Opinii de la clienții magazinului online Smartdrinks.ro

Notă magazin

9.5 / 10

Calitatea livrării

9.3 / 10

Ne recomandă

98.13%

de la data înscrierii magazinului în program (04-01-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Smartdrinks.ro

nu

RATING:

Imi place ca exista o varietate mare de produse, mi-ar placea si mai mult sa vad si recomandari :)

RATING:

Varietate si preturi mai mici ca pe alte siteuri, confirmare telefonica, livrare rapida. Toate criteriile unei firme serioase sunt indepllinite. Recomand.

RATING:

Depinde ce se înțelege prin calitatea livrării. Mulțumită de persoana care a făcut livrarea dar nu de serviciul in sine. 20 lei, preț acceptabil având în vedere că ar fi trebuit sa îmi ajungă comanda in 2 ore de la confirmare. La confirmare mi s-a spus că va ajunge următoarea zi dar nu la ce ora și livrarea a fost făcută seara. Așa puteam opta pentru o livrare normala pe oricare alt magazin online.

RATING:

Am facut comanda pe 21 martie si nici astazi, 26 martie nu am primit coletul si nici macar nu am fost contactat de nimeni.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-03-2018 06:53

Buna ziua, Asa cum v-am explicat in urma primirii acestui feedback, intrucat nu am reusit sa luam legatura telefonic cu dvs. si deoarece am considerat ca valoarea transportului pana in localitatea dvs. era foarte ridicata comparativ cu valoarea comenzii, coletul nu a fost livrat automat, fara a avea o confirmare in prealabil din partea dvs. Va multumim pentru intelegere.

dupa 5 ore de la comanda nu m-a sunat nimeni pentru confirmarea comenzii si am sunat eu. livraarea nu a mai avut loc pentru ca nu a venit curierul in ziua respectiva sa ridice coletul si nici Smartdrinks nu m-a sunat nici macar a doua zi sa imi spuna ca nu a venit curierul. iarasi am sunat eu la 17:00 si mi s-a comunicat acest lucru(ca nu a ridicat curierul nici in ziua comenzii si nici chiar in ziua a doua..)

RATING:

Raspuns magazin pe 27-03-2018 07:40

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate de nelivrarea coletului dvs. Intr-adevar, asa cum v-am spus si la telefon, curierul nu a ridicat coletele in ziua in care ati plasat comanda, insa toate comenzile au plecat a doua zi. Inainte sa discutam telefonic, am luat legatura cu compania de curierat pentru a ne asigura ca toate coletele vor fi ridicate in acea seara, asadar nu am fi putut sa va anuntam mai devreme daca coletul va pleca sau nu in ziua respectiva. Deoarece dvs. aveati nevoie de colet in 24h de la comanda, coletul nu a mai plecat si comanda a fost anulata, asa cum ati dorit. Ne pare rau ca nu am reusit sa onoram comanda in 24h, din pacate, din motive pe care nu le putem prevedea sau preintampina, comenzile livrate in tara prin intermediul curierului e posibil sa nu ajunga a doua zi. Va multumim si speram sa dovedim ca putem colabora mai bine in viitor.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing