Opinii de la clienții magazinului online Vitaplus.ro

Notă magazin

9.2 / 10

Calitatea livrării

8.9 / 10

Ne recomandă

93.75%

de la data înscrierii magazinului în program (23-06-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Vitaplus.ro

au trecut 8 zile de la data comenzii si inca nu am primit produsul

RATING:

Raspuns magazin pe 04-02-2019 15:33

Buna ziua, ati efectuat o comanda in data de 22.01.2019, in data de 23.01.2019 pachetul a fost trimis catre Dvs. prin Urgent Cargus. Comanda 212119567 Date op. AWB 23.01.2019 12:06 In sistem ne apare ca ati primit comanda. Intarzierea este datorata firmei de curierat si a vremii nefavorabile, Dvs. sunteti dintr-un sat mai greu accesibil firmelor de curierat. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. Toate cele bune, Vitaplus.ro

Problema rezolvata

Nu răspunde nimeni la telefon. Ba mai mult, îl au închis!😡😡😡

RATING:

Raspuns magazin pe 11-01-2019 10:08

Buna ziua. Cand ati incercat sa ne contactati? Noi am avut program prelungit de sarbatori, mai putin zilele libere legale.

Am făcut o comanda in 23 și de atunci tot aștept dar nimic, niciun telefon absolut nimic!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:49

Buna ziua. Asa cum v-am comunicat, coletul Dumneavoastra este predat firmei de curierat urmand a fi livrat in cel mai scurt timp posibil. Am trimis catre ei o notificare pentru urgentarea livrarii. Va multumim pentru intelegere si va promitem ca vom depune toate eforturile pentru ca livrarea sa se faca cat mai repede posibil.

Nu am cumpărat nimic pana la urma deși am vrut dar din păcate nu a fost pe stoc, neatenția domnilor care administrează pagina este supărătoare , dacă pe pagina scrie ca un produs este pe stoc si apoi am fost anunțată ca defapt nu era pe stoc .

RATING:

Raspuns magazin pe 29-10-2018 10:37

Ne pare rau pentru situatia creata. Noi am incercat sa va onoram comanda oferindu-va alte variante pentru unul din cele doua produse comandate, care efectiv nu mai era in stoc. Promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a nu se mai strecura astfel de erori.

Nu am primit nimic !

RATING:

Raspuns magazin pe 17-05-2018 11:26

Buna ziua, am verificat situatia semnalata si am observat ca a fost intr-adevar o intarziere la livrare. Ne cerem scuze in numele firmei de curierat. De la noi comanda a plecat urmatoare zi lucratoare dupa plasarea comenzii, asa cum v-am confirmat telefonic. Vom face o sesizare firmei de curierat in acest sens, pentru a evita astfel de neplaceri.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing