Opinii de la clienții magazinului online ilbambino.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

ilbambino.ro

Nota: 8,68 / 10 de la 751 de clienți verificați

Notă magazin

8,68 / 10

Ne recomandă

84,29%

de la data înscrierii magazinului în program (28-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții ilbambino.ro

Calitate foarte buna si frumose produsele

RATING:

Am cumparat o chitara. Produsul corespunde exact descrierii de pe site si l-am primit a doua zi. Foarte amabili. Recomand

RATING:

Cam scumpe Acelasi lucru lam gasit mult mai eftin in magazin Imi pare rau ....

RATING:

Stocurile nu sunt actualizate, te mai si lasa sa plasezi comanda dupa care te suna cineva dupa 3 zile sa iti zica ca nu se regaseste in stoc produsul comandat si sa aleg altceva dupa care sa sun sa verific stocul pt ca nu este actualizat...

RATING:

M-au ajutat intr-un mod foarte corect

RATING:

Pretul transportului este prea mare. As fi comandat mai des de pe site daca transportul ar fi fost mai mic.

RATING:

Un formular de retur gata printat in cutia produsului comandat ar ajuta foarte mult.

RATING:

produse de calitate, preturi accesibile, servicii impecabile.

RATING:

Actualizarea stocurilor ar trebui sa se faca in timp real.

RATING:

Produsele care nu mai sunt pe stoc sa fie scoase din magazinul online, eu am comandat o olita de bebelusi si aparea pe stoc când am comandat-o iar când m-au sunat sa confirm comanda mi-au spus ca nu mai este pe stoc, daca vreau sa aleg alta.

RATING:

Oameni foarte amabili și prietenoși.Nota 20!

RATING:

Seriozitate, livrare rapidă!

RATING:

Nu au confirmat comanda si nu au raspuns nici la telefon

RATING:

Foarte prompti

RATING:

Calitate,promptitudine și seriozitate!

RATING:

Colaborare foarte buna.Personal competent,raspunde cerintelor clientilor.

RATING:

Recomand cu incredere, baietelul meu este foarte incintat de tricicleta lui. Coletul a ajuns foarte repede deci recomand.

RATING:

foarte receptivi. felicitări!

RATING:

1. Este impropriu sa numim magazin un business care nu are stoc propriu ci este doar o vitrina cu posibile produse. Chiar daca este precizat in „stoc”, totusi aceasta informatie nu este de incredere pentru ca angajatii Il Bambino oricum trebuie sa reverifice stocul de la furnizorul lor; evident ca din mai multe motive exista un decalaj intre stocul real al furnizorului si ceea ce se precizeaza pe site.

2. Din motivul de mai sus, comanda „...va fi considerata valida numai dupa confirmarea telefonica a comenzii din partea unui operator al site-ului ILBambino”. Nu am primit un termen in care voi fi contactata, motiv pentru care am sunat eu imediat ce am primit acest mesaj standard. Aceasta situatie este extrem de neplacuta cand ai platit cu cardul si nu esti sigur daca vei primi produsele sau nu. Practic, daca furnizorul nu mai are produsele in stoc, banii sunt blocati la Il Bambino pana cand ii returneaza.

3. Nu am identificat o informatie absolut de baza privind unul din produse (inaltimea unui inaltator) iar cand am sunat, angajatul Il Bambino nu a stiut sa imi spuna imediat, a trebuit sa sune la depozit. Remarca lor: „avem detaliere standard de la furnizor”.

4. Comanda nu mi-a fost livrata in intregime odata ci pe bucati, venind evident de la furnizori diferiti. Problema este ca nu mi s-a pus in vedere acest lucru si evident ca prima reactie a fost sa cred ca au gresit comanda. A trebui sa ii caut eu ca sa inteleg ce s-a intamplat.

5. Este prima oara cand un site are un curier ce livreaza sambata. Mesajul a fost „comanda va fi livrata sambata sau luni”. Evident ca telefonul curierului m-a luat prin surprindere sambata dimineata, chiar nu am luat in serios SMS-ul. Noroc ca a fost frig si nu am iesit dar sa fii „blocat” in casa pana la 10.30, fara acordul tau (livrarea sambata poate sa fie un lucru bun pentru alti clienti insa ar trebui sa fim intrebati) e foarte neplacut, mai ales cand ai copil care vrea afara de cand s-a trezit la ora 07.00.



Totusi, ceea ce mi-a placut la Il Bambino a fost ca, cel putin pe nevoia de acum, am gasit lucruri pe care nu le-am regasit la altii. In plus, sunt putine site-uri unde produsele sunt categorisite pe grupe de varsta ca sa iti fie mai usor sa cauti, desi, in continuare aici lipsa cea mai mare este a unei descrieri de produs decente, nu mai spun detaliata.

RATING:

Am comandat un cărucior, care apărea pe stoc. La 2 zile de la efectuarea comenzii am fost contactat de un operator ptr a mi comunica ca nu este pe stoc. Ca nu au nici un produs din acea marca(knorr vw).

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024