Opinii de la clienții magazinului online Unitrailer

Unitrailer

Nota: 9,02 / 10 de la 2.358 de clienți verificați

Notă magazin

9,02 / 10

Ne recomandă

92,45%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Lipsa de profesionalism, colete care nu mai ajung.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-01-2025 13:26

Buna ziua, ati plasat comanda pe data de 31.12 in ziua de revelion si in aceeasi zi a si fost predata curierului, dar trebuie luat in considerare faptul ca timpii de expediere sunt de 7 zile lucratoare. Coletul a fost predat curierului pe 31.12, dar pana pe data de 03.01, firmele de curierat nu au lucrat. Dupa aceea, pe data de 04/05/06 Ianuarie , a fost Sambata/Duminica/Luni(Boboteaza), deci din nou firmele de curierat nu au lucrat. in data de 10.01 imi apare pe awb, ca livrarea se va face in urmatoarea zi. Deci nu inteleg cum puteti acuza pe cineva de neprofesionalism de ceva, care nu depinde de noi ca firma vanzaoare. Noi am expediat in aceeasi zi marfa, sunt produsele comandate, deci unde nu suntem profesionisti? Din pacate suntem obligati sa colaboram cu firme de curierat, care in anumite perioade au anumite intarzieri, mai ales in perioada sarbatorilor, deoarece si curierii sunt fiinte umane si au si dansii zile libe ca sa petreaca alaturi de familie. Cu stima

Răspuns client pe 10-01-2025 16:25:

Opinia mea este aceasi din păcate, suntem în data de 10 și eu tot nu am un awb, puteți numi asta profesionalism? Treaba era simpla, colet pus la curier și awb trimis către client și atâta tot așa vede și clientul ce se întâmplă. Din păcate este prima și ultima comandă, acum din păcate trebuie să aștept produsul pentru ca e de bun simt să îl și ridic să nu mai dau comandă din altă parte.

Nu am primit produsul comandat!

RATING:

nimic, nici macar nu am primit comanda dupa 2 saptamini

RATING:

Am primit aripile rupte am scris un email am trimit poze si nu face nimic sunt foarte nemultumit. Am platit transport foarte scump si am primit continut coletului rupt. 😠
Imagine recenzie

RATING:

De 2 săptămâni aștept comanda

RATING:

Schimbati firma de curierat!!!

RATING:

O companie ne serioasa,comanzi de la ei ,curierul este 0 ron ,asta asa ca sa comanzi ,apoi te suna si iti zice ca trebuie platit curierul,NESERIOSI

RATING:

Am făcut retur și nu am primit banii am cumpărat un butuc, pozele nu erau vizibile, am sunat și lam trimis înapoi și am trimis și extras de cont, dar nu am primit banii, nu recomand nimănui.

RATING:

😞

RATING:

Frumos magazinul, nu exista suport pentru clienti. Am plasat o comanda care nu a mai ajuns la mine nici dupa 12 zile, la chat nu raspunde nimeni, la telefon am asteptat cateva minute sa ma preia cineva dar au inchis brusc dupa ce am stat sa ascult nenorocirea aia de muzica minute intregi, am trimis si mail dar tot nimic. Nu recomand!😠.

RATING:

Să poți returna ușor produsele

RATING:

😠😐

RATING:

Am asteptat aproape doua săptămâni degeaba Nu a sosit comanda😞

RATING:

Răspuns magazin pe 15-10-2024 08:39

Buna ziua, domnu Iulian, ati plasat comanda pe data de 02.10, seara dupa ora 22:00 si pe data de 03.10 a fost expediata, iar pe data de 10.10 curierul a incercat sa livreze, dar nu l-a livrat si i-a facut retur. Verificati va rog awb-ul. Pe site scrie clar ca timpii de expediere sunt de 6/7 zile, deci noi ne-am incadrat in termenii specificati, deci nu inteleg de ce am primit acea opinie negativa. Cu stima

😞 durează 6-7 zile până la livrarea comenzilor

RATING:

Răspuns magazin pe 15-10-2024 08:50

Buna ziua domnu Petre. Da timpii de expediere sunt de 6/7 zile si aceasta informatie este pe pagina fiecarui produs. Pe pagina fiecarui produs, se pot verifica timpii de expediere, iar acolo este mentionat ca transportul dureaza 6/7 zile. Ne pare rau ca nu ati observat acel lucru. Cu stima

Durează extrem de mult expediere.Au trecut deja 10 zile

RATING:

Am plasat doua comenzi si nu am primit nici un colet

RATING:

Nu am primit comanda de o săptămână și ceva

RATING:

comanda facuta pe 31.08.2024, azi 14.09.2024 la awbul transmis 02.09 raspunsul: AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor, însă nu a fost predat curierului.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-09-2024 16:07

Buna ziua, domnu Lorant, am discutat la telefon si am retrimis comanda, deoarece cei de la Fancurier au pierdut coletul/coletele. Ne cerem scuze!!! Cu stima

Curierat foarte arogant

RATING:

Răspuns magazin pe 10-09-2024 11:24

Buna ziua, domnu Ion, in primul rand imi cer scuze in numele firmei de curierat. Dar in acelasi timp, trebuie sa fiu sincer si sa zic, ca nu mi se pare corect ca noi sa primim o opinie/nota negativa, din cauza firmei de curierat sau a curierului. Daca produsele comandate erau de slaba calitate, atunci intelegeam, dar noi cu firma de curierat nu avem nimic de a face, doar faptul ca livreaza coletele noastre. Eu din nou imi cer scuze. Cu stima

Jante remorca kenda. Produs neconform la cotele interioare ale jantei (la butuc).Am sunat de 3 ori la ei, am trimis poze, email. Am rămas cu doua jante de muzeu. Total dezamăgit.Nici a doua zi nu s-au deranjat sa ma sune sa îmi ofere o soluție. Nu recomand 😡

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024