la data înscrierii magazinului în program (03-12-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții springfarma.ro

Mi ați facturat un produs adăugat în cos de sistem ca fiind gratuit și de asemenea transportul deși cumpărasem produs cu transport gratuit. Am sunat, sa semnalez problema, mi ați spus că nu va merge sistemul și ca reveniți. Nu a mai revenit nimeni și ați trimis comanda asa.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-11-2020 11:28

Bună ziua, Ne pare rău pentru această confuzie și eroare. Fără rea intenție, sistemul nu a aplicat această reducere. În cazul în care primeați comanda, v-am fi putut trimite un voucher cu valoarea transportului, întrucât greșeala a fost a noastră. Vă cerem scuze pentru această experiență mai puțin plăcută și vă mulțumim pentru feedback, este extrem de important pentru noi, ajutându-ne să ne îmbunătățim serviciile. Vă mulțumim, FarmaciaLaPretMic.ro.

am facut o remarca la un produs cumparat si nu a fost postat.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:00

Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, despre ce produs este vorba?! Avem externalizată partea de publicare a review-urilor și, astfel, putem vedea despre ce produs este vorba și publica recenzia dumneavoatră! Feedback-ul transmis este foarte important pentru noi! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

N-am reușit sa renunț la comanda după ce-am făcut-o!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:09

Bună ziua! În cazul în care doriți anularea unei comenzi efectuate pe site-ul nostru, aveți posibilitatea trimiterii unui mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro, iar noi o vom anula. De asemenea, în termen de 14 zile de la primirea coletului, aveți dreptul legal de a returna produsele. Vă mulțumim pentru înțelegere, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Inca astept rezolvarea unei sesizari- de la depozit am primit altfel de lapte praf pentru copii, decat am comandat. Desi am contactat telefonic de 3 ori farmacia, inca nu s a remediat situatia

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:03

Bună ziua! În cel mai scurt timp, sesizarea dumneavoastră va fi rezolvată. Veți primi laptele praf corect. Vă cerem scuze pentru experiența mai puțin plăcută avută, și ne asumăm greșeala. Ne vom asigura că va rămâne un caz izolat. Vă mulțumim pentru înțelegere, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Mă abțin...

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:01

Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, ce situație ați întâmpinat în experiența cu farmacialapretmic.ro? Feedbackul dumneavoastră ne-ar ajuta la îmbunătățirea serviicilor pe care le oferim! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Sunt foarte dezamăgit,e prima oară cînd pățesc asa ceva online sa m-i se trimită un produs aproape expirat,sa-l mai pot folosi doar cîteva zile,daca asa va tratati clienti care plătesc, cu produse aproape expirate,îmi pare rau dar nu voi mai comanda niciodată de la voi

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 01:59

Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, dacă ne-ați contactat pe e-mail în legătură cu această situație?! Îndreptați-vă atenția, vă rugăm, spre ambalajul produsului și citiți eticheta corespunzătoare acestuia! De obicei, produsele cosmetice nu au un termen de valabilitate înscris, ci doar cel la care este produs, fiind valabil 36 luni după deschidere, nu de la fabricare. Puteți folosi produsul cu încredere în această situație încă 36 luni de la ziua deschiderii. Nu ne-am permite trimiterea unor produse cu termen mic de expirare către dumneavoastră, mai ales la gramaje considerabile. Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Închideți

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 01:55

Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, feedbackul dumneavoastră cu privire la serviciile noastre, pentru a identifica o posibilă situație mai puțin plăcută și a o rezolva?! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Îmi pare sincer rău pentru aceasta recenzie negativă , însă este de neacceptat sa primesc un produs desigilat și spart ....

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:41

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește primirea coletului. Știm că ne-ați contactat și pe e-mail, iar problema produsului primit va fi rezolvată cât de repede posibil. În funcție de dorința dumneavoastră, veți primi un alt produs, conform de data aceasta, sau contravaloarea produsului primit. Am luat legătura imediat după primirea sesizării dumneavoastră cu furnizorul, pentru a primi un răspuns documentat din partea acestora. Vă cerem scuze și sperăm ca această experiență să nu păteze buna colaborare ce am putea-o avea pe viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Am comandat pe data de 19.10 si a ajuns pe 23.10 ( dupa ora 17 ) 😞😞 Indiferent de suma totala, se plateste separat drumul !! Cam mult, din punctul meu de vedere !!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:33

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o întârziere în ceea ce privește primirea coletului. Vom iniția discuții cu firmele partenere de curierat pentru a respecta timpii de livrare. Vom lua în considerare și părerea dumneavoastră asupra prețurilor de livrare. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Ati trimis un produs care este pentru o cu totul afectiune ca ulterior sa imi spuneti timp de 3 zile ca s a achimbat ambalajul ceea ce nu este adevarat Produsul initial era pt circulatia sangelui la inima si voi ati trimis pentru energie la persoane varstnice

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:38

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește produsul comandat. Am tratat cazul dumneavoastră cu responsabilitate, investigând atât la departamentul de achiziții, cât și la furnizorul, mai apoi producătorul produsului comandat. Aceștia din urmă, confirmându-ne că este vorba despre schimbarea ambalajului produsului, formula acestuia rămânând intactă. Am schimbat imediat și poza produsului în site, pentru a nu crea și alte confuzii. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Oferte neactualizate la timp care duc la "erori" in dezavantajul clientul!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:29

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o eroare legată de afișajul ofertelor pe site. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Livrarea Dpd curier este sub orice critica!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2020 05:44

Buna ziua, ne pare rau sa auzim ca ati avut o experienta neplacuta. va rugam daca puteti sa ne dati un email in care sa ne povestiti situatia Dvs. pe adresa contact@farmacialapretmic.ro incercam sa luam toate masurile astfel incat sa nu mai intampinati astfel de neplaceri. o zi frumoasa si multa sanatate!

Pregătirea comenzii a durat foarte mult

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2020 03:07

Buna ziua, Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta. Incercam sa luam toate masurile in aceasta perioada foarte aglomerata insa volumul este foarte mare pentru resursele pe care am putut sa le alocam. va multumim ca ne-ati scris. multa sanatate!

Foarte greu cu livrarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2020 02:17

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarziere. Incercam sa luam toate masurile sa livram cat se poate de repede insa uneori nu reusim in aceasta perioada aglomerata. va multumim pentru mesaj, multa sanatate!

Pana primim comanda nu ne mai trebuuesc produsele

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:43

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!

Nemulțumirea mea se datorează faptului că au trecut 5 zile de când am făcut comanda și acesta e primul mesaj de la dvs. În acest interval era normal sa intru in posesia medicamentelor. Și dvs. De-abia acum îmi confirmați comanda. Aurelia

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:41

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!

Am fost super mulțumită am facut timp de 8 luni comenzi dar lună aceasta am fost dezamăgită total din 7 cutii lapte praf nan3 am primit 5

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:37

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt situatii in care se greseste la ambalare in depozit. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Orice problema ati avea, incercam sa facem tot posibilul sa reparam situatia. Va multumim O zi frumoasa!

Cutiile pe care le am primit erau rupte la colturi si desfacute

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:34

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Uneori manipularea curierului lasa de dorit si incercam sa rezolvam impachetarea coletelor cat se poate de bine astfel incat sa fie indoite in timpul livrarii. Va multumim O zi frumoasa!

Nu răspundeți la mail uri și la anularea comenzii!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:32

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Comanda Dvs. a fost anulata din data de 16.10 O zi frumoasa!

Produsele livrate au fost diferite fata de cele afișate pe site la momentul comandarii. Într-adevăr, producătorii mai fac uneori unele schimbari, însă acestea ar trebui actualizate si pe site-ul care le comercializează produsele. Persoanele de la call-center ar trebui sa aibă mai multă diplomație si respect fata de clienți, mai ales în situații de acest gen.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:26

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de intamplari si de schimbari care nu se sunt anuntate de catre furnizori. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020