Nota: 9,43 / 10 de la 23.529 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ramona din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 23-01-2023 09:45
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale. In cadrul campaniilor pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului romanescu din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 18-01-2023 10:27
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale cat pot exista intarzieri in livrare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:28
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Din pacate in urma verificarilor in sistemul nostru nu am identificat nicio sesizare din partea dumneavoastra cu privire la livrarea gresita comenzii. Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de la livrarea comenzii puteti sa ne comunicati pe shop@xpertbeauty.ro sesizarea pentru verificare si solutionare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Iulia din Bacău pentru xpertbeauty.ro
Pompa de la balsam nu functioneaza ! Am comandat morocanoil sampon si balsam, iar pompa de la tubul de balsam nu funrioneaza.
Răspuns magazin pe 10-01-2023 09:52
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Produsele afisate pe site-ul xpertebeauty sunt livrate in aceleasi conditii in care sunt importate. Pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate atat pe site-ul xperbeauty cat si in magazinele noastre din toata tara. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, Din pacate noi in calitate de comerciant nu avem dreptul de a desigila, verifica produsele pentru a nu le modifica imaginea. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului ichim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Comanda ajunsese în magazin de 2 zile dar vânzătorii nu o scanasera asa ca nu am.fost notificat, a trebuit să sun eu ca sa aflu ca a ajuns.
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:41
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Gadalean din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:36
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de livrare puteti apela la colegii nostri pentru verificarea, returnarea sau schimbarea unei comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Diana din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Produsele comandate si achitate online nu au fost pe stoc desi pe site apareau in stoc. Clar s-au returnat banii in apx 2 zile de cand am fost anuntata ca nu sunt pe stoc, insa mi se pare normal ca fie scoase produsele pe care nu le mai au.
Răspuns magazin pe 21-12-2022 09:57
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale cand se plaseaza comenzi simultan pe aceleasi coduri de articole. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 06.12.2022 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii si rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 21-12-2022 09:51
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru produsele achizitionate pe site. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului B. din Vâlcea pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 20-12-2022 10:35
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate .Pe factura aferenta comenzii plasate pe site regasiti certificatul de conformitate pentru produsul achizitionat. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 20-12-2022 12:25:
Masca de păr Morrocanoil Repair este fake. Disconfortul creat este maxim. Eu nu voi mai comanda niciodată de pe acest site și voi sfatui și prietenele să nu o mai facă. Punctele vi le fac cadou.
Opinia clientului Dita din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 19-12-2022 10:31
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru produsele achizitionate. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Lidia din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 05-12-2022 10:17
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Pe factura aferenta comenzii regasiti Certificatul de conformitate pentru toate produsele achizionate pe site implicit in magazinele noastre fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Bruma din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 29-11-2022 09:42
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Andra din Alba pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 28-11-2022 10:19
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Rusu din Covasna pentru xpertbeauty.ro
Am comandat oxidant de 1,9 % (așa cum reiese și din factura), însă am primit oxidant de 4 %.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:36
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau disconfortul creat. Conform convorbirii telefonice cu colegii nostri produsul va fi schimbat . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 28-11-2022 14:14:
Bună ziua. Apreciez disponibilitatea dvs. în a rezolva problema invită. Mulțumesc!
Opinia clientului Loredana din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Am sunat pentru o problema legata de livrare și nu s a rezolvat
Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:40
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate sistemul nu ne permite generarea a doua awb-uri in cardul unei comenzi deoarece comenzile returnate se ramburseaza automat contravaloarea in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Ana din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Am primit șamponul desigilat iar interiorul în care a fost ambalat era plin de sampon.Nu este chiar ok având în vedere ca era moroccanoil și deci destul de scump.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:51
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate si garantam originalitatea produselor noastre. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator . In mare parte produsele cu cantitate mai mare de 300 ml sunt destinate saloanelor. Pentru orice nelamurire privind livrarea neconforma a unei comenzi plasate pe site nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro cu specificatiile aferente. Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 25-11-2022 09:37
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, Toate sesizarile sunt transmise departamentelor responsabile pentru a imbunatati serviciile de livrare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro pentru a veriifca si solutiona situatiile neplacute. Zi placuta !
Răspuns client pe 25-11-2022 18:50:
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:18
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Prețul a fost f bun în perioada de Black Friday, dar ați livrat un produs care avea pompita ruptă. Se poate deduce că ați ales să îl puneți așa în pachet, întrucât nu am găsit-o în cutie, însemnând că era așa de cand ați împachetat
Răspuns magazin pe 24-11-2022 11:20
Buna ziua, Mutumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Vom incerca inlocuirea pompitei si vom reveni cu informatii pe adresa de email a comenzii 000195652. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Am comandat 2 produse din care am primit doar unul. Am putut să înțeleg in urma unui mesaj că nu a fost disponibil, însă nu am putut să înțeleg de ce nu era afișat pe site stoc epuizat. Atunci când faceți niste oferte ( bănuiesc că vă așteptați să fie vânzări) ar trebui sa fie niste persoane care sa se ocupe permanent de site pentru actualizări.
Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:16
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articole. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024