Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

Notă magazin

9,44 / 10

Calitatea livrării

9,27 / 10

Ne recomandă

96,82%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Produs achizitionat slab. Prima oara cand vin cu un ceas in service.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 12:43

Buna ziua, Ne pare rau pentru experienta neplacuta. In urma trimiterii ceasului catre noi, ceasornicarul a constata ca produsul functioneaza in parametrii recomandati de producator. Daca intampinati in continuare aceeasi problema, va rugam sa trimiteti ceasul inapoi, pentru a lua o decizie legata de acest produs. Va multumim si va cerem scuze pentru situatia aparuta.

Faptul ca am primit mail de confirmare a comenzii, cu ridicare din magazin, iar dupa ce am traversat Bucurestiul pentru a ridica produsul, acesta inca nu ajunsese acolo. Pentru ce mai exista optiunea de ridicate din magazin, ca si aceasta dureaza 2 zile? La fel cat dureaza prin curier. Am fost total dezamagita, deoarece produsul respectiv era un cadou, si aveam nevoie de el in ziua respectiva, nu peste 2 zile. Doamna de acolo total neprofesionala, deloc nu a incercat macar sa isi ceara scuze pentru greseala lor. Nu voi recomanda si nici nu voi mai comanda de la dvs.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 07:13

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata si neplacerile cauzate de aceasta! Optiunea de ridicare a produsul din showroom este in special pentru clientii care doresc sa vada produsul inainte de a-l achizitiona, iar e-mailul de confirmare a comenzii este trimis pentru a-i asigura pe clientii nostri ca am primit comanda si urmeaza sa o procesam. Pentru ridicarea produsului din showroom, noi trimitem fiecarui client in parte un SMS de ridicare. Stiam cat de important este pentru clientii nostri sa primeasca produsul la timp, mai ales daca acesta este cadou, astfel, pe viitor va recomandam sa plasati o comanda pentru un ceas care este in stocul nostru pentru a putea primi produsul in aceeasi zi! Inca o data ne pare rau pentru aceasta situatie! O zi frumoasa!

Am luat o pereche de papuci si s au crapat Din prima zi

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:02

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj, dar noi vindem ceasuri. Daca ati fi achizitionat papuci de la noi, cu siguranta nu s-ar fi rupt din prima zi! O zi frumoasa! Echipa WATCHSHOP

Ceasul comandat l-am primit cu bateria consumata, nici cel mai mic efort sa se verifice daca macar functiona.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2020 03:57

Buna ziua, Ne pare foarte rau pentru problema intampinata cu ceasul achizitionat de la noi si pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie! Produsele sunt verificate inainte de a fi livrate catre clienti, dar atunci cand acestea sunt manipulate de oameni, mai exista si greseli. Va asteptam oricand in showroom-ul nostru din Strada Morilor, nr. 42, pentru a va schimba gratuit bateria ceasului! O zi frumoasa, Echipa WatchShop!

afiseaza pe site produse pe care dupa ce le comanzi iti spun la tel. ca de fapt nu sunt in magazin!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-06-2020 11:11

Buna ziua, Ne pare rau pentru problema intampinata cu comanda dumneavoastra si neplacerile cauzate de aceasta! Pe fiecare pagina de produs avem mentionata disponibilitatea acestuia, iar daca produsul este in stocul furnizorului, el vine pe baza de comanda. De asemenea, pentru fiecare comanda in parte, tinem clientii la curent cu statusul livrarii ceasului. Va multumim pentru feedback! Ne dorim sa ne imbunatatim serviciile, astfel acesta este foarte important pentru noi! O zi frumoasa! Echipa WatchShop

