Nota: 9,51 / 10 de la 1.899 de clienți verificați
Filtreaza
Mărgelatu - Constanta
Foarte comerciali. Doar sa vândă marfă.
Lupascu - Constanta
Am primit alt produs decat cel comandat. Am cerut inlocuirea lui si inca astept un telefon din partea dvs dupa mai bine de o saptamana, 3 apeluri si poze cu produsul primit gresit....
Raspuns magazin pe 16-07-2020 09:50
Pentru a returna produsul, va rugam sa completati formularul RMA: https://www.vonmag.ro/rma si sa selectati "Retur produs"
Toader - Ilfov
Am facut o comanda pe 30.05, am primit mesaj dupa 2 zile ca va fi livrata in jur de 06.06, dar nu am primit nici pana in prezent (13.06) comanda, deci inutil.
Raspuns magazin pe 15-06-2020 02:43
A fost o perioada foarte aglomerata si a intervenit o problema la aprovizionarea unor produsele de la producator (in contextul actual). Ne cerem scuze pentru inconvenient!
Dalateanu - Bucuresti
Am vrut sa cumpar. dar nu ati avut produsu. Ati constatat ca nu il aveti dupa o saptamana dupa ce mi-ti luat comanda
Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:32
Producatorul nu a mai putut realiza aprovizionarea. Pe 7 mai ati plasat comanda iar in ziua urmatoare (8 mai) v-am comunicat acest lucru prin e-mail, anuland si comanda.
Gerhes - Giurgiu
Nici după 8 zile nu mi.a venit comanda,imi mai da și mesaj că astăzi vine.
Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:38
Ati plasat comanda pe 7 mai la ora 22:33, pe 8 mai am expediat produsele dar adresa pe care ne-ati furnizat-o a fost gresita. Am transmis imediat companiei de curierat cererea de redirectionare catre adresa corecta de livrare dar, evident, termenul de livrare este mai mare intr-un astfel de caz.
mocanu - Galati
Olteni prosti
Banacu - Bucuresti
Ati trimis sms ca aceea comanda a fost predata la curier ca eu sa astept o saptamana degeaba si sa sun tot eu la magazin ca sa mi se spuna ca nu au produsul pe stoc si sa mai astept o saptamana dezamagire totala plus preturi cam mari am gasit acelasi produs la alta firma mai ieftin cu 40 de lei
Raspuns magazin pe 22-04-2020 10:15
SMS-ul respectiv continea data estimativa de reintrare in gestiune a produsului. Ne cerem scuze!
Briciu - Timis
Buna seara! Curierul care a facut livrarea era o persoana suparata pe viata si pe el insusi.Un curier care avea simtul raspunderii distrus! Din acest motiv nota mica si in viitor cand voi avea nevoie de o alta comanda ma voi gandii de doua ori!
vanca - Maramures
Daca le-ai facut o plata ala esti !Nu poti schimba un produs, in caz ca ai gresit un cod, eventual il poti inlocui cu unul de generatie mai veche, ca sa scape de stocuri .
Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:01
In data de 3 aprilie ati solicitat inlocuirea cu un produs pe care nu il mai avem in stoc din 27 februarie. Va rugam sa alegeti un produs pe care il avem disponibil pe site.
VLAD - Tulcea
Dupa ce am primit camera, le am dat mesaj precum ca nu functioneaza o anumita functie, nu m a contactat nimeni.
Sover - Buzau
Nu sunt mulțumit de calitatea produselor.
Popitiu - Cluj
produse neconformenu functioneaza conform specificatiilor
Ghenescu - Alba
Suportul tehnic este inexistent...nu raspund nici la telefon nici pe mail in masura in care am comandat produse de peste 2000 euro.
FLORIN - Bistrita-Nasaud
Dezamagit! Am comandat online un produs care ,spun ei ca era pe stoc, iar dupa 4 zile am sunat eu pt a vedea starea comenzii. Si surpriza: nu avem produsul pe stoc! Nici macar nu am fost contactat de un reprezentant al firmei pt confirmarea comenzii sau pt a-mi spune ca nu este pe stoc
CEBUC - Mehedinti
Nu respecta descriera din magazin cu calitatea marfii livrate ,sau performanta lor .
Minzicu - Prahova
Comportare total neserioasa si neprofesionista.
ARMANGIC - Ilfov
As dori sa fac publica nemultumirea mea referitor la politica de retur. Am comandat un produs, mi s-a confirmat comanda, am fost informat ca s-a gresit si am primit alt produs. La returnarea unui produs din comanda se taraganeaza plata returului si se cauta mii de motive.
Brejea - Hunedoara
lipsa de profesionalism, nu recomand , pe site un pret, cand dau comanda apare un alt pret mai mare. Mi se confirma ca sa fac comanda la pretul initial care a fost prima data, iar dupa ce ma anunta ca au trimis comanda, ma instiinteaza ca de fapt nu pot sa le vanda la pretul initial.. NU RECOMAND !
Raspuns magazin pe 06-09-2019 02:32
În primul rând ne cerem scuze pentru situația creată. Majorarea substanțială de preț pe care am primit-o de la furnizorul de echipament a făcut imposibilă susținerea prețului initial.
Anonim62576423 - Brasov
COMANDA LANSATA SI NEONORATA, ANULATA DUPA 2 SAPTAMANI
Vultur - Suceava
Nu se raspunde la mailuri.
Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020