Opinii de la clienții magazinului online Poka.ro

Notă magazin

9.3 / 10

Calitatea livrării

9.0 / 10

Ne recomandă

96.64%

de la data înscrierii magazinului în program (17-01-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Poka.ro

seriozitate ,promtitudine

RATING:

Am avut cea mai proasta experiență din viata mea cu firma de curierat cu care lucrati, cel putin curierul care lucreaza pe zona sectorului 4 este teribil. Va recomand sincer sa schimbati firma de curierat deoarece firma poka merita servicii de curierat mult mai calitative care sa va evidențieze calitatea serviciilor.

RATING:

Magazinul Poka este ok ptr lucruri marunte. Daca doriti sa cumparati aparatura medicala sfatul meu este sa...... FUGITI! Nici gand, niciodata! Service mizerabil, perioada de timp de cateva luni si deobicei facut cu agentii de zona. Am patit lucrul acesta cu aparatura de mii de euro nu cu lucruri ieftine, la care ma asteptam sa primesc un feedback mai rapid.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-12-2018 14:25

Inteleg ca nemultumirea se datoreaza timpului foarte mare de rezolvare a unor probleme de functionare la un unit FONA aflat in perioada de garantie. Piesele de schimb, printre care si placa electronica de control, ne-au fost puse la dispozitie cu mare intarziere de catre producator. FONA cunoaste cazul dumneavoastra si va indemn sa le transmiteti nemultumirea privind timpul indelungat in care au putut sa va puna la dispozitie piesele de schimb. Domnule Piscan, am cititi toata corespondenta pe care ati avut-o cu colega mea Monika, din care, in mod evident, am constatat intarzieri nepermise de mari in furnizarea acestor piese defectate in garantie si care au afectat buna functionare a echipamentului achizitionat, creand pe buna dreptate nemultumirea dumneavoastra. Asa cum rezulta din corespondenta pe care ati avut-o cu colegii mei, Monika, responsabila de relatia cu furnizorul Fona, Cristian Marcu, reprezentant zonal Prahova si tehnicianul colaborator din Bucuresti, care a facut mai multe drumuri de la Bucuresti la Campina si retur, acestia au acordat toata atentia rezolvarii acestei situatii de functionare defectuoasa a unitului. Din pacate, noi, furnizorii de echipamente suntem interfata dintre clienti - producatori si depindem de multe ori de viteza de reactie a producatorilor sau de capacitatea lor tehnica si profesionala de a rezolva rapid o problema grava de functionare al unui echipament. Firma POKA functioneaza neintrerupt de 27 de ani, punand in functionare mii de echipamente medicale si nu a FUGIT vreodata de responsabilitati, gasind in cele din urma solutii de rezolvare si la cele mai complicate cazuri. Interventia de specialitate a fost facuta de specialist, tehnicianul autorizat din Bucuresti, colaborator cu firma POKA si NU de agentii nostri care nu sunt autorizati sa remedieze defectiunile unui echipament. Intr-adevar, din exces de zel, domnul Marcu a incercat sa va ajute, pentru care a primit un avertisment din partea mea. Nu sunt de acord cu exprimarea dumneavoastra " Service mizerabil, perioada de timp de cateva luni si deobicei facut cu agentii de zona " pentru ca intotdeauna interventiile tehnice sunt efectuate de colaboratorii nostri specialisti aflati in relatie contractuala cu firma POKA. Feedback-ul dumneavoastra este important pentru mine si angajatii firmei, indiferent de calificativul pe care ni l-ati dat. Ramane sa depunem mai mult efort pentru ca serviciile oferite sa fie la un nivel calificativ mai bun. Cu salutari, Ladislau POKA

Firma Poka este ok firma de curierat prin care am primit coletul este neprofesionista, cel putin da stribuitorul din zona mea care m a apostrofat ca nu sunt acasa cand a venit el. Nu am fost anuntata ora la care soseste

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing