Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

watchshop.ro

Nota: 9,4 / 10 de la 4.358 de clienți verificați

Notă magazin

9,4 / 10

Ne recomandă

95,87%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Un magazin in care nu poti avea incredere, iti pot trimite produsul deteriorat.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2024 12:48

Buna ziua. Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Vom investiga cele semnalate si vom lua masuri pentru a imbunatati serviciile noastre. Multumim pentru intelegere!

Ceasuri false de calitate chineza

RATING:

Răspuns magazin pe 05-01-2024 10:05

Buna ziua. Ne pare rau sa auzim ca aveti indoieli in privinta autenticitatii produselor noastre. Va asiguram ca toate ceasurile pe care le comercializam sunt originale si provin de la producatori sau distribuitori autorizati. Pentru a confirma autenticitatea produselor din oferta, acestea sunt insotite de certificate de garantie. Suntem angajati sa oferim produse autentice si de calitate tuturor clientilor nostri. De asemenea, dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca am incercat sa va contactam pentru confirmarea comenzilor, insa persoana care a raspuns ne-a comunicat ca nu a plasat nicio comanda pe site-ul nostru. Va rugam sa ne contactati pentru orice nelamuriri. Numai bine!

Nu am fost anuntata ca produsul nu mai era in stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2023 12:13

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate de lipsa de comunicare privind produsul comandat. Raspunsul de la furnizor privind disponibilitatea acestuia a ajuns la noi cu intarziere. Va asiguram ca luam in serios feedback-ul dvs. si ca luam masuri pentru evita astfel de situatii in viitor. Va multumim pentru intelegere!

Ceasul nu a ajuns nici in ziua de astazi. Desi termenul de livrare era 17 iulie. Ma bucur ca am ales sa platesc ramburs, ca ramabeam si cu banii luati. Nu am primit niciun mesaj ca se intarzie livrarea sau ca nu exista disponibil. Total neseriosi.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2023 16:37

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie, am avut o eroare de sistem si nu s-a transmis mesajul. Din nefericire, produsul nu a mai fost disponibil la furnizor. Va multumim pentru intelegere. Toate cele bune.

Preturi exagerat de mari comparativ cu alta magazine on line

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2023 15:57

Buna ziua. Fiecare magazin desfasoara propriile campanii promotionale, prin urmare este bine ca ati verificat ofertele mai multor comercianti, astfel incat sa luati cea mai buna decizie pentru dumneavoastra. Comanda plasata pe www.watchshop.ro a fost anulata. O zi frumoasa!

Timpul de livrare

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2023 16:55

Buna ziua. Produsul pe care l-ati comandat pe www.watchshop.ro a fost predat firmei de curierat in ziua urmatoare. Ne pare rau pentru neplacerile cauzate de interactiunea cu firma de curierat. Multumim. Toate cele bune.

Lipsa de respect fata de clienti!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-03-2023 16:23

Buna ziua. Va multumim pentru review si ne pare rau ca acesta este unul negativ. Intrucat stim cat este de important pentru clientii nostri sa poata profita de beneficiile pe care le oferim, colega de la call center v-a recomandat sa optati pentru serviciul gratuit de deschidere colet pentru a evita situatii ca acestea, avand in vedere istoricul comenzilor pe care le-ati efectuat in cadrul magazinului nostru. Va asiguram de faptul ca actionam in baza bunei credinte si incercam de fiecare data sa oferim servicii care sa se ridice la nivelul asteptarilor clientilor nostri. Toate cele bune!

Aveam o zi de naștere pe data de 23.02. Comanda a ajuns pe 28.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2023 16:16

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! A fost un incident izolat, din pacate, produsul comandat de dumneavoastra a fost trimis cu intarziere de catre furnizorul extern. Va multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

Nu am beneficiat de ceas. Am fost anuntat dupa doua zile ca nu este in stoc. Ar fi trebuit sa va interesati din start daca puteti sa-l aduce-ti sau NU. Apreciez ca mi s-au oferit alte variante, dupa cele doua zile in care eu asteptam sa-l platesc, dar celui caruia vroiam sa il fac cadou, vroia acest model, nu cu bratara metalica. Poate alta data vom colabora in cunostinta de cauza, fara a trece zile moarte. Deocamdata nu pot recomanda altor prieteni.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2023 16:26

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie. Dumneavoastra ati plasat comanda duminica, iar aceasta a fost preluata luni de catre colega de la call center, care, in conditiile in care produsul comandat nu a mai fost disponibil la furnizor, v-a oferit variante alternative. Va asiguram de faptul ca luam masuri astfel incat aceasta situatie sa nu se mai repete. Multumim pentru intelegere, toate cele bune!

Nici măcar nu ați trimis comanda făcută la voi pe site

RATING:

Răspuns magazin pe 06-02-2023 14:56

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Am incercat sa va contactam telefonic, insa fara succes. Termenul estimativ de livrare pentru produsul Garmin adus pe comanda este 24.02.2023, asa cum a fost specificat si pe site in momentul plasarii comenzii. Pentru orice alte detalii sau informatii, va stam la dispozitie. Toate cele bune!

au schimbat pretul cand au trecut 9 zile de la comanda si apoi mi- au anulat comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 09-01-2023 17:00

Buna ziua, ne pare rau pentru problema intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! Initial, produsul pe care l-ati comandat figura doar in stocul unui singur furnizor extern. Insa, atunci cand am plasat comanda, ni s-a comunicat ca acesta nu mai este disponibil. Ulterior, s-a activat in oferta unui alt furnizor, iar pretul s-a modificat. Politica de pret este decisa de fiecare furnizor in parte. Multumim pentru intelegere, toate cele bune!

