Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,4 / 10

Ne recomandă

97,32%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Reglati problema cu plata in rate la toate magazinele! Este rusinos sa trimiteti clientii de la o locatie la alta pe motivul ca nu aveti pos de o anumita banca mai ales cand in site este prevazut asa ceva.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 11:47

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru aceasta situatia! Am actualizat informatiile pe site, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor.



O zi frumoasa!

Livrarea a fost impecabila. Adevarata problema a aparut in momentul in care am deschis pachetul.

Produsul livrat avea un defect major si urme evidente de uzura anterioara. Am facut retur, urmand toti pasii aferenti.

Desi initial mi s-a spus ca banii imi vor fi returnati in 3-5 zile lucratoare, iata-ma in cea de-a 6 zi lucratoare din momentul in s-a confirmat primirea returului, ca ma vad nevoit sa ma rog de dansii sa imi returneze suma de bani datorata.

Ba chiar mai mult, in momentul in care am sunat astazi, mi s-a promis ca voi fi sunat cu celeritate. Evident acest lucru nu s-a intamplat si vazandu-ma nevoit sa revin cu un apel telefonic, mi s-a spus sec si beligerant , ca domnul cu care am vorbit se afla intr-o sedinta si sa astept, fara a mi se da un interval de timp.

Cu adevarat regret ca am comandat de pe aceasta platforma.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2019 05:35

Buna ziua,



Ne pare rau pentru aceasta situatie. Am verificat cu colegii de la contabilitate si banii au fost returnati in contul dumneavoastra. De asemenea, ceasurile pe care le comercializam sunt noi si 100% originale, dar este intr-adevar, vina noastra ca nu am verificat acest produs inainte de livrare. Feedback-ul dumneavoastra este corect si foarte important pentru noi, motiv pentru care am luat o serie de masuri interne, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor!

Nu am nimic bun de spus despre wachshop! motivul? am comandat un ceas automatic tissot, in valoare de 3060 lei; am primit mesaj ca se afla in stoc si-l pot ridica din magazinul din Afi Cotroceni, iar cand am ajuns acolo nu exista nici un ceas, mai mult chiar mi s-a spus ca nu este pe stoc la producator.... :)))))) Am mers de acolo direct la B&B in Plazza; mi l-au adus a 2-a zi, si cu un discount de 190 lei pentru ca am asteptat. Deci, nu voi mai achizitiona never ever nimic de la voi si nici nu va recomand! TOTALA LIPSA DE PROFESIONALISM!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-09-2019 12:58

Ne cerem scuze pentru situatie. Am verificat comanda dumneavoastra si in data de 11.09.2019 ati fost contactata telefonic si ati primit si un e-mail, in care vi s-a comunicat faptul ca produsul nu este pe stoc, dar poate fi adus pe comanda, in 2 luni. Daca ati primit un mesaj in care vi s-a spus ca produsul este pe stoc, va rugam sa ni-l transmiteti si noua, sa verificam daca nu cumva este o eroare din sistem.



Va multumim!



O zi frumoasa,



WatchShop.ro

Ceasul este o copie reușită.. și atât!! Îl voi returna imediat.. dacă și la ceasurile care sunt f accesibile la preț putem găsi replici.. fără comentarii !

RATING:

Raspuns magazin pe 09-09-2019 04:21

Buna ziua,



Conform discutiei telefonice, va putem asigura de faptul ca toate cesurile comercializate de Watchshop.ro sunt noi si originale. In cazul in care produsul nu este pe placul dumneavoastra, se poate returna, in 365 zile, daca acesta nu a fost purtat. Asteptam produsul, pentru procedura de retur. Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta oricand. Va multumim!

Este a 3 oara cand comand online, apare in stoc, dupa cateva zile ma sun imi spun ca nu e mai e valabil si imi dau variante mai scumpe sau mai proaste.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-08-2019 10:30

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o. Stocurile furnizorlor se actualizeaza in 24-48 de ore, in functie de procedurile interne ale acestora, motiv pentru care pot aparea situatii in care produsul sa fie cu o disponibilitate eronata. Ne pare rau ca nu am reusit sa onoram comanda, speram sa reveniti pe viitor cu o experienta placuta.



Va dorim o zi placuta,

Echipa WatchShop.ro

Daca tot nu aveti produsele, macar nu le mai puneti pe site. Sau e doar ca sa para ca sunt multe produse ?

