Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,59 / 10 de la 1.265 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim43662151 din Alba pentru Topwatch.ro
ceasul l-am comandat de 3 saptamini si nici azi ,in 11 /5/2019 nu a ajunns la mine!! nu recomand acest site!total nemultumita!
Opinia clientului Maghiar din Cluj pentru Topwatch.ro
Culoarea bratarii nu este ca cea din poza de prezentare si pe care am comandat -o ,in loc de maro inchis culoarea bratarii este gri-verzui.Totusi aveam pretentii ca la 173 de lei sa fie ceea ce am comandat.
Răspuns magazin pe 28-01-2019 12:53
Buna ziua,
Cureaua este cea oferita de producator pentru codul ceasului CH2951. Din pacate pozele nu reflecta de fiecare data realitatea, mai ales la culori mai 'pretentioase'.
Daca aveti acel model de ceas, culoarea este aceeasi ca atunci cand ceasul a fost nou. Daca nu aveti acest model de ceas si nu sunteti multumit de culoare, puteti returna produsul gratuit si putem gasi impreuna o curea compatibila de culoarea dorita.
Ne puteti contacta la numarul 0378119909.
Va multumim ca ati comandat de la noi si pentru ca ne atentionati asupra greselilor de pe site. Acest lucru ne permite sa imbunatatim constant platforma pentru Dumneavoastra.
Opinia clientului Anonim66961467 din Bucuresti pentru Topwatch.ro
Magazinul online este OK, oamenio trebuie sa fie mai atenti sa livreze produsul comandat nu alte produse.
Opinia clientului Alexandra din Maramures pentru Topwatch.ro
Ar trebui sa răspunda când completezi formularul de retur Oana nu expira cele 14 zile
Răspuns magazin pe 03-04-2018 18:37
Buna ziua,
Am intrebat la colegi si acestia mi-au transmis ca au incercat sa va contacteze telefonic dar nu au reusit.
In cursul zilei de maine veti fi din nou contactata pentru procesarea returului.
Daca nu puteti raspunde la telefon va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0378.11.99.09 atunci cand aveti posibilitatea.
Cu stima,
Echipa topwatch.ro
Opinia clientului Constantin din Bucuresti pentru Topwatch.ro
Opinia clientului Radu-Florin din Iasi pentru Topwatch.ro
Certificatul de garantie internationala a venit necompletat si nestampilat. Asta in conditiile in care ceasul a fost sigur desfacut. Avea sigiile unde trebuie, dar alt ceas Tissot cumparat de la alt magazin online venea si cu o punguta neagra de transport si certificatul stampilat. Ma pune pe ganduri ca am cumparat un fake!!!
Răspuns magazin pe 13-03-2018 10:08
Buna ziua!
Va asiguram ca toate produsele de pe acest site sunt originale. Certificatele de garantie internationale nu se pot completa la comenzile online. Aveti un drept de retur de 14 zile. Daca noi completam certificatul si Dumneavoastra returnati produsul, acesta nu mai poate fi folosit.
Certificatele vin impreuna cu ceasul, nu le facem noi, tocmai pentru ca este un produs original. Astfel nu avem mai multe certificate decat ceasuri.
Acel certificat este valabil impreuna cu factura de achizitie a produsului pe care o aveti in colet.
O zi frumoasa!
Opinia clientului Krisztina din Harghita pentru Topwatch.ro
Am comandat 1 ces FOSSIL de dama, 413 ron cu transport.
Ceasul - impecabil.
Iar cutia - stricat. Se vedea clar ca a fost lovit. Nu este acceptabil.
AWB 6046809830019
Magyari Krisztina
Opinia clientului Corina din Prahova pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 17-01-2018 15:31
Buna ziua,
Va rog sa ne transmiteti care este nemultumirea legata de produs. Poate a fost facuta o greseala si se poate remedia. Din cate am inteles la call center nu ne-ati contactat de nici un fel cu aceasta nemultumire sa ne dati sansa sa o reparam.
Opinia clientului Tuns din Salaj pentru Topwatch.ro
Opinia clientului Cionca din Timis pentru Topwatch.ro
Durata de livrare foarte lunga, trebuia sa ajunga in 02.12, a ajuns in 11.12, iar cireasa de pe tort: ceasul in cutie cu bratara zgariata.
No comment..
Opinia clientului Anonim27701952 din Vaslui pentru Topwatch.ro
Am vrut sa cumpar un ceas dar cand a venit curierul nu am putut verifica coletul. Cinstit si onest ar fi fost ca pachetul sa poata fi verificat.
Răspuns magazin pe 11-12-2017 10:17
Buna ziua,
Deschiderea coletului la livrare este un serviciu suplimentar oferit de firma de curierat contra-cost. Avand un termen de retur de 14 zile consideram ca nu este necesar sa va taxam suplimentar pentru acest serviciu.
Daca totusi doriti deschiderea coletului la livrare noi putem oferi aceasta alternativa, trebuie doar sa specificati fie in comanda, fie la confirmarea telefonica.
Va multumim!
Opinia clientului Stefania din Bucuresti pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 11-12-2017 10:13
Buna ziua,
Va vom contacta in cursul zilei de astazi pentru a va oferi toate informatiile in vederea rezolvarii acestei probleme.
Va multumim!
Opinia clientului Stelian din Arges pentru Topwatch.ro
Răspuns magazin pe 12-07-2017 14:17
Buna ziua,
In momentul in care ati plasat comanda pe site, produsul comandat avea termen estimat de livrare 10 Iulie afisat. Produsul a plecat de la noi pe 7 Iulie si a fost livrat pe 10, insemnad ca am respectat termenul de livrare.
Acest termen a fost comunicat si telefonic de catre reprezentantul nostru la confirmarea telefonica.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024