Opinii de la clienții magazinului online VonMag.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

VonMag.ro

Nota: 9,51 / 10 de la 1.899 de clienți verificați

Notă magazin

9,51 / 10

Ne recomandă

96,74%

de la data înscrierii magazinului în program (03-04-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții VonMag.ro

Am primit alt produs decat cel comandat. Am cerut inlocuirea lui si inca astept un telefon din partea dvs dupa mai bine de o saptamana, 3 apeluri si poze cu produsul primit gresit....

RATING:

Răspuns magazin pe 16-07-2020 09:50

Pentru a returna produsul, va rugam sa completati formularul RMA: https://www.vonmag.ro/rma si sa selectati "Retur produs"

Marfa de cea mai proasta calitate cu pret destul de mare.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-07-2020 20:54

Am discutat cu clienta si dansa s-a referit la o comanda pentru rochii, evident cumparate de la un magazin online din domeniul respectiv.

Răspuns client pe 06-07-2020 21:15:

Scuze pentru neintelegere. Am fost foarte multumita, am primit telecomenzile cu promtitudine. Multumesc si din nou scuze de confuzie.

Produsul trimis a fost unul resigilat, cu urme de folosire. Eu l-am comandat nou. Dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 17-06-2020 11:32

Produsul a fost expediat exact asa cum l-am primit de la furnizorul oficial. Ne pare rau pentru inconvenientul creat. Dupa cum am discutat si telefonic, produsul va fi inlocuit.

Am facut o comanda pe 30.05, am primit mesaj dupa 2 zile ca va fi livrata in jur de 06.06, dar nu am primit nici pana in prezent (13.06) comanda, deci inutil.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-06-2020 14:43

A fost o perioada foarte aglomerata si a intervenit o problema la aprovizionarea unor produsele de la producator (in contextul actual). Ne cerem scuze pentru inconvenient!

Am cumparat o camera IP. a fost livrata fara adaptor, am facut alta comanda. Se poate trece la sugestii cand o cumperi ca ai nevoie si de adaptor ca nu e inclus. Camera nu se conecteaza la retea, am sa fac retur :(

RATING:

Răspuns magazin pe 27-05-2020 10:59

Buna ziua. Din cauza faptului ca modelele de camere IP se pot alimenta fie POE din NVR (sau din switch POE), fie dintr-o sursa de alimentare comuna de amperaj mare, acestea vin de la producator fara alimentator 12V (de asemenea, si pentru a nu se creste pretul camerelor cu un produs care intr-un sistem mare de camere nu ar fi de folos). Legat de partea de conectare, daca doriti va pot contacta colegii de la tehnic pentru a va ajuta cu instalarea camerei. Produsul se poate returna prin completarea formularului www.vonmag.ro/rma Va multumim !

Am vrut sa cumpar. dar nu ati avut produsu. Ati constatat ca nu il aveti dupa o saptamana dupa ce mi-ti luat comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2020 09:32

Producatorul nu a mai putut realiza aprovizionarea. Pe 7 mai ati plasat comanda iar in ziua urmatoare (8 mai) v-am comunicat acest lucru prin e-mail, anuland si comanda.

Nici după 8 zile nu mi.a venit comanda,imi mai da și mesaj că astăzi vine.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2020 09:38

Ati plasat comanda pe 7 mai la ora 22:33, pe 8 mai am expediat produsele dar adresa pe care ne-ati furnizat-o a fost gresita. Am transmis imediat companiei de curierat cererea de redirectionare catre adresa corecta de livrare dar, evident, termenul de livrare este mai mare intr-un astfel de caz.

Nu vindeti produse cu termen de livrare 30 de zile! Pur si simplu puteti trece pe site daca este pe stoc sau nu!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2020 09:28

Produsul a aparut pe site cu statusul "la comanda", fiind si informat in discutia telefonica despre acest aspect. Ne pare rau ca ati luat decizia de a anula comanda.

Factura fizica lipsa din pachetul livrat.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-04-2020 16:53

Factura a fost trimisa prin e-mail si o puteti descarca si din cont.