RATING:

Raspuns magazin pe 02-08-2019 03:20

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu magazinul nostru. Din pacate, in cazul unor produse (cum a fost cel din comanda dvs.), disponibilitatea produselor este depenenta de furnizor. Speram ca pe viitor sa avem informatii mai clare! Va dorim o zi placuta!

Cum să fiu mulțumit când am făcut o comandă care nu a fost onorată?

La asta mai adăugați că era și pentru un cadou așteptat...

Mai contează motivele și scuzele???

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2019 12:20

Buna ziua,



Ne pare rau pentru nemultumirea legata de comanda dvs. Produsul pe care l-ati comandat avea statusul 'Contactati-ne pentru info stoc', iar in cazul dvs., din pacate, produsul nu a mai fost disponibil. Va intelegem nemultumirea, insa in unele cazuri suntem dependenti de disponibilitatea furnizorului, aspect pe care nu il putem controla.

Va dorim o zi placuta!

Foarte dezamagit!

Am vrut sa cumpar un ceas Garmin Fenix Chronos, pret 6000 de lei, deci deloc ieftin. Dupa plasarea comenzii, in cateva ore, am fost sunat de un reprezentant al magazinului care m-a informat ca deoarece am optat pentru plata cu cardul in magazin, e nevoie de un avans de 20% pentru a lansa comanda catre Garmin. M-am executat pe loc, le-am virat, pe baza facturii proforma, 1800 de lei, dupa care, pauza, nu m-a mai sunat nimeni timp de 2, 3 zile cand m-a contactat in sfarsit reprezentantul magazinului dar nu pentru a-mi da vestea buna ca ceasul meu e pe drum, ci pentru a ma informa ca modelul respectiv de ceas nu mai este in oferta; mi s-a spus ca banii imi vor fi returnati si mi s-au prezentat scuze, regrete eterne, etc. Suma de 1800 de lei, avansul mai sus mentionat, s-a reintors in contul meu dupa alte cateva zile.

Concluzia: am fost lipsit de o suma deloc neglijabila (circa 375 Euro) pentru o perioada de aproximativ 7 - 8 zile fara a avea parte de produsul pe care l-am comandat. Poate ar fi fost mai 'destept' din partea magazinului sa se intereseze de disponibilitatea produsului inainte sa-mi ceara sa le platesc avans pentru a trimite comanda catre furnizor.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 05:45

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Este adevarat tot ceea ce spuneti si nu putem face decat sa ne cerem scuze pentru situatia creata. Eroarea a aparut la comunicarea cu furnizorul, dar problema este de 'bucatarie interna' si ar fi trebuit sa dezactivam produsul inainte de a confirma o comanda pentru un produs care nu se mai fabrica. Speram ca veti gasi in alta parte produsul pe care il doriti sau ceva asemanator si sa nu ramaneti suparat pe noi pe termen nelimitat.

Va dorim o zi placuta!

Nu mai ignorati cumparatorii. Un apel telefonic sau un e-mail nu-i mare lucru, dar asa puteti tine aproape clientii. Pe mine cred ca m-ati pierdut!

RATING:

Raspuns magazin pe 17-05-2019 11:14

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Din pacate, in cazul unor furnizori, termenul de livrare este destul de mare (25 de zile, in cazul comenzii dvs.), asta fiind si motivul pentru care nu ati fost contactat. Ne cerem scuze pentru neintelegerea cauzata, speram totusi sa ramaneti alaturi de noi si pe viitor!

am cumparat ceasul cu 4 zile inaintea unei zile aniversare...el a venit dupa mai bine de o saptamana.sa ca am cumparat alt cadou ,iar eu am ramas cu ceasul de daruit.profund dezamagit de servicii

RATING:

Raspuns magazin pe 06-05-2019 11:03

Buna ziua,



Ne pare rau pentru problema aparuta, sunt unele situatii in care clientul are de suferit din cauza neintelegerilor. Daca nu mai doriti produsul, il puteti face retur. Stim ca nu putem schimba ceea ce s-a intamplat, motiv pentru care singurul lucru pe care il putem face este sa ne cerem scuze pentru intarzierea comenzii.



O zi placuta,

Echipa WatchShop

Buna parere

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2019 11:46

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Am observat ca ne-ati oferit nota 1 pentru comanda. Va rugam sa ne spuneti care au fost problemele intampinate, pentru a putea preveni pe viitor, pe cat posibil, situatiile neplacute.



