Opinii de la clienții magazinului online Poka.ro

Poka.ro

Nota: 9,44 / 10 de la 1.845 de clienți verificați

Notă magazin

9,44 / 10

Notă produse

9,67 / 10

Ne recomandă

95,99%

de la data înscrierii magazinului în program (17-01-2017)

Incompetenta

RATING:

Buna ziua! Ar fi minunat daca am fi sunati in cazul in care produsele alese nu mai sunt in depozit, dar ele apar a fi in stoc. Am patit-o cu folii pentru viziera, am ales 3 bucati ( mi-a aparut pe ecran ca sunt 4 bucati in stoc), iar comanda a venit fara folii.

RATING:

Din pacate comunicarea lasa de dorit .Probabil calitatea este ok .Dar ....

RATING:

Nu au tinut cont de rubrica "Observatii" din comanda.

RATING:

Grija mai mare la conținutul comenzilor

RATING:

Cea mai întârziată livrare a comenzii,intr-o situație in care toți medicii stomatologi avem nevoie de consumabile!

RATING:

Produsele fara norme speciale de securitate, conform 148/2012 se pot factura catre PF. La Dvs. in magazinul online, s-a refuzat.

RATING:

Am cerut Ionite cu aroma de menta si mi s a trimis cu aroma de vanilie. Are gust de odorizant de masina. Daca nu era Ionite cu aroma de menta pe stoc, trebuia sa fiu intrebata daca doresc cu alta aroma. Nu sa mi se trimita orice.

RATING:

Sa scrie clar pe site, sau cand dau comanda ca nu este in stoc produsul.

RATING:

Comanda a fost anulata fara motiv.

RATING:

Ar fi bine sa actualizeze stocurile in magazinul on line.

RATING:

Multe produse nu se afla pe stoc , desi scrie ca sunt pe stoc ,multe produse nu le poti gasi pe site desi le au, nu sunt explicați suficiente despre produse

RATING:

Dacă vreți sa modificați aroma sau culoarea unui produs, întrebați înainte.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-07-2019 13:56

Buna ziua,

am luat legatura cu colegii de la depozit si in cel mai scurt timp prin colegul din zona dumneavoastra vom remedia situatia.

Cu respect,

Echipa Poka.

comenzile peste o anumită sumă erau cadorisite,acum nu se mai procedează așa,din care cauză apare nemulțumirea,cred eu generală.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-06-2019 09:51

Buna ziua,

am verificat cu colegul meu situatia acestei comenzi si a rezultat ca nu a fost posibila oferirea a ceva suplimentar deoarece ati beneficat de o reducere financiara in suma de 197.45 ron. Ca urmare a acestei reduceri nu a fost posibila acordarea unui cadou suplimentar.

Cu respect Echipa Poka.



Inca nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 08-04-2019 10:01

Buna ziua,

am luat legatura cu colegii din Bucuresti sa aflam ce s-a intamplat cu comanda dumneavoastra. Comanda a fost procesata doar ca unul din produse aflate in stocul din Bucuresti avea termenul de expirare foarte curand si s-a optat pe trimiterea de la sediul din Timisoara a unui produs conform cu asteptarile clientiilor.

Va multumim pentru intelegere.

Cu respect,

Echipa POKA.

Dupa ce am

Comandat de 450 lei a trebuit sa platesc si transportul.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-04-2019 11:15

Buna ziua,

am verificat situatia comenzilor facute de dumneavoastra si doresc sa aduc anumite clarificari. Comanda minima pentru care nu se plataeste transport este de 300 lei ( aceste date sunt publicate pe site) si deoarece dumneavaoastra ati facut 2(DOUA) comenzi in doua zile diferite si cu valoare sub suma minima, nu va-ti incadrat la transport gratuit. Am luat legatura si agentul zonal pentru ca pe viitor sa va livreze marfa fara costuri de transport si cu plata la livrare.

Cu respect,

Echipa POKA.

Magazinul Poka este ok ptr lucruri marunte. Daca doriti sa cumparati aparatura medicala sfatul meu este sa...... FUGITI! Nici gand, niciodata! Service mizerabil, perioada de timp de cateva luni si deobicei facut cu agentii de zona. Am patit lucrul acesta cu aparatura de mii de euro nu cu lucruri ieftine, la care ma asteptam sa primesc un feedback mai rapid.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-12-2018 16:25

Inteleg ca nemultumirea se datoreaza timpului foarte mare de rezolvare a unor probleme de functionare la un unit FONA aflat in perioada de garantie.

Piesele de schimb, printre care si placa electronica de control, ne-au fost puse la dispozitie cu mare intarziere de catre producator.

FONA cunoaste cazul dumneavoastra si va indemn sa le transmiteti nemultumirea privind timpul indelungat in care au putut sa va puna la dispozitie piesele de schimb.

Domnule Piscan, am cititi toata corespondenta pe care ati avut-o cu colega mea Monika, din care, in mod evident, am constatat intarzieri nepermise de mari in furnizarea acestor piese defectate in garantie si care au afectat buna functionare a echipamentului achizitionat, creand pe buna dreptate nemultumirea dumneavoastra.

Asa cum rezulta din corespondenta pe care ati avut-o cu colegii mei, Monika, responsabila de relatia cu furnizorul Fona, Cristian Marcu, reprezentant zonal Prahova si tehnicianul colaborator din Bucuresti, care a facut mai multe drumuri de la Bucuresti la Campina si retur, acestia au acordat toata atentia rezolvarii acestei situatii de functionare defectuoasa a unitului. Din pacate, noi, furnizorii de echipamente suntem interfata dintre clienti - producatori si depindem de multe ori de viteza de reactie a producatorilor sau de capacitatea lor tehnica si profesionala de a rezolva rapid o problema grava de functionare al unui echipament.

Firma POKA functioneaza neintrerupt de 27 de ani, punand in functionare mii de echipamente medicale si nu a FUGIT vreodata de responsabilitati, gasind in cele din urma solutii de rezolvare si la cele mai complicate cazuri.

Interventia de specialitate a fost facuta de specialist, tehnicianul autorizat din Bucuresti, colaborator cu firma POKA si NU de agentii nostri care nu sunt autorizati sa remedieze defectiunile unui echipament. Intr-adevar, din exces de zel, domnul Marcu a incercat sa va ajute, pentru care a primit un avertisment din partea mea.

Nu sunt de acord cu exprimarea dumneavoastra ' Service mizerabil, perioada de timp de cateva luni si deobicei facut cu agentii de zona ' pentru ca intotdeauna interventiile tehnice sunt efectuate de colaboratorii nostri specialisti aflati in relatie contractuala cu firma POKA.

Feedback-ul dumneavoastra este important pentru mine si angajatii firmei, indiferent de calificativul pe care ni l-ati dat.

Ramane sa depunem mai mult efort pentru ca serviciile oferite sa fie la un nivel calificativ mai bun.

Cu salutari, Ladislau POKA

Ambalajul unui produs era extrem de deteriorat si desigilat. Am sunat, am trimis poze, ma voi gandi de zece ori inainte sa comand data viitoare. Asteptam profesionalism dar serviciile au fost slabe.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2018 15:56

Raspunderea pentru deteriorarea ambalajelor o are firma de curierat. Ne bucuram ca ati confirmat ca integritatea interiorului produsului resigilat nu fost afectat. Pe viitor va rugam sa refuzati preluarea produselor comandate atunci cand considerati ca acestea prezinta neconformitati de calitate sau de ambalare. Puteti apela la reprezentantii nostri zonali pentru a inlocui produsele care ajung la dumneavoastra intr-o stare necorespunzatoare, indifernt de cauza generatoare.

Va multumim pentru feedback.

Echipa POKA

Produse inexistente

RATING:

Buna ziua,



Am comandat recent de pe site-ul dumneavoastra o cutie de MTA care trebuia sa contina trei recipiente cu pulbere si unul cu lichid. Unul dintre recipientele cu pulbere a ajuns spart. Sper sa fi fost o problema cauzata de cei care se ocupa cu livrarea.

RATING:

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025