Opinii de la clienții magazinului online Unitrailer

Unitrailer

Nota: 9,05 / 10 de la 1.949 de clienți verificați

Notă magazin

9,05 / 10

Ne recomandă

92,87%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Unitrailer

Da

RATING:

Cand trimiteti piesele comandate puneti si suruburile de prindere corespunzatoare...daca tot va laudati magazinul. Nu sa imi spuna agentul ca doar suruburi mici aveti....si altele nu sunt...dar sa nu pot monta piesa...

RATING:

Din păcate nu am reușit sa ma bucur de colet pt ca nu a ajuns la mine. Și asta se datoreaza firmei de curierat”samday” care timp de 3 zile m-au mințit fără nerușinare.😡🤬 Deci o recomandare schimbați firma de curierat!!!!!

RATING:

Am lansat comanda pe 21 ianuarie , si inca o astept

RATING:

Am comandat si nu am primit nimic. Josnic

RATING:

Nu am primit produsul comandat

RATING:

Dezamăgire totala nu sa livrat nici azi zece zile de la plasarea comenzii

RATING:

încă nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:12

Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima

Nici macar nu a ajuns comanda..doar mailul de confirmare insa comanda nu a ajuns

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:18

Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima

Dupa 11 zile nu am primit comanda,nu se poate lua legatura cu ei nici telefonic nici prin email.Rusine

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:26

Buna ziua, în primul rând, doresc să ne cerem scuze din cauza experienței neplăcute. . In perioada aceasta durează puțin mai mult livrarea, din cauza faptului că a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Comanda a plecat de la noi, a doua zi, după ce a fost plasată, dar din cauza faptului menționat anterior, a durat mai mult decât de obicei livrarea. Referitor la faptul că nu se poate lua legătura cu noi, ne-ați contactat telefonic pe data de 20.11, de 3 ori si am răspuns de fiecare dată. Încă o dată ne cerem scuze pentru experiența neplăcută. Cu stimă

Nu a ajuns comanda de 10 zile comandara

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:39

Bună ziua, din păcate cei de la Fancurier au pierdut coletul. Nici noi nu înțelegem cum se poate întâmpla așa ceva si din păcate clienții au de suferit in primul, iar în al doilea rând si noi ca firmă suferim, deoarece un client nemulțumit poate însemna, un client pierdut. Noi dorim să evităm astfel de situații, însă nu depinde dn păcate numai de noi, depindem de firmele de curierat, a căror servicii lasă de dorit uneori. Ne cerem scuz de situația neplăcută. Cu respect

Am primit altceva decât am comandat, mai exact am dat comanda de 2 lămpi si mi-au trimis un preșulet de pus la aparatoarea de la roata

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:07

Bună ziua, aceste situații sunt foarte rare, dar din păcate există, din cauza faptului că, cei de la curierat ne generează etichetele greșite. Din fericire se întâmplă rar acest lucru, din nefericire se întâmplă, iar clienții au de suferit. Când ne-ați adus la cunoștință, faptul că ați primit produsele greșite, am deschis imediat o reclamație și v-am trimis produsele comandate, dar a trebuit să mai așteptați câteva zile, ceea ce a fățcut să aveți o experiență neplăcută și ne cerem scuze. Cu stimă

Neprofesional , ați trimis lămpi gabarit de aceiași parte !!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:31

Bună ziua, ne cerem scuze pentru neîntelegere. Am verificat comanda și dumneavoastră ați comandat 2 lămpi de gabarit pe partea stângă, de aceea in colet au ajuns 2 lămpi pe stânga. Ar fi trebuit să ne contactați și vă inlocuiam cu cea mai mare plăcere una dintre lămpile de stânga cu una de pe dreapta. Cu respect

Neseriosi rau de tot!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:57

Bună ziua, ne cerem scuze de experiența neplăcută pe care ați avut-o. Probabil vă referiți la faptul că, comanda nu a fost livrată. Probabil a fost vorba de o neînțelegere, deoarece dumneavoastră ați selectat ca adresă de livrare localitatea Șag din județul Timiș, dar în același timp și livrare intr-un Easybox din Timișoara. Încă o dată ne cerem scuze. Cu respect

Buna ziua. Încă nu am primit produsul comandat în data de 03.10.2023, azi fiind 18.10. 2023.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 11:43

Bună ziua, din păcate firmele de curierat, din când în când mai pierd din colete și din păcate clienții au de suferit, iar ulterior noi ca firmă avem de suferit, deoarece un client nemulțumit, poate fi un client pierdut. Ne cerem scuze pentru experiența neplăcută și sperăm ca pe viitor firmele de curierat să-și îmbunătățească serviciile oferite. Cu respect

Astept o comanda din data de 26 septembrie.Până acum nu am primit nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 12:29

Bună ziua, ne cerem scuze, dar timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile, câteodată durează mai puțin, alte dăți mai puțin, deoarece trimitem produsele din Polonia. Cu respect

neseriosi, au zis dupa o saptamana ca nu au produsul.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 12:22

Bună ziua, ne cerem scuze pentru situația neplăcută. Cu siguranță ar fi trebuit să fiți informat mult mai repede. O să încercăm să nu se mai repete aceste situații. Cu stimă

Am plasat comanda și a ajuns in 10 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 13:49

Bună ziua, ne cerem scuze pentru întârziere! Cu stimă

Am făcut o comanda online pe firma care a fost livrata fără factura sau vreun fel de bon!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 14:37

Bună ziua, facturile sunt emise electronic. Fiecare client care face o comandă pe site-ul nostru, primește un email cu un link pentru descărcarea facturii. Câteodată email-urile ajung în Spam și clientul crede că nu am trimis factura. Dacă nu ați primit, sau nu găsiți o factură, nu ezitați să ne contactați și vă trimitem pe email, o nouă copie a facturii, cu cea mai mare plăcere. Cu respect

Îmi cereți opinia, dar piesa încă nu a ajuns…

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 14:47

Bună ziua, emal-urile cu cererea opiniei clientului sunt trimise automat. Ne cerem scuze pentru întârziere. Cu respect

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024