Nota: 9,59 / 10 de la 12.055 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru secom.ro
Ati dat-o in bara cu ultimile doua comenzi pe care le-am facut, in mai putin de o saptamana. Pe una ati anulat-o, iar pe cealaltă ati incurcat-o și am primit alte produse. Produsele sunt bune, factorul uman strică totul.
Opinia clientului Sebastian din Bihor pentru secom.ro
Opinia clientului Andrada din București pentru secom.ro
Au anulat comanda intreaga pentru că au avut lipsă stoc un produs din ea.
Opinia clientului Claudia din Bihor pentru secom.ro
Un produs din colet a sosit cu capacul spart, si a curs din sirop.
Opinia clientului Corneliu din București pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru secom.ro
Livrarea se face foarte greu!!! Data viitoare cumpar din farmacie.
Opinia clientului Anonim din Satu Mare pentru secom.ro
Comanda anulata dupa multe zile in care am asteptat livrarea, din cauza ca prosusul nu se afla pe stoc desi in momentul plasarii comezii era.
Opinia clientului Leonard din Bacău pentru secom.ro
Nu respectă termenul de livrare 24 ore și nu comunică decit prin niște e-mail uri automate . Comanda a fost dată pe data de 19.01 și nici azi nu am primit produsele . Am solicitat la un moment dat să nu mai livreze un produs și nu am primit nici un răspuns . Am făcut la Contat t Sexom o solitare să știu cind va fi livrat coletul , am primit un răspuns automat .
Opinia clientului zoltan din Cluj pentru secom.ro
Azi 21.01.2024 nu am primit inca coletul ! Comanda din 11.01.2024
Opinia clientului Anonim din Giurgiu pentru secom.ro
Opinia clientului DANIELA din Arad pentru secom.ro
am comandat, am aflat dupa 10 zile ca mi-a fost anulată comanda, doar pt că am verificat unde a ajuns pachetul meu. Iar cand am sunat mi s-a spus ca urmau sa ma anunte si ei ca mi-a fost anulata comanda. Cat despre banii pe care i-am platit cand am facut comanda, probabil vor veni cu intarziere, pt ca deja au trecut mai mult de 4 saptamani de la plata si inca nu i-am primit
Opinia clientului Anonim din Maramureș pentru secom.ro
a durat o eternitate sa mi ajunga ce am comandat, si inca in momentul completarii chestionarului acesta tot nu a ajuns
Opinia clientului Dans din Cluj pentru secom.ro
Opinia clientului Camelia din Alba pentru secom.ro
Magazinul nu răspunde la telefon/mail când este contactat. Comanda primită după 10 zile.
Opinia clientului FLORENTINA din Buzău pentru secom.ro
produse bune ...din pacate am primit probioticele cu folia care sigileaza flaconul la interior, desfacuta complet si de principiu am flaconul este compromis ....Stanciu Florentina, Ramnicu Sarat, jud. Buzău
Opinia clientului Maria din Bihor pentru secom.ro
Nu am nimic rău de spus despre produse, ci despre livrare. Nici pana in acest moment nu am intrat in posesia lor deși coletul este de o săptămâna in mașina curierului
Opinia clientului Adriana din Brașov pentru secom.ro
Îmi pare rău să dau nota asta însă din data de 11 11 2023 pana azi 27 11 2023 nu am primit comanda în rest costurile și ofertele sunt foarte bune
Opinia clientului Laura din București pentru secom.ro
Comanda a fost livrata cu întârziere iar unul dintre produsele comandate (si plătite) lipsește. In plus, nu reușesc sa contactez secom la telefon pt clarificarea situației.
Opinia clientului Mihaela din Arad pentru secom.ro
Nu recomand comanda online pt ca durează enorm de mult sa ajungă produsele... Eu am așteptat 5 zile sa vina comanda... Deci recomand produsele lor,sunt excelente dar luate din magazin
Opinia clientului Ioana din București pentru secom.ro
Unul dintre flacoanele de multivitamine si minerale pe care le-am comandat a curs in cutia in care a fost ambalat (scurgerea provine de la dop). Eticheta produsului s-a innegrit de la lichidul in care a stat timp de cateva zile. Nu mai am incredere in acest produs, nu il pot administra copilului in varsta de 3 ani si o luna.
Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:34
Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra si ne pare rau ca ati intampinat astfel de neplaceri in urma comenzii. Regretam situatia creata si asa cum v-a transmis si unul dintre operatorii nostri, ne dorim sa rezolvam aceasta situatie. Intelegem importanta unui produs de calitate, mai ales cand este destinat copiilor. Pentru a remedia situatia vom proceda la inlocuirea produsului deteriorat, asigurandu-ne ca este ambalat corespunzator pentru a evita orice incidente similare. Suntem aici pentru a va oferi suportul necesar. Ne cerem scuze pentru orice disconfort si va multumim pentru intelegere! Cu stima, echipa Secom
Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024