Nota: 9,55 / 10 de la 48.912 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Gavrila din Bucureşti pentru F64.ro
Poate trimiteți și voi un mail de confirmare după plasarea unei comenzi😐
Opinia clientului Bogdan din BOTOSANI pentru F64.ro
Am incercat sa achizitionez un produs din consignatie, cu urme avansate de utilizare, cu mecanism defect de blocare a parasolarului si zgarieturi pe lentila frontala, lucruri neprecizate in descrierea pe site😐
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru F64.ro
Magazinul forte okey....😀 Platile acceptate si furnizate la timp... dar calitatea produsului foarte slaba.... DJI Avata 2😞
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
A trebuit să aștept până când am fost anunțat că la easybox-ul ales nu se livrează coletul.
Opinia clientului Ancuta din Bucureşti pentru F64.ro
Opinia clientului Paul din Brasov pentru F64.ro
Am cumpărat un cap rotativ Caruba APH-60 care nu este conform descrierii produsului, și anume nu are gradația inscripționată, ceea ce face utilizarea lui mai greoaie.😞
Opinia clientului Kartal din Bucuresti pentru F64.ro
Preturile sunt mari comparate cu vestul... numa' prin reduceri se mai apropie de ele... trist 😐
Opinia clientului Denisa din Bucuresti pentru F64.ro
Ar fi genial dacă recomandările primite în magazin at fi bune. 😠 Ori personalul este extrem de nepregătit ori îți bagă pe gât orice pentru comision din vânzări…. Nu recomand deloc!
Opinia clientului Mirela din Dolj pentru F64.ro
Am achiziționat ajutat fiind de un consultat iar produsul necesită 2 baterii nu una, așa cum m a sfătuit consultantul!
Opinia clientului l*** din Bucuresti pentru F64.ro
complet aiurea sa iti conditioneze returul ca produsul sa fie aboslut nou. adica in 14 zile se mai uzeaza cit de cit. se refuza din partea lor sa il primeasca daca prezinta aceste urme de uzura. nici macar nu se discuta. nu am insistat pt ca in rpicipiu nu vroiam sa fac retur, insa sa imi spui ca are o urma de transpiratie pe curea si de aia nu se poate face retur mi se pare complet aiuristic sau rauvaitor cu intentie
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Produsul era super jegos, daca f64 nu le curata fiind sh, nu ar trebui sa le primeasca murdare de kkt
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru F64.ro
Personalul propriu de la printing este foarte neprofesionist. Nu și celui extern, căruia îi deleagă activitatea de developare și scanare filme
Opinia clientului George din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului HORIA din SATU MARE pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru F64.ro
personal ajutator. ambalare slaba calitate, nerecomandabila
Opinia clientului Radu din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului O*** din *u*e* pentru F64.ro
in 6 feb 2024 am incercat sa discut cu coneva de la dvs ptr niste lamururi vis a vis de un aparat...habar nu avea, mi a promis ca ma va suna inapoi dupa ce se documenteaza...nimeni nu a mai sunat...am luat aparatul, nu functioneza ok, un mare rahat....
Opinia clientului Iulian din Bucuresti pentru F64.ro
Pana acum n-am avut probleme cu comenzile dar în momentul în care am întâmpinat o problema cu un produs s-a întâmplat ceva neobișnuit pentru mine. Mi-am comandat un obiectiv sigma 24mm f1.4 art cu montura canon ef, când mi-a ajuns am sesizat un punct pe o lentila interioară a obiectivului, nu ma afecta dar am vrut sa fiu sigur ca acesta nu încurcă garanția pentru ceva eventual pe viitor asa ca le-am dat mail sa ii întreb. Ei îmi spun sa îl trimit în service pentru verificare, l-am dus personal și s-a constatat defectul și au fost de acord cu înlocuirea acestuia, dar pentru ca nu îl aveau magazin ci în depozitul din Pantelimon am fost de acord sa mi-l trimită prin curier. După 6 zile fără nici un răspuns i-am contactat ca să-mi spună ca acesta nu mai este în stoc și sa aleg repararea respectivului sau returnarea banilor. Deoarece mi-am dat seama ca ceva e suspect deoarece produsul pe site este în stoc și a fost tot timpul (ei spun ca asta e o eroare) am ales returnarea banilor, urmând mai târziu sa repet comanda pana primesc produsul corespunzător.
Opinia clientului I*** din *a*i pentru F64.ro
Pana acum n-am avut probleme cu comenzile dar în momentul în care am întâmpinat o problema cu un produs s-a întâmplat ceva neobișnuit pentru mine. Mi-am comandat un obiectiv sigma 24mm f1.4 art cu montura canon ef, când mi-a ajuns am sesizat un punct pe o lentila interioară a obiectivului, nu ma afecta dar am vrut sa fiu sigur ca acesta nu încurcă garanția pentru ceva eventual pe viitor asa ca le-am dat mail sa ii întreb. Ei îmi spun sa îl trimit în service pentru verificare, l-am dus personal și s-a constatat defectul și au fost de acord cu înlocuirea acestuia, dar pentru ca nu îl aveau magazin ci în depozitul din Pantelimon am fost de acord sa mi-l trimită prin curier. După 6 zile fără nici un răspuns i-am contactat ca să-mi spună ca acesta nu mai este în stoc și sa aleg repararea respectivului sau returnarea banilor. Deoarece mi-am dat seama ca ceva e suspect deoarece produsul pe site este în stoc și a fost tot timpul (ei spun ca asta e o eroare) am ales returnarea banilor, urmând mai târziu sa repet comanda pana primesc produsul corespunzător.
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru F64.ro
Inainte de a merge la magazine verificati sa aibă pe stoc produsele de pe site. Am ajuns la ei si m-au pus sa fac comanda online :(
Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024