Opinii de la clienții magazinului online Unitrailer

Unitrailer

Nota: 9,06 / 10 de la 2.127 de clienți verificați

Notă magazin

9,06 / 10

Ne recomandă

92,99%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Am comandat în data de 22-06-2024 și nici în data de 03-07-2024 nu am primit comanda.Functioneaza greu

RATING:

Vam dat comanda la punte cu seria de șasiu care o am, și ați trimis aceiași nr de serie dar puntea mai mare cu 23 cm

RATING:

Azi 28.05 2024 oră 15 00 încă nu am primit comanda, 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2024 16:18

Buna ziua, ati plasat comanda Sambata pe 18.05 (in weekend nu lucram) si a fost expediata pe 21.05, iar timipii de expediere sunt de 7 zile, nu stiu daca ati observat acest lucru pe site. Am verificat acum awb-ul si vad ca astazi, 28.05, comanda este in curs de livrare. Cu stima

Ca să faci comandă in data de 02 și in fata de 12 cand raspund aici,să nu ai comanda primită,spune tot.Credibilitate O.Dacă voi primi totusi comanda,o voi refuza.Neserioși.

RATING:

Comanda nu a venit la peste 12 zile de la plasare. Neseriosi

RATING:

Am comandat in data de 24 aprilie si in 5 martie inca nu am primit comanda😠

RATING:

Comanda nelivrata la data efectuării sondajului 26.04.2024, plata fiind făcută din 16.04.2024, pentru mai multe detalii 0767225516 😠

RATING:

Un magazin neserios

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2024 12:27

Buna ziua, ne puteti spune ce s-a intamplat? Ati incercat sa ne contactati? Cu stima

Am facut o comanda mai mult de 10 zile nu am primit o si nu raspunde nimrni la tel.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2024 14:00

Buna ziua, imi cer scuze ca ati avut o experienta neplacuta. Din pacate cei de la Sameday au pierdut coletul dumneavoastra, ceea ce nu ar trebui sa se intample. Sincer, se intampla foarte rar, dar din pacate se mai intampla, iat atunci clientul are de suferi. Referitor la telefoane, noi suntem o firma romaneasca cu sediul in Polonia, iar eu sunt singura persoana pe piata romaneasca. Sunt foarte multe telefoane zilnic, intre 80 si 100, de asemenea sunt foarte multe email-uri si comenzi. Din acest motiv, nu tot timpul reusesc sa raspund la toate telefoanele. Inca o data imi cer scuze. Cu stima

Da

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2024 14:24

Buna ziua, ne puteti spune ce s-a intamplat?

Cand trimiteti piesele comandate puneti si suruburile de prindere corespunzatoare...daca tot va laudati magazinul. Nu sa imi spuna agentul ca doar suruburi mici aveti....si altele nu sunt...dar sa nu pot monta piesa...

RATING:

Din păcate nu am reușit sa ma bucur de colet pt ca nu a ajuns la mine. Și asta se datoreaza firmei de curierat”samday” care timp de 3 zile m-au mințit fără nerușinare.😡🤬 Deci o recomandare schimbați firma de curierat!!!!!

RATING:

Am lansat comanda pe 21 ianuarie , si inca o astept

RATING:

Am comandat si nu am primit nimic. Josnic

RATING:

Nu am primit produsul comandat

RATING:

Dezamăgire totala nu sa livrat nici azi zece zile de la plasarea comenzii

RATING:

încă nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:12

Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima

Nici macar nu a ajuns comanda..doar mailul de confirmare insa comanda nu a ajuns

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 14:18

Buna ziua, in momentul plasarii comenzii ati observat ca timpii de expediere sunt de aproximativ 7 zile? De ce dureaza atat? Deoarece suntem o firma poloneza cu sediul in Polonia si trimitem toate produsele din Polonia. In perioada aceasta dureaza putin mai mult, din cauza faptului ca a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Cu stima

Dupa 11 zile nu am primit comanda,nu se poate lua legatura cu ei nici telefonic nici prin email.Rusine

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:26

Buna ziua, în primul rând, doresc să ne cerem scuze din cauza experienței neplăcute. . In perioada aceasta durează puțin mai mult livrarea, din cauza faptului că a fost Black Friday, iar firmele de curierat sunt suprasolicitate. Comanda a plecat de la noi, a doua zi, după ce a fost plasată, dar din cauza faptului menționat anterior, a durat mai mult decât de obicei livrarea. Referitor la faptul că nu se poate lua legătura cu noi, ne-ați contactat telefonic pe data de 20.11, de 3 ori si am răspuns de fiecare dată. Încă o dată ne cerem scuze pentru experiența neplăcută. Cu stimă

Nu a ajuns comanda de 10 zile comandara

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:39

Bună ziua, din păcate cei de la Fancurier au pierdut coletul. Nici noi nu înțelegem cum se poate întâmpla așa ceva si din păcate clienții au de suferit in primul, iar în al doilea rând si noi ca firmă suferim, deoarece un client nemulțumit poate însemna, un client pierdut. Noi dorim să evităm astfel de situații, însă nu depinde dn păcate numai de noi, depindem de firmele de curierat, a căror servicii lasă de dorit uneori. Ne cerem scuz de situația neplăcută. Cu respect

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.442. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024