Opinii de la clienții magazinului online Maros Bike

Maros Bike

Nota: 9,37 / 10 de la 1.997 de clienți verificați

Notă magazin

9,37 / 10

Ne recomandă

95,79%

de la data înscrierii magazinului în program (16-11-2022)

Ultimele opinii adăugate de clienții Maros Bike

Sunt foarte mulțumit de serviciile dumneavoastră și de produsul pe care l-am comandat. Totul a decurs perfect. Nota 10!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-06-2023 12:13

Bună ziua. Mulțumim frumos pentru cuvintele frumoasa si ca sunteti multumit de produs si experienta cu noi, dar ne-ati acordat nota 4 din 10, oare sa intamplat asta din greseala? Mulumim frumos pentru incredere!

Dezastru total. Totul se misca lent, lent chiar si la produsele aflate pe stoc. Varietate mare de produse inexistente la furnizor. Practic comanzi ce vrei iar ei iti trimit ce mai au prin depozit. 10 zile pentru a expedia produse cu termen 1-2 zile lucratoare pe site. Nu recomand!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-05-2023 16:49

Buna ziua. Ne pare rău pentru situația neplăcută. Avem pe site mai mult de 100 mii de produse și depunem un efort foarte mare pentru a menține corectitudinea sotcurilor și stocului furnizor, dar din păcate periodic mai apar erori. Lucrăm la o soluție nouă momentan pentru a actualiza cât mai corect sotcurile. Sperăm ca pe viitor să nu mai întâmpinați astfel de probleme pe marosbike.ro. Mulțumim pentru înțelegere. O zi frumoasă în continuare!

Mari întârzieri

RATING:

Răspuns magazin pe 12-05-2023 16:54

Bună ziua. Ne pare rău să auzim că coletul a ajuns la dumneavoastră cu întârziere. Avem peste 100 mii de produse online și o parte din ele sunt în stoc furnizor care se aduc la comandă din Germania, din acest motiv pot apărea întârzieri la livrarea comenzii. La următoarea comandă vă recomandăm să selectați produsele din stocul Maros Bike ( Acest lucru este trecut pe pagina fiecărui produs - In stoc livrare imediata ), astfel ar fi posibil de evitat situația în care livrare unui produse durează mult. Lucrăm momentat la soluții cât mai eficiente pentru o livrare rapidă. Mulțumim pentru înțelegere. O zi frumoasă să aveți!

Nemulțumit

RATING:

Răspuns magazin pe 17-03-2023 13:40

Bună ziua, Am verificat problema dumneavoastră cu colegii de la informatii comenzi. Produsele comandate de dumneavoastră erau in stoc furnizor, lucru care se afișează pe site și pe viitor încercăm să facem acest lucru cât mai vizibil pentru a atenționa clienții de un timp de livrare îndelungat. La următoarea comandă dacă nu sunteți sigur de termenii de livrare vă recomandăm să contactați colegii de la informații comenzi pentru a primi un termen de livrare clar. Ne pare rău pentru experiența neplăcută, sperăm pe viitor să vă ajutăm cu orice solicitare de la dumneavoastră. O zi frumoasă în continuare vă dorim.

Am comandat un produs de pe site și am fost sunat ca nu este disponibil la pretul afisat

RATING:

Răspuns magazin pe 17-03-2023 13:55

Bună ziua, Am discutat cu colegii de la departamentul de comenzi. Din păcate avem online peste 120 mii de produse din care o parte sunt în stoc furnizor, depunem efort enorm pentru a menține stocurile la zi, dar uneori apar erori, lucru care sa întâmplat în cazul dumneavoastră. De obicei în așa situație recomandăm un produs asemănător cu cel mai apropiat preț, iar în caz că produsul are un preț mai mare încercăm să oferim o reducere pe cât se poate de mult. Dacă vă putem ajuta cu altceva sau să venim cu o nouă recomandare pentru dumneavoastră suntem aici pentru a vă ajuta. O zi frumoasă în continuare vă dorim.

Proastă calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 17-03-2023 13:43

Bună ziua, Am verificat statusul comenzii dumneavoastră cu colegii de la contabilitate. Comanda dumneavoastră nici nu a fost ridicată. Dacă comanda nu a fost ridicată din motivul de suspiciune a calității inferioare a produsului vă reomandăm pe viitor să contactați colegii de la informații magazin pentru a primi o recomandare a unui produs de înaltă calitate care va satisface perfect necesitățile dumneavoastră. Dacă vă mai putem ajuta cu ceva vă rugăm să ne anunțați. O zi furmoasă în continuare vă dormi.

mai este de lucrat la relatii cu clientii

RATING:

Răspuns magazin pe 31-01-2023 18:49

Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Oare ați putea să ne dați mai multe detalii despre aceasă situație? Mulțumim. O seară frumoasă!

