Nota: 9,38 / 10 de la 27.788 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Am fost spamat de mai multe ori pe zi. Chiar si la ora doi noaptea duminica. M am dezabonat mi am sters contul si tot primesc mail de opinie. Cont ninci n am facut ati creat voi, parola cu recuperare am aflat... La urmatorul mail de la footshop ma apelez la Protectia Datelor Europene pentru nerespectarea GDPR-ului.😠
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Chilotii erau la sectiunea de femei si au gaura de PULA si nici macar nu se inchide, pe bune? ca sa mi se raceasca pasarica cand e cald?😠
Opinia clientului Szombati pentru Footshop
Opinia clientului Lazar pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Returul dureaza exagerat de mult. Daca vrei sa ti cumperi 1 pereche incaltari si nu reusesti de prima data si nici din a 2 a, iti trebuiesc 3 luni sau 1000€ rulaj. Exagerat
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Este cea mai proasta experienta pe care am avut-o in ultimi anii cu o comanda online.Stafful din call center este de ordinul ridicolului. Am comanda de la ei o pereche de instapump pe data de 31.01 cu plata cu cardul, estimarea pentru livrarea in magazin fiind 07.02 iar cea la easybox sau acasa fiind 10.02 , asa ca am optat pentru varianta cu livrare in magazin pentru a veni mai repede ( crezand eu ). Am sunat la call center de mai multe ori , acolo fiind doar doua persoane , un tip care vorbeste engleza si se ocupa de clienti straini si Marius , operatorul care se ocupa de comenziile clientilor romani, ambii fiind la fel de “bine pregatiti si foarte client-oriented”. De fiecare data cand am sunat nimeni nu stia nimic despre comanda , mi se spunea ca nu exista awb , si nu am nici o metoda de tracking pentru comenziile din magazin , dar bineinteles ca ei o sa investigheze si vor veni cu un raspuns in maxim 48h lucru care nu s a intamplat niciodata . Undeva pe data de 16-17.02 in urma altui apel efectuat de catre mine , pentru ca ei nu m au contactat niciodata chiar daca era o problema legata de comanda mea, Mariu mi au confirmat neoficial ca comanda mea este pierduta undeva , banuiala lui fiind Bratislava , dar nu era o certitudine.Cu o atitudine superioara de bugetar acesta imi spunea sfidator ca nu poate face numeni nimic , si maxim imi pot da banii inapoi.Adica practic mi au blocat banii 15 zile si nu au facut nimic , mentionez ca in stocul lor ( zic eu ca si aici este o minciuna si ca ei de fapt nu au un stoc propriu ci doar niste furnizori , pentru ca nu se explica cum de o comanda din Cehia unde zic ei ca au stocul pana in Romania sa dureze intre 2 si 4 saptamani, mentionez si faptul ca activez in zona de logistica si supply chain pentru mai multe companii din RO si Europa deci cunosc destul de bine mersul ) mai apar inca 4 perechi , adica nu vad de ce acestia nu ar putea pur si simplu in cazul unei gafe ca aceasta ( care se putea intampla oricui) sa trimita direct un alt produs identic cu livrare cu urgentare ( aceasta dureaza undeva la maxim 48 h la tranzitul Cehia -Romania.Insa stafful este foarte nepregatit si obaznic si se vede chiar din vocea lor ca nu le pasa de clienti.Therefore nota mea este 1 fiind cea mai acra si mai ridicola experienta avuta in ultimii ani si ceva ce nu ar trebuii sa existe efectiv in Europa in 2024, si va recomand si incurajez oricat de bun ar fii pretul sa va orientati catre alti retaileri mai seriosi.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Ati anulat comanda dupa o saptamana de la anuntul ca ati dat curierului comanda. Nici ca i s parut rau cuiva de situația pe care nu eu am creat o
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am comandat o pereche de papuci si mi a ajuns complet alta pereche, alt brand, alta marime. Am vorbit cu cineva de la clienti si mi-a zis ca vine curierul la mine ca sa pot returna perechea de papuci si o sa mi se ramburseze banii abia cand ajung inapoi in cehia, doar ca nu pot sa mi primesc perechea comandata initial, ci ca trebuie sa fac iar o noua comanda, fara sa mai beneficiez de reducerea sau de pretul initial, bineinteles. Nici in ziua de astazi n a mai venit curierul la mine si nici banii nu i-am mai primit. Pacat pt situatii de genul, mai ales cand vorbim de sume mari de bani.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am primit o cutie goala fara produsul in cauza, dar mi’au pus formularul de retur… Si de 2 saptamani inca nu am solutionat problema, ne plimbam in mail dupa mail. Foarte neseriosi.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
nu recomand, comanzi lucru nou si vine probat (expus in magazin)
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
am facut returul marfii achizitionate pe data de 16.11.2023. este 05.12. 2023 si inca nu am primit niciun semn , nici ca a ajuns coletul la ei si nici banii, evident. in afara de asta, returul il platesti daca nu reusesti sa gasesti un punct packeta prin care returul este gratuit.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am comandat in 16 noiembrie, din 21 imi arata ca sunt pe drum, suntem pe 30..... Ce sa zic mai mult!!!
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am avut 2 comenzi nelivrate/pierdute, fara explicatii clare. Am dat zece telefoane, nimeni nu a putut sa imi spuna ce se intampla. . Nu ai unde sa faci plangere. Evitati sau nu faceti plata in avans.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Sunt foarte dezamagita pentru ca a trebuit sa platesc o taxa de 10 lei pentru a putea ridica comanda online din magazin!
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Experienta cu aceasta companie este sub orice critica. Foarte neseriosi. Nu recomand colaborare si sub nici o forma plata in avans. Am plasat o comanda pe 20.09, cu livrare la magazinul din Bucuresti si dupa o saptamana am fost anuntat ca au anulat comanda din diverse motive si ma roaga sa plasez din nou comanda. Am replasat comanda pe 26.09 si pana in acest moment (12.10) nu este livrata. Ieri am fost informat oficial ca nu pot livra comanda - fara explicatii (dupa ce am dat 6-7 telefoane+ vizita la magazin) si ca daca doresc pot plasa o noua comanda...Problema este ca in acest moment produsul nu mai este pe stoc ...NU ESTE FIRMA SERIOASA
Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024