Opinii de la clienții magazinului online ilbambino.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

ilbambino.ro

Nota: 8,68 / 10 de la 751 de clienți verificați

Notă magazin

8,68 / 10

Ne recomandă

84,29%

de la data înscrierii magazinului în program (28-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții ilbambino.ro

coletul nu a fost ambalat corespunzator

RATING:

Pe siteul lor apăreau produsele in stoc dar după ce dădeai comanda îți trimiteau email cu nu sunt pe stoc. Dece trebuie eu să îmi pierd timpul și probabil și produsul respectiv care poate pe alt site sa se afla in stoc limita?

RATING:

Actualizarea stocurilor ar trebui sa se faca in timp real.

RATING:

Comanda inca nu a fost livrata in totalitate, mai asteptam halatul de baie, daca va mai veni, ca voi banii i-ati incasat, daca prostul de client plateste cu cardul.

RATING:

Calitatea produsului foarte slaba, dereriorat...instructiuni de montare puse de dragul de a fi, nu ajuta absolut deloc...

RATING:

Răspuns magazin pe 26-02-2018 12:41

Buna ziua.

Ne pare rau ca apreciati calitatea ca fiind foarte slaba a acestui patut. Noi comercializam acest patut (de la un furnizor al nostru) de 4 ani si pina acum am avut un feedback pozitiv.

privitor la instructiunile de montaj am luat legatura cu furnizorul nostru astfel incit sa refaca instructiunile de montaj pentru a fi intelese mai usor de catre cumparatori.

Va dorim o zi buna!

Recomand atentie la politica lor de retur. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, returul nu se face la sediul Ilbambino, ci la distribuitorul de unde au luat ei produsul, motiv pentru care costul transportului pentru retur creste considerabil, posibil chiar peste pretul de achizitie al produsului.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2018 16:43

Buna ziua,

Sa stiti d-na Laura Radev ca toate produsele de la toate magazinele online se returneaza de la depozitul de la care au plecat. Prin urmare daca produsul pleca de la noi de la sediu returul se facea la noi la sediu.

Politica noastra de retur este absolut identica (si conform legii) cu a celorlalte magazine online.

Multumim,

Nu

RATING:

nu

RATING:

-

RATING:

Fundita baldachinului nu este similara cu cea din poza. Este foarte mare diferenta de material si design. Foarte dezamagita !

RATING:

Pretul este prea mare pentru serviciile pe care le face, trebuie sa stai o ora pentru a scoate 120 ml lapte, merge foarte incet, iese cate o picătură de lapte. Am ramas delusa!

RATING:

Sunt dezamăgită. Produsul pe care l-am primit este resigilat; are urme de praf, care au fost șterse in graba; are rugina; la buzunarul căruțului este rupt materialul de ca și cum a fost tăiat cu lama. Nu returnez produsul doar pentru că mi se pare o procedura greoaie și am nevoie de căruț pentru că nu pot tine copilul in casa. Cu siguranță nu voi recomanda site-ul.

RATING:

Încă nu am primit produsul. Mi s-a spus ca durează 3 zile lucrătoare. Rog răspuns!

RATING:

Sunt ok.Dar au o problema cu stocurile reale de pe site.Este destul de deranjant cand te decizi asupra unui produs care este le stoc ,il platesti iar apoi a doua zi pe seara primsti un telefon precum ca nu au exact acel produs si trebuie sa te decizi spre alceva ,apoi nici nu mai raspund la telefonul afisat pe site.

Apoi cand primesti produsul sa constati ca e si crapat si sa te intrebi daca chiar asa a fost trimis sau a fost vina curierului.



RATING:

Nu am reusit sa cumpar produsul comandat pentru ca nu se putea trimite decat prin curier, iar eu doream sa-l ridic de la sediu. Dar am fost informata de aceasta situatie foarte prompt, ceea ce ar putea creste punctajul acordat.

RATING:

Cand comanzi un produs, trebuie sa aiba toate materialele sa poata fii asamblat si sa raspunda cineva la telefon pentru orice informatie legat de materiale si nu numai.

RATING:

Pacat ca nu se poate verifica disponibilitatea produselor de pr stoc.

RATING:

Nu este asa cum scrieti detaliile pe internet

RATING:

Răspuns magazin pe 18-05-2017 11:18

Buna ziua !

Detaliile sunt corecte. La momentul comenzii produsul aparea la noi in site, la rubric de stoc cu - Intreaba stoc - ceea ce insemna ca trebuie sa intrebam la furnizor daca produsul a revenit in stoc. In urma convorbirii telefonice cu in operator al nostrum vi s-a explicat acest lucru.

Multumim.

Am facut comanda vineri seara la un produs la care scria ca este in stoc. Luni dimineata m-a sunat cineva de la magazinul Dvs. ca sa-mi spuna ca produsul de fapt nu este pe stoc. Asa ca nu l-am putut cumpara.

Mi-a placut totusi promptitudinea cu care m-ati sunat (vineri seara -> luni dimineata) si faptul ca n-a fost nevoie sa mai fac nimic, s-a ocupat colega Dvs. de anularea comenzii.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024