Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,43 / 10 de la 23.529 de clienți verificați

Notă magazin

9,43 / 10

Ne recomandă

95,58%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Livrarea a durat foarte mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 09:45

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale. In cadrul campaniilor pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Nu si respecta timpul de livrare

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2023 10:27

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale cat pot exista intarzieri in livrare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am primit alt produs decât cel comandat!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:28

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Din pacate in urma verificarilor in sistemul nostru nu am identificat nicio sesizare din partea dumneavoastra cu privire la livrarea gresita comenzii. Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de la livrarea comenzii puteti sa ne comunicati pe shop@xpertbeauty.ro sesizarea pentru verificare si solutionare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Pompa de la balsam nu functioneaza ! Am comandat morocanoil sampon si balsam, iar pompa de la tubul de balsam nu funrioneaza.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-01-2023 09:52

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Produsele afisate pe site-ul xpertebeauty sunt livrate in aceleasi conditii in care sunt importate. Pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate atat pe site-ul xperbeauty cat si in magazinele noastre din toata tara. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, Din pacate noi in calitate de comerciant nu avem dreptul de a desigila, verifica produsele pentru a nu le modifica imaginea. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Comanda ajunsese în magazin de 2 zile dar vânzătorii nu o scanasera asa ca nu am.fost notificat, a trebuit să sun eu ca sa aflu ca a ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:41

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

am primit produse cu defect

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:36

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de livrare puteti apela la colegii nostri pentru verificarea, returnarea sau schimbarea unei comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Produsele comandate si achitate online nu au fost pe stoc desi pe site apareau in stoc. Clar s-au returnat banii in apx 2 zile de cand am fost anuntata ca nu sunt pe stoc, insa mi se pare normal ca fie scoase produsele pe care nu le mai au.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2022 09:57

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale cand se plaseaza comenzi simultan pe aceleasi coduri de articole. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 06.12.2022 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii si rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Samponul KM a ajuns fara sigiliu.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2022 09:51

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru produsele achizitionate pe site. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Atenție la produsele fake.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2022 10:35

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate .Pe factura aferenta comenzii plasate pe site regasiti certificatul de conformitate pentru produsul achizitionat. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Răspuns client pe 20-12-2022 12:25:

Masca de păr Morrocanoil Repair este fake. Disconfortul creat este maxim. Eu nu voi mai comanda niciodată de pe acest site și voi sfatui și prietenele să nu o mai facă. Punctele vi le fac cadou.

Produsul nu era original.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-12-2022 10:31

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru produsele achizitionate. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Produsele comandate nu corespund calitativ.Dezamagita.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2022 10:17

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Pe factura aferenta comenzii regasiti Certificatul de conformitate pentru toate produsele achizionate pe site implicit in magazinele noastre fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

d

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2022 09:42

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Total dezamagita

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 10:19

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am comandat oxidant de 1,9 % (așa cum reiese și din factura), însă am primit oxidant de 4 %.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:36

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau disconfortul creat. Conform convorbirii telefonice cu colegii nostri produsul va fi schimbat . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Răspuns client pe 28-11-2022 14:14:

Bună ziua. Apreciez disponibilitatea dvs. în a rezolva problema invită. Mulțumesc!

Am sunat pentru o problema legata de livrare și nu s a rezolvat

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:40

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate sistemul nu ne permite generarea a doua awb-uri in cardul unei comenzi deoarece comenzile returnate se ramburseaza automat contravaloarea in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am primit șamponul desigilat iar interiorul în care a fost ambalat era plin de sampon.Nu este chiar ok având în vedere ca era moroccanoil și deci destul de scump.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:51

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate si garantam originalitatea produselor noastre. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator . In mare parte produsele cu cantitate mai mare de 300 ml sunt destinate saloanelor. Pentru orice nelamurire privind livrarea neconforma a unei comenzi plasate pe site nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro cu specificatiile aferente. Zi placuta !

Mai multa grija la împachetarea produselor

RATING:

Răspuns magazin pe 25-11-2022 09:37

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, Toate sesizarile sunt transmise departamentelor responsabile pentru a imbunatati serviciile de livrare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro pentru a veriifca si solutiona situatiile neplacute. Zi placuta !

Răspuns client pe 25-11-2022 18:50:

-

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:18

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Prețul a fost f bun în perioada de Black Friday, dar ați livrat un produs care avea pompita ruptă. Se poate deduce că ați ales să îl puneți așa în pachet, întrucât nu am găsit-o în cutie, însemnând că era așa de cand ați împachetat

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2022 11:20

Buna ziua, Mutumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Vom incerca inlocuirea pompitei si vom reveni cu informatii pe adresa de email a comenzii 000195652. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am comandat 2 produse din care am primit doar unul. Am putut să înțeleg in urma unui mesaj că nu a fost disponibil, însă nu am putut să înțeleg de ce nu era afișat pe site stoc epuizat. Atunci când faceți niste oferte ( bănuiesc că vă așteptați să fie vânzări) ar trebui sa fie niste persoane care sa se ocupe permanent de site pentru actualizări.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:16

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articole. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024