Nesimțiți

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2022 17:47

Buna seara. In urma feedback-ului primit, am contactat persoana care a facut comanda pe www.watchshop.ro si ne-a comunicat faptul ca produsele la care faceti referire nu se regasesc in oferta noastra, facand parte din portofoliul altui magazin. Multumim, toate cele bune!

Răspuns client pe 29-11-2022 17:52:

Produse de calitate! Recomand

Am cumpărat 1 ceas în urma cu 2 săptămâni și nu mai funcționează

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 12:20

Buna ziua! Va multumim pentru mesaj. Dorim sa va informam ca am verificat in baza noastra de date si am vazut ca aveti o singura comanda anulata. Prin urmare, de la noi nu a plecat acel produs catre dumneavoastra. Toate cele bune!

Oferte false de Black Friday 2022. Am fost online in primele secunde cand au deschid site ul si produsele nu au fost disponibile.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2022 11:39

Buna ziua. Apreciem feedback-ul dumneavoastra. Ne pare rau ca aveti aceasta opinie, insa dorim sa va precizam ca ofertele de Black Friday nu au fost false. Din cate am observat, va numarati printre clientii care au beneficiat de una dintre acestea. In momentul in care am dat start campaniei, erau foarte multi vizitatori pe www.watchshop.ro, care au plasat comenzi in acelasi timp, stocurile pentru anumite modele epuizandu-se rapid. Va multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

Am facut comnda,dupa 3 zile,am foat sunat.Operatorul call center,mi-a comunicat ca nu poate onora comanda,chiar daca am primit rasp favorabil,nu era actualizat sistemul

RATING:

Răspuns magazin pe 09-11-2022 11:43

Buna ziua. Review-ul dumneavoastra nu ne este adresat, avand in vedere ca produsul a fost comandat de la un alt magazin. Multumim pentru intelegere, toate cele bune!

Persoana din showroom incepatoare, ezitanta ,cu putine informatii de oferit. La orice dilema suna pe altcineva ( de trei ori a cerut suport telefonic) ,iar la plata cu cardul a pasat sarcina altei colege care era net mai eficienta.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2022 13:17

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Colega din show-room a lipsit in acea zi, fiind inlocuita de doamna cu care ati interactionat, ce activeaza intr-un alt departament. De aici ezitarea in oferirea anumitor informatii. Va multumim pentru intelegere si va asiguram de tot suportul nostru!

Nu sunt cea ce arata în poze

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2022 17:02

Buna ziua. Ne pare rau ca nu ati fost multumit de aspectul produsului comandat. Am verificat ceasul la care faceti referire si va asiguram de faptul ca poza de pe site corespunde. Va rugam sa accesati urmatorul link pentru a vedea poza facuta acestuia in showroom: https://im.ge/i/1658302183276.F15RRq . Multumim. O zi frumoasa!

Nu scrieți tot ce știe să facă ceasul.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 14:43

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Din verificarile efectuate functiile acestui produs sunt mentionate pe site, insa va rugam sa ne transmiteti sugestiile dumneavoastra pentru a completa descrierea produsului. Zi frumoasa!

Am plasat o comanda pe 16 iunie, apoi am primit email sa dau feedback la produs și expediere. Eu încă nu am primit coletul. Am scris un mesaj pe site la sectiunea urmărește comanda și nu a răspuns nimeni, am sunat pe nr afisat,nu răspunde nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 11:40

Buna ziua. Ne pare rau pentru situatia intampinata. Am verificat si nu am avut niciun apel de pe numarul de telefon din comanda. Va rugam sa ne dati forward pe adresa clienti@watchshop.ro la mesajul primit pentru a verifica si preintampina astfel de situatii (solicitare feedback desi nu s-a livrat comanda). Atunci cand ati plasat comanda pe site era afisat termenul estimativ pentru livrarea acesteia. In momentul in care va ajunge produsul, veti fi contactata de catre un operator relatii clienti pentru a confirma cu dumneavoastra ziua livrarii. Multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Comunicare proasta,plimbatata de la Ana la Caiafa si totul pentru ca adresa de livrare a fost scrisa gresita de angajatii dvs.Cu o intarziere de 2 saptamani prin implicarea mea si cu ajutorul firmei de curierat am reusit in sfarsit sa primesc comanda la adresa corecta. Daca cel care expediaza de la dvs. nu poate face diferenta intre o STRADA si un BULEVARD si intre un ORAS si ALTUL,atunci ori are o problema in intelegerea limbii romane ori nu stie sa citeasca in limba romana.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 15:05

Buna ziua. Ne pare rau pentru aceasta situatie si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Din verificarile efectuate, comanda a fost plasata de dumneavoastra direct pe site, prin urmare niciun angajat nu a modificat adresa. Cel mai probabil a fost o eroare de sistem, reprezentatii customer care incercand sa rezolve problema contactand la randul lor firma de curierat astfel incat produsul sa ajunga la adresa corecta. Multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024