Nota: 9,05 / 10 de la 1.949 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din GIURGIU pentru Unitrailer
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Unitrailer
Cand trimiteti piesele comandate puneti si suruburile de prindere corespunzatoare...daca tot va laudati magazinul. Nu sa imi spuna agentul ca doar suruburi mici aveti....si altele nu sunt...dar sa nu pot monta piesa...
Opinia clientului Raul din Oradea pentru Unitrailer
Din păcate nu am reușit sa ma bucur de colet pt ca nu a ajuns la mine. Și asta se datoreaza firmei de curierat”samday” care timp de 3 zile m-au mințit fără nerușinare.😡🤬 Deci o recomandare schimbați firma de curierat!!!!!
Opinia clientului Ciprian din Moreni pentru Unitrailer
Opinia clientului Ionut din Viseu De Jos pentru Unitrailer
Opinia clientului Balanica din Faget pentru Unitrailer
Opinia clientului Mihai din Tauț pentru Unitrailer
Dezamăgire totala nu sa livrat nici azi zece zile de la plasarea comenzii
Opinia clientului Bogdan din Paltinis pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:12
Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima
Opinia clientului Alin din Turda pentru Unitrailer
Nici macar nu a ajuns comanda..doar mailul de confirmare insa comanda nu a ajuns
Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:18
Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima
Opinia clientului Ioan din Alba Iulia pentru Unitrailer
Dupa 11 zile nu am primit comanda,nu se poate lua legatura cu ei nici telefonic nici prin email.Rusine
Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:26
Buna ziua, în primul rând, doresc să ne cerem scuze din cauza experienței neplăcute. . In perioada aceasta durează puțin mai mult livrarea, din cauza faptului că a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Comanda a plecat de la noi, a doua zi, după ce a fost plasată, dar din cauza faptului menționat anterior, a durat mai mult decât de obicei livrarea. Referitor la faptul că nu se poate lua legătura cu noi, ne-ați contactat telefonic pe data de 20.11, de 3 ori si am răspuns de fiecare dată. Încă o dată ne cerem scuze pentru experiența neplăcută. Cu stimă
Opinia clientului Petru din Cisnadie pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:39
Bună ziua, din păcate cei de la Fancurier au pierdut coletul. Nici noi nu înțelegem cum se poate întâmpla așa ceva si din păcate clienții au de suferit in primul, iar în al doilea rând si noi ca firmă suferim, deoarece un client nemulțumit poate însemna, un client pierdut. Noi dorim să evităm astfel de situații, însă nu depinde dn păcate numai de noi, depindem de firmele de curierat, a căror servicii lasă de dorit uneori. Ne cerem scuz de situația neplăcută. Cu respect
Opinia clientului Zamfir din Valenii De Munte pentru Unitrailer
Am primit altceva decât am comandat, mai exact am dat comanda de 2 lămpi si mi-au trimis un preșulet de pus la aparatoarea de la roata
Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:07
Bună ziua, aceste situații sunt foarte rare, dar din păcate există, din cauza faptului că, cei de la curierat ne generează etichetele greșite. Din fericire se întâmplă rar acest lucru, din nefericire se întâmplă, iar clienții au de suferit. Când ne-ați adus la cunoștință, faptul că ați primit produsele greșite, am deschis imediat o reclamație și v-am trimis produsele comandate, dar a trebuit să mai așteptați câteva zile, ceea ce a fățcut să aveți o experiență neplăcută și ne cerem scuze. Cu stimă
Opinia clientului Vlad din Fetești pentru Unitrailer
Neprofesional , ați trimis lămpi gabarit de aceiași parte !!
Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:31
Bună ziua, ne cerem scuze pentru neîntelegere. Am verificat comanda și dumneavoastră ați comandat 2 lămpi de gabarit pe partea stângă, de aceea in colet au ajuns 2 lămpi pe stânga. Ar fi trebuit să ne contactați și vă inlocuiam cu cea mai mare plăcere una dintre lămpile de stânga cu una de pe dreapta. Cu respect
Opinia clientului Cosmin din Caransebes pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:57
Bună ziua, ne cerem scuze de experiența neplăcută pe care ați avut-o. Probabil vă referiți la faptul că, comanda nu a fost livrată. Probabil a fost vorba de o neînțelegere, deoarece dumneavoastră ați selectat ca adresă de livrare localitatea Șag din județul Timiș, dar în același timp și livrare intr-un Easybox din Timișoara. Încă o dată ne cerem scuze. Cu respect
Opinia clientului Ovidiu din Parta pentru Unitrailer
Buna ziua. Încă nu am primit produsul comandat în data de 03.10.2023, azi fiind 18.10. 2023.
Răspuns magazin pe 01-12-2023 11:43
Bună ziua, din păcate firmele de curierat, din când în când mai pierd din colete și din păcate clienții au de suferit, iar ulterior noi ca firmă avem de suferit, deoarece un client nemulțumit, poate fi un client pierdut. Ne cerem scuze pentru experiența neplăcută și sperăm ca pe viitor firmele de curierat să-și îmbunătățească serviciile oferite. Cu respect
Opinia clientului Prodan din Iasi pentru Unitrailer
Astept o comanda din data de 26 septembrie.Până acum nu am primit nimic.
Răspuns magazin pe 01-12-2023 12:29
Bună ziua, ne cerem scuze, dar timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile, câteodată durează mai puțin, alte dăți mai puțin, deoarece trimitem produsele din Polonia. Cu respect
Opinia clientului Anonim din Panciu pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 01-12-2023 12:22
Bună ziua, ne cerem scuze pentru situația neplăcută. Cu siguranță ar fi trebuit să fiți informat mult mai repede. O să încercăm să nu se mai repete aceste situații. Cu stimă
Opinia clientului Vasile din Suraia pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 01-12-2023 13:49
Bună ziua, ne cerem scuze pentru întârziere! Cu stimă
Opinia clientului Zidaru din Bazna pentru Unitrailer
Am făcut o comanda online pe firma care a fost livrata fără factura sau vreun fel de bon!
Răspuns magazin pe 01-12-2023 14:37
Bună ziua, facturile sunt emise electronic. Fiecare client care face o comandă pe site-ul nostru, primește un email cu un link pentru descărcarea facturii. Câteodată email-urile ajung în Spam și clientul crede că nu am trimis factura. Dacă nu ați primit, sau nu găsiți o factură, nu ezitați să ne contactați și vă trimitem pe email, o nouă copie a facturii, cu cea mai mare plăcere. Cu respect
Opinia clientului Tibor din Miercurea Ciuc pentru Unitrailer
Răspuns magazin pe 01-12-2023 14:47
Bună ziua, emal-urile cu cererea opiniei clientului sunt trimise automat. Ne cerem scuze pentru întârziere. Cu respect
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024