Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

9,37 / 10

Calitatea livrării

9,25 / 10

Ne recomandă

95,21%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Din 4 produse nu mi au trimis decât doua, deși nu m au întrebat dacă vreau doar doua. Am primit coletul deși nu trebuie. Foarte dezamagita.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-07-2021 05:32

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada, din pacate la data de 12.07.2021 a fost trimis un email de informare despre livrare incompleta (Balsam) a comenzii. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Eu nu am primit pachetul !!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-07-2021 05:21

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, verificam comanda si revenim cu informatii in cel mai scurt timp pe adresa de email din comanda plasata. zi placuta !

Nu functioneaza produsul.. Sunteti 0

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2021 10:00

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, pentru produsele livrate neconform trebuie sa transmiteti imagini pe shop@xpertbeauty.ro pentru verificarea si solutionarea erorii in termen de 14 zile de la data livrarii. informatii despre retur gasiti pe site https://www.xpertbeauty.ro/termeni-si-conditii#politica-de-returnare pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi placuta !

Produsul comandat a venit deteriorat, vopseaua fiind rasuflata

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2021 09:34

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. produsul livrat deteriorat a fost returnat si s-a procesat rambursarea contravalorii acestuia. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Desi am plasat doua comenzi nu am primit decat 2 mailuri prin care ma anuntai lipsa produsului pe stoc, desi a doua zi daca erai din nou pe site ul lor era iar acel produs pe stoc. Nu inteleg la ce imi cereti parerea odata ce nu a fost cazul de vreo comanda:))

RATING:

Raspuns magazin pe 08-07-2021 09:51

Buna ziua, Ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate datorita volumului de comenzi plasate simultan din cadrul campaniilor pot aparea si variatii de stoc . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro pentru a remedia si imbunatati serviciille. zi placuta !

Serul de la Kerastase este defect.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-07-2021 09:46

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, din pacate nu avem nicio sesizare din partea dumneavoastra cu privire la acest aspect privind produsul achizitionat. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe adresa de shop@xpertbeauty.ro imediat dupa livrarea comenzii pentru a verifica si remedia eroarea. zi placuta !

Am plasat o comanda în care produsele erau pe stoc, primesc confirmarea comenzii, iar apoi la un interval de 5 ore primesc un alt mail în care comanda e anulata pentru ca produsele nu mai exista.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2021 05:45

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu neprocesarea comenzii dumneavoastra. din pacate volumul de comenzi din aceasta perioada poate genera si erori de sistem la produsele solicitate in aceleasi timp in cadrul mai multor comenzi. rambursarea contravalorii comenzii a fost procesata in contul cardului prin care s-a achitat la data de 16.06.2021. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Am comandat si platit o comanda in valoare de peste 1200 lei, care mi s-a confirmat, dupa vreo sapt. am sunat eu sa intreb de ce nu mai vine, ca sa revina colega mai tarziu sa-mi spuna ca este stoc 0.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2021 02:50

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu neprocesarea comenzii dumeavoastra. contravaloarea comenzii a fost rambursata in contul cardului prin care s-a achitat la data de 09.06.2021. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Dezamagitor.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2021 10:19

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat oadata cu livrarea comenzii dumneavoastra. la data de 28.05.2021 s-a rambursat contravaloarea discountului oferit in contul cardului prin care s-a achitat comanda. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi buna !

Am facut o comanda de 3 produse si mi au fost livrate 1 desi era platita comanda si a trebuit sa mai astept o saptamana sa mi se livreze si celelalte produse

RATING:

Raspuns magazin pe 26-05-2021 09:28

buna ziua, multumim pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. zi buna !

nu au avut un produs (cel care mă interesa cel mai mult) și nu am fost informată înainte de expedierea comenzii, prin urmare am refuzat comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 10-05-2021 03:19

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorita volumului de comenzi din aceasta perioada. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Așteptăm cu mare drag să reveniți cu o nouă comandă.

Dezamăgită

RATING:

Raspuns magazin pe 10-05-2021 04:56

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu procesarea incompleta a comenzii. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi placuta !

Dezamăgită

RATING:

Raspuns magazin pe 10-05-2021 03:20

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorita volumului de comenzi din aceasta perioada in procesarea incompleta a comenzii dumneavoastra. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Așteptăm cu mare drag să reveniți cu o nouă comandă.

Dezamăgire totala 🙈comanzi degeaba ca trimit ce vor ei. Dacă cumpăr 2 primesc 1.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-05-2021 04:30

Buna ziua, Inainte de toate dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerea creata odata cu procesarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Momentan traversam un deficit de stoc in ceea ce priveste Spray de par pudra Vopsea de par Wella Professionals Koleston Perfect 5/7 Castaniu deschis luminos 60ml si din pacate nu avem disponibilitate de livrare pentru acest produs. Eroarea de stoc nu a fost vizibila la momentul procesarii comenzii si din pacate nu v-am putut anunta. Va multumim anticipat pentru intelegerea oferita. O zi frumoasa

Am comandat 4 produse si am primit doar unul!dupa care am mai primit 4 plicuri de sampon si a trebuit sa platesc transportul ptr ele!foarte nemultumit!ar fi trebuit sa fiu sunat sa mi se spuna,in caz ca nu erau pe stoc!nu mai comand si nici nu mai recomand la nimeni!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2021 03:59

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat, odata cu livrarea comenzii incomplete. va asteptam cu drag sa plasati o noua comanda si va oferim un discount de 10%. zi placuta !

Nu sunt corecti,am comandat un produs si mi a venit altul mai ieftin de la aceeasi firma.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 05:46

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat, din pacate in urma verificarilor noastre nu avem nicio sesizare cu privire la comanda 000061367. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro pentru a verifica si remedia eroarea. zi buna !

Magazinul este foarte ok, în schimb serviciul de relații cu clienții și metodele de a-ți rezolva problemele lasă de dorit. Dacă ai o problema cu marfa primita (lipsa stoc în cazul meu, dar cu banii luați) tu trebuie sa faci demersurile către depozitul lor pentru a-ți recupera banii și asa mai departe. Nu e ok ca și client sa te ocupi tu de asa ceva, aceasta fiind o problema ce trebuie rezolvata intern de angajați.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 05:38

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din cadrul campaniei pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi buna !

X

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 05:36

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorita livrarii incomplete. la data de 30.03.2021 ati primit un email de informare cu privire la produsul lipsa iar contravaloarea acestuia a fost rambursata in contul cardului prin care s-a achitat comanda. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi buna !

Neseriosi, a ti confirmat comanda si nu a ti mai trimis o. Daca nu le aveati pe stoc ar fi trebuit sa anuntati.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 05:34

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau dar comanda a fost plasata cu forma de plata factura proforma si nu a fost procesata deoarece nu a fost achitata in 24 h. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi buna !

Produse defecte ! Asta tine de personalul ce pregateste coletele atunci cand sunt expediate !!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-03-2021 05:39

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi, dar din pacate produsele sunt comercializate in aceeasi forma in care au fost importante. in urma verificarilor noastre returrul dumnneavoastra a fost inregistrat cu succes pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020