Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,35 / 10 de la 130 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Adelin din Cluj - Napoca, cluj pentru karoboutique.ro
Produsul este departe de ceea ce era prezentat în poze atât dpdv al aspectului cât și al calității în sine. Bani aruncați din păcate
Opinia clientului Ionela din Gioseni pentru karoboutique.ro
Cu toate ca aveau produsul pe stoc nu mi l-au trimis pentru ca ramaneau cu prea putin material si imi sugerau sa cumpar mai mult daca vreau sa-mi trimita comanda
Opinia clientului Marin din Oradea pentru karoboutique.ro
Servicii de toata jena. De ce iti faci magazin online daca nu livrezi marfa? Ca sa ceri ajutoare de la guvern? Motivul in virusul COVID? NU! NESERIOZITATE 100%. Sunt atatea firme serioase care livreaza marfa in 24-48 ore..... Rusine!!!! O FIRMA DE EVITAT!!!!
Răspuns magazin pe 11-04-2020 15:38
Buna ziua ! Imi pare rau sa vad oameni care doresc sa faca bascalie pe seama ta ! Am pastrat toate mail-urile care chiar am dorit sa avem o relatie buna de comunicare si am primit doar niste false raspunsuri. acasta este nr dvs de telefon fals. Marin Cornel 0359512323 Mihai Pavel nr.22 Bihor 410001 Oradea România
Opinia clientului Marin din Oradea pentru karoboutique.ro
Am facut 3 comenzi. De fiecare data ati anulat comanda fara sa ma avizati si fara sa imi dati o explicatie. Trebuia sa livrati produsul in maxim 48 de ore( asa cum ati mintit) de la momentul efectuarii comenzii. Comert civilizat? Nu!! Este o bataie de joc la adresa mea, a cumparatorului!!!!
Răspuns magazin pe 11-04-2020 15:37
Buna ziua ! Imi pare rau sa vad oameni care doresc sa faca bascalie pe seama ta ! Am pastrat toate mail-urile care chiar am dorit sa avem o relatie buna de comunicare si am primit doar niste false raspunsuri. acasta este nr dvs de telefon fals. Marin Cornel 0359512323 Mihai Pavel nr.22 Bihor 410001 Oradea România
Opinia clientului Mariana din Oituz-Bacau pentru karoboutique.ro
Răspuns magazin pe 02-08-2019 13:08
Buna ziua,
Ne pare rau sa auzim ca nu ati avut o experienta placuta cu magazinul nostru. Va multumim pentru feedback si va asiguram ca prioritatea noastra este sa acordam o experienta cat mai placuta fiecarui client. In acest sens, consultantii nostri va vor contacta pentru a discuta problemele semnalate mai detaliat, astfel incat sa putem lua masurile necesare care sa conduca la o experienta cat mai placuta pe viitor!
Va multumim
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024