Nota: 9,57 / 10 de la 2.056 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Carmen din Bucuresti pentru Life-Care.com
Am lansat comanda in data de 03.01 si nu am primit-o pana astazi, 10.01.
Opinia clientului Francisc din Constanta pentru Life-Care.com
Persoanele care se ocupă de comenzi au fost neatente și au trimis greșit comanda. Suportul pentru clienți este ca și inexistent, iar doamnele care răspund într-un final sunt super plictisite și deranjate de clienți
Opinia clientului Daniela din Constanta pentru Life-Care.com
Nu am primit produsul oferit cadou pt suma comandata respectiv crema puterea ursului
Opinia clientului Loredana din Timis pentru Life-Care.com
Nimic. Customer service sub orice critica, probleme cu plata și cu tracking ul. Haos in contul online. Nu corespunde ceea ce vedeam eu cu ceea ce vedea customer supportul
Opinia clientului Maria din Harghita pentru Life-Care.com
Prima comandă a fost ok, dar apoi nu m-am putut conecta la a doua comandă și nu am primit reducerea de reprezentant deci dezamăgitor 😞
Opinia clientului Brigitta din Satu Mare pentru Life-Care.com
Opinia clientului Ionela din Teleorman pentru Life-Care.com
Comanda nu a fost livrata. Am bifat ca doresc sa fac plata online, nu am fost redirectionata în pagina de plată insa am primit nr de înregistrare Comanda. După 3 zile am sunat în call center am aflat ca a rămas cumva "agățată " comanda și nu s-a procesat iar singura soluție a fost sa o refac. Extrem de dezamăgită! Ar trebui verificata cu atenție funcționalitatea paginii. 😞
Opinia clientului Mihaela din Timis pentru Life-Care.com
Până acum a fost bine la toate comenzile. Acum, cu ultima comandă, ce pot spune? Nici nu am primit-o si după câteva zile de la confirmarea comenzii cu mesaj, am sunat deoarece nu primeam nici un colet. Mi s-a spus că nu există comanda, că eu nu am dat-o. Cum asta?????Și ar trebui să refac comanda. Între timp, am făcut un calcul, s-a mărit prețul la două produse, împreună-cu aproape 40 de lei!!!! Nu înțeleg cum, de altel, convenabil, în ultimele dăți când plăteam cu cardul și nu ramburs nu exista nici o dificultate. După comanda confirmată de Lifecare și care, chipurile, nu există, ar trebui să primesc și toate produsele cu reducere față de prețul aplicat în 14 iunie., nu prețul de atunci, prețul redus pt modul în care am fost tratată!😞
Opinia clientului Nicolae din Teleorman pentru Life-Care.com
Nu este corect deoarece mi ați dublat comanda, nu aveți vânzare ????? Incorect ceea ce faceti😠
Opinia clientului Anonim din Vrancea pentru Life-Care.com
Opinia clientului Anonim din Alba pentru Life-Care.com
Opinia clientului Caticica din Dambovita pentru Life-Care.com
Imi pare rau ca am dat si nota 1, nu am avut o alta varianta. Comanda pe care am facut o nu am primit o, la ce mi cereti feradbak? Cand am facut comanda fara un cod de reducere am primit o, cand am folosit codul de 15%reducere nu, cum va explicati aceasta eroare? Am sunat in cc si raspunsul a fost ca nu se tegasete comanda mea.
Opinia clientului Doina din Buzau pentru Life-Care.com
Opinia clientului LASZLO din Mures pentru Life-Care.com
Opinia clientului Remus din Neamt pentru Life-Care.com
Nu mi-a ajuns deloc comanda, cum ați vrea sa fiu mulțumim? Nu mai rău decât mulțumim, mai ales că scrie că mi-a ajuns, dar eu nu am primit nimic din comanda mea.
Opinia clientului Cristina din Alba pentru Life-Care.com
Despre compania life care nu pot spune nimic. Despre pachetul de detoxifiere sunt complet dezamăgită deoarece după ce iau pastilele ma simt foarte rău. E o stare de greata transpirații și lipsa de energie. Sa întâmplat deja de doua ori și nu mai am de gând sa continuu
Opinia clientului Iulia din Brasov pentru Life-Care.com
Nu ma refer la produse,ma refer la personalul care e pus sa-ți răspundă la telefon. E un personal îndărătnic care nu e dispus sa te ajute cu ceva. La nici o firma nu am mai întâlnit oameni lipsiți de amabilitate așa cum sunt cei de la Life-Care. Firma ar trebui sa ia măsuri in acest sens,dacă vrea sa aibă succes!
Opinia clientului Daniel din Arges pentru Life-Care.com
Am incercat sa completez adresa de facturare cu datele unei asociații iar site-ul nu mi-a permis, ulterior am sunat sa anulez expedierea comenzii, lucru care nu s-au putut efectua.
Opinia clientului Cristina din Bucuresti pentru Life-Care.com
Am plasat comanda în data de 12 august și în data de 22 august încă nu am primit-o . Am dat 3 telefoane și de fiecare dată mi s-a spus că se rezolvă ( se va da bifa de urgentare către curier ) .
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru Life-Care.com
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024