Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,02 / 10 de la 1.024 de clienți verificați

Notă magazin

8,02 / 10

Ne recomandă

79,69%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Ultimele opinii adăugate de clienții Gardenway

produs se monteaza greu

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:51

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Aș fi bucuros să vă ajut cu instalarea dacă îmi spuneți care este dificultatea. Pot să vă trimit totuși manualul electronic ? O să vă contactez pentru a o verifica.

15.04.2024 dat comanda, pana pe 25.04 nimic, le am adus aminte ca trăiesc pe 26.04 îmi trimit un awb emis în data de 19.04 în care scria ca:"în curând coletul tău va întra în posesia noastră" și sa aflu, azi, 29.04 ca să emis și factura pe produsele mele, de asta am evitat plata online și se mai contrazic pana și un legătură cu firma de curierat, în comandă se specifica GLS, în urma unui mesaj de la dumnealor era vorba de FAN și awb ul primit este de la SAMEDAY.😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:44

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Curier către SAMEDAY. Astăzi comanda este în livrare. V-am trimis un link pentru a urmări pachetul și starea actuală prin e-mail.

😍Nu mi s-a trimis o țeavă nr 2,nu s-a trimis prospectul și nici un șurub de asamblare

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:51

vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Îmi cer scuze dacă există neajunsuri în comanda dumneavoastră. V-am trimis un link către un e-mail cu un formular de reclamație. Vă rugăm să descrieți acolo ce anume lipsește și vom rezolva de urgență.

Inaintea de plasarea comenzii termenul de livrare a fost 29 aprilie. Azi termenul este 6 mai și nu m-a anunțat nimeni . Dacă știam acest termen nu plasăm comanda … dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:36

Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră. Comanda de la noi a plecat ca fiind confirmată. V-am trimis link-ul de urmărire prin e-mail. Curierul v-a notificat această dată de livrare ? Îl vom contacta de urgență. Vă voi suna.

😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:33

Îmi pare rău că sunteți supărat. Totuși, nu prea înțeleg ce vrei să spui. O comandă este anulată la noi și a existat o schimbare de plată. Cealaltă comandă este în curs de procesare. Vă voi suna pentru a verifica acest lucru și pentru a vă ajuta.

😠V-am cerut livrarea vinerea sau simbata.Nu s-a pututu.La celelate firme de curierar nu am avut astfele de probleme

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:52

vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Comanda a fost livrată. Îmi cer scuze dacă nu a fost posibilă stabilirea unei zile de livrare specifice. Utilizăm companii de livrare externe și nu avem întotdeauna influență asupra livrării, de exemplu, într-un weekend.

😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:00

Îmi pare rău că sunteți supărat. Este vorba de lipsa șuruburilor și de plângere ? Văd că este depusă la comandă și procesată pozitiv. Vă voi contacta pentru a clarifica situația.

Coletul, foarte scump dealtfel, a ajuns deteriorat. Sunt piese deformate care sunt neconforme

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:14

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Văd că ați depus o plângere la noi. Am transmis departamentului de reclamații că este urgentă. Un supervizor va lua legătura cu dvs. pentru a găsi o soluție bună la această problemă.

Neserioși, vând produse ce nici măcar nu le dețin, încasează banii pe produse inexistente

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:58

Îmi cer scuze că a ieșit așa. V-am oferit o altă cabană, dar nu văd răspunsul dumneavoastră. Bineînțeles, dacă nu doriți să cumpărați de la noi, vă vom returna urgent fondurile. Am interpretat greșit stocul atunci când ați cumpărat produsul. Vă putem oferi o reducere la o altă căsuță ca despăgubire.

Am comandat solar 3 /4.5 și am primit 2 /2.6😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:49

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Comanda dvs. în magazinul nostru este anulată. A existat o comandă pentru un tunel de grădină de 3x4,5m. Vă vom contacta în cazul în care ați avut o altă comandă la noi. Am dori să clarificăm urgent acest lucru.

Nu a ajuns inca comanda!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:44

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Îmi pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Nu ar fi trebuit să se întâmple așa, să se întârzie comanda. Comanda este la curier. Vă vom suna pentru a stabili ce este de făcut.

😞

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:16

Îmi pare rău dacă ești trist. Văd că ordinul va ajunge la dumneavoastră astăzi, conform veștilor și aranjamentelor. Vă voi suna pentru a afla dacă mai pot face ceva pentru a vă ajuta.

Dezamagit de felul cum trateaza clientii…comanda intarziata mult …nici azi 26 04 nu au livrat catre curier…in conditiile in care comanda a fost facuta pe 12 04…iar curierii nu o sa mai lucreze saptamana viitoare.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:03

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Ne-am ocupat urgent de această problemă. Coletul se află deja la curier. O să vă sun. Am observat că livrarea durează mai mult decât ne așteptam - am prelungit termenul de livrare pe site-ul nostru.

Produsul cumpărat nu a fost livrat la data anunțată la momentul platii. .Am primit email ca livrarea va întârzia. Sper sa ajungă în final...

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:45

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Urmărim comanda dvs. în permanență. Îmi cer scuze pentru întârzieri. Toate coletele sunt acum la curier. Vă voi suna pentru a clarifica situația.

Nu știu ce să spun magazinul a trimis coletul incomplet sau firma de curierat a distrus coletul (era sub orice critică, am făcut și poze cu coletul primit) până să ajungă la destinatar. Când am desfăcut coletul deteriorat, erau doar barele si prelata fără șuruburi, piulițe, instrucțiuni de montare absolut nimic, așa că nu puteam sa montez solarul. Comanda a fost făcută în data de 9.04.2024 si a ajuns abia în data 24.04.2024, cu toate că se preciza că va ajunge in data de 16.04.2024, deci seriozitate de nota 2.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:26

Bună dimineața, vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Îmi pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Îmi cer sincer scuze pentru întârzieri, v-am ținut la curent. Văd că aveți o reclamație la noi, angajatul nostru v-a scris și așteptăm răspunsul dumneavoastră. Vă voi suna pentru a stabili în continuare detaliile.

Timp de livrare foarte mare, 16 zile. Acum vad ca s-a modificat termenul de livrare de la 5 la 10 zile lucrătoare. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:37

Bună dimineața, vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Folosim un nou operator de telefonie. De fapt, implementarea durează mai mult decât ne așteptam. De îndată ce ne-am dat seama, am informat toți clienții despre întârziere și am modificat data de expediere. Vom lua legătura cu dumneavoastră.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:20

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a afla de ce sunteți nemulțumit. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Ce pot sa spun dacă încă nu am primit produsul?

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:34

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a clarifica situația și vă voi compensa pentru timpul de așteptare. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Răspuns client pe 23-04-2024 15:41:

Da, pergola a venit asa cum am fost informata inițial, adică pe 22.04.2024 ora 19. Un rest, numai de bine!

Desi am comandat produsul din data de 7 aprilie si suntem in data de 21 aprilie, de abia am primit informare ca s-a solicitat comanda la curier pentru preluare produs astfel ca nu se stir cand si cum il voi receptiona.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:31

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a clarifica situația și vă voi compensa pentru timpul de așteptare. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Răspuns client pe 24-04-2024 10:54:

Suntem in data de 24 aprilie si inca nu am receptionat coletul comandat si platit inca din data de 7 aprilie. Am fost contactat de curier insa acesta imi solicita plata ramburs in conditiile in care Gardenway nu livreaza produsele fara sa fie platite in prealabil. Sunt foarte dezamagit de serviciile de livrare si nu sfatuiesc pe nimeni sa comande de pe acest site.😠 Despre calitatea produsului nu pot spune nimic din moment ce nu l-am receptionat.

Durata EXTREM de mare a livrării. Produsul nu a ajuns inca. NU RECOMAND NIMĂNUI!😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:21

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a clarifica situația și vă voi compensa pentru timpul de așteptare. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Răspuns client pe 24-04-2024 08:57:

Nu. Nici până acum nu a ajuns comanda. Au trecut 3 săptămâni 😠

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024