Bună ziua! Ce s-a întâmplat la această comandă a fost total neprofesionist din partea d-voastră. Adică eu fac comandă pt.un ceas pe care vroiam să-l fac cadou,sunt sunat pt.confirmarea comenzii,deci totul pare a fi în regulă. Ca apoi în aceeași zi să fiu sunat din nou și să mi se spună că ceasul respectiv nu îl mai are producătorul,deși eu îl comandasem din oferta afișată pe site de voi,și în plus mi-ați și confirmat comanda. Ok,am înțeles și am refăcut comanda alegând alt ceas. Dar surpriză,S-a întâmplat exact la fel și de data asta,fiind sunat a doua zi că nici acest ceas nu-l mai are producătorul recomandându-mi să aleg altul.Îmi pare rău,chiar dacă nu e o pierdere mare pt.voi,dar pe mine m-ați pierdut ca și client. Precizez că în trecut am mai făcut comenzi și nu s-a întâmpla nimic de genul ăsta.A fost o experiență neplăcută și mi S-a părut total neprofesionist ce ați făcut! O zi bună!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 10:02

Buna ziua, Ne pare rau pentru problema aparuta cu comanda dumneavoastra si neplacerile cauzate de aceasta. Știm cat este de important pentru clienții noștri să primească produsele comandate în timp util, mai ales atunci cand acestea sunt cadouri, motiv pentru care depunem toate eforturile pentru a preintampina astfel de situații. Întotdeauna contactam furnizorul pentru a confirma cu acesta disponibilitatea produselor și a oferi clienților toate informațiile necesare, însă nu putem garanta decât pentru produsele aflate în stoc propriu. Ne dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile, astfel că, feedback-ul dumneavoastra este foarte important pentru noi.

Succes

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 11:07

Buna ziua, Va multumim pentru recomandare si va mai asteptam in magazinul nostru! O zi frumoasa! Echipa WatchShop

Neseriozitate

RATING:

Raspuns magazin pe 19-05-2020 01:20

Buna Roxana, Ne pare foarte rau pentru problema intampinata cu produsul achizitionat de la noi si pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie! Stim cat este de important pentru clientii nostri sa primeasca produsele la timp si depunem eforturi in aceasta directie! Ceasurile pleaca din depozitul nostru in aceeasi zi in care ajung de la furnizor, dar din pacate nu putem garanta si livrarea din partea acestora. Va multumim pentru feedback! Acesta este foarte important pentru noi, deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim activitatea pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Ma așteptam la o echipa mult mai serioasa

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 05:17

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata si neplacerile cauzate de aceasta! Punctele de fidelitate acordate dupa plasare comenzii sunt direct proportionale cu pretul produsului. In momentul in care achizitionati un produs cu discount mare, deci la pret mai mic si punctele de fidelitate scad. De asemenea, aveti pe e-mail si voucherul pentru opinia acordata produsului achizitionat de la noi. Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra, acesta este important pentru noi deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim constant activitatea! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

A trebuit să sun eu la voi ca sa mi se spuna ca produsul nu e pe stoc deși în comanda cu era prevăzut acest lucru.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:32

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata si neplacerea cauzata de aceasta! Toti clientii care plaseaza o comanda pe site-ul nostru sunt contactati pentru confirmarea acesteia. In cazul in care ceasul este in stoc furnizor si nu in stocul nostru, clientii sunt contactati dupa o discutie in prealabil cu furnizorul, pentru a putea oferi un raspuns sigur, cu privire la livrarea produsului. Va multumim pentru feedback, acesta ne ajuta pentru a evita astfel de situatii pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Ceas la vânzare pe site cu livrare în 120zile Buna afacere...... 😠😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:41

Buna ziua, Din pacate acesta este termenul de livrare oferit de furnizor, pentru anumite modele de ceas. Motivul pentru care, la unele produse avem mentionat " Contactati-ne pentru info stoc", este acela de a putea verifica la furnizor disponibilitatea produsului si timpul de livrare, inainte de plasarea comenzii. Va multumim pentru feedback. O zi frumoasa! Echipa WatchShop

Nu am apucat sa cumpăr nimic de la voi. Ceas Garmin desigilat cu baterie 0, nici nu l-am putut testa în condițiile în care bateria ceasului tine mai mult de o săptămână. Am mers la următorul showroom, ceas desigilat din nou, cu urme de amprenta pe ecranul ceasului (am poze).