-

RATING:

Răspuns magazin pe 31-01-2023 18:51

Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Oare ne puteți da mai multe detalii despre expierența cu magazinul Maros Bike și evetual sfaturi pentru îmunătățirea serviciilor. Pentru Maros Bike orice părere contează. Mulțumim!

comenzile online nu functioneaza cum trebuie,persoana care raspunde nu are cunostinte despre bicicleta in general, nu colaboreaza direct cu un specialist sau mai bine zis cu un mecanic care repara biciclete, daca faci comanda, si cand le comanzi online si se greseste ceva in comanda, nu poti face modificari,trebuie anulata comanda,pierzi timp mult pentru alta comanda si in acelasi timp, nu poti intra comunica cu cineva care cunoaste problemele care apar, aveti piese pe site care in stoc si cand comanzi te trezesti dupa doua zile ca primesti email ca nu le aveti si trebuiesc inlocuite, alt email, alt timp pierdut, alti nervi, sper ca luni sa fiu sunat la telefon si sa rezolv problema comenzii, mai sant si alte firme care livreaza in trei zile comenzile, dar eu sant client vechi si am cumparat de la dumneavoastra si am fost multumit, dar acum cu online aveti probleme, REZOLVATI-LE.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:14

Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. La departamentul de comenzi sunt colegii de la contabilitatea care nu vă pot ajuta cu informații tehnice, pentru infomații tehnice vă rugăm să contactați colegii din service sau magazin, nu putem pune un mecanic să factureze și să se ocupe de comenzile online deoarece nu ar mai dispune de timp pentru reparația bicicletelor. O să luăm în considerare opinia dumneavoastră și o să încercăm să rezolvăm problema sau să găsim o soluție pentru a simplifica finalizarea comenzii online. Mulțumim pentru părere și că sunteți alături de Maros Bike în calitate de client. O săptămână frumoasă vă dorim!

Răspuns client pe 23-01-2023 18:12:

eu nu am recomandat ca un mecanic sa raspunda la email, eu am recomandat ca persoana care raspunde la email, sA AIBA CUNOSTINTE IN LEGATURA CU PIESELE PENTRU BICICLETE,sau se faca legatura cu o persoana in cunostinta de cauza si sa rezolve problemele care apar si repede, pentru o comanda am pierdud10 zile cu email-uri,ca sa rezolv problema in 3 minute telefonic, ganditi-va ca nu toata lume traieste la oras cu internet in casa,suntem foarte multi pasionati de ciclism .

unele piese venite nu corespunde cu ce am comandat Set cuvete angrenaj cu coronita 40??? a venit alta balarie

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:16

Bună ziua. Ne pare rău pentru situație neplăcută, având în vedere că avem online mai mult de 100 mii de produse pot să apară unele erori, ne pare rău de situația dată, pentru a rezolva problema vă rugăm să contactați colegii de la contabilitatea și vă ajutăm cu mare drga. Mulțumim pentru părerea dumneavoastră! O zi frumosă să aveți!

De ce nu actualizati site ul?pe site apare ca este in stoc un produs,dar de fapt nu e!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-01-2023 10:09

Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Având în vedere un nr mare de produse onlie peste 100 mii facem tot posibilul să menținem stocurile actualizare, dar din păcate mai apar unele erori de soft, garanții sau situații neprevăzute. Inercăm să facem tot posibilul pentru actualizarea stocurilor și a oferi clienților cea mai plăcută experiență. Mulțumim. O zi frumoasă.

stocurile indicate pe site nu corespund cu realitatea

RATING:

Răspuns magazin pe 17-01-2023 09:52

Bună ziua. Ne pare rău dacă ați întâlnit o situație neplăcută. Încercăm mereu să monitorizăm și să actualizăm stocurile, dar având în vedere că avem online mai bine de 100 mii de produse online pot să apară unele erori. Mulțumim. O zi frumoasă!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2023 17:58

Bună ziua. Mulțumim pentru nota de 10 acordată, dar nu recomandați magazinul nostru, oare ați întâlnit o problemă sau din greșeală ați apăsat butonul de nu recomand? Mulțumim. O zi frumoasă.

Am comandat câteva produse în data de 26.12.2022 și nu au anunțat nicăieri că magazinul online nu este operațional în perioada 26.12.2022 - 02.01.2023.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2023 18:01

Bună ziua. Ne pare rău pentru situația neplăcută, dar a fost anunțat că magazinul este închis în această perioadă. A fost plasat un banner pe site cu această informație, o postare pe Blog și pe pagina de Facebook și Google a fost setat magazin închis. Pe viitor o să încercăm să fim mai vizibili. Mulțumim.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024