Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

watchshop.ro

Nota: 9,44 / 10 de la 3.677 de clienți verificați

Notă magazin

9,44 / 10

Ne recomandă

96,36%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate produselor watchshop.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Nesimțiți

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2022 17:47

Buna seara. In urma feedback-ului primit, am contactat persoana care a facut comanda pe www.watchshop.ro si ne-a comunicat faptul ca produsele la care faceti referire nu se regasesc in oferta noastra, facand parte din portofoliul altui magazin. Multumim, toate cele bune!

Răspuns client pe 29-11-2022 17:52:

Produse de calitate! Recomand

Am cumpărat 1 ceas în urma cu 2 săptămâni și nu mai funcționează

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 12:20

Buna ziua! Va multumim pentru mesaj. Dorim sa va informam ca am verificat in baza noastra de date si am vazut ca aveti o singura comanda anulata. Prin urmare, de la noi nu a plecat acel produs catre dumneavoastra. Toate cele bune!

Oferte false de Black Friday 2022. Am fost online in primele secunde cand au deschid site ul si produsele nu au fost disponibile.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2022 11:39

Buna ziua. Apreciem feedback-ul dumneavoastra. Ne pare rau ca aveti aceasta opinie, insa dorim sa va precizam ca ofertele de Black Friday nu au fost false. Din cate am observat, va numarati printre clientii care au beneficiat de una dintre acestea. In momentul in care am dat start campaniei, erau foarte multi vizitatori pe www.watchshop.ro, care au plasat comenzi in acelasi timp, stocurile pentru anumite modele epuizandu-se rapid. Va multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

Am facut comnda,dupa 3 zile,am foat sunat.Operatorul call center,mi-a comunicat ca nu poate onora comanda,chiar daca am primit rasp favorabil,nu era actualizat sistemul

RATING:

Răspuns magazin pe 09-11-2022 11:43

Buna ziua. Review-ul dumneavoastra nu ne este adresat, avand in vedere ca produsul a fost comandat de la un alt magazin. Multumim pentru intelegere, toate cele bune!

Persoana din showroom incepatoare, ezitanta ,cu putine informatii de oferit. La orice dilema suna pe altcineva ( de trei ori a cerut suport telefonic) ,iar la plata cu cardul a pasat sarcina altei colege care era net mai eficienta.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2022 13:17

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Colega din show-room a lipsit in acea zi, fiind inlocuita de doamna cu care ati interactionat, ce activeaza intr-un alt departament. De aici ezitarea in oferirea anumitor informatii. Va multumim pentru intelegere si va asiguram de tot suportul nostru!

Nu sunt cea ce arata în poze

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2022 17:02

Buna ziua. Ne pare rau ca nu ati fost multumit de aspectul produsului comandat. Am verificat ceasul la care faceti referire si va asiguram de faptul ca poza de pe site corespunde. Va rugam sa accesati urmatorul link pentru a vedea poza facuta acestuia in showroom: https://im.ge/i/1658302183276.F15RRq . Multumim. O zi frumoasa!

Nu scrieți tot ce știe să facă ceasul.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 14:43

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Din verificarile efectuate functiile acestui produs sunt mentionate pe site, insa va rugam sa ne transmiteti sugestiile dumneavoastra pentru a completa descrierea produsului. Zi frumoasa!

Am plasat o comanda pe 16 iunie, apoi am primit email sa dau feedback la produs și expediere. Eu încă nu am primit coletul. Am scris un mesaj pe site la sectiunea urmărește comanda și nu a răspuns nimeni, am sunat pe nr afisat,nu răspunde nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 11:40

Buna ziua. Ne pare rau pentru situatia intampinata. Am verificat si nu am avut niciun apel de pe numarul de telefon din comanda. Va rugam sa ne dati forward pe adresa clienti@watchshop.ro la mesajul primit pentru a verifica si preintampina astfel de situatii (solicitare feedback desi nu s-a livrat comanda). Atunci cand ati plasat comanda pe site era afisat termenul estimativ pentru livrarea acesteia. In momentul in care va ajunge produsul, veti fi contactata de catre un operator relatii clienti pentru a confirma cu dumneavoastra ziua livrarii. Multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Comunicare proasta,plimbatata de la Ana la Caiafa si totul pentru ca adresa de livrare a fost scrisa gresita de angajatii dvs.Cu o intarziere de 2 saptamani prin implicarea mea si cu ajutorul firmei de curierat am reusit in sfarsit sa primesc comanda la adresa corecta. Daca cel care expediaza de la dvs. nu poate face diferenta intre o STRADA si un BULEVARD si intre un ORAS si ALTUL,atunci ori are o problema in intelegerea limbii romane ori nu stie sa citeasca in limba romana.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 15:05

Buna ziua. Ne pare rau pentru aceasta situatie si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Din verificarile efectuate, comanda a fost plasata de dumneavoastra direct pe site, prin urmare niciun angajat nu a modificat adresa. Cel mai probabil a fost o eroare de sistem, reprezentatii customer care incercand sa rezolve problema contactand la randul lor firma de curierat astfel incat produsul sa ajunga la adresa corecta. Multumim pentru intelegere. Toate cele bune!

Am găsit oferta doua ceasuri la același preț pentru un ceas.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-06-2022 10:35

Buna ziua. Fiecare magazin desfasoara propriile campanii promotionale, prin urmare este bine ca ati verificat ofertele mai multor comercianti, astfel incat sa luati cea mai buna decizie pentru dumneavoastra. Comanda plasata pe www.watchshop.ro a fost anulata ca urmare a solicitarii pe care ati facut-o. O zi frumoasa!

Am comandat 2 perechi de ochelari (la reducere) din care una a fost transmisa retur, exact asa cum a fost receptionata. SURPRIZA INACCEPTABILA A FOST CA HCV International SRL (watchshop.ro) a refuzat sa primeasca returul si sa returneze contravaloarea produsului, motivand in mod nefondat ca perechea de ochelari prezinta modificari. MARE ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA ACEASTA FIRMA, pentru ca HCV International SRL (watchshop.ro) NU OFERA POSIBILITATEA DE DESCHIDERE A COLETULUI LA LIVRARE, ceea ce este foarte important, intrucat clientul poate fi fraudat de catre vanzator. NU RECOMAND watchshop.ro!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-06-2022 11:16

11:11 AM Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Insa, asa cum v-a comunicat si colega din departamentul customer care, produsul respectiv nu a indeplinit conditiile de retur. Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii etc). Stim cat de important este pentru clientii nostri sa primeasca servicii de calitate, astfel dorim sa va informam asupra faptului ca aveati optiunea de a solicita deschidere colet la livrare, gratuit. Inca o data ne cererem scuze pentru neplacerile create. O zi frumoasa!

Ceasurile nu au venit ambalate corespunzator (folii protectie etc.) plus ca par fake

RATING:

Răspuns magazin pe 24-05-2022 10:27

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie! Va asiguram ca produsele pe care le comercializam sunt noi si originale. Acestea sunt livrate catre client in cutia de la producator, insotite de factura si certificat de garantie de 24 luni pentru mecanismul ceasului. De asemenea, dorim sa va precizam ca nu toate ceasurile vin cu folie de protectie, unele fiind scoase in momentul verificarii produsului. Pentru alte informatii nu ezitati sa ne contactati. Multumim, toate cele bune!

Am comandat un ceas cu 15 zile in urmă și nici acum nu a sosit.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2022 11:42

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie. A fost o eroare din partea furnizorului in ceea ce priveste livrarea produsului si va asiguram de faptul ca luam masuri pentru ca astfel de intamplari sa fie preintampinate pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Răspuns client pe 08-04-2022 17:05:

In primul rand produsul comandat a fost urmarit de cand a intrat in promotie. Comandat pe 23.02.2020 iar imediat ce plasez comanda primesc pe email confirmarea comenzii însa era cu 300 de lei mai mult. Am fost sunat de reprezentantul acestui magazin unde m-a anuntat ca de fapt s-a produs o eroare si ca nu intelege de ce s-a întâmplat așa. Am comandat din alta parte si nu as mai comanda niciodata de la ei!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 16:14

Buna ziua. Ne pare rau pentru problema intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! Au fost plasate doua comenzi la distanta de cateva secunde, produsul din stocul propriu (ultimul de altfel care beneficia de pretul redus) fiind alocat in celalalta comanda. Prin urmare, in comanda dumneavoastra a fost alocat un produs din stoc extern, care avea pretul de vanzare comunicat de colega noastra. Aveti tot dreptul sa fiti nemultumit din cauza acestei probleme, inca o data ne cerem scuze pentru problema intampinata!

Comanda care trebuia sa vina la inceputul lunii martie . Nici un status , nu se stie daca se va livra . Total neprofesionalisti

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2022 10:12

Buna ziua! Va multumim pentru feedback, am verificat comanda dumneavoastra si in sistemul nostru figureaza ca ati fost contactat la plasarea comenzii si ca vi s-a transmis data estimativa de livrare 10.03. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca ai nostri clienti sa aiba parte de o experienta placuta!

Nu am primit comanda. Onorați comenzile și după aia cereți aprecieri!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2022 10:32

Buna ziua, ne pare rau pentru problema intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create de aceasta situatie! Va multumim pentru review, iar pe viitor vom face tot posibilul ca astfel de probleme sa nu mai aibe loc!

Nimic de firmă. Firmele care se respectă nu fac atâtea, ca voi, pentru bani. Pentru că umblați cu prosteală.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2021 11:21

Buna ziua. Comanda la care faceti referire a fost pregatita si livrata in conditii optime, fara a intampina probleme. Multumim.

Astazi suntem in 19 oct. , comanda este facuta in 4 oct. si inca nu am primito , asa ca nu ma intrebati daca sunt multumit.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-10-2021 11:21

Buna ziua, comanda despre care precizati a fost pregatita in termenii prevazuti de site-ul nostru si a fost in asteptare pentru ridicare din showroom. Din cauza unei probleme de comunicare, aceasta a fost ridicata cu intarziere fiind nevoiti sa apelam pentru confirmarea dumneavoastra ca va mai doriti produsele. Multumim!

nepasare fata de clienti

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2021 10:11

Buna, Constantin, Te rugam sa ne oferi mai multe detalii despre problema cu care te-ai confruntat, pentru a incerca sa o remediem. Multumim, o zi frumoasa!

Ceasul a stat din a doua zi, a repornit cât l-am purtat la mână, apoi a stat din nou. Cu o baterie garantată n ani!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-07-2021 10:08

Buna ziua, Ne pare rau pentru aceasta situatie, din ce vad ceasul este pe baterie. Toate ceasurile pleaca din fabrica cu bateria pusa pentru a se verifica functionalitatea produsului. Astfel, din momentul fabricarii si pana se vinde catre client este posibil sa treaca acea perioada de 2 ani de zile, perioada de viata a unei baterii. Tocmai de aceea, noi acordam clientilor si o garantie de 30 de zile pentru baterie. Va asteptam in showroom-ul nostru pentru a fi schimbata bateria. Multumim de intelegere.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022