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:18

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru acesta situatie! Noi pastram ceasurile asa cum vin de la producator, iar ceasurile Garmin nu vin cu sigiliu. Va multumim pentru feedback!

nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:48

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate produsul comandat de dumneavoastra nu se afla in stocul furnizorului si a fost, intre timp, dezactivat si de pe site. Va multumim pentru feedback! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Sa nu mai trimita ceasuri fara baterie functionala

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:20

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia aparuta! Colegii nostri verifica mereu ceasurile care pleaca spre clienti, dar este intr-adevar posibil ca uneori sa nu observe faptul ca bateria este descarcata. Va multumim pentru feedback! O zi frumoasa!

În anul de gratie 2020 sa ți ia 7 zile sa procesezi o comanda spune totul despre acest magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 02:00

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata! In ziua in care ati plasat comanda noi am contactat furnizorul pentru a verifica disponibilitatea produsului. Din pacate nu am primit un raspuns in timp util, motiv pentru care nu v-am putut da un termen. Va multumim pentru feedback! Vom depune eforturi pentru ca astfel de situatii sa nu mai aibe loc, pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

Același produs l-am gasite mai ieftin cu 40 Ron la alt dealer!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 10:22

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! O zi frumoasa!

Desi indica ca e in stoc dupa 9 zile de la comanda m-au sunat sa-mi spuna ca nu au ceasul pe stoc dar imi pot trimite alt model.

Asa ca acest magazin nu e de incredere pentru Mos Craciun,....doar daca comandati din vara...

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 12:52

Buna Gabriel, Ne pare rau pentru problema intampinata cu comanda plasata pe site-ul nostru si pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie. Din pacate, atunci cand produsele sunt in stoc furnizor si nu in stocul nostru, nu putem garanta 100% livrarea acestuia decat dupa o discutie cu furnizorul. Iti multumim pentru feedback-ul acordat, acesta ne ajuta pentru a ne asigura ca astfel de situatii nu vor mai avea loc, pe viitor! O zi frumoasa, Echipa WatchShop

A afișat reduceri și le-a ignorat. De aceea nu recomand. N-am cumpărat nimic de la ei, ci de la bb-shop.ro, la un preț mai mic, prin curier, în 2 zile și cu plata acestuia anulată drept cadou de Crăciun. Luați exemplu!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2020 01:05

Buna ziua, Ne pare rau pentru problema intampinata si pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie. Din pacate, voucherele pe care clientii le primesc de la noi nu sunt intotdeauna cumulabile cu alte reduceri de pe site. In e-mailul pe care il primiti, cu codul de voucher, este mentionat si acest aspect. Va multumim pentru feedback! O zi frumoasa! Echipa WatchShop

Reglati problema cu plata in rate la toate magazinele! Este rusinos sa trimiteti clientii de la o locatie la alta pe motivul ca nu aveti pos de o anumita banca mai ales cand in site este prevazut asa ceva.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 11:47

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru aceasta situatia! Am actualizat informatiile pe site, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor.



O zi frumoasa!

Livrarea a fost impecabila. Adevarata problema a aparut in momentul in care am deschis pachetul.

Produsul livrat avea un defect major si urme evidente de uzura anterioara. Am facut retur, urmand toti pasii aferenti.

Desi initial mi s-a spus ca banii imi vor fi returnati in 3-5 zile lucratoare, iata-ma in cea de-a 6 zi lucratoare din momentul in s-a confirmat primirea returului, ca ma vad nevoit sa ma rog de dansii sa imi returneze suma de bani datorata.

Ba chiar mai mult, in momentul in care am sunat astazi, mi s-a promis ca voi fi sunat cu celeritate. Evident acest lucru nu s-a intamplat si vazandu-ma nevoit sa revin cu un apel telefonic, mi s-a spus sec si beligerant , ca domnul cu care am vorbit se afla intr-o sedinta si sa astept, fara a mi se da un interval de timp.

Cu adevarat regret ca am comandat de pe aceasta platforma.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2019 05:35

Buna ziua,



Ne pare rau pentru aceasta situatie. Am verificat cu colegii de la contabilitate si banii au fost returnati in contul dumneavoastra. De asemenea, ceasurile pe care le comercializam sunt noi si 100% originale, dar este intr-adevar, vina noastra ca nu am verificat acest produs inainte de livrare. Feedback-ul dumneavoastra este corect si foarte important pentru noi, motiv pentru care am luat o serie de masuri interne, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020