Opinii de la clienții magazinului online VonMag.ro

Notă magazin

9,51 / 10

Calitatea livrării

9,41 / 10

Ne recomandă

96,74%

de la data înscrierii magazinului în program (03-04-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții VonMag.ro

Am primit alt produs decat cel comandat. Am cerut inlocuirea lui si inca astept un telefon din partea dvs dupa mai bine de o saptamana, 3 apeluri si poze cu produsul primit gresit....

RATING:

Raspuns magazin pe 16-07-2020 09:50

Pentru a returna produsul, va rugam sa completati formularul RMA: https://www.vonmag.ro/rma si sa selectati "Retur produs"

Marfa de cea mai proasta calitate cu pret destul de mare.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2020 08:54

Am discutat cu clienta si dansa s-a referit la o comanda pentru rochii, evident cumparate de la un magazin online din domeniul respectiv.

Produsul trimis a fost unul resigilat, cu urme de folosire. Eu l-am comandat nou. Dezamagitor

RATING:

Raspuns magazin pe 17-06-2020 11:32

Produsul a fost expediat exact asa cum l-am primit de la furnizorul oficial. Ne pare rau pentru inconvenientul creat. Dupa cum am discutat si telefonic, produsul va fi inlocuit.

Am facut o comanda pe 30.05, am primit mesaj dupa 2 zile ca va fi livrata in jur de 06.06, dar nu am primit nici pana in prezent (13.06) comanda, deci inutil.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-06-2020 02:43

A fost o perioada foarte aglomerata si a intervenit o problema la aprovizionarea unor produsele de la producator (in contextul actual). Ne cerem scuze pentru inconvenient!

Am cumparat o camera IP. a fost livrata fara adaptor, am facut alta comanda. Se poate trece la sugestii cand o cumperi ca ai nevoie si de adaptor ca nu e inclus. Camera nu se conecteaza la retea, am sa fac retur :(

RATING:

Raspuns magazin pe 27-05-2020 10:59

Buna ziua. Din cauza faptului ca modelele de camere IP se pot alimenta fie POE din NVR (sau din switch POE), fie dintr-o sursa de alimentare comuna de amperaj mare, acestea vin de la producator fara alimentator 12V (de asemenea, si pentru a nu se creste pretul camerelor cu un produs care intr-un sistem mare de camere nu ar fi de folos). Legat de partea de conectare, daca doriti va pot contacta colegii de la tehnic pentru a va ajuta cu instalarea camerei. Produsul se poate returna prin completarea formularului www.vonmag.ro/rma Va multumim !

Am vrut sa cumpar. dar nu ati avut produsu. Ati constatat ca nu il aveti dupa o saptamana dupa ce mi-ti luat comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:32

Producatorul nu a mai putut realiza aprovizionarea. Pe 7 mai ati plasat comanda iar in ziua urmatoare (8 mai) v-am comunicat acest lucru prin e-mail, anuland si comanda.

Nici după 8 zile nu mi.a venit comanda,imi mai da și mesaj că astăzi vine.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:38

Ati plasat comanda pe 7 mai la ora 22:33, pe 8 mai am expediat produsele dar adresa pe care ne-ati furnizat-o a fost gresita. Am transmis imediat companiei de curierat cererea de redirectionare catre adresa corecta de livrare dar, evident, termenul de livrare este mai mare intr-un astfel de caz.

Nu vindeti produse cu termen de livrare 30 de zile! Pur si simplu puteti trece pe site daca este pe stoc sau nu!

RATING:

Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:28

Produsul a aparut pe site cu statusul "la comanda", fiind si informat in discutia telefonica despre acest aspect. Ne pare rau ca ati luat decizia de a anula comanda.

Factura fizica lipsa din pachetul livrat.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-04-2020 04:53

Factura a fost trimisa prin e-mail si o puteti descarca si din cont.

Ati trimis sms ca aceea comanda a fost predata la curier ca eu sa astept o saptamana degeaba si sa sun tot eu la magazin ca sa mi se spuna ca nu au produsul pe stoc si sa mai astept o saptamana dezamagire totala plus preturi cam mari am gasit acelasi produs la alta firma mai ieftin cu 40 de lei

RATING:

Raspuns magazin pe 22-04-2020 10:15

SMS-ul respectiv continea data estimativa de reintrare in gestiune a produsului. Ne cerem scuze!

Am cumparat un kit de interfon pentru o vila, deci postul exterior si două posturi interioare. Pentru unul dintre posturi nu mi-a fost trimis si cablul de date. Am reclamat aceasta problemă, dar nu s-a rezolvat. A trebuit să improvizez cu ceva de la un PC vechi. Balan Mihai Gabriel - DEMAA DESIGN CONSULT

RATING:

Raspuns magazin pe 24-04-2020 11:40

V-am trimis cablul respectiv.

