Nota: 9.7 / 10 de la 358 de clienți verificați
Filtreaza
Ovidiu - Ploiești
Mentinerea promptitudinii in anuntarea noilor titluri, promotii etc. Facilitati la costul transportului si o cat mai deplina informare a continutului lucrarilor, astfel incat noi, mirenii sa fim indrumati corect asupra viitoarelor investitii de carte. Multumesc echipei Doxologia si astept noi performante editoriale, de marketing si pedagogice. Va doresc, la inceput de an, cele mai bune urari de sanatate, alaturi de noi beneficiarii unei culturi duhovnicesti, de care sa fim multumiti, noi aceia care indraznim sa ne numim preoti universali.
Anonim - Brăila
Anonim - Baile Felix
E diferenta mare în ceea ce privește prezentarea pe site si cum e produsul în realitate am fost dezamăgită dar asta e
Raspuns magazin pe 26-01-2019 00:28
Ne pare rău pentru impresia creată. Analizând produsul achiziționat de dumneavoastră, Calendarul cu icoane, nu am observat vreo diferență în pagina de prezentare față de produsul livrat. Dacă ne puteți ajuta cu o descriere a diferențelor constatate, ne vom strădui să le remediem pe viitor.
Mariana - Cisnadie
Sper sa mai colaborăm .Multumesc!
Anonim - Comuna Popricani
Sunteti foarte buni! Multumesc !
Anonim - Ploiești
Willi - Bucuresti
A durat o saptamina pentru ca contul meu sa fie "autentificat" ... Ptr ce ? Mi s-a trimis sa completez acest formular - insa nu am cumparat NIMIC Cind am in cercat sa cumpar ceva nu pot plati - am o carte de credit cu o alta adresa decit cea de livrare. Practic nu merge nimic, nu inteleg cum magazinul exista din pct de vedere financiar
Raspuns magazin pe 25-01-2019 13:45
Ne cerem scuze pentru inconveniente. În mod normal, majoritatea conturilor sunt aprobate automat, mai puțin cele care au adrese de email pe care sistemul Drupal le detectează ca potențial spam (foarte puține), iar pe acestea le aprobă cineva manual. Din problemele întâmpinate la efectuarea plăților, adresa diferită nu este o problemă. Apar probleme doar atunci când sunt introduse date diferite decât cele de pe card. În privința formularului de feedback, într-adevăr, am semnalat și noi celor de la platforma trusted.ro că nu se ia în calcul dacă plata a fost sau nu realizată și există clienți care nu finalizează plata, dar primesc formular. Ne cerem scuze încă o dată pentru inconveniente și, dacă vă putem ajuta să finalizați o comandă, ne puteți contacta la telefon sau pe mail: 0724 550 463; comenzi@edituradoxologia.ro
Anonim - Timisoara
De ce imi cereti o parere inainte de a primi coletul? Sau de ce daca am fost notificat ca primesc coletul astazi nu l-am primit, avand in vedere ca am asteptat toata ziua, ceea ce nu voi mai putea face in zilele urmatoare? Cine va fi responsabil daca nu va ajunge coletul la mine?
Adriana - Marasesti
Editati carti foarte folositoare atat mintii cat si sufletul. Mult success in continuare.
Mistreanu - Bucuresti
Iuliana - Bucuresti
Daniel - Otopeni
Coman - Bucuresti
Anonim - Dumbrăvița
Gheorghe - Ighiel
Ioana - Suceava
Oana - Craiova
Anonim - Alba iulia
Camelia - Cluj-Napoca
Nedelea - Rosiorii de Vede
Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing