Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

Notă magazin

9,44 / 10

Calitatea livrării

9,27 / 10

Ne recomandă

96,82%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Produs achizitionat slab. Prima oara cand vin cu un ceas in service.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 12:43

Buna ziua, Ne pare rau pentru experienta neplacuta. In urma trimiterii ceasului catre noi, ceasornicarul a constata ca produsul functioneaza in parametrii recomandati de producator. Daca intampinati in continuare aceeasi problema, va rugam sa trimiteti ceasul inapoi, pentru a lua o decizie legata de acest produs. Va multumim si va cerem scuze pentru situatia aparuta.

Faptul ca am primit mail de confirmare a comenzii, cu ridicare din magazin, iar dupa ce am traversat Bucurestiul pentru a ridica produsul, acesta inca nu ajunsese acolo. Pentru ce mai exista optiunea de ridicate din magazin, ca si aceasta dureaza 2 zile? La fel cat dureaza prin curier. Am fost total dezamagita, deoarece produsul respectiv era un cadou, si aveam nevoie de el in ziua respectiva, nu peste 2 zile. Doamna de acolo total neprofesionala, deloc nu a incercat macar sa isi ceara scuze pentru greseala lor. Nu voi recomanda si nici nu voi mai comanda de la dvs.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 07:13

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata si neplacerile cauzate de aceasta! Optiunea de ridicare a produsul din showroom este in special pentru clientii care doresc sa vada produsul inainte de a-l achizitiona, iar e-mailul de confirmare a comenzii este trimis pentru a-i asigura pe clientii nostri ca am primit comanda si urmeaza sa o procesam. Pentru ridicarea produsului din showroom, noi trimitem fiecarui client in parte un SMS de ridicare. Stiam cat de important este pentru clientii nostri sa primeasca produsul la timp, mai ales daca acesta este cadou, astfel, pe viitor va recomandam sa plasati o comanda pentru un ceas care este in stocul nostru pentru a putea primi produsul in aceeasi zi! Inca o data ne pare rau pentru aceasta situatie! O zi frumoasa!

Am luat o pereche de papuci si s au crapat Din prima zi

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:02

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj, dar noi vindem ceasuri. Daca ati fi achizitionat papuci de la noi, cu siguranta nu s-ar fi rupt din prima zi! O zi frumoasa! Echipa WATCHSHOP

Bună ziua! Ce s-a întâmplat la această comandă a fost total neprofesionist din partea d-voastră. Adică eu fac comandă pt.un ceas pe care vroiam să-l fac cadou,sunt sunat pt.confirmarea comenzii,deci totul pare a fi în regulă. Ca apoi în aceeași zi să fiu sunat din nou și să mi se spună că ceasul respectiv nu îl mai are producătorul,deși eu îl comandasem din oferta afișată pe site de voi,și în plus mi-ați și confirmat comanda. Ok,am înțeles și am refăcut comanda alegând alt ceas. Dar surpriză,S-a întâmplat exact la fel și de data asta,fiind sunat a doua zi că nici acest ceas nu-l mai are producătorul recomandându-mi să aleg altul.Îmi pare rău,chiar dacă nu e o pierdere mare pt.voi,dar pe mine m-ați pierdut ca și client. Precizez că în trecut am mai făcut comenzi și nu s-a întâmpla nimic de genul ăsta.A fost o experiență neplăcută și mi S-a părut total neprofesionist ce ați făcut! O zi bună!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 10:02

Buna ziua, Ne pare rau pentru problema aparuta cu comanda dumneavoastra si neplacerile cauzate de aceasta. Știm cat este de important pentru clienții noștri să primească produsele comandate în timp util, mai ales atunci cand acestea sunt cadouri, motiv pentru care depunem toate eforturile pentru a preintampina astfel de situații. Întotdeauna contactam furnizorul pentru a confirma cu acesta disponibilitatea produselor și a oferi clienților toate informațiile necesare, însă nu putem garanta decât pentru produsele aflate în stoc propriu. Ne dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile, astfel că, feedback-ul dumneavoastra este foarte important pentru noi.

Ma așteptam la o echipa mult mai serioasa

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 05:17

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata si neplacerile cauzate de aceasta! Punctele de fidelitate acordate dupa plasare comenzii sunt direct proportionale cu pretul produsului. In momentul in care achizitionati un produs cu discount mare, deci la pret mai mic si punctele de fidelitate scad. De asemenea, aveti pe e-mail si voucherul pentru opinia acordata produsului achizitionat de la noi. Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra, acesta este important pentru noi deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim constant activitatea! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

O joaca de-a oferta cu recuperarea unui ceas mai vechi.

RATING:

A trebuit să sun eu la voi ca sa mi se spuna ca produsul nu e pe stoc deși în comanda cu era prevăzut acest lucru.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:32

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata si neplacerea cauzata de aceasta! Toti clientii care plaseaza o comanda pe site-ul nostru sunt contactati pentru confirmarea acesteia. In cazul in care ceasul este in stoc furnizor si nu in stocul nostru, clientii sunt contactati dupa o discutie in prealabil cu furnizorul, pentru a putea oferi un raspuns sigur, cu privire la livrarea produsului. Va multumim pentru feedback, acesta ne ajuta pentru a evita astfel de situatii pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Ceas la vânzare pe site cu livrare în 120zile Buna afacere...... 😠😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:41

Buna ziua, Din pacate acesta este termenul de livrare oferit de furnizor, pentru anumite modele de ceas. Motivul pentru care, la unele produse avem mentionat " Contactati-ne pentru info stoc", este acela de a putea verifica la furnizor disponibilitatea produsului si timpul de livrare, inainte de plasarea comenzii. Va multumim pentru feedback. O zi frumoasa! Echipa WatchShop

Nu am apucat sa cumpăr nimic de la voi. Ceas Garmin desigilat cu baterie 0, nici nu l-am putut testa în condițiile în care bateria ceasului tine mai mult de o săptămână. Am mers la următorul showroom, ceas desigilat din nou, cu urme de amprenta pe ecranul ceasului (am poze).

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:18

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru acesta situatie! Noi pastram ceasurile asa cum vin de la producator, iar ceasurile Garmin nu vin cu sigiliu. Va multumim pentru feedback!

Nu a-ți trimis comanda si nici nu a-ți sunat sa ma zici ca nu aveti pe sto

RATING:

nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:48

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate produsul comandat de dumneavoastra nu se afla in stocul furnizorului si a fost, intre timp, dezactivat si de pe site. Va multumim pentru feedback! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Neseriosi

RATING:

În anul de gratie 2020 sa ți ia 7 zile sa procesezi o comanda spune totul despre acest magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 02:00

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata! In ziua in care ati plasat comanda noi am contactat furnizorul pentru a verifica disponibilitatea produsului. Din pacate nu am primit un raspuns in timp util, motiv pentru care nu v-am putut da un termen. Va multumim pentru feedback! Vom depune eforturi pentru ca astfel de situatii sa nu mai aibe loc, pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Am vrut să fac cadou un ceas de crăciun, comandat de pe 12.12, nici macar astazi nu l am primit.

RATING:

Comanda nici nu mi-a fost trimisa, Dar sa o mai si primesc

RATING:

Desi indica ca e in stoc dupa 9 zile de la comanda m-au sunat sa-mi spuna ca nu au ceasul pe stoc dar imi pot trimite alt model.

Asa ca acest magazin nu e de incredere pentru Mos Craciun,....doar daca comandati din vara...

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 12:52

Buna Gabriel, Ne pare rau pentru problema intampinata cu comanda plasata pe site-ul nostru si pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie. Din pacate, atunci cand produsele sunt in stoc furnizor si nu in stocul nostru, nu putem garanta 100% livrarea acestuia decat dupa o discutie cu furnizorul. Iti multumim pentru feedback-ul acordat, acesta ne ajuta pentru a ne asigura ca astfel de situatii nu vor mai avea loc, pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

2 comenzi...niciuna onorata. timp pierdut...telefoane...program dat peste cap.

RATING:

Nu se poate sa aștepți două luni un ceas...

RATING:

Exista pe site produse care nu sunt in stoc

RATING:

Sunt foarte nemultumita deoarece nici macar nu am primit coletul, si au trecut 2 saptamani, si trebuia sa il primesc in trei zile.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020