O zi placuta,

Echipa WatchShop.ro

Am făcut comanda la începutul lunii ianuarie ,dar a trebuit să revin eu, timp de 2 saptamani, cu apeluri telefonice ulterioare ca pana la urma să mi se spună că produsul comandat nu mai este pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-01-2019 10:52

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Initial produsul ne-a fost confirmat de furnizor, ulterior spunandu-ne ca a fost o eroare a stocului. Am incercat sa facem rost de produs din alta parte, dar nu am gasit. Stim ca este o situatie neplacuta si am fi putut gestiona mai bine situatia, motiv pentru care tot ce putem face este sa ne cerem scuze pentru situatia neplacuta creata.



Va dorim o zi placuta!

Produse cu defecte!!

RATING:

Raspuns magazin pe 17-01-2019 05:13

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj. Asa cum v-am explcat si in discutia telefonica, ceasul nu prezinta defecte, ci are un alt mecanism, cu alt tip de functionare. Greseala pe care ne-o asumam este aceea ca la mecanism in loc de calibru G10.211 am scris G10.212. Dupa discutia cu dvs. am actualizat informatia in site. Pentru aceasta greseala de documentare ne cerem scuze. In ceea ce priveste problema reclamata si anume ca produsele au defecte, va reconfirmam faptul ca produsele sunt in stare perfecta de functionare, diferenta fiind cauzata de mecanism, nicidecum de vreun defect al ceasului.



Va dorim o seara excelenta!

Ceasul avea diametrul mai mic decat scria in anuntul de pe site iar cureaua era maro in loc de neagra asa cum am comandat !

RATING:

Raspuns magazin pe 14-01-2019 05:08

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru eroarea aparuta la documentarea produsului. Stim ca nu compenseaza faptul ca nu ati primit produsul pe care l-ati dorit, insa singurul lucru pe care il putem face este sa va garantam faptul ca ne pare rau de situatia neplacuta.

Va dorim o zi placuta in continuare!

Nu se implica activ. Promptitudinea este inexistenta. Aroganta agentilor este mare. Livreaza comanda in 3 saptamani.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-01-2019 05:11

Buna ziua,

Ne pare rau ca nu ati fost multumit de durata comenzii. Furnizorul acestui ceas era in concediu in perioada sarbatorilor, iar termenul estimat de livrare a fost actualizat in consecinta pe site-ul nostru. In momentul in care produsul a ajuns in stoc, v-am transmis aceasta informatie, dar ne-ati transmis ca este posibil sa nu mai doriti produsul.

Comanda mea inca nu a ajuns, de 3 saptamani!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-01-2019 01:34

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru intarzierea livrarii, furnizorul acestui produs nu a lucrat in perioada Craciunului/Anului Nou, motiv pentru care livrarea a durat mai mult decat in mod normal. Inca o data va cerem scuze si, chiar daca sunteti suparata, speram sa ramaneti alaturi de noi pe viitor.

O zi excelenta!

am cumparat 2 ceasuri Casio pe care le-am ridicat direc de la magazin, unul pt mine celalt cadou. Cel cadou era in stare de nefunctionare

( baterie 0).

Parerea mea este ca trebuiau verificate ambele ceasuri inainte de vanzare! Sugestia mea este ca atunci cand este cumparat un produs sa fie verificat si pusa o baterie noua!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 10:30

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Suntem constienti ca nu mai putem schimba prima impresie, motiv pentru care nu putem decat sa ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Pe viitor vom incerca sa fim atenti la toate detaliile ceasurilor pe care le comercializam.



Va dorim o zi excelenta in continuare!

Sunt produse fake

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 10:33

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Toate produsele pe care le comercializam sunt originale, iar acolo unde este cazul, sunt insotite si de certificatul de autenticitate. Daca, totusi, nu sunteti multumita de calitatea produsului pe care l-ati primit, il puteti returna in termen de 365 de zile de la primirea acestuia, respectand conditiile generale de retur.



Va dorim o zi excelenta!

.........

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 10:20

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Va rugam sa ne spuneti ce anume v-a nemultumit in relatia pe care ati avut-o cu noi, pentru a incerca sa indreptam lucrurile care nu au mers asa cum trebuia.



Va dorim o zi placuta!

Sa schimbe radical modul livtare a produselor

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 10:18

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Din pacate, odata ce coletul este preluat de curier, nu mai avem control pe ce se intampla cu produsul. Singurul lucru pe care il putem face este sa insistam la firma de curierat pentru gasirea/livrarea produsului, dar cateodata se intampla ca pachetul sa nu fie livrat la timp sau chiar deloc. Ne pare rau ca acest lucru s-a intamplat la dvs., iar pe viitor vom incerca sa optimizam procesul de livrare.

Va dorim o zi placuta in continuare!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.165. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020