Ati trimis sms ca aceea comanda a fost predata la curier ca eu sa astept o saptamana degeaba si sa sun tot eu la magazin ca sa mi se spuna ca nu au produsul pe stoc si sa mai astept o saptamana dezamagire totala plus preturi cam mari am gasit acelasi produs la alta firma mai ieftin cu 40 de lei

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2020 10:15

SMS-ul respectiv continea data estimativa de reintrare in gestiune a produsului. Ne cerem scuze!

lipsa de profesionalism, nu recomand , pe site un pret, cand dau comanda apare un alt pret mai mare. Mi se confirma ca sa fac comanda la pretul initial care a fost prima data, iar dupa ce ma anunta ca au trimis comanda, ma instiinteaza ca de fapt nu pot sa le vanda la pretul initial.. NU RECOMAND !

RATING:

Răspuns magazin pe 06-09-2019 14:32

​În primul rând ne cerem scuze pentru situația creată. Majorarea substanțială de preț pe care am primit-o de la furnizorul de echipament a făcut imposibilă susținerea prețului initial.

Am achizitionat 3 amortizoare pe sina,in 2 zile s-au rupt efectiv.

Nu recomand acest site in niciun caz

RATING:

Răspuns magazin pe 03-05-2019 10:17

Amortizoarele achizitionate de dumneavoastra beneficiaza de 24 luni garantie, va rugam sa ne trimiteti mai multe informatii (de preferat si cu poze) pe tehnic@vonmag.ro sau sa completati formularul RMA (accesati vonmag.ro/rma, selectati 'Reparare in perioada garantiei' si completati formularul).

La alegerea modelului de amortizor trebuie sa tineti cont de dimensiunile si greutatea usii si, foarte important, instalarea si reglarea amortizorului sa fie facute corespunzator.

Nu v-ati facut treaba in legatura cu o garantie. A-ti dat vina pe noi ca am ars o camera, desi era alimentata poe si la fel toate celelalte ! Oricum am facut sesizare la protectia consumatorului !

RATING:

Răspuns magazin pe 10-12-2018 11:32

Service-ul autorizat Hikvision a constatat urmatoarele: 'supratensiune pe alimentare, placa arsa; defectarile cauzate de supratensiune nu sunt acoperite de conditiile de garantie'.

Ne pare rau pentru situatia aparuta.

Continuati cu aceeași seriozitate

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2018 08:48

Buna ziua,



Am observat ca ne-ati acordat nota 1 din 10.

Va rugam sa ne spuneti daca ati intampinat vreo problema sau aveti nemultumiri la adresa noastra. Daca aveti si sugestii pentru rezolvarea problemei, va rugam sa ni le comunicati pentru o rezolvare cat mai rapida.



Va multumim

Execrabil! Am comandat de două ori aceleași produse la interval de două săptămâni. Nuciun colet nu a fost livrat. Fan Curier poartă o parte din vină. La prima livrare au adus doar o parte din comandă, dar mi-au recomandat să o refuz până când vor livra integral. Sau mai bine să comand din nou.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2018 08:59

Buna ziua,

Comanda a fost inregistrata pe data de 10.08.2018 si expediata in aceeasi zi. Problema a aparut din cauza curierului, coletul aparand ca a ajuns foarte tarziu la Timisoara, pe data de 23.08.2018, pana atunci fiind in tranzit in hub-urile curierului. In final coletul ne-a fost returnat de catre firma de curierat. Ne cerem scuze pentru situatia intampinata.

Datorita faptului ca produsul si descrierea lui nu concorda cu realitatea, mai precis exista minusuri si omisiuni majore, am acordat o nota mica acestui magazin online.

Am cumparat produsul la recomandarea lor, dar ulterior s-a dovedit ca habar nu aveau ce au vandut

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2018 09:04

Buna ziua,



In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru situatia intampinata.

Asa cum v-am spus si in discutiile telefonice, va stam la dispozitie pentru orice lamuriri tehnice in vederea instalarii corespunzatoare a produsului.

Like

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2018 10:46

Buna ziua,



Am observat ca ne-ati acordat nota 5 din 10. Va rugam sa ne spuneti daca ati intampinat vreo problema sau aveti nemultumiri la adresa noastra.

Daca aveti si sugestii pentru rezolvarea problemei, va rugam sa ni le comunicati pentru o rezolvare cat mai rapida.



Va multumim

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.349. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024