Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,21 / 10 de la 276 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Carmen din Suceava pentru Vitaplus.ro
Răspuns magazin pe 21-03-2019 13:44
Buna ziua,
Comanda apare in acest moment livrata catre Dvs.. Dar se pare ca va fost livrata cu intarziere, o sa verificam sa vedem ce sa intamplat. Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere.
Toate cele bune,
Vitaplus.ro
Opinia clientului Marin din Neamt pentru Vitaplus.ro
au trecut 8 zile de la data comenzii si inca nu am primit produsul
Răspuns magazin pe 04-02-2019 17:33
Buna ziua, ati efectuat o comanda in data de 22.01.2019, in data de 23.01.2019 pachetul a fost trimis catre Dvs. prin Urgent Cargus. Comanda 212119567
Date op. AWB 23.01.2019 12:06
In sistem ne apare ca ati primit comanda. Intarzierea este datorata firmei de curierat si a vremii nefavorabile, Dvs. sunteti dintr-un sat mai greu accesibil firmelor de curierat.
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.
Toate cele bune, Vitaplus.ro
Opinia clientului Alma din Bucuresti pentru Vitaplus.ro
Nu răspunde nimeni la telefon. Ba mai mult, îl au închis!😡😡😡
Răspuns magazin pe 11-01-2019 12:08
Buna ziua. Cand ati incercat sa ne contactati? Noi am avut program prelungit de sarbatori, mai putin zilele libere legale.
Opinia clientului Elena din Alba pentru Vitaplus.ro
Am făcut o comanda in 23 și de atunci tot aștept dar nimic, niciun telefon absolut nimic!!!
Răspuns magazin pe 29-10-2018 12:49
Buna ziua. Asa cum v-am comunicat, coletul Dumneavoastra este predat firmei de curierat urmand a fi livrat in cel mai scurt timp posibil. Am trimis catre ei o notificare pentru urgentarea livrarii. Va multumim pentru intelegere si va promitem ca vom depune toate eforturile pentru ca livrarea sa se faca cat mai repede posibil.
Opinia clientului Emilia din Valcea pentru Vitaplus.ro
Nu am cumpărat nimic pana la urma deși am vrut dar din păcate nu a fost pe stoc, neatenția domnilor care administrează pagina este supărătoare , dacă pe pagina scrie ca un produs este pe stoc si apoi am fost anunțată ca defapt nu era pe stoc .
Răspuns magazin pe 29-10-2018 12:37
Ne pare rau pentru situatia creata. Noi am incercat sa va onoram comanda oferindu-va alte variante pentru unul din cele doua produse comandate, care efectiv nu mai era in stoc. Promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a nu se mai strecura astfel de erori.
Opinia clientului Nicolae din Ialomita pentru Vitaplus.ro
Răspuns magazin pe 17-05-2018 14:26
Buna ziua, am verificat situatia semnalata si am observat ca a fost intr-adevar o intarziere la livrare. Ne cerem scuze in numele firmei de curierat. De la noi comanda a plecat urmatoare zi lucratoare dupa plasarea comenzii, asa cum v-am confirmat telefonic. Vom face o sesizare firmei de curierat in acest sens, pentru a evita astfel de neplaceri.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024