Nota: 9,17 / 10 de la 4.452 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului CHIRAANCA din Brasov pentru chicco.ro
Ar fi bine sa scoateți de pe site produsele la care nu aveți stoc! Am fost nevoita sa schimb doua din cele patru produse comandate, și sa plătesc și diferenta!
Opinia clientului Voicu din Ilfov pentru chicco.ro
Opinia clientului MatesLuminita din Bucuresti pentru chicco.ro
Am comandat o bluza de trening in luna februarie cand am fost sunata si mi s-a comunicat ca nu mai este in stoc. Dupa 10 luni, acelasi produs apare din nou in stoc, aceeasi marime. Pe langa faptul ca atunci cand vroiam sa comand cu plata prin card pe pagina procesatorului aparea alta suma decat cea din comanda, dupa plata prin OP sunt iar sunata si mi se spune ca produsul nu mai este in stoc. Asta nu e magazin online, cand aduni resturile din magazine fizice si nu ai un stoc management cat de cat e o porcarie facuta pe genunchi, nu magazin online
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru chicco.ro
Opinia clientului LehelLukácsi din Mures pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului PIRICIIONICA din Dolj pentru chicco.ro
Opinia clientului TomaAndrada din Bihor pentru chicco.ro
Opinia clientului SoporanAlina din Cluj pentru chicco.ro
Am comandat online un patut Next to me forever. Dupa o saptamana de la plasarea comenzii, cand am vazut ca nu mai primesc nici o veste, am sunat eu la Chicco, abia atunci mi s-a spus ca de fapt produsul nu este in stoc si nu stiu cand il primesc. Mi-au facut ramburs la bani, dar mi s-a parut foarte neprofesionist faptul ca nu m-au contactat ei sa imi spuna ca nu este produsul pe stoc si sa imi faca ramburs la bani. Daca eu nu sunam, oare cand m-ar fi contactat cei de la Chicco?
Opinia clientului RadeanuNicolae din Harghita pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru chicco.ro
Opinia clientului IzabelaCristea din Ilfov pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru chicco.ro
Am avut doua comenzi, dintre care una pentru un patut care se pare ca nu mai era in stoc / in fabrica. Din pacate am sunat eu dupa o saptamana pentru a afla stadiul comenzii si mi s-a transmis aceasta informatie, nu am fost informata de echipa chicco.
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru chicco.ro
Opinia clientului NeacsuFlorentina din Ilfov pentru chicco.ro
Opinia clientului PopaAdrian din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului SimonaUrsache din Iasi pentru chicco.ro
Opinia clientului DabijaOvidiu din Timis pentru chicco.ro
Opinia clientului TurcanuConstantin din Iasi pentru chicco.ro
Produse foarte bune.am cumpărat două scaune copii,jucării, produse îngrijire etc.
Opinia clientului IanoviciAdrian din Suceava pentru chicco.ro
Nu am putut face plata cu cardul (lucreaza cu o firma straina de plata care a fost blocata de Black Friday).
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025