Întrebări Frecvente

Toți clienții care cumpără de la un magazin online înscris în programul Opinii de Încredere by TRUSTED.ro pot da o notă magazinului respectiv. La 7 zile după efectuarea unei comenzi vei primi un email cu formularul nostru.
Da, toate opiniile primite se vor publica pe pagina magazinului online de pe site-ul feedback.trusted.ro.
Atunci când se completează formularul primit pe email, clientul are posibilitatea de a trimite o opinie ca anonim sau semnată cu prenumele lui. Cu alte cuvinte, opiniile anonime sunt date de clienți reali care au ales să nu se afișeze prenumele. Magazinul online care a primit o opinie de la un utilizator anonim poate identifica clientul din contul magazinului, pentru a putea lua legătura cu cu acesta și a rezolva problema.
Magazinul trimite prin API-ul nostru ID-ul comenzii, prenumele clientului, orașul din care s-a efectuat comanda și adresa de e-mail a acestuia ( se păstreză doar 10 zile; mai multe detalii aici). ID-ul comenzii și email-ul nu se fac publice niciodată. Email-ul se șterge după 10 zile de la primirea comenzii, iar ID-ul rămâne doar vizibil doar în contul privat al magazinului. Prenumele și orașul se publică alături de opinia clientului la alegerea acestuia.
Da, nota se poate modifica o sigură dată. Dacă un client dă o notă mai mică de 5, magazinul poate răspunde acestuia în cadrul sistemului. În acest caz, clientul va primi un nou email în care poate da o altă notă magazinului și poate specifica dacă problema a fost rezolvată. Pe site se publică nota inițială alături de comentariul clientului, răspunsul magazinului și noua notă dată de client. Doar a doua notă se va lua în calcul pentru nota generală a magazinului.
În momentul de față, clientul nu primește nicio recomensă pentru opinia oferită.

Soluție construită in parteneriat cu InboxTarget.ro