Opinii de la clienții magazinului online chicco.ro

chicco.ro

Nota: 9,17 / 10 de la 4.200 de clienți verificați

Notă magazin

9,17 / 10

Ne recomandă

93,62%

de la data înscrierii magazinului în program (06-05-2019)

Mi-au trimis o alta culoare decat cea comandata😐

RATING:

Nu merge linkul de urmărire comandă, nu merge sa mi resetez parola, nu am primit nr tracking awb..

RATING:

😞😐

RATING:

Foarte lent in operarea comenzii, iar cei din call center sunt foarte slab pregătiți. Nu stiu să rezolve problemele si nici nu vine in sprijinul clientului. Prețul la așa spusele reduceri era aproximativ identic cu cel din Italia la preț întreg.😞😠

RATING:

Am comandat o cădiță și am fost sunată de personalul magazinului să-mi spună ca cea comandată este expusă. Mi s-a oferit varianta o altă culoare, un gri mai închis. Din păcate nu s-a specificat ca nu are roți, așa cum era dotată cea comandată. Așadar, de fapt nu era același produs, dar o altă culoare. Am sunat să specific asta și am cerut dacă se poate să mi se trimita roți și feedback ul a fost ca nu se potrivesc cele de la modelul comandat. Mi s-a oferit opțiunea de a returna și asta am făcut. Ulterior pe site am văzut ca mai exista o altă culoare, albastru, care avea roți. Nu am primit această sugestie, doar varianta retur.

RATING:

Nu mi au plăcut scaunele auto. Nu mi am primit banii retur. 😞

RATING:

Reducerile sunt dejeaba! Doar umflati pretul ca sa para redus.

RATING:

Am pus o intrebare la comanda De unde pot achizitiona isofix-ul specificat in descrierea produsului si nu am primit nici un raspuns

RATING:

Am incercat sa sun pentru un retur, niciun raspuns cateva zile la rand. La mailul trimis nu a raspuns nimeni, sectiunea de retur este greu de gasit, am cautat pe google ca sa pot gasi formularul.😞

RATING:

Mi-a ajuns biberonul cu zgarieturi fine care nu se puteau vedea in poze.

RATING:

😞

RATING:

ca trebuie sa-si schimbe firma de curierat cu care lucreaza

RATING:

Am cumparat un sistem de purtare bebe care nu este ok pentru noi si am vrut sa il returnez. Din contul de client nu a mers sa fac returul, la telefon si email nu raspunde nimeni...😐

RATING:

Am comandat doua produse: un set de lenjerie pentru patul Next2Me Forever si o husa impermeabila pentru salteaua aceluiasi pat. Setul de lenjerile a venit impachetat frumos, nota 10. In schimb husa impermeabila a venit intr-un ambalaj deplorabil, de zici ca au jucat fotbal cu el in depozit, nici macar nu era sigilat, nota 0. Sper sa nu fi fost vreun produs resigilat. Cum era ultimul pe stoc am ales sa nu dau retur deoarece saltea de la patut nu este compatibila cu alta husa. Nota 5 cu indulgenta. Sunt produse pentru copii totusi.😠😠😠

RATING:

😠

RATING:

Au afisat pe site un produs (carucior copil) redus, pe care l-am cumparat, despre care am fost informata ulterior ca exista pe stoc doar in varianta "expus in vitrina", deci nu era nou, fara a fi afisat acest detaliu pe site.

RATING:

Prosopul de bebe l-am primit murdar si agatat!

RATING:

L-am comandat crezând ca e cu mult mai bun fata de căruciorul de 400 ron avut înainte. Din păcate nu e asa: rotile scot un zgomot foarte deranjant, plasa din spate se prinde cu arici și rămân gauri pe unde, dacă bate vântul, se simte foarte rece în sezonul rece.Nu este mai calitativ decât cel pe care îl aveam.

RATING:

Comanda apar încă cu status “pregătit de ridicare”. În secțiunea de retururi , din această cauză , nu apare comanda :). Dacă vreau să fac retur, nu am această posibilitate din site .

RATING:

COMENZILE ONLINE TREBUIESC TRIMISE LA ADRESA, SI NIDECUM SA TREBUIASACA SA FIE RIDICATE DIN MAGAZIN,PT CA SUNT LIVRATE LA TIMP.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025