Nota: 9,17 / 10 de la 4.460 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru chicco.ro
După 3 zile de la plasarea comenzii, am sunat la Chicco pt a afla stadiul acesteia. Am fost informata ca voi primi în ziua următoare coletul, ceea ce nu s-a întâmplat. L-am primit după încă o zi...nu e ceva grav...dar as fi preferat sa fiu informata despre aceste întârzieri, fără sa sun eu... Am primit coletul. Totul ok. Este vorba despre o tricicleta...am montat.o pt a o proba. Proba a fost făcută în fata blocului, pe o distanta de vreo 5 metrii. Ne.am intors vreo 2 ture scurte în fata scării si am constat ca poziția copilului este foarte incomoda, ca aluneca de pe scaun și nu vroia sa stea deloc în tricicleta. Pedalele nu se pot bloca si lovesc copilul în picioare. Am sunat la Chicco pt a ma informa dacă putem returna produsul în cele 14 zile. Răspunsul doamnei dragute care mi-a răspuns la telefon a fost : " Nu, nu se poate returna.Deoarece dacă ati probat-o pe asfalt, rotile prezintă urme se uzura si nu se poate returna. Pedalele nu ar trebui sa lovească picioarele copilului. Din câte știu eu, acestea se pot bloca, dar nu sunt sigura. Ma informez la colegi și va sun înapoi." ....Au trecut alte 2 zile și nu am fost sunata inapoi...în concluzie...NU, nu as recomanda nimănui acest site și nici nu voi mai cumpara produse de aici.
Opinia clientului MartinAndreea din Arad pentru chicco.ro
Un site usor de utilizat iar produsele foarte calitative. Un simgur minus, atunci cand aveti reduceri mai intai preturile sunt ridicate si nu exista bonusuri pentru clientii fideli.
Opinia clientului Anonim din Timis pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Timis pentru chicco.ro
Am dat nota 5 deoarece de produse sunt multumita, dar la capitolul predare comanda este loc de imbunatatire. Am primit coletul altcuiva cu un balansoar. Iar in comanda mea era un alt produs decat cel comandat. Pana la urma s-a rezolvat problema dupa ce am sunat la relatii cu clientii.
Opinia clientului NegoitaNicoleta din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului FogorosAlexandra din Brasov pentru chicco.ro
Opinia clientului BELUILEANA din Bucuresti pentru chicco.ro
As dori sa pot beneficia de un card de fidelitate, dar fara sa vin la un magazin anume din Bucuresti, ci daca se poate sa fie expediat prin posta.
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru chicco.ro
Opinia clientului IosubGabriela din Botosani pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru chicco.ro
Opinia clientului MatesLuminita din Bucuresti pentru chicco.ro
Sa va actualizati stocul ca sa functioneze. Site-ul nu are stoc propriu, repartizati comenzile prin tara la magazinele fizice care expediaza daca au ce. Nu asa functioneaza un magazin online!
Opinia clientului Antonovici din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului parascanioana din Bucuresti pentru chicco.ro
Afiseaza pe site ca disponibile produse de fapt indisponibile!returnarea banilor si trimiterea produselor comandate si platite dureaza foarte mult!comanda efectuata si platita in 26 februarie,primita in 8 martie
Opinia clientului GruitaIonut din Timis pentru chicco.ro
Opinia clientului VALENTINAVALENTINA din Galati pentru chicco.ro
Singura nemultumire legata de comanda , este ca atunci cand am comandat perechea de blugi online, marimea solicitata era in stoc dar cand sa se livreze coletul am fost contactata telefonic si mi s-a spus ca nu mai au marimea respectiva.
Opinia clientului DumitrescuFlorina din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului CoraGeica din Bucuresti pentru chicco.ro
Opinia clientului NeculaMirela din Arges pentru chicco.ro
Opinia clientului BrezanAdriana din Satu-Mare pentru chicco.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025