Nota: 9,71 / 10 de la 1.496 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Adrian din București pentru Acuarello.ro
am trimis un mail cu o problema nu am primit raspuns, am refuzat comanda pentru ca a venit mult prea tarziu, nu am primit nici o confirmare de retur, codul pe care vream sa il folosesc nu functioneaza.
Opinia clientului Andreea din Iași pentru Acuarello.ro
Câteva culori de la tabloul cu astronaut comandat sunt uscate. Nu pot fi folosite. În consecință am rămas cu tabloul neterminat.
Opinia clientului Anonim din Constanța pentru Acuarello.ro
Opinia clientului Anonim din București pentru Acuarello.ro
Pe site apărea oferta 4+1, oferta de care am beneficiat și la o comanda plasata cu câteva zile in urma, dar la ultima comanda de 8 tablouri mi s-a tranzmis ca nu se cumulează ofertele
Opinia clientului Anonim din București pentru Acuarello.ro
Opinia clientului Anonim din București pentru Acuarello.ro
Deși scrie ca livrarea se face în 24-48 ore, nu am primit comanda nici în a cincea zi de la efectuarea comenzii.
Opinia clientului Ionela din Bihor pentru Acuarello.ro
Este prima.si ultima panza pe care am comadat-o la voi sasiul pe care este prinsa panza este stramb si evident panza araga deplorabil. Imi pare rau
Opinia clientului Diana din Iași pentru Acuarello.ro
Am comandat un tablou și mi-a venit altul.Am trimis mail și nu am primit nici un răspuns. Prezizez ca pe cutie apărea modelul comandat însă in interiorul cutiei conține un alt model.
Opinia clientului Anonim din Timiș pentru Acuarello.ro
Opinia clientului Anonim din București pentru Acuarello.ro
Nu isi onoreaza comenzile de Black Friday. Nu solutioneaza problemele cand ii anunti.
Răspuns magazin pe 17-11-2021 10:06
Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarzierile ce au avut loc in perioada de Black Friday, toata echipa face eforturi pentru a solutiona toate comenzile la timp. Va multumim pentru intelegere!
Răspuns client pe 18-11-2021 12:01:
Sa inteleg ca nu doriti sa va onorati comanda? Sau imi oferiti alte obtiuni, ca de exemplu, voi intra in posesia tablourilor in momentul cand vor intra din nou in stoc sau imi oferiti alte variante de tablouri la acelas pret? Se pare ca stocurile au fost retrase mai tarziu de pe site, in momentul in care au fost epuizate. Iar in momentul impachetarii, colegii au trimis doar tablourile existente (2 din 4). A fost un flux foarte mare de comenzi de Black Friday si au mai aparut mici situatii neplacute, din pacate. Ne cerem scuze pentru situati si pentru faptul ca nu mai sunt modelele alese de dumneavoastra pe stoc. Au solutionat problema asa cum au vrut ei, in avantajul lor si in pierderea mea.
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru Acuarello.ro
Nici macar nu am primit comanda, fiind anuntata ca produsele nu mai sunt pe stoc dupa ce am primit confirmarea comenzii. Foarte dezamagita
Răspuns magazin pe 17-11-2021 09:23
In perioada de Black Friday, stocurile s-au epuizat foarte repede. Ne pare rau ca nu am putut onora comanda dumneavoastra, intrucat tablourile nu s-au actualizat in timp real pe site.
Opinia clientului Cristian din București pentru Acuarello.ro
Comanda inca nelivrata dupa 5 zile din diferite probleme logistice (livrarea fiind dintre punctele forte publicate pe site). Scopul comenzii find ca si cadou aniversar, o intarziere de peste 3 zile este de neacceptat.
Răspuns magazin pe 21-07-2021 17:10
Pentru a fi livrata comanda in 24h, numarul de telefon trebuie sa fie corect si doar din aria de extindere din Romania. Alte numere de telefon cu prefix +44 (Anglia) nu sunt valide pentru a putea fi contact in timp util. Colegii de la curier nu au Roaming instalat. Va multumim pentru comanda si intelegere!
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024