Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

watchshop.ro

Nota: 9,44 / 10 de la 3.677 de clienți verificați

Notă magazin

9,44 / 10

Ne recomandă

96,36%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate produselor watchshop.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Am cumpărat 1 ceas în urma cu 2 săptămâni și nu mai funcționează

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 12:20

Buna ziua! Va multumim pentru mesaj. Dorim sa va informam ca am verificat in baza noastra de date si am vazut ca aveti o singura comanda anulata. Prin urmare, de la noi nu a plecat acel produs catre dumneavoastra. Toate cele bune!

Am facut comnda,dupa 3 zile,am foat sunat.Operatorul call center,mi-a comunicat ca nu poate onora comanda,chiar daca am primit rasp favorabil,nu era actualizat sistemul

RATING:

Răspuns magazin pe 09-11-2022 11:43

Buna ziua. Review-ul dumneavoastra nu ne este adresat, avand in vedere ca produsul a fost comandat de la un alt magazin. Multumim pentru intelegere, toate cele bune!

Nu sunt cea ce arata în poze

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2022 17:02

Buna ziua. Ne pare rau ca nu ati fost multumit de aspectul produsului comandat. Am verificat ceasul la care faceti referire si va asiguram de faptul ca poza de pe site corespunde. Va rugam sa accesati urmatorul link pentru a vedea poza facuta acestuia in showroom: https://im.ge/i/1658302183276.F15RRq . Multumim. O zi frumoasa!

Am plasat o comanda pe 16 iunie, apoi am primit email sa dau feedback la produs și expediere. Eu încă nu am primit coletul. Am scris un mesaj pe site la sectiunea urmărește comanda și nu a răspuns nimeni, am sunat pe nr afisat,nu răspunde nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 11:40

Buna ziua. Ne pare rau pentru situatia intampinata. Am verificat si nu am avut niciun apel de pe numarul de telefon din comanda. Va rugam sa ne dati forward pe adresa clienti@watchshop.ro la mesajul primit pentru a verifica si preintampina astfel de situatii (solicitare feedback desi nu s-a livrat comanda). Atunci cand ati plasat comanda pe site era afisat termenul estimativ pentru livrarea acesteia. In momentul in care va ajunge produsul, veti fi contactata de catre un operator relatii clienti pentru a confirma cu dumneavoastra ziua livrarii. Multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Comunicare proasta,plimbatata de la Ana la Caiafa si totul pentru ca adresa de livrare a fost scrisa gresita de angajatii dvs.Cu o intarziere de 2 saptamani prin implicarea mea si cu ajutorul firmei de curierat am reusit in sfarsit sa primesc comanda la adresa corecta. Daca cel care expediaza de la dvs. nu poate face diferenta intre o STRADA si un BULEVARD si intre un ORAS si ALTUL,atunci ori are o problema in intelegerea limbii romane ori nu stie sa citeasca in limba romana.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 15:05

Buna ziua. Ne pare rau pentru aceasta situatie si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Din verificarile efectuate, comanda a fost plasata de dumneavoastra direct pe site, prin urmare niciun angajat nu a modificat adresa. Cel mai probabil a fost o eroare de sistem, reprezentatii customer care incercand sa rezolve problema contactand la randul lor firma de curierat astfel incat produsul sa ajunga la adresa corecta. Multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

Am comandat 2 perechi de ochelari (la reducere) din care una a fost transmisa retur, exact asa cum a fost receptionata. SURPRIZA INACCEPTABILA A FOST CA HCV International SRL (watchshop.ro) a refuzat sa primeasca returul si sa returneze contravaloarea produsului, motivand in mod nefondat ca perechea de ochelari prezinta modificari. MARE ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA ACEASTA FIRMA, pentru ca HCV International SRL (watchshop.ro) NU OFERA POSIBILITATEA DE DESCHIDERE A COLETULUI LA LIVRARE, ceea ce este foarte important, intrucat clientul poate fi fraudat de catre vanzator. NU RECOMAND watchshop.ro!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-06-2022 11:16

11:11 AM Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Insa, asa cum v-a comunicat si colega din departamentul customer care, produsul respectiv nu a indeplinit conditiile de retur. Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii etc). Stim cat de important este pentru clientii nostri sa primeasca servicii de calitate, astfel dorim sa va informam asupra faptului ca aveati optiunea de a solicita deschidere colet la livrare, gratuit. Inca o data ne cererem scuze pentru neplacerile create. O zi frumoasa!

Sa nu mai trimiteti produsele desigilate!

RATING:

In primul rand produsul comandat a fost urmarit de cand a intrat in promotie. Comandat pe 23.02.2020 iar imediat ce plasez comanda primesc pe email confirmarea comenzii însa era cu 300 de lei mai mult. Am fost sunat de reprezentantul acestui magazin unde m-a anuntat ca de fapt s-a produs o eroare si ca nu intelege de ce s-a întâmplat așa. Am comandat din alta parte si nu as mai comanda niciodata de la ei!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 16:14

Buna ziua. Ne pare rau pentru problema intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! Au fost plasate doua comenzi la distanta de cateva secunde, produsul din stocul propriu (ultimul de altfel care beneficia de pretul redus) fiind alocat in celalalta comanda. Prin urmare, in comanda dumneavoastra a fost alocat un produs din stoc extern, care avea pretul de vanzare comunicat de colega noastra. Aveti tot dreptul sa fiti nemultumit din cauza acestei probleme, inca o data ne cerem scuze pentru problema intampinata!

Comanda care trebuia sa vina la inceputul lunii martie . Nici un status , nu se stie daca se va livra . Total neprofesionalisti

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2022 10:12

Buna ziua! Va multumim pentru feedback, am verificat comanda dumneavoastra si in sistemul nostru figureaza ca ati fost contactat la plasarea comenzii si ca vi s-a transmis data estimativa de livrare 10.03. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca ai nostri clienti sa aiba parte de o experienta placuta!

Nu am primit comanda. Onorați comenzile și după aia cereți aprecieri!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2022 10:32

Buna ziua, ne pare rau pentru problema intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! Va multumim pentru review, iar pe viitor vom face tot posibilul ca astfel de probleme sa nu mai aibe loc!

Se rezuma intr-un singur cuvant,neseriozitate.

RATING:

Sa crească nivelul de profesionalism

RATING:

Nu am cuparat, deoarece produsul nu este in stoc, am gasit din alta sursa.

RATING:

Am primit un ceas care în 24 de ore întârzie circa 20 minute. Am returnat ceasul nepurtat așa cum am primit și de mai mult de 2 săptămâni nu primim banii înapoi. Nu e problema noastă ce spune ceasornicarul după care ar trebui să mai așteptăm. Nu mai dorim să cumpărăm alt ceas.

RATING:

Nimic de firmă. Firmele care se respectă nu fac atâtea, ca voi, pentru bani. Pentru că umblați cu prosteală.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2021 11:21

Buna ziua. Comanda la care faceti referire a fost pregatita si livrata in conditii optime, fara a intampina probleme. Multumim.

Foarte întârziat, după insistenta telefonica.

RATING:

Au spus ca produsul este pe stoc au primit comanda apoi au urcat pretul produsului si m-au sunat dupa doua zile sa-mi spuna ca nu au produsul respectiv.

RATING:

Neseriosi

RATING:

Astazi suntem in 19 oct. , comanda este facuta in 4 oct. si inca nu am primito , asa ca nu ma intrebati daca sunt multumit.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-10-2021 11:21

Buna ziua, comanda despre care precizati a fost pregatita in termenii prevazuti de site-ul nostru si a fost in asteptare pentru ridicare din showroom. Din cauza unei probleme de comunicare, aceasta a fost ridicata cu intarziere fiind nevoiti sa apelam pentru confirmarea dumneavoastra ca va mai doriti produsele. Multumim!

Am fost contacta dupa 5 zile de la plasarea comenzii ca sa mi se spuna ca distribuitorul ceasului comandat de mine e in concediu si mai dureza inca o saptamana. Precizez ca pe site aparea pe stoc ceasul ! Am renuntat la comanda !

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022