Opinii de la clienții magazinului online Smartdrinks.ro

Smartdrinks.ro

Nota: 9,6 / 10 de la 1.169 de clienți verificați

Notă magazin

9,6 / 10

Ne recomandă

97,6%

de la data înscrierii magazinului în program (04-01-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Smartdrinks.ro

Nu mi a ajuns comanda si i am sunat dar mi au inchis.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 11:26

Buna ziua, Asa cum v-am comunicat si prin e-mail, comanda a fost ridicata de curier pe 22 decembrie si a fost scoasa la livrare astazi, in prima zi de activitate dupa sarbatori. Am observat ca intre timp a si ajuns la dumneavoastra. Va multumim pentru comanda si va dorim un final de an cu bucurii!

Ambalajul era desfăcut,toată România știa ce am cumpărat niște nesimțiți. Va pup.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 11:24

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care acest incident vi le-a cauzat. Intr-adevar, intrucat de multe ori clientii din Bucuresti/Ilfov doresc sa deschida coletul la livrare, avand in vedere ca livrarea in aceste zone o facem chiar noi cu soferii proprii, uneori acestia pleaca de la depozit cu coletele desfacute. O sa ne asiguram ca de acum inainte coletele vor pleca sigilate si vor fi desfacute la livrare doar la solicitare expresa a clientilor. Va multumim ca ne-ati semnalat aceasta problema si va mai asteptam la noi pe site. Numai bine, Echipa SmartDrinks.ro

Am comandat 2 sticluțe iar una a venit desfăcută și s a pierdut continutul. Sorohan Cornel

RATING:

Am cumpărat un vin roze la promo dar are foarte multe depuneri,este tulbure zici ca-i must :)). Păcat

RATING:

Dupa 3 zile de la comanda, dupa ce i-am contactat telefonic mi s-a spus ca nu lucreaza…

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2022 21:48

Buna seara, Stiu ca deja ati discutat cu colega noastra care preia comenzile, dar o sa reiau si aici situatia. Ne pare rau ca nu am putut sa va trimitem comanda in timp util. Din pacate, ati plasat comanda vineri seara dupa ora de incheiere a programului de lucru, atat al nostru, cat si al companiei de curierat cu care colaboram. Luni a fost zi libera (15 august) si nu am lucrat nici noi, nici compania de curierat - informatie care era disponibila pe site-ul nostru. In mod normal, 99% din comenzi sunt livrate in 24-48h din momentul plasarii lor. Speram sa avem ocazia sa colaboram in viitor. Numai bine, echipa SmartDrinks.ro

Nu am primit comanda.

RATING:

Payment failed again because of their bank, but they wouldn't contact their Bank to fix the problem.

RATING:

Payment failed because of their bank, but they wouldn't contact their Bank to fix the problem.

RATING:

La profilul pe care il aveti trebuie sa aveti un program de livrari mai flexibil. Daca am facut comanda cu o ora si ceva inainte de 17:00 nu se poate livra. Fratilor livrati alcool, trebuie sa livrati macar pana la miezul noptii, nu sa rupeti usa la terminarea programului la 17:00. Asta este o mentalitate nepotrivita.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-05-2019 09:06

Buna ziua,



Asa cum v-am transmis si telefonic in momentul plasarii comenzii, ne pare rau ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Incercam sa fim flexibili pentru clientii nostri, dar in acelasi timp sa respectam si un orar de lucru legal pentru angajatii nostri. Mai ales in perioadele de sarbatori, cum a fost si cazul acesta particular, exista o incarcare mult mai mare decat de obicei. La momentul respectiv toata forta de livrari era deja in traseu avand numeroase comenzi de livrat, si era imposibil sa intrerupem ciclul de livrari pentru a intoarce un sofer la depozit.



Speram ca pe viitor sa putem colabora cu succes.



Echipa SmartDrinks.ro

Am fost sunat initial sa mi se spuna ca pachetul va fi pus la curier dar apoi a trecut o saptamana fara niciun semn.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-12-2018 10:38

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, din pacate in perioada aceasta post Black Friday si de dinainte de sarbatori companiile de curierat sunt extrem de ocupate. Coletul dvs. a fost pregatit marti si vineri a ajuns in depozitul din localitatea dvs. Vom face o solicitare scrisa la curier pentru a fi scos astazi la livrare.



Multumim pentru intelegere,

Echipa SmartDrinks.ro

Am facut comanda pe 21 martie si nici astazi, 26 martie nu am primit coletul si nici macar nu am fost contactat de nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-03-2018 09:53

Buna ziua,



Asa cum v-am explicat in urma primirii acestui feedback, intrucat nu am reusit sa luam legatura telefonic cu dvs. si deoarece am considerat ca valoarea transportului pana in localitatea dvs. era foarte ridicata comparativ cu valoarea comenzii, coletul nu a fost livrat automat, fara a avea o confirmare in prealabil din partea dvs.



Va multumim pentru intelegere.

dupa 5 ore de la comanda nu m-a sunat nimeni pentru confirmarea comenzii si am sunat eu.

livraarea nu a mai avut loc pentru ca nu a venit curierul in ziua respectiva sa ridice coletul si nici Smartdrinks nu m-a sunat nici macar a doua zi sa imi spuna ca nu a venit curierul. iarasi am sunat eu la 17:00 si mi s-a comunicat acest lucru(ca nu a ridicat curierul nici in ziua comenzii si nici chiar in ziua a doua..)

RATING:

Răspuns magazin pe 27-03-2018 10:40

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate de nelivrarea coletului dvs. Intr-adevar, asa cum v-am spus si la telefon, curierul nu a ridicat coletele in ziua in care ati plasat comanda, insa toate comenzile au plecat a doua zi. Inainte sa discutam telefonic, am luat legatura cu compania de curierat pentru a ne asigura ca toate coletele vor fi ridicate in acea seara, asadar nu am fi putut sa va anuntam mai devreme daca coletul va pleca sau nu in ziua respectiva. Deoarece dvs. aveati nevoie de colet in 24h de la comanda, coletul nu a mai plecat si comanda a fost anulata, asa cum ati dorit. Ne pare rau ca nu am reusit sa onoram comanda in 24h, din pacate, din motive pe care nu le putem prevedea sau preintampina, comenzile livrate in tara prin intermediul curierului e posibil sa nu ajunga a doua zi. Va multumim si speram sa dovedim ca putem colabora mai bine in viitor.

Am plasat comanda o data, nu s-a inregistrat si dupa doua zile am plasat-o din nou, telefonic, cu livrare sambata deoarece aveam nevoie urgent. Domnisoara de pe smartdrinks mi-a spus ca este posibil fara sa consulte in prealabil, iar sambata dimineata cand am mers la curierat era inchis. Coletul meu a ajuns luni, dupa ce evenimentul din weekend trecuse. L-am refuzat

RATING:

Răspuns magazin pe 15-02-2018 09:12

Buna ziua,



Ne pare rau sa aflam ca nu ati putut intra in posesia comenzii in timp util. Intr-adevar, noi am expediat produsele imediat dupa receptionarea comenzii telefonice, spre centrul Cargus Bistrita, care este unul dintre centrele in care se pot face livrari sambata. Adresa exacta a centrului am obtinut-o telefonic de la call center-ul companiei de curierat, nefiind in acel moment anuntati ca din acel centru nu se pot face ridicari sambata, ci doar livrari. Prin urmare, ne cerem scuze pentru orice neplacere creata si incercam ca pe viitor sa preintampinam astfel de situatii.



Va multumim,

Echipa SmartDrinks.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024