Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,02 / 10 de la 1.024 de clienți verificați

Notă magazin

8,02 / 10

Ne recomandă

79,69%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Ultimele opinii adăugate de clienții Gardenway

15.04.2024 dat comanda, pana pe 25.04 nimic, le am adus aminte ca trăiesc pe 26.04 îmi trimit un awb emis în data de 19.04 în care scria ca:"în curând coletul tău va întra în posesia noastră" și sa aflu, azi, 29.04 ca să emis și factura pe produsele mele, de asta am evitat plata online și se mai contrazic pana și un legătură cu firma de curierat, în comandă se specifica GLS, în urma unui mesaj de la dumnealor era vorba de FAN și awb ul primit este de la SAMEDAY.😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:44

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Curier către SAMEDAY. Astăzi comanda este în livrare. V-am trimis un link pentru a urmări pachetul și starea actuală prin e-mail.

😍Nu mi s-a trimis o țeavă nr 2,nu s-a trimis prospectul și nici un șurub de asamblare

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:51

vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Îmi cer scuze dacă există neajunsuri în comanda dumneavoastră. V-am trimis un link către un e-mail cu un formular de reclamație. Vă rugăm să descrieți acolo ce anume lipsește și vom rezolva de urgență.

😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:33

Îmi pare rău că sunteți supărat. Totuși, nu prea înțeleg ce vrei să spui. O comandă este anulată la noi și a existat o schimbare de plată. Cealaltă comandă este în curs de procesare. Vă voi suna pentru a verifica acest lucru și pentru a vă ajuta.

😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:00

Îmi pare rău că sunteți supărat. Este vorba de lipsa șuruburilor și de plângere ? Văd că este depusă la comandă și procesată pozitiv. Vă voi contacta pentru a clarifica situația.

Neserioși, vând produse ce nici măcar nu le dețin, încasează banii pe produse inexistente

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:58

Îmi cer scuze că a ieșit așa. V-am oferit o altă cabană, dar nu văd răspunsul dumneavoastră. Bineînțeles, dacă nu doriți să cumpărați de la noi, vă vom returna urgent fondurile. Am interpretat greșit stocul atunci când ați cumpărat produsul. Vă putem oferi o reducere la o altă căsuță ca despăgubire.

Am comandat solar 3 /4.5 și am primit 2 /2.6😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:49

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Comanda dvs. în magazinul nostru este anulată. A existat o comandă pentru un tunel de grădină de 3x4,5m. Vă vom contacta în cazul în care ați avut o altă comandă la noi. Am dori să clarificăm urgent acest lucru.

Nu a ajuns inca comanda!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:44

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Îmi pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Nu ar fi trebuit să se întâmple așa, să se întârzie comanda. Comanda este la curier. Vă vom suna pentru a stabili ce este de făcut.

😞

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:16

Îmi pare rău dacă ești trist. Văd că ordinul va ajunge la dumneavoastră astăzi, conform veștilor și aranjamentelor. Vă voi suna pentru a afla dacă mai pot face ceva pentru a vă ajuta.

Dezamagit de felul cum trateaza clientii…comanda intarziata mult …nici azi 26 04 nu au livrat catre curier…in conditiile in care comanda a fost facuta pe 12 04…iar curierii nu o sa mai lucreze saptamana viitoare.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:03

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Ne-am ocupat urgent de această problemă. Coletul se află deja la curier. O să vă sun. Am observat că livrarea durează mai mult decât ne așteptam - am prelungit termenul de livrare pe site-ul nostru.

Nu știu ce să spun magazinul a trimis coletul incomplet sau firma de curierat a distrus coletul (era sub orice critică, am făcut și poze cu coletul primit) până să ajungă la destinatar. Când am desfăcut coletul deteriorat, erau doar barele si prelata fără șuruburi, piulițe, instrucțiuni de montare absolut nimic, așa că nu puteam sa montez solarul. Comanda a fost făcută în data de 9.04.2024 si a ajuns abia în data 24.04.2024, cu toate că se preciza că va ajunge in data de 16.04.2024, deci seriozitate de nota 2.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:26

Bună dimineața, vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Îmi pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Îmi cer sincer scuze pentru întârzieri, v-am ținut la curent. Văd că aveți o reclamație la noi, angajatul nostru v-a scris și așteptăm răspunsul dumneavoastră. Vă voi suna pentru a stabili în continuare detaliile.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:20

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a afla de ce sunteți nemulțumit. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Desi am comandat produsul din data de 7 aprilie si suntem in data de 21 aprilie, de abia am primit informare ca s-a solicitat comanda la curier pentru preluare produs astfel ca nu se stir cand si cum il voi receptiona.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:31

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a clarifica situația și vă voi compensa pentru timpul de așteptare. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Răspuns client pe 24-04-2024 10:54:

Suntem in data de 24 aprilie si inca nu am receptionat coletul comandat si platit inca din data de 7 aprilie. Am fost contactat de curier insa acesta imi solicita plata ramburs in conditiile in care Gardenway nu livreaza produsele fara sa fie platite in prealabil. Sunt foarte dezamagit de serviciile de livrare si nu sfatuiesc pe nimeni sa comande de pe acest site.😠 Despre calitatea produsului nu pot spune nimic din moment ce nu l-am receptionat.

Durata EXTREM de mare a livrării. Produsul nu a ajuns inca. NU RECOMAND NIMĂNUI!😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:21

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a clarifica situația și vă voi compensa pentru timpul de așteptare. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Răspuns client pe 24-04-2024 08:57:

Nu. Nici până acum nu a ajuns comanda. Au trecut 3 săptămâni 😠

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:41

Bună dimineața, Văd că sunteți supărat în legătură cu procesarea comenzii dumneavoastră ? Vă voi contacta pentru a clarifica acest lucru.

A ajuns doar jumătate din comanda Mai mult de 2 săptămâni discut în email cu companie și coletul lipsa încă nu se știe dacă ajunge sau nu😠

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:40

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Vă voi contacta de urgență pentru a clarifica acest lucru.

-

RATING:

Nu emit facturi, catre persoane juridice neplatitoare de tva, conf legislatiilor din Romania

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2024 09:57

Bună dimineața, Vă mulțumim pentru comentariile dumneavoastră. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica și explica acest lucru.

Nu emite factura pentru romania! In caz de probleme nu te poti adresa autoritatilor romane

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 10:43

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

nu cumparati. produsele sunt de unica folosinta, la prima ploaia mai serioasa sau vant mai serios o sa cedeze serele.

RATING:

este anulat gardenway dar nu sepoate acitaat cu card sau numerat h.lock olandes 0040770942471 may frai compere

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024