Nota: 9.2 / 10 de la 224 de clienți verificați
Filtreaza
Bianca - Maramures
Verificati preturile inainte de a le pune pe site.
Marin - Neamt
au trecut 8 zile de la data comenzii si inca nu am primit produsul
Raspuns magazin pe 04-02-2019 15:33
Buna ziua, ati efectuat o comanda in data de 22.01.2019, in data de 23.01.2019 pachetul a fost trimis catre Dvs. prin Urgent Cargus. Comanda 212119567 Date op. AWB 23.01.2019 12:06 In sistem ne apare ca ati primit comanda. Intarzierea este datorata firmei de curierat si a vremii nefavorabile, Dvs. sunteti dintr-un sat mai greu accesibil firmelor de curierat. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. Toate cele bune, Vitaplus.ro
Problema rezolvata
Raspuns client pe 04-02-2019 18:35
Alexe - Ilfov
am comandat un produs de vreo 10 zile si nu l-am primit . De ce ??
Marinela - Prahova
Am comandat ce nu exista pe stoc dar aparea ca fiind.
Elena - Alba
Am făcut o comanda in 23 și de atunci tot aștept dar nimic, niciun telefon absolut nimic!!!
Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:49
Buna ziua. Asa cum v-am comunicat, coletul Dumneavoastra este predat firmei de curierat urmand a fi livrat in cel mai scurt timp posibil. Am trimis catre ei o notificare pentru urgentarea livrarii. Va multumim pentru intelegere si va promitem ca vom depune toate eforturile pentru ca livrarea sa se faca cat mai repede posibil.
Anonim - Bucuresti
Domnișoara care Răspunde la telefon, este total nepregătită. Deși am cerut confirmarea unui produs, ne-a spus ceva total neadevărat.
Emilia - Valcea
Nu am cumpărat nimic pana la urma deși am vrut dar din păcate nu a fost pe stoc, neatenția domnilor care administrează pagina este supărătoare , dacă pe pagina scrie ca un produs este pe stoc si apoi am fost anunțată ca defapt nu era pe stoc .
Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:37
Ne pare rau pentru situatia creata. Noi am incercat sa va onoram comanda oferindu-va alte variante pentru unul din cele doua produse comandate, care efectiv nu mai era in stoc. Promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a nu se mai strecura astfel de erori.
Carmen - Mures
Am comandat pt prima data insa am fost dezamagita pt ca nu mi-a sosit in intregime comanda facuta desi am platit-o integral,mi-au fost trimise doar 8 produse din cele 9 comandate, a trebuit apoi sa dau vreo 3-4 telefoane si am primit de fiecare data niste raspunsuri superficiale.Mi s-a spus sa astept pana luni ca se va rezolva problema.Merg deocamdata pe incredere si astept o solutionare corecta.Sper sa se rezolve lucrurile daca nu vor sa ma piarda ca si clienta si isi doresc sa mai comand pe viitor. Comand f des online dar nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva.
Alexandra - Timis
Nu am primit comanda nici pana acum! 9 septembrie!
Nicolae - Ialomita
Nu am primit nimic !
Raspuns magazin pe 17-05-2018 11:26
Buna ziua, am verificat situatia semnalata si am observat ca a fost intr-adevar o intarziere la livrare. Ne cerem scuze in numele firmei de curierat. De la noi comanda a plecat urmatoare zi lucratoare dupa plasarea comenzii, asa cum v-am confirmat telefonic. Vom face o sesizare firmei de curierat in acest sens, pentru a evita astfel de neplaceri.
Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing