Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,21 / 10 de la 276 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim69108052 din Bucuresti pentru Vitaplus.ro
Opinia clientului GEORGETA din Dambovita pentru Vitaplus.ro
Din pacate am comandat o trusa de farduri si a venit fisurata, doua culori chiar nu mai erau... probabil este un rezultat al celor de la curierat, insa si a celor de la firma, pt.ca nu au ambalat corespunator produsul si nu au marcat ca FRAGIL coletul.Fotografii nu am facut , din pacate, asa ca voi ramane cu acest produs. Am ales sa scriu acest fapt, ca poate pe viitor furnizorul de servicii va fi mult mai atent cu livrarea produselor.
Opinia clientului Carmen din Suceava pentru Vitaplus.ro
Răspuns magazin pe 21-03-2019 13:44
Buna ziua,
Comanda apare in acest moment livrata catre Dvs.. Dar se pare ca va fost livrata cu intarziere, o sa verificam sa vedem ce sa intamplat. Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere.
Toate cele bune,
Vitaplus.ro
Opinia clientului Bianca din Maramures pentru Vitaplus.ro
Opinia clientului Marin din Neamt pentru Vitaplus.ro
au trecut 8 zile de la data comenzii si inca nu am primit produsul
Răspuns magazin pe 04-02-2019 17:33
Buna ziua, ati efectuat o comanda in data de 22.01.2019, in data de 23.01.2019 pachetul a fost trimis catre Dvs. prin Urgent Cargus. Comanda 212119567
Date op. AWB 23.01.2019 12:06
In sistem ne apare ca ati primit comanda. Intarzierea este datorata firmei de curierat si a vremii nefavorabile, Dvs. sunteti dintr-un sat mai greu accesibil firmelor de curierat.
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.
Toate cele bune, Vitaplus.ro
Opinia clientului Alexe din Ilfov pentru Vitaplus.ro
am comandat un produs de vreo 10 zile si nu l-am primit . De ce ??
Opinia clientului Marinela din Prahova pentru Vitaplus.ro
Opinia clientului Elena din Alba pentru Vitaplus.ro
Am făcut o comanda in 23 și de atunci tot aștept dar nimic, niciun telefon absolut nimic!!!
Răspuns magazin pe 29-10-2018 12:49
Buna ziua. Asa cum v-am comunicat, coletul Dumneavoastra este predat firmei de curierat urmand a fi livrat in cel mai scurt timp posibil. Am trimis catre ei o notificare pentru urgentarea livrarii. Va multumim pentru intelegere si va promitem ca vom depune toate eforturile pentru ca livrarea sa se faca cat mai repede posibil.
Opinia clientului Anonim10765690 din Bucuresti pentru Vitaplus.ro
Domnișoara care Răspunde la telefon, este total nepregătită. Deși am cerut confirmarea unui produs, ne-a spus ceva total neadevărat.
Opinia clientului Emilia din Valcea pentru Vitaplus.ro
Nu am cumpărat nimic pana la urma deși am vrut dar din păcate nu a fost pe stoc, neatenția domnilor care administrează pagina este supărătoare , dacă pe pagina scrie ca un produs este pe stoc si apoi am fost anunțată ca defapt nu era pe stoc .
Răspuns magazin pe 29-10-2018 12:37
Ne pare rau pentru situatia creata. Noi am incercat sa va onoram comanda oferindu-va alte variante pentru unul din cele doua produse comandate, care efectiv nu mai era in stoc. Promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a nu se mai strecura astfel de erori.
Opinia clientului Carmen din Mures pentru Vitaplus.ro
Am comandat pt prima data insa am fost dezamagita pt ca nu mi-a sosit in intregime comanda facuta desi am platit-o integral,mi-au fost trimise doar 8 produse din cele 9 comandate, a trebuit apoi sa dau vreo 3-4 telefoane si am primit de fiecare data niste raspunsuri superficiale.Mi s-a spus sa astept pana luni ca se va rezolva problema.Merg deocamdata pe incredere si astept o solutionare corecta.Sper sa se rezolve lucrurile daca nu vor sa ma piarda ca si clienta si isi doresc sa mai comand pe viitor. Comand f des online dar nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva.
Opinia clientului Alexandra din Timis pentru Vitaplus.ro
Opinia clientului Nicolae din Ialomita pentru Vitaplus.ro
Răspuns magazin pe 17-05-2018 14:26
Buna ziua, am verificat situatia semnalata si am observat ca a fost intr-adevar o intarziere la livrare. Ne cerem scuze in numele firmei de curierat. De la noi comanda a plecat urmatoare zi lucratoare dupa plasarea comenzii, asa cum v-am confirmat telefonic. Vom face o sesizare firmei de curierat in acest sens, pentru a evita astfel de neplaceri.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024