Daca le-ai facut o plata ala esti !Nu poti schimba un produs, in caz ca ai gresit un cod, eventual il poti inlocui cu unul de generatie mai veche, ca sa scape de stocuri .

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:01

In data de 3 aprilie ati solicitat inlocuirea cu un produs pe care nu il mai avem in stoc din 27 februarie. Va rugam sa alegeti un produs pe care il avem disponibil pe site.

Salut , din doua dvr URI comandate unul este stricat

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:12

Va rugam sa completati formularul RMA: https://www.vonmag.ro/rma

-

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:06

Va rugam sa ne spuneti din ce motiv ne-ati acordat aceasta nota. Din verificarile noastre, comanda a decurs normal. Pentru a ne imbunatati serviciile, avem nevoie sa ne spuneti, concret, ce probleme ati intampinat.

Nu sunt mulțumit de plata suplimentară la achitare ramburs și de plata asigurari coletului de către client. Ma simt înșelat cu toate că eu am acceptat conditiile. In viitor am sa caut produse similare la alți comercianti.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:30

A fost o neintelegere, clientul se referea la alt magazin, noi nu percepem astfel de taxe (singura taxa este in valoare de 19 lei - doar pentru comenzile sub 500 de lei). Publicam mai jos si e-mail-ul trimis de client: "Va rog sa ma scuzati am încurcat formularele, al dvs. cu al altui comerciant. Sunt chiar foarte multumit de produsul pe care l-am achiziționat de la dvs. si de livrare. Va rog sa imi comunicări cum pot sa repar această gafă. Va multumesc."

lipsa de profesionalism, nu recomand , pe site un pret, cand dau comanda apare un alt pret mai mare. Mi se confirma ca sa fac comanda la pretul initial care a fost prima data, iar dupa ce ma anunta ca au trimis comanda, ma instiinteaza ca de fapt nu pot sa le vanda la pretul initial.. NU RECOMAND !

RATING:

Raspuns magazin pe 06-09-2019 02:32

​În primul rând ne cerem scuze pentru situația creată. Majorarea substanțială de preț pe care am primit-o de la furnizorul de echipament a făcut imposibilă susținerea prețului initial.

Am achizitionat 3 amortizoare pe sina,in 2 zile s-au rupt efectiv.

Nu recomand acest site in niciun caz

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2019 10:17

Amortizoarele achizitionate de dumneavoastra beneficiaza de 24 luni garantie, va rugam sa ne trimiteti mai multe informatii (de preferat si cu poze) pe tehnic@vonmag.ro sau sa completati formularul RMA (accesati vonmag.ro/rma, selectati 'Reparare in perioada garantiei' si completati formularul).

La alegerea modelului de amortizor trebuie sa tineti cont de dimensiunile si greutatea usii si, foarte important, instalarea si reglarea amortizorului sa fie facute corespunzator.

Nu v-ati facut treaba in legatura cu o garantie. A-ti dat vina pe noi ca am ars o camera, desi era alimentata poe si la fel toate celelalte ! Oricum am facut sesizare la protectia consumatorului !

RATING:

Raspuns magazin pe 10-12-2018 11:32

Service-ul autorizat Hikvision a constatat urmatoarele: 'supratensiune pe alimentare, placa arsa; defectarile cauzate de supratensiune nu sunt acoperite de conditiile de garantie'.

Ne pare rau pentru situatia aparuta.

Continuati cu aceeași seriozitate

RATING:

Raspuns magazin pe 06-11-2018 08:48

Buna ziua,



Am observat ca ne-ati acordat nota 1 din 10.

Va rugam sa ne spuneti daca ati intampinat vreo problema sau aveti nemultumiri la adresa noastra. Daca aveti si sugestii pentru rezolvarea problemei, va rugam sa ni le comunicati pentru o rezolvare cat mai rapida.



Va multumim

Execrabil! Am comandat de două ori aceleași produse la interval de două săptămâni. Nuciun colet nu a fost livrat. Fan Curier poartă o parte din vină. La prima livrare au adus doar o parte din comandă, dar mi-au recomandat să o refuz până când vor livra integral. Sau mai bine să comand din nou.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-09-2018 08:59

Buna ziua,

Comanda a fost inregistrata pe data de 10.08.2018 si expediata in aceeasi zi. Problema a aparut din cauza curierului, coletul aparand ca a ajuns foarte tarziu la Timisoara, pe data de 23.08.2018, pana atunci fiind in tranzit in hub-urile curierului. In final coletul ne-a fost returnat de catre firma de curierat. Ne cerem scuze pentru situatia intampinata.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020