Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,43 / 10 de la 23.821 de clienți verificați

Notă magazin

9,43 / 10

Ne recomandă

95,59%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Vopsea de par de proasta calitate/expirata ,cu informații greșite pe site și fără termen de valabilitate 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 09-05-2024 11:54

Buna ziua, conform convorbirii telefonice, sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata iar colegii nostri au transmis pe adresa de email a comenzii inregistrate toate informatiile solicitate. Zi placuta !

😍😍😍super ok!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 10:33

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback Pentru orice nelamuriri nu ezitati sa ne contactati. O zi frumoasa!

Produsele au venit desigilate si curs din ele😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2024 12:35

Buna ziua, Multumim pentru mesaj,din verificarile noastra situatia a fost remediata. O zi frumoasa!

Calitatea produsului lasa foarte mult de dorit! Pur si simplu pare diluat! (Parfumul pentru par si corp Moroccanoil) ☹️

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2024 10:49

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Produsul livrat este conform celui plasat in comanda 000324635. Pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate pe site-ul xpertbeauty implicit in magazile noastre fizice din incinta mall-urilor. Producatorul are dreptul de a schimba detaliile de pe propiile produse, precum si produsul in sine, de la un lot la altul. Pentru oricen nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro

In loc de stoc limitat, ar trebuii sa scrieți "stoc epuizat " !!! Ce rost are sa scrieți stoc limitat, daca voi nu mai aveti produsul pe stoc 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2024 10:54

Buna ziua, multumim frumos mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Statusurile produselor afisate pe site sunt estimative, deoarece sunt articole plasate simultan in cosurile cumparatorilor iar unele sunt finalizate altele nu . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am făcut comanda cu plata ramburs și am așteptat la nesfârșit coletul. Ca să văd ulterior ca trebuia să plătesc proforma, ca să plece coletul către mine. Dezamăgitor!

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 09:31

Buna ziua, in urma verificarilor comanda 000321441 a fost plasata pe site cu forma de plata Factura proforma. Informatiile se regasesc in confirmarea comenzii emise pe adresa de email . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati, Zi placuta !

Produsele comandate sunt contrafăcute

RATING:

Răspuns magazin pe 27-03-2024 10:27

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site cat si pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele achizitionate atat pe site cat si in magazinele noastre fizice din incinta mall-urilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Call centru incompetent, agresiv, inadecvat Sună și striga la client

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2024 10:09

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback, In urma verificarilor noastre la acest numar de comanda nu am identificat nicio sesizare din partea dumneavaostra. Colegii nostri au incercat sa va apeleze telefonic pentru mai multe informatii dar din pacate nu s-a raspuns. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Răspuns client pe 05-03-2024 10:15:

La call centru lucrează persoane incompetente și instabile emoțional A suna si a vorbi pe ton ridicat cu un client nu este normal

My order was not delivered to me. I bought it from another online store

RATING:

Răspuns magazin pe 26-02-2024 10:36

Hello, after our checks, your order was not delivered because it was not paid to the bank according to the proforma invoice, as the form of payment placed on the website. Have a nice day!

Nu sânt mulțumită.!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 06-02-2024 09:28

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre comanda 000307420 a fost plasata cu factura proforma si nu a fost achitata in termen de 48 ore conform termeni si conditii afisate pe site. Din pacate sistemul nu ne permite sa intervenim cu modificari (telefon, forma de plata, adresa). In data de 22.01.2024 a fost transmis un email de informare catre dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Comanda a venit foarte greu, desi a fost platita integral. Cand am sunat, la o saptamana distanta, mi s-a comunicat ca intampina niste dificultati tehnice. As fi apreciat sa mi se comunice inainte acest aspect. De asemenea, intarzierea ar fi putut fi compensata printr-un voucher sau o recompensa.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2024 09:52

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

A durat extrem de mult sa vina comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2024 10:01

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru intarzierea datorata volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Foarte greu ajung comenzile :(

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2024 09:59

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfrotul creat datorat volumului de comenzi. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 11:42

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 15.01.2024 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii implict rambursarea pentru produsul nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Nu aoreciez. Am facut o comanda care nu a fost onorata

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale implicit a sarbatorilor legale. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Sa anunțați clientii înainte sa returnati coletul. Dacă coletul a fost achitat sa se facă tot posibilul ca coletul sa ajungă la client nu sa se anuleze comanda iar banii sa se restituie în 2 săptămâni asa cum mi s-a confirmat !

RATING:

Produse de proasta caliate, esantioane vandute contracost, in loc sa fie oferite cadou.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 10:25

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, sesizarea dumneavoastra a fost transmisa colegilor in magazinul fizic Galati. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Cei mai neseriosi. Mi s-a anulat dupa cateva zile comanda deja platita. Lucrul acesta nu s-a intamplat o singura data. Banii ii reprimesti dupa o saptamana.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2023 11:42

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Conform termeni si conditii afisate pe site comanda a fost plasata la data de 29.11.2023 iar la data de 04.12.2023 (zile lucratoare) a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii implicit rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Politica de retur este foarte anevoioasa si costisitoare. Recomand sa se comande produse care vor fi pastrate sigur.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2023 10:03

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am cerut ajutor din partea call Center-ului și nu l-am primit.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2023 09:36

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site, sistemul nu ne permite sa intervenim cu modificari (adresa, telefon, articole) in cadrul unei comenzi. In urma verificarilor colegii nostri au emis un email, cu solicitarea de schimbare a numarului de telefon pentru comanda 000289469 iar coletul a fost livrat cu succes. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024