Opinii de la clienții magazinului online Vitaplus.ro

Notă magazin

9.2 / 10

Calitatea livrării

8.9 / 10

Ne recomandă

93.95%

de la data înscrierii magazinului în program (23-06-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Vitaplus.ro

Mă întrebați ce părere am, dar comanda când o voi primi!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-03-2019 11:44

Buna ziua, Comanda apare in acest moment livrata catre Dvs.. Dar se pare ca va fost livrata cu intarziere, o sa verificam sa vedem ce sa intamplat. Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere. Toate cele bune, Vitaplus.ro

Verificati preturile inainte de a le pune pe site.

RATING:

au trecut 8 zile de la data comenzii si inca nu am primit produsul

RATING:

Raspuns magazin pe 04-02-2019 15:33

Buna ziua, ati efectuat o comanda in data de 22.01.2019, in data de 23.01.2019 pachetul a fost trimis catre Dvs. prin Urgent Cargus. Comanda 212119567 Date op. AWB 23.01.2019 12:06 In sistem ne apare ca ati primit comanda. Intarzierea este datorata firmei de curierat si a vremii nefavorabile, Dvs. sunteti dintr-un sat mai greu accesibil firmelor de curierat. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. Toate cele bune, Vitaplus.ro

Problema rezolvata

am comandat un produs de vreo 10 zile si nu l-am primit . De ce ??

RATING:

Am comandat ce nu exista pe stoc dar aparea ca fiind.

RATING:

Am făcut o comanda in 23 și de atunci tot aștept dar nimic, niciun telefon absolut nimic!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:49

Buna ziua. Asa cum v-am comunicat, coletul Dumneavoastra este predat firmei de curierat urmand a fi livrat in cel mai scurt timp posibil. Am trimis catre ei o notificare pentru urgentarea livrarii. Va multumim pentru intelegere si va promitem ca vom depune toate eforturile pentru ca livrarea sa se faca cat mai repede posibil.

Domnișoara care Răspunde la telefon, este total nepregătită. Deși am cerut confirmarea unui produs, ne-a spus ceva total neadevărat.

RATING:

Nu am cumpărat nimic pana la urma deși am vrut dar din păcate nu a fost pe stoc, neatenția domnilor care administrează pagina este supărătoare , dacă pe pagina scrie ca un produs este pe stoc si apoi am fost anunțată ca defapt nu era pe stoc .

RATING:

Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:37

Ne pare rau pentru situatia creata. Noi am incercat sa va onoram comanda oferindu-va alte variante pentru unul din cele doua produse comandate, care efectiv nu mai era in stoc. Promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a nu se mai strecura astfel de erori.

Am comandat pt prima data insa am fost dezamagita pt ca nu mi-a sosit in intregime comanda facuta desi am platit-o integral,mi-au fost trimise doar 8 produse din cele 9 comandate, a trebuit apoi sa dau vreo 3-4 telefoane si am primit de fiecare data niste raspunsuri superficiale.Mi s-a spus sa astept pana luni ca se va rezolva problema.Merg deocamdata pe incredere si astept o solutionare corecta.Sper sa se rezolve lucrurile daca nu vor sa ma piarda ca si clienta si isi doresc sa mai comand pe viitor. Comand f des online dar nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva.

RATING:

Nu am primit comanda nici pana acum! 9 septembrie!

RATING:

Nu am primit nimic !

RATING:

Raspuns magazin pe 17-05-2018 11:26

Buna ziua, am verificat situatia semnalata si am observat ca a fost intr-adevar o intarziere la livrare. Ne cerem scuze in numele firmei de curierat. De la noi comanda a plecat urmatoare zi lucratoare dupa plasarea comenzii, asa cum v-am confirmat telefonic. Vom face o sesizare firmei de curierat in acest sens, pentru a evita astfel de neplaceri.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing