Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,59 / 10 de la 1.265 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim28762151 din Mehedinti pentru Topwatch.ro
Am comandat o curea de ceas maro, dar am primit una crem.In plus, FanCurier nu a livrat pachetul la domiciliu, a fost dus direct la sediul lor.
Răspuns magazin pe 30-05-2019 10:02
Buna ziua,
Va multumim pentru comanda si pentru feedback.
Dumneavoastra ati comandat 'Bratara ceas Fossil ES3262 piele'. Aceasta este cureaua dedicata pentru modelul de ceas Fossil ES3262. Dupa cum se poate vedea in pagina produsului, atat din poza cat si din descriere, culoarea acesteia este 'Crem'.
Noi am livrat ce ati comandat Dumneavoastra. Daca nu sunteti multumita de produs, aveti posibilitatea returului in 14 zile.
Din pacate nu putem controla actiunile agentilor firmei de curierat. Putem face o sesizare si putem insista sa se livreze un colet la adresa, dar pentru asta trebuie sa ne anuntati ca intampinati dificultati. Nu putem rezolva o problema daca nu stim ca aceasta exista.
Va rugam sa ne contactati la numarul 0378119909 daca mai aveti orice problema, si vom incerca sa o rezolvam impreuna.
Cu stima,
Echipa Topwatch
Opinia clientului Stef din Bihor pentru Topwatch.ro
Miercuri cand am comandat un ceas am primit un apel si persoana de la cealalta parte a liniei a spus ca 'maine comanda dumneavoastra va ajunge la dumneavoastra', tin sa mentionez ca nici azi nu a ajuns. Bine ca nu era cadou de Craciun.
Opinia clientului Anonim77315018 din Hunedoara pentru Topwatch.ro
Am comandat curea ceas Fossil si costa cat una originala dar e contrafacuta. Curelele originale Fossil au o gaura mica in plus la telescop. Asa se recunosc
Răspuns magazin pe 12-11-2018 10:28
Buna ziua,
Toate curelele Fossil de pe site-ul nostru sunt comandate printr-un service autorizat Fossil, acestea fiind curelele de schimb originale de pe aceste ceasuri. Modelele de ceasuri si de curele se mai modifica in timp si de aceea pot aparea mici diferente. Totusi nu cred ca este cazul cu cele comandate de Dumneavoastra.
Va rog sa mergeti intr-un magazin autorizat si sa comparati cureaua, cu cea de pe ceasul prezent in magazin. Va garantam ca este aceeasi.
Daca sunteti nemultumit de produs exista tot timpul posibilitatea returului. Aveti 14 zile la dispozitie sa solicitati returul si vi se va inapoia intreaga suma.
Cu stima,
Echipa Topwatch
Opinia clientului Ploesteanu din Bucuresti pentru Topwatch.ro
Firma buna..... curierii de tot rahatul, nici nu suna, nici nu vin, le convin mai bine sa dea marfa retur!
Răspuns magazin pe 10-07-2018 17:01
Buna ziua!
Va va contacta un coleg pentru a incerca livrarea cu un alt curier. Ne cerem scuze pentru inconveniente.
O zi frumoasa!
Opinia clientului Diana din Sibiu pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 04-05-2018 10:49
Buna ziua,
Comanda Dumneavoastra a fost trimisa gresit dar a fost remediata imediat.
Aveti si alte nemultumiri legate de aceasta comanda?
Va rog sa ne anuntati si le vom remedia in cel mai scurt timp.
Va multumim!
Opinia clientului Anca din Braila pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 20-02-2018 12:29
Buna ziua!
Am observat ca nota acordata este 1 desi spuneti ca ati recomanda site-ul nostru. Aveti nemultumiri in legatura cu comanda?
Daca da va rugam sa ne contactati pentru rezolvarea acestora.
Multumim!
Opinia clientului Anonim36261315 din Bacau pentru Topwatch.ro
Neseriosi. Au spus ca va ajunge comanda la timp si nu a fost asa. Au zis ca trimit comanda pana la data specificata de mine, si au asteptat sa ii sun eu si abia dupa aceea au pus comanda la curier. Sunt foatte nemultumita de ei.
Opinia clientului Alina din Timis pentru Topwatch.ro
Inca nu am primit comanda. Am comandat un ceas si acesta nu a ajuns. Sper sa ajunga curand.
Multumesc,
Alina
Răspuns magazin pe 05-12-2017 11:56
Buna ziua!
Ne cerem scuze pentru intarziere. Ceasul va ajunge la Dumneavoastra in cursul zilei de joi.
Am inteles de la colegi ca problema a fost lamurita telefonic.
Va multumim!
Opinia clientului Dragos din Bucuresti pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 26-09-2017 15:08
Buna ziua,
Am verificat comanda Dumneavoastra si nu apare nici o problema reclamata cu aceasta.
Comanda a fost plasata pe 21, tot pe 21 a plecat de la noi, pe 22 a ajuns la Dumneavoastra. Ati fost contactat telefonic de catre un operator pentru confirmare.
Va rog sa ne spuneti care este nemultumirea si vom incerca sa o remediem in cel mai scurt timp posibil.
O zi buna!
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024