Opinii de la clienții magazinului online ilbambino.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

ilbambino.ro

Nota: 8,68 / 10 de la 751 de clienți verificați

Notă magazin

8,68 / 10

Ne recomandă

84,29%

de la data înscrierii magazinului în program (28-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții ilbambino.ro

Pretul transportului este prea mare. As fi comandat mai des de pe site daca transportul ar fi fost mai mic.

RATING:

Un formular de retur gata printat in cutia produsului comandat ar ajuta foarte mult.

RATING:

1. Este impropriu sa numim magazin un business care nu are stoc propriu ci este doar o vitrina cu posibile produse. Chiar daca este precizat in „stoc”, totusi aceasta informatie nu este de incredere pentru ca angajatii Il Bambino oricum trebuie sa reverifice stocul de la furnizorul lor; evident ca din mai multe motive exista un decalaj intre stocul real al furnizorului si ceea ce se precizeaza pe site.

2. Din motivul de mai sus, comanda „...va fi considerata valida numai dupa confirmarea telefonica a comenzii din partea unui operator al site-ului ILBambino”. Nu am primit un termen in care voi fi contactata, motiv pentru care am sunat eu imediat ce am primit acest mesaj standard. Aceasta situatie este extrem de neplacuta cand ai platit cu cardul si nu esti sigur daca vei primi produsele sau nu. Practic, daca furnizorul nu mai are produsele in stoc, banii sunt blocati la Il Bambino pana cand ii returneaza.

3. Nu am identificat o informatie absolut de baza privind unul din produse (inaltimea unui inaltator) iar cand am sunat, angajatul Il Bambino nu a stiut sa imi spuna imediat, a trebuit sa sune la depozit. Remarca lor: „avem detaliere standard de la furnizor”.

4. Comanda nu mi-a fost livrata in intregime odata ci pe bucati, venind evident de la furnizori diferiti. Problema este ca nu mi s-a pus in vedere acest lucru si evident ca prima reactie a fost sa cred ca au gresit comanda. A trebui sa ii caut eu ca sa inteleg ce s-a intamplat.

5. Este prima oara cand un site are un curier ce livreaza sambata. Mesajul a fost „comanda va fi livrata sambata sau luni”. Evident ca telefonul curierului m-a luat prin surprindere sambata dimineata, chiar nu am luat in serios SMS-ul. Noroc ca a fost frig si nu am iesit dar sa fii „blocat” in casa pana la 10.30, fara acordul tau (livrarea sambata poate sa fie un lucru bun pentru alti clienti insa ar trebui sa fim intrebati) e foarte neplacut, mai ales cand ai copil care vrea afara de cand s-a trezit la ora 07.00.



Totusi, ceea ce mi-a placut la Il Bambino a fost ca, cel putin pe nevoia de acum, am gasit lucruri pe care nu le-am regasit la altii. In plus, sunt putine site-uri unde produsele sunt categorisite pe grupe de varsta ca sa iti fie mai usor sa cauti, desi, in continuare aici lipsa cea mai mare este a unei descrieri de produs decente, nu mai spun detaliata.

RATING:

- mai multa atentie la livrare - am primit mobilier zgariat

- mai multa atentie la impachetare - am avut componente lipsa si fara instructiuni

RATING:

Customer support foarte bun.

RATING:

Produse de foarte buna calitate. Serviciul de livrare foarte greoi.

RATING:

Nu este actualizat site-ul in timp real cu produsele existente.

RATING:

As fi preferat ca sertarul patutului comandat sa fie mai mare, mai inalt si dintr-un material mai solid astfel incat sa poata sustine mai multa